Pas på, pas på for Søren da. Jeg bestilte 2 jakker d. 17 november og d. 19 november 2025 blev pengene trukket fra min konto. Jeg har stadig ikke modtaget nogen jakker.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Bestilte to stk ortopædiske sko. Kvaliteten af skoene var ikke helt som forventet, men de fejlede ikke noget. Det ene par kom inden for en uge, men det andet par forsvandt under forsendelsen. Jeg h... Mehr ansehen
Hold da op hvor ringe kundeservice. Har aldrig modtaget mine varer og kontakter dem - men får kun svar 1 gang. Nu bliver jeg ignoreret og ved ikke helt hvordan jeg skal få mine penge tilbage :-( Fi... Mehr ansehen
Jeg modtog i dag de 'ortopædiske' hjemmesko jeg havde bestilt på hjemmesiden set på FB. Aldrig har jeg modtaget så ringe en vare.... Lignede langt fra produktet fra annoncen, og da jeg tidligere fo... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Pas på, det ren svindel firma
Pas på, pas på for Søren da.
Jeg bestilte 2 jakker d. 17 november og d. 19 november 2025 blev pengene trukket fra min konto.
Jeg har stadig ikke modtaget nogen jakker.
De træsko har været på Saturnomodes…
De træsko har været på Saturnomodes side og den butik tager folk læsterligt i bagdelen ( folk får ingen vare / ikke den der er på siden - og de er fuldstændig ligeglade og nok derfor de agerer under flere synonymer - ingen firmasdresse - intet tlfnummer - men det kan jo være en anden forhandler men det ligner meget Saturno
SVINDEL-SVINDEL-SVINDEL Handelsbetingelserne er så kryptiske at…
Handelsbetingelserne er så kryptiske at de straks indikerer svindel. ENDVIDERE UMULIGT AT KOMME I KONTAKT MED FIRMAET
Knap 3 ugers leveringstid og de oplyser…
Knap 3 ugers leveringstid og de oplyser max 5 dage på deres hjemmeside. Tøjet stinker af kemi, og der er ingen mærker i tøjet. Hverken vaskeanvisning eller hvad tøjet består af.
Hold da op hvor ringe kundeservice
Hold da op hvor ringe kundeservice. Har aldrig modtaget mine varer og kontakter dem - men får kun svar 1 gang. Nu bliver jeg ignoreret og ved ikke helt hvordan jeg skal få mine penge tilbage :-(
Find jeres varer andre steder - det er simpelthen den værste virksomhed jeg har handlet med.
Bestilte min vare den 7. januar - og fik besked på at jeg ville modtage tracking nummer mellem 1-3 dage. Stadig ikke hørt noget.
Bestilte to stk ortipædiske sko.
Bestilte to stk ortopædiske sko.
Kvaliteten af skoene var ikke helt som forventet, men de fejlede ikke noget.
Det ene par kom inden for en uge, men det andet par forsvandt under forsendelsen.
Jeg har været i dialog med firmaet under hele forløbet og i dag fik jeg pengene tilbage for det par der forliste.
Jeg havde bestilt en hundejakke d
Jeg havde bestilt en hundejakke d. 13 december - først nogle dage efter købet, tjekkede jeg trust pilot. Det så bestemt ikke godt ud og jeg havde affundet mig med at jeg nok aldrig modtog jakken. Til min overraskelse dumpede den ind d. 7 januar. Jakken var som forventet.
Fik desværre heller ikke tjekket…
Fik desværre heller ikke tjekket firmaet inden jeg bestilte en hundefrakke. Jeg har ikke modtaget hverken frakke eller penge retur. Hvad gør man? Jeg har skrevet til dem, men stadig intet svar.
Og så kom varen alligevel til sidst, men godt nok ikke til tiden. Nå, men derfor har jeg altså ændret mit svar.
Fik aldrig min julegave
Fik aldrig min julegave - det værste fup firma, køb IKKE noget herfra, man kan ikke komme i kontakt med kundeservice, for der er ingen.
Sikken noget svineri
Sikken noget svineri, har betalt for en halskæde, for 3 uger siden, 5 til 8 hverdage lover de levering.
Har endnu ikke fået noget af det jeg har bestilt. Meldt til politiet
Fupfirma
Advarsel til alle.
Den ene stjerne man skal give, bude ikke være der, de fortjener ikke én eneste....
Køb aldrig noget fra Madsen Mode.
FUPFIRMA!!!!!!!!
Man får aldrig sine varer.
Henvender man sig til kundeservice, er det en robot der svarer!
Fortryder, at jeg ikke tjekkede dem ud på Trustpilot, før jeg lagde en ordre. Det var dumt.
FUP FUP FUP og atter FUP.
Ingen levering af det bestilte
Ingen levering af det bestilte, trods betaling. Intet svar når man forsøger kontakt via mail, og man kan ikke ringe til firmaet.
STOP STOP
Du skal ikke handle her
Denne virksomhed leverer billige og…
Denne virksomhed leverer billige og elendige plastik-sko, der overhovedet ikke matycher det indtryk, som de giver gennem deres fotos. Det virker som en kinesisk virksomhed, der trækker beløbet med det samme og som leverer langt senere i en uhyre dårlig kvalitet. Kan ikke anbefale at handle her!
Med pil ned de svare ikke
Køb aldrig noget her
Køb aldrig noget her.
Hjemmesiden ser super shady ud, da jeg skriver til dem for at få afkræftet min teori, modtaget jeg intet svar. Jeg endte med at købe vare et andet sted fra.
Altså det er det værste bras man kan…
Altså det er det værste bras man kan købe hold op med at støtte sådan et firma boykort den og de sociale medier skulle blokere sådan et firma
Fup firma
Fup firma, som ikke har varene men kun noget billigt skrammel, som selv kineserne ikke vil bruge.
Svindlerfirma‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
Svindlerfirma‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
Pakker kommer ikke....
Virkeligheden lever SLET ikke op til…
Virkeligheden lever SLET ikke op til forventningerne. "Ortopædisk herresko" My A**!!
Tyndt "læder" med inderplastik. Til gengæld er de f*****g varme, fordi man ikke kan komme af med varmen
CHINA-JUNK
Ikke køb her
Ikke køb her, det ligner en dansk butik men varerne er fake og kommer fra kina
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.



