Slechte kwaliteit. Na enkele keren gebruikt en opgeladen te hebben werken de lampjes niet meer. Dit is Chinese brol.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Trods illusionen om et danske firma ligger dette i Holland. Flydende dansk og dansksproget kommunikation. Flere andre lignende sites med danskklingende navne har samme varer, samme opbygning og fører... Mehr ansehen
Mareno Aarhus' varer viser sig at komme fra Kina. Jeg bestilte mine lamper og fik hurtigt et trackingnummer. Men man kan altså ikke følge pakken. Troede aldrig jeg ville modtage noget, men i går m... Mehr ansehen
Hvis du vil købe billige dårlige kinesiske varer der ikke virker, eller er godkendt skal du handle her. Du får oven i købet lov til at give vilde overpriser for produkter der ikke kan returneres. De h... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat keine negativen Bewertungen beantwortet
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
had 2 noplaadbare lampen gekocht waar…
had 2 noplaadbare lampen gekocht waar de ene ervan na 2 uur leeg ging en de ander 6 uur brand.Heb 2x gemaild en als reactie erop moest ik maar een compleet verslag geven hoelang ik t oplaadde en dat ik t waarschijnijk niet goed deed terwijl de andere t gewoon deed.Alsof ik debiel was.heb het toen kmaar op gegeven.heel slechte service.
Defekte produkter og dårlig service
Lang leveringstid. Defekte og forkerte produkter leveret. Returpolitik, hvor man selv skal betale for at returnere til Kina. Høflige responsmails, men de kommer aldrig med en løsning på trods af fremsendt billede og videodokumentation - blot afventende og udskydende svarmails. Mareno-Aaarhus er nu stoppet med at besvare mine tiltagende frustrerede henvendelser. Skulle have tjekket Trustpilot inden køb. Køb ikke herfra.
Produktet og returprocessen er klart…
Produktet og returprocessen er klart utilfredsstillende, og kan ikke erstattes af en meget venlig og forstående tone i mailkorrespondancen.
Vi har oplistet sagsgangen, som vi har præsenteret for virksomheden - og har fortalt, at vi ville offentliggøre til Trustpilot, når vi nåede en slutning.
Sagsgangen i vores mellemværende:
2/11 Vi bestiller sengelamper og får bekræftet ordre
Vi rykker for modtagelse
Vi kommenterer skriftligt, at vi ikke kan se hvor varen kommer fra
Vi modtager lamperne
Vi opsætter lamperne
Vi konstaterer at der er forskel på de to lamper ved samme indstilling og opladning
Vi kontakter jer om problemet
Vi sender jer et billede af problemet på jeres opfordring
Vi konstaterer at opladningstiden er meget kort selv efter lang tids opladning – og beslutter os for at returnere pakken som følge af for mange problemer med produktet
Vi kontakter jer for at få returseddel
30/11 Vi må rykke for returseddel
2/12 Vi følger returproceduren og må konstatere, at vi ikke kan anvende den returadresse i angiver – da den er for lang til at bestille frankering
Vi henvender os fysisk til postafsendelsen for at få hjælp
2/12 Vi kontakter jer for at få angivet en kortere og mere præcis adresse, der er plads til at skrive da vi skal betale porto
3/12 Vi tager billeder af pakken og returseddel – med angivelse af track and tracenummer – lamperne sendes retur
Vi ønsker nu pengene retur – men har en oplevelse af, at vi først får pengene, når pakken er modtaget på jeres lager
Vi modtager i perioden jeres forstående mails, hvor I beklager vores oplevelse
Pris ved indkøb: kr. 449,- Direkte omkostninger ved returnering: kr. 150,-
Vi må så antage, at beløbet vi får retur modsvarer besværet og oplevelsen
Vi modtager svar 13. december med besked om at de retursendte lamper ikke er modtaget på lager
31/12 Rykker vi igen for status på sagsforløbet.
10/2 Orienterer vi virksomheden om, at vores tålmodighed ikke er længere, da der fortsat ikke er sket noget.
Vi orienterer om, at vi ikke har betalt for track and trace, da det ville have fordyret det fejlslagne køb yderligere.
Mareno Amsterdam verdient niet eens 1…
Mareno Amsterdam verdient niet eens 1 ster. Ze pretenderen een bedrijf in Amsterdam te zijn. De verlichting komt uit China en is niet van goede kwaliteit. Mocht je een lamp terug willen sturen dan moet je het op eigen kosten terugsturen naar China. Ook met een track en trace bewijs komt het niet aan (waarschijnlijk klopt het adres niet wat ze opgeven). Geen lampen kopen bij dit bedrijf.
Absolut 0 stjerner
Absolut 0 stjerner, hvis dette kunne gives!!!
Bestilte 3 stk Amsterdam lamper i nov - leveringstid ca 4 uger.
Det viste sig, at 2 af lamperne var defekte, da de endelig ankom.!
Jeg fik at vide af firmaet, at returfragt var på min egen regning til KINA.
Efter MANGE mails frem og tilbage, indrømmede kundeservice, at lys tiden i lamperne kun var det halve af det lovede på deres hjemmeside!!!
Platfirma, som kalder sig Mareno Århus - retur adressen er KINA!
Fraråder på det kraftigste at handle med dette firma!
plat fra den ene ende til den anden.
plat fra den ene ende til den anden.
godt at jeg kun har købt for hvad jeg kan tåle at tabe.
man kan kun håbe på at nogle vrede kunder for fat i dem i Århus afdeling vel en slags stråmænd
0 stjerner hvis det kunne gives
0 stjerner hvis det kunne gives.
Skulle have læst anmeldelserne på trustpilot inden køb.
Varen kommer fra Kina ikke Århus . MEGET LANG leverings tid
Returnering/tilbagebetaling er nærmest umulig.
Gør dig selv en tjeneste og lad værd med at købe fra dette firma.
ADVARSLE ADVARSEL!!
ADVARSLE ADVARSEL!!! jeg købte to lamper hos dem,den ene virkede fint den anden kunne ikke holde strømmen mere end 2 timer, de påstår at de kun er designet til at holde strøm i tre til 4 timer, selvom den ene holder strømmen i minimum to dage. De bliver ved med at bede om billeder videoer gang på gang selvom jeg har sendt til dem flere gange. jeg har mail med dem i flere omgange og uanset hvad jeg skriver er det de samme svar jeg får sendt billeder og videoer så jeg kan hjælpe dem, med at finde problemet.
Fake firma der umiddelbart ser fint ud…
Fake firma der umiddelbart ser fint ud med pæn hjemmeside. Lang leveringstid, dårlig service ved defekt vare.
Vil ikke handle der igen
Reklamation over defekt lampe
Har købt 6 lamper og den ene lampe virkede ikke. Når den blev opladet, så begyndte den umotiveret at lyse. Den ikke slukkes igen, men slukkede først når det genopladelige batteri var tomt igen.
Prøvede at reklamere over lampen, men blev henvist til at jeg skulle sende video af hvad der ikke virkede. Efter købeloven er det virksomheden som skal dokumentere at lampen ike er defekt, men åbenbart er firmaet ligeglad med købeloven. Har dags dato forsøgt mig med at sende endnu en video, hvor det dokumenteres at lampen ikke virker. Der er IKKE tale om et dansk firma, idet det ikke har noget dansk cvr.nr. Varerne ser ud til at komme direkte fra KINA !
Køb endelig ikke hos det firma, det er rent fup.
🚨🚨🚨🚨 Hold jer langt væk 🚨🚨🚨🚨
🚨🚨🚨🚨 Hold jer langt væk 🚨🚨🚨🚨
Jeg er normalt meget forsigtig med handel på nettet, og undersøger website meget nøje, før jeg opretter en ordre.. men her har jeg da fuldstændig været blåøjet 🙈
Bestilte væglamper 12/11-24 - Fik besked d. 13/11-24, at forsendelsen var på vej. Pengene blev trukket få dage efter. Fik besked igen d. 19/11-24 at varer var på vej.
D. 27/11-24 sender jeg mail, da jeg stadig ikke har modtaget varerne. Kundeservice svarer, at de har kontaktet transportør for at få en opdatering.
D. 7/12-24 rykker jeg igen for et svar, og Kundeservice svarer d. 8/12-24 - at såfremt varer er gået tabt, om de skal sende nye varer eller jeg ønsker refusion. Jeg beder så om at få pengene retur.
D. 9/12-24 - svarer Kundeservice, at de vil undersøge status med transportør (igen) og hvis varer er gået tabt, så vil jeg modtage refusion hurtigst muligt.
10 dage efter har jeg stadig intet hørt, og sender nu igen en "rykker" til dem.
Samme dag d. 19/12-24 svarer Kundeservice - at de beklager (igen) og de har anmodet deres betalingsteam om at sende refusion til mig.
Fredag d. 3/1-25 har jeg stadig ikke modtaget mine penge og jeg skriver til dem igen - og oplyser dem, at jeg selv har erfaring i mit eget job vedr. håndtering af refusion fra website - så jeg kender til ekspeditionstiden.
Igår 6/1-25 fik jeg endelig en bekræftelse og kvittering på refusion var på vej - og idag kan jeg se, at penge er landet på min bank konto...hurra!!
Så mit råd til jer - gå langt uden om denne virksomhed!
Har siden fundet ud af flg.:
Det er ikke en dansk ejet virksomhed - intet dansk cvr at finde på deres website. Til gengæld et hollandsk cvr - men det tvivler jeg på er korrekt. Har google det og der advares osse mod scam
Svindel svindel useriøs fake…
Svindel svindel useriøs fake aarhusfirma som er kinesisk ,min kæreste købte 2 Amsterdam lamper ,den ene er defekt ,de bad os sende video af den defekte lampe ,aligevel vil de ikke senderen ny .normal pris 1000 tilbud 500 ,så lad være med at handle med dette firma ,vh Ketty rasmussen
0 stjerner hvis det kunne gives
0 stjerner hvis det kunne gives.
Varen kommer fra Kina og det er bestemt IKKE et firma i Århus. Varen er helt urimeligt længe undervejs, er af dårlig kvalitet og lever bestemt ikke op til beskrivelsen på hjemmesiden. Returnering/tilbagebetaling er nærmest umulig. Kundeservice er ikke eksisterende, samme auto generede svar hele tiden.
Dette er et fup firma! KØB IKKE HERFRA!
Kunne jeg give 0/5 stjerne havde jeg…
Kunne jeg give 0/5 stjerne havde jeg gjort det.
Lamperne der kom er i sindssyg dårlig kvalitet, lyset lyser ikke som det skal, den tænder og slukker som den vil. Det koster 400kr. At returnerer da det skal til Kina og nu svarer de ikke på mine mails. Jeg ville ønske at jeg ALDRIG havde købt fra dem. Hold jer væk. Ærligt!
Slechte kwaliteit van Chinese makelij…
Een bedrijf dat zich voordoet hoogwaardige lampen uit Amsterdam te verkopen, maar producten van lage kwaliteit uit China verzendt met lange leveringstijden.
Lang leveringstid
Lang leveringstid: 28 dage det er ikke ok, men mine 2 væglamper kom da frem...
Så til lamperne: de er flotte og sidder fint på vægen, meeen de kan ikke holde strøm op til 24 timer, man skal være heldig hvis de holder 10-12 timer, ja selvfølgelig de sidste timer på svag blus.
2 stjerner er fordi de er flotte....
Kina varer med lang leveringstid
Dansk hjemmeside som ikke på noget som helst tidspunkt indikerer at det hele tager 3 uger om at komme fra Kina.
Jeg kunne selv have købt nøjagtig den samme lampe til den halve pris og haft den hjemme på den halve tid.
Når det så er sagt, så ser lampen fin ud og virker som den skal.
Men der var en som måtte vente en uge efter jul på sin julegave.
Jeg kommer aldrig til at handle her igen.
FUP og FIDUS
Jeg har betalt for en vare i starten af december - for pokker….- hvorfor tjekkede jeg ikke på Trustpilot først😡
Det er et FUP-“FIDUS”
Snyd snyd snyd!
Snyd snyd snyd!!
Det er et fup firma! Varerne er over en måned om at blive leveret og kommer fra Kina! Kundeservice er ikke eksisterende, samme auto generede svar hele tiden.
KØB IKKE HERFRA!
Fra Kina
Varen bliver sendt inden for 24 timer. Godmorgen 🤔efter 25 dage har varen endnu ikke forladt Kina. 🫤 Hjemmesiden ser flot og fornuftig nu, men afsendes fra Kina... Ikke det jeg så komme .
Håber på pengene retur,
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








