Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered two weeks ago any my delivery still hasn't arrived .Nobody answer emails or phone calls absolutely disgraceful service from stat to finish .

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Make sure you order the right items. I am struggling to get a response from them regarding a refund. They don’t answer the emails and the phone calls.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bought a quite expensive flexible rubber profile for my new laminate floor. Item arrived and at first seemed perfect, very difficult to unravel 3 metres of this stuff and check it….. Anyway first met... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Originally my aluminium nosing arrived with damage, which I now realise was made during transit having looked at the packaging. Mafson after a little delay did act on my complaint and immediately rese... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Fachhandel für Gummierzeugnisse

Vom Unternehmen geschrieben

Mafson Limited offers an extensive range of Stair Nosing, Door Thresholds, Anti-Slip Paints, Anti-Slip Commercial & Domestic Mats.


Kontaktinformationen

2,2

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

213 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 66 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My experience with Mafson felt slow and…

My experience with Mafson felt slow and unhelpful, so i wouldnt shop there again.

21. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

We always aim for great service and take all feedback seriously. However, we’re unable to verify your experience with us. In terms of order placed or any communcation so this review is considered as fake.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst online shopping experience i hve…

Worst online shopping experience i hve had in a long time.

20. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

We value all feedback, but we cannot find any record of you as a customer or any interaction that matches your review. Our team has reviewed our system thoroughly, and there is no order, service request, or communication connected to your name or the details you provided.

Because of this, we believe your review may not be related to our business and it's a fake review.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

poor quality

12. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

We value all feedback, but we cannot find any record of you as a customer or any interaction that matches your review. Our team has reviewed our system thoroughly, and there is no order, service request, or communication connected to your name or the details you provided.

Because of this, we believe your review may not be related to our business and it's a fake review.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

worst service ever

13. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

Thank you for your review. After checking our records carefully, we are unable to identify you as a customer, nor do we have any record of an order, inquiry, or service that matches the details in your comment.

We take authenticity very seriously, and your review does not appear to reflect a genuine experience with our business and is fake.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very nice and smooth experience

Very nice and smooth experience, had few questions about an item customer support team was very efficient and helpful. Thanks alot

1. November 2025
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

We truly appreciate your 5-star rating. Thank you for taking the time to share your positive experience. Please don’t hesitate to reach out if we can assist you again.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Based on my experience i wont be buying…

Based on my experience i wont be buying anything from them

12. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

We appreciate all feedback, but after reviewing our system, we cannot locate any record of you as a customer. Our company provides services exclusively within United Kingdom, and we have not received any inquiries or completed any work in your location.

Because your review does not match our customer history, it appears to be unrelated to our business and fake.
If you believe this is a misunderstanding, please reach out to us on the contact information provided on our website with details of your experience so we can verify and assist you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wide range of products

Wide range of products. I ordered stair nosing online and received delivery the next day,really really the impressed with the quality.

3. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

Thank you for yyour review

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I wish i could give zero star

I wish i could give zero star. My experience was terrible. The product and service didnt match what was promised and i feel like i wasted my money. save yourseld the trouble and shop somewhere else

24. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

We take all customer feedback seriously and always aim to provide a high standard of service. However, after carefully checking our records, we’ve been unable to locate any transaction or correspondence matching your details.

We believe this review may not reflect a genuine customer experience. If you have made a purchase or interacted with us, please contact us directly so that we can verify your details and address your concerns promptly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible Service

Poor Quality dont waste your money on this site

13. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

We take all feedback seriously, but unfortunately, we’re unable to locate any record of your name, order, or communication with our company.

We believe this review may not reflect a genuine customer experience. To help us investigate, please contact us directyl with your order number or any proof of purchase.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I’m really disappointed with this item

I’m really disappointed with this item. These were described as heavy duty and they are not
I would like to return these items for refund

4. Oktober 2025
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

Dear Rachel,
Apologize for the inconvience. Could you please share the order number?

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Failed delivery, no customer service

I ordered my item on 13 July and received order confirmation and tracking number. It is now 23 July and order still not been delivered. The tracking says it has been delivered, but it hasn’t and I have ring footage to prove. I emailed the mafson tracking team almost a week ago and no reply. Terrible service and not sure how to get my money back. Will not use again.

23. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

Dear Aaron,
Apologize for the incovience. Could you please share your order number so I can investigate the issue?

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant service from start to finish

Brilliant service from start to finish, and to top that the product gets 10

26. Mai 2025
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

Thank you so much for your kind feedback! We’re really glad to hear you were happy with your order.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cannot contact & no reply to emails

Telephone number for the company doesn't work and cannot contact them as had no corrospondence to an order I have placed - email 4 different addresses but nothing

30. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

We’re sorry to read this and would really like the opportunity to look into what happened. We can’t locate your order from the review alone — please share your order details to look into the matter.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service.…

I ordered some beading from this supplier when i recieved the item it was incorrect so I called them to explain this and they said they were happy for me to return it.
That's where the customer service stopped .
I Returned it Tracked and insured so it got back safely at a cost of £11
On top of the £51 i had already spent 3 days after they received it back still no refund.
So I emailed them and I was told it would be 2 to 4 days for the refund to get back to me.
A week passed no refund so after another 5 or 6 emails that were ignored I then get a reply we are Refunding £31 and it's going to take another 2 to 4 days
I'm out of pocket £62 and they are Refunding me £31.
I tried speaking to a man on the phone who was aggressive and shouts a lot
And he wants to keep telling me that he has been in buisness for 11 years and he is correct
After a lot of shouting he says I'm happy to Refund all the money and the postage for my Return which I have Recorded and I told him I was recording at the start of the phone call so he was aware

Still no Full Refund or any Refund I will now be opening a Charge back against the company to get my money back .
What a shame That this is Customer service nowadays

1. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good Customer Care

First time came across this merchant as they carry a product that I was looking for. Called them to confirm the specification, line was engaged yet they called back 2 minutes later! Clarified the details then placed an order. Kept updated on delivery all the way and product delivered as scheduled and as expected.

25. Februar 2025
Mafson Limited-Logo

Antwort von Mafson Limited

We’re delighted to hear that you’re happy with our service. Your support and feedback mean a lot to us, and we’re glad we could meet your expectations.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr