Virkelig et dejligt sted. En venlig og nærværende tjener med personlighed og blik for, hvornår vi ville bestille. Vi var tre, der bestilte forskellige retter, som alle var vellykkede. Skøn italien... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Virkelig virkelig dårlig service. Vores mad bliver serveret efter1,5 time, hvilket vi fortæller tjeneren det. Hvor han råber af os og går videre. Vi fortæller den anden tjener over den skuffende servi... Mehr ansehen
Vi var et selskab på 6, der fik så dårlig service, at vi overvejede at gå. Vi ventede så længe på drikkelse at maden kom samtidig og de glemte halvdelen af ordren. Vores tjener var så skide sur,... Mehr ansehen
Virkelig dårlig pizza. Havde bestilt mozzarella og cherrytomater og osten var bare skåret ud i 4 mega tykke dele og tomaterne var halverede og der var ikke engang skåret det grønne af på dem. Slet ikk... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen
Konceptet bag et Trattoria er, at skabe autentisk, traditionel og rustik italiensk mad, hvor smagen og de nøje udvalgte råvarer er i højsædet krydret med en god og uformel stemning. Vi glæder os til at byde jer velkommen til en bid af Italien.
Kontaktinformationen
Vintapperstræde 8, 5000, Odense, Dänemark
- marcantonio.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Sikker øv oplevelse
Sikke øv oplevelse! Vi har tidligere været SÅ glade og tilfredse med Marcantonios mad - både som takeaway via Wolt og som gæster i restauranten. Men til min fødselsdag blev det syn på deres mad da i den grad ødelagt! Jeg havde bestilt 6 pizzaer og 1 pasta via Wolt - men får til min store ærgerelse kun leveret 5 pizzaer og pastaretten. Via Wolt finder vi ud af, at det er restauranten som ikke har fået givet buddet den sidste pizza med (som var lavet). Den blev leveret efterfølgende og var til vores store ærgerelse kold, klistret og bare rigtige kedelig! Den pizza havde fået på restauranten mindst 1 time inden den blev hentet på ny. De havde ikke engang gjort sig den umage at lave en ny og frisk til kunden. Øv!
De øvrige pizzaer var fine og lige som de skulle være - så det her var bare mega træls og kæmpe irriterende!
Vi holdt vores datters konfirmation her…
Vi holdt vores datters konfirmation her og jeg har ALDRIG oplevet så god service. Maden var utrolig lækker og frisk, ja, det var som at være hjemme hos min familie i Ligurien og Calabrien. Betjeningen var til et stort 12-tal og der var super styr på det hele. Jo, der er en grund til, at vi kommer igen og igen og igen og igen.
De der fabler om, at råvarerne ikke er gode og diverse andre tåbelige historier, må enten være fulde eller ansatte hos en konkurrent.
Fantastiske besøg og måltider
Fantastiske besøg og måltider! Autentisk italiensk stemning, imponerende lækker mad og rimelige priser. Vi er aldrig gået skuffede derfra.
Servicen har dog en enkelt gang kunnet være bedre.
Underbemanding i køkkenet.
Vi ankom kl. 19. Fik menukortet ca. 19.30, hvilket var okay, da vi var et selskab, der skulle hilse på hinanden.
Alle bestilte forret og hovedret i samme ombæring for at lette køkkenet og serveringspersonalet.
Og så begyndte vi at vente. Først ventede vi på forretten og måtte rykke for den.
Da tallerkenerne var fjernet fortsatte ventetiden.
Sidste hovedret til gæst nr. 12 i vores selskab blev serveret kl. 21.30
Restauranten lukker kl. 22
Vi havde bestilt bord til vort selskab tre uger før, derfor undrer det os, at køkkenet ikke var bemandet til at kunne servicere os.
Vi bad om afslag i prisen, hvilket vi fik.
YUMMY
Læssoegade store: Best take out pizza I ever had in Odense and great Italian lager beer for the hubby 🍕🍻👍
Min kone og jeg ynder at spise på dette…
Min kone og jeg ynder at spise på dette skønne sted, hvor det dufter og smager af det rigtige Italien. Maden er den bedste i Odense - altid god service af de 2 ejere Marco og Antonio.
Vi nyder virkelig at komme der meget.
Jeg spiser her ofte
Jeg spiser her ofte. Der er altid god stemning og vildt god service. Maden er af høj kvalitet og til billige penge. Klart Odense s bedste pizzaria.
slet ikke imponeret
Ejer råber/vrisser af sine ansatte. Dyrt. Ikke bagt ordenligt, dårlige råvarer/ikke friske. Leveringstid på 2.5 time
Autentisk italiansk.
Autentisk italiansk, altid god service, god mad og hurtigt køkken.
Igen en super hyggelig aften
Igen en super hyggelig aften, med vaskeægte Italiensk stemning, lækker autentisk italiensk mad ....med en tydelig forkærlighed for de gode råvarer ...og en behagelig betjening i en skøn atmosfære.
DE bedste pizzaer jeg nogensinde har fået .
Min yndlings Italiener i byen
Best pizzas in town
Best pizzas in town! Very sweet staff and owners! Italy brought to the lovely and romantic street of vintapperstræde. Thank you so much!
Det ÆGTE, autentiske og himmelske Italien.
Søger du det ÆGTE, ærlige, forførende, italienske køkken..??
Ikke ”bare” en pizza-take-away. Men en super hyggelig lille restaurant med et overskueligt menukort og en yderst venlig, engageret, men alligevel behageligt diskret (ikke pågående) betjening.
Et sted, hvor maden afspejler kokkens dygtighed samt kærlighed til friske råvare – og ikke at forglemme – en iver for at forkæle sine gæster… SÅ bør ”Marcantonio Trattoria Pizzeria” være målet, næste gang din gane (og din udkårne) skal forkæles.
Jeg er ikke madskribent. Men både min ledsager og jeg var ikke et sekund i tvivl. Forret, hovedret, dessert…
Ja, hele den samlede oplevelse. Det var himmelsk..!!
Og, hvad vi også var enige om: ”WE WILL BE BACK”.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







