LK Performance Bewertungen 1 476

TrustScore 4.5 von 5

4,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service, Will was a great help providing me with all the useful information about my wheel choice and delivery expectations . Wheels arrive early at their office. Prompt comms letting m... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've had my eye on your www for a while and as soon as I was ready to order i did the usual search and you still had the better, well set out website. Especially when I can input my vehicles number pl... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great choice of alloy wheels to fit my vehicle. I went for a wheel and tyre package with TPMS sensors. Had a phone call from LK Performance asking about TPMS - turned out it runs off my ABS not Bluet... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I contacted Khurram with regard to fitting my own running boards (side steps ) to my new Dacia Duster He asked me to bring my car and fittings for an evaluation He put my car on the hydraulic ramps... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Kfz-Ersatzteilgeschäft
  2. Kfz-Werkstatt
  3. Fahrzeugzubehörgeschäft
  4. Geschäft für Fahrzeugzubehör
  5. Felgenfachhandel

Über LK Performance

Vom Unternehmen geschrieben

* Our Customers are our No.1 Commitment

LK Performance are an official distributor of high performance alloy wheels and parts. LK Performance are the leading UK alloy wheel retailers.

We’re open Monday-Friday 9-5:30, Saturdays 9-5. Talk live to our agents on our live chat feature or call the sales team on 01274936040

* Fast Delivery

High speed delivery is available on stocked items to keep the wheels turning.

* Extraordinary Customer Service

With a whole team dedicated to helping you through the alloy wheel purchase process, you’ll always have someone on hand to answer any questions you have. Our industry leading website offers a bank of information, video demonstrations and everything a customer needs throughout their visit.

* Performance Alloy wheels & Tyres - Available at LK Performance

LK Performance. Leading UK retailer of high performance Alloy wheels & tyres. Top Suppliers of Rohana Wheels, Riviera Wheels and much more.


Kontaktinformationen

4,6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

1476 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 58 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t waste your time and money…there are much better companies

I am very disappointed with this company. I received the alloy wheels with small scuffs and scratches, which are not very visible on camera but noticeable in person.

Another major issue was poor communication and coordination in their warehouse. They sent the alloy set with the sensors that I purchased separately, but failed to include the fitting kit. As a result, when I arrived at the tyre shop, we realized that the genuine bolts were not suitable for these alloys. Luckily, I know the owner of the shop, and he kept my car on the lift for two days, as I did not want to remove and refit the tyres and alloys again.

I emailed the company explaining that I was very disappointed and unhappy, and asked if they could send the fitting kit with next working day delivery so I could use my car again. After two days, the tyre shop checked the wheel balance and found a very large discrepancy on one of the rear wheels. Unfortunately, it did not occur to me at the time to take a photo, and I only took one after the tyre (which is 1–2 years old) was mounted.

I later called the company and was told they would refund the postage costs and apologized. Weeks have passed since then, and despite sending follow-up emails asking for updates, I have still received no response to this day.

Normally, I am not the type of person to leave reviews, but this experience was too much. This is not my first set of alloys, and I have used other companies in the past (which I will not name) that were far more professional than this one. I am not sure whether this was just bad luck or if they treat all customers the same, but I would not recommend them.

5. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
LK Performance-Logo

Antwort von LK Performance

We are sorry to hear your order didn’t met the standard you expected.

Our records indicate that we offered various options with regards to the very small marks on the wheels, and you preferred choice was the one to receive a small refund to match the delivery charge value.

With regards to the fitting kit, a recent change in how these products are despatched caused a miscommunication error, for which we are sorry. We did however rectify this as soon as you notified us.

With regards to wheel balancing, wheels and tyres require wheel weights to make them run true. Hence the term balancing. A tyre shop should know this and be able to mount a tyre correctly to minimise the use of too many weights. This may not be the wheel being improperly manufactured but could be the 2 year old tyres you are using, the tyres were not provided by us so we are unable to comment further on this.

If you still wish to discuss this matter, please contact our after sales team who will be happy to assist you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Alloys

My correspondence with LK Performance first class.
Fast and very friendly service. From easy ordering to delivery only took 3 days and that was over the weekend.
I spoke to Will and through the entire process kept me right.

19. Jänner 2026
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love my new wheels

I love my new wheels! Very pleasant experience. Staff are very nice and helpful. Loads of wheels to choose from and very fast delivery. Will definitely use LK Performance again!

14. Jänner 2026
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding! If your looks for new wheels!

Outstanding customer service if truth be told, i did have a slight panic as i didnt hear back as soon as i wanted to but thats on me not LK.
Fraser was extremely helpful and very quick in turning around a quote for a single wheel to replace my damaged one, caused by ill maintained roads in my area. I contacted him and had a quote and the replacement in just under 3 working days. That is insanely quick! The i initial items were well packaged well described and a very good price as i went for the wheel and tyre package again Fraser was there for support from the get go with pressure queries and such!
I honestly dont think ill go anywhere else for wheels/tyres in future

14. Jänner 2026
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I couldn't believe the range of wheels…

I couldn't believe the range of wheels this company has, I was give an estimated delivery date of 2 weeks and my wheels came in 3 days. I'm really happy wiv them. Couldn't be more grateful for them. LK will definitely be my first place for wheels in the future. Many thanks.

7. Jänner 2026
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

LK experience

Found a set of great wheels on the website and wanted to pair them with high performance tyres. After initially choosing Pirelli, changed preference and with the help of the customer services, LK sourced the tyres wanted, despite not being listed on the website. Order was complete in 6 days, so that was a bonus, as was expecting more around 2 weeks. Can recommend and if something is not on the website, inquire via email as they might still be able to procure.

8. Jänner 2026
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Service, Quality, and Fast Delivery!

I recently purchased a set of wheels for my car from LK Performance, and I couldn't be happier with the experience. The price-to-quality ratio is absolutely fantastic—it's hard to find this level of quality at such a competitive price point.
What impressed me the most was the shipping speed; my order arrived in just 5 days, which was much faster than I expected. The wheels look amazing and the fitment is perfect.
If you're looking for great value and reliable service, I highly recommend this shop. Thanks to the team for a smooth transaction!

7. Jänner 2026
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Got some very rude emails from a guy…

Got some very rude emails from a guy called will , very arrogant

6. Jänner 2026
LK Performance-Logo

Antwort von LK Performance

Thank you for bringing this to our attention. I am sincerely sorry to hear about your experience and the tone of the emails you received. This does not reflect the standards we strive for. Please forward the email thread to wheels@lkperformance.co.uk FAO: The Manager. The manager will personally investigate this matter and address it internally. We appreciate your patience

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Falsely claims products are in stock and will ship quickly

Unsurprised to see the latest reviews are very negative.

After already being delayed by another terrible company that lied about having products in stock, I specifically contacted this "LK Performance" outfit ahead of ordering on Thursday morning to make sure I was buying something they had in stock.

Someone called Will told me they should be able to ship my alloys the same day, for next-day delivery by weekend (assuming no weather-related delivery issues), if I ordered before about 14:00. So I submitted my order and paid about 13:15 that day. My card was charged immediately.

Now on Friday a different representative, Fraser, says he can't speak for Will but they don't have them in stock at all and there was no way they were going to be here in time...

I figured even if they didn't manage to ship on Thursday, they would at least ship Friday and I would have them Monday (weather permitting), before a planned trip.

Very disappointing.

9. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
LK Performance-Logo

Antwort von LK Performance

Thank you for your feedback. We take all comments seriously and have thoroughly investigated the details of your order and your communication with our team.

We would like to apologise for the frustration caused by the confusion regarding your alloy wheels; however, we must clarify our service policies and the findings of our internal review:

Delivery Guarantees: We do not offer a guaranteed next-day delivery service. Even when items are in stock at our warehouse, the logistics of preparation and courier schedules mean we cannot guarantee arrival the following day.

Call Recording Investigation: We have reviewed our call logs from the day in question to verify the conversation you described. We have no record of any incoming calls from the telephone number we have on file for your account. We take claims of misinformation very seriously, so if you contacted us from a different number, please email us with those details and we will happily investigate the recording further.

Stock Availability: While we strive for real-time accuracy, stock levels can fluctuate rapidly. We apologise that the items were not available for immediate despatch as you had anticipated.

We aim to be transparent with all our customers and would be happy to look into this further if you can provide the contact details used for that initial enquiry.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

LK PERFORMANCE SOLD ME WRONG ALLOYS AND CHARGED ME EXTRA

Went on your site put my car’s details in , it sold me a wheel & tyre package that stated they fit my car , then had no email nothing until I got in touch with them , they then stated they won’t fit without spending another £100 on spacers , I explained your site said these do , no mention of extra parts
So I had to buy these , I then took delivery and they never sent spigot rings so I still can’t fit them . I’ve now give up with LK PERFORMANCE there a absolute joke , no customer suppport , but there happy to take your money an then it’s a YOU , problem still trying to get the spigot rings no one’s called or emailed tried multiple contacts NOTHING
I’d stay away buy els were it’s cost me in total an extra £145 pound and there still not fitting JOKE!!!

6. Jänner 2026
LK Performance-Logo

Antwort von LK Performance

Thank you for your feedback. We would like to clarify the process to ensure there is a clear understanding of how we handle these orders.

While our website database is extensive, vehicle fitment can occasionally vary. This is exactly why we perform a manual fitment check on every order before dispatch rather than simply shipping the items out.

When we identified that your specific setup required spacers for a perfect fit, we contacted you to provide the options of a full refund or paying the additional cost for the necessary hardware. Our records show that you chose to proceed with the order at that time.

Regarding the missing spigot rings, we sincerely apologise for this oversight. We want to make this right immediately—please contact our Customer Aftercare team directly and we will ensure the correct parts are sent out to you right away.

We value your business and look forward to resolving this for you.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr