Misterbrief Bewertungen 

21
•
TrustScore 2 von 5

1,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I waited 10 additional days for my £90 delivery. When it arrived there was one item missing. I have emailed twice and bot heard back regarding receiving the item or a refund. Disappointed and frustra... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID!!! Ordered 23 Nov, order didn’t arrive as advised, when I reached out after deliver date had passed (3 December) I was told it had already been refunded and would take a few days for the refu... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered the wrong size boxer shorts and contacted Misterbrief, not only did they send a correct size replacement but told me not to bother sending back the wrong size item, Excellent company deserve... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fake Polo Ralph Lauren boxers. Looks entirely different to the photos on the website. I compared them to genuine boxer shorts that were purchased from a Ralph Lauren shop. Very obvious that this websi... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Unterwäschegeschäft
  2. auch in
  3. Bekleidungsgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

At MisterBrief, we know men’s underwear is more than just basics. It’s about comfort, fit, and confidence. That’s why we offer a wide selection of premium boxers, trunks, and socks designed for everyday wear. Shopping with us is simple, with fast delivery, secure checkout, and easy returns. Our mission is to make every man feel comfortable in his day-to-day essentials.


Kontaktinformationen

1,8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

21 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 71 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,8

Alle Bewertungen

(21)

14 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Would give no stars!!

Would give no stars!!
Ordered Ralph Lauren boxers for a stocking filler for my son!
No delivery, communication does not exist - emailed, phoned and chat all ignored!
I’m livid and disgusted at how they take your money but don’t provide the goods that I PAID FOR
I’ll be making sure people I know don’t use this scamming site!

20. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID!!!

AVOID!!!

Ordered 23 Nov, order didn’t arrive as advised, when I reached out after deliver date had passed (3 December) I was told it had already been refunded and would take a few days for the refund to arrive. No explanation for the cancelled order/refund and the refund never arrived (18 December)… website is a total scam!!

23. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I waited 10 additional days for my £90…

I waited 10 additional days for my £90 delivery. When it arrived there was one item missing. I have emailed twice and bot heard back regarding receiving the item or a refund. Disappointed and frustrating

26. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE THIS WEBSITE!!!!!!

DO NOT USE THIS WEBSITE!!!!!!
FAO Customer Service Team Misterbrief….

I placed an order for Calvin Klein underwear on 14/11 and £45.98 was taken from my account at the time of order. Order no. 3300
To date I HAVE NOT RECEIVED my order. Despite sending 2 e mails and making a phone call to the website contact number, leaving a voicemail, I have not had a response.
This may not seem like a lot of money to some but it is for me especially as I have been off sick with a broken wrist for 8 weeks. This order was a Xmas gift for my sons which I will now not have to give them.
Please can you issue me with a FULL REFUND of monies paid to you on 14/11 as soon as possible.
Looking forward to hearing from you promptly rather than no response.
Thank you
Laura Evans

14. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM SCAM SCAM

SCAM SCAM SCAM
Do not use this site! I am sure the good reviews on here must be fake?
I bought some items and what arrived was absolute rubbish! The packaging was all ripped and damaged and the items look fake.
I contacted the customer service team who offered me a partial refund which I accepted just to resolve the issue quickly and it still hasn’t arrived so will be contacting my bank and requesting a refund via them.

14. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi Mrs H,

Thank you for your message, and I’m very sorry to hear about the issues you’ve experienced with your order. I completely understand your frustration regarding the damaged packaging, the item condition, and the delay with the partial refund.

I want to reassure you that all our products are sourced from authorised distributors and are 100% genuine. That said, I completely understand how disappointing this experience has been.

To resolve this promptly:

I can immediately process the partial refund you accepted and ensure it reaches you without further delay.

If you prefer, we can also arrange a full refund through your original payment method once the items are returned.

Please let me know which option you would like, and I’ll prioritise it to ensure this is resolved as quickly as possible.

Again, I sincerely apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,
Customer Support
MisterBrief.co.uk

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT SHOP HERE!

DO NOT SHOP HERE!! I ordered a pack of Ralph Lauren briefs for a gift over two weeks ago on a 2-3 day delivery and have received absolutely nothing. I contacted the customer service team to arrange for a refund and have also heard nothing. This was a lot of money for me to spend, especially at this time of year, and I could have put that money to another gift. Very disappointed, save your money and go elsewhere!! Misterbrief I would like my money back please.

23. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi E,

Thank you for getting in touch, and I sincerely apologise for the frustration and inconvenience caused by the delay with your order. I completely understand how disappointing this must be, especially as the item was intended as a gift.

To resolve this immediately, we can issue a full refund to your original payment method. You do not need to return anything, as the item has not been delivered.

Once the refund is processed, you should see the amount reflected in your account within 3–5 working days, depending on your bank.

Again, I’m very sorry for the poor experience and the inconvenience caused. We appreciate your patience while we get this resolved.

Kind regards,
Customer Support
MisterBrief.co.uk

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Completely terrible company

Completely terrible company , have not received my order, have tried to report it but message comes up saying order number not recognised along with my email . Received text with the order number so correct . Trying to cancel the order as still not arrived but cannot get any response from this dreadful company . Scammers

3. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi,

Thank you for your message, and I sincerely apologise for the issues you’ve experienced with your order. I completely understand your frustration, especially as you’ve been unable to track or cancel the order.

To resolve this immediately, we can:

Cancel your order and issue a full refund to your original payment method.

If the order does arrive despite cancellation, you do not need to accept it.

Please confirm that you would like us to proceed with the cancellation and refund, and we will action it straight away. You should see the refund reflected within 3–5 working days once processed.

We are very sorry for the inconvenience and confusion caused and appreciate your patience while we get this resolved.

Kind regards,
Customer Support
MisterBrief.co.uk

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sent the wrong size and wrong colour

Sent the wrong size and wrong colour. They also look fake and the box was damaged. Emailed over 48hrs ago and messaged live chat without a response.

3. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi WP,

Thank you for reaching out, and I sincerely apologise for the inconvenience and delay in our response. I completely understand how frustrating it is to receive the wrong size and colour, along with damaged packaging.

To resolve this immediately, we can offer you the following options:

Replacement – We can send the correct item at no additional cost.

Full Refund – You can return the incorrect item using a prepaid returns label, and we’ll refund the full amount once received.

Partial Refund – Keep the item, and we can issue a portion of the order value back to you as compensation.

Please let us know which option you would like to proceed with, and we’ll arrange it straight away.

Kind regards,
Customer Support
MisterBrief.co.uk

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fake Polo Ralph Lauren boxers

Fake Polo Ralph Lauren boxers. Looks entirely different to the photos on the website. I compared them to genuine boxer shorts that were purchased from a Ralph Lauren shop. Very obvious that this website is selling fake Chinese crap you would buy from a market on holiday. Complete rip off company.

1. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi,

Thank you for your message. I’m very sorry to hear that you are unhappy with your order and that the items did not meet your expectations. We take concerns about authenticity very seriously, and all products we sell are sourced directly from authorised distributors.

To resolve this, we can offer you the following options:

Full Refund – Return the items using a prepaid returns label, and we will refund the full amount once received.

Partial Refund – Keep the items, and we can issue a portion of the order value back to you.

Please let us know which option you would like to proceed with, and we’ll arrange it immediately.

Kind regards,
Customer Support
MisterBrief.co.uk

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Definitely avoid

Definitely avoid just received my product after well over 11 days and they are counterfeit now going to have to start the process in recovering my money

20. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi Adele,

We’re very sorry to hear about your experience and the delay with your order. We can assure you that all our products are sourced from authorised suppliers and are 100% genuine.

We understand how frustrating this has been for you. Please contact us directly at info@misterbrief.co.uk
with your order number, and we will investigate immediately.

We truly value your feedback and the opportunity to make this right.

Kind regards,
MisterBrief Customer Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered low rise Calvin Kline and…

Ordered low rise Calvin Kline and received normal ones. Emailed company and absolutely no reply. Will not use this company again.

7. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi Ms Ulina,

We’re very sorry for the mix-up with your order and for the delay in responding. We completely understand your frustration — receiving the wrong product is never acceptable.

Please contact us directly at info@misterbrief.co.uk
with your order number, and we will ensure a resolution is provided promptly, whether that’s a replacement or a full refund.

We appreciate your feedback and the opportunity to make this right.

Kind regards,
MisterBrief Customer Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Please don’t use Misterbrief

Please don’t use Misterbrief. I ordered boxer shorts and received a confirmation txt message with a four digit order number but no email, which I felt was strange. The link on the message took me to an order summary/the website and showed my shipping details etc. I felt something was wrong and I’ve had no reply to the emails or messages I sent from the online message system on the website. Also, you can’t get a response to the online chat option. A friend found a contact number for Misterbrief and when I asked this person for an update on my order, I was informed that my order was missing a digit. I then provided screenshots of my order and was told that this was a different website to Misterbrief, although my order has Misterbrief on it and takes me directly to their website from the link, I was told it was Wizvape! No, I didn’t order vapes🤷‍♂️! The person was trying to help (not) and sent me a screenshot of the ‘other website’ and messaged me to say I can contact them with an arrow pointing to an email address that was for Misterbrief with Misterbrief written in the corner. How does that work coss it clearly wasn’t showing anything to do with Wizvape. I should of checked first coss I wouldn’t of placed the order if I had seen the other reviews, after all, that’s what they are there for. If you are thinking of placing an order with Misterbrief, how about you try to contact them first to see if you get a reply.

11. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi Daniel,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating this must have been. It sounds like there was a confusing issue with your order and the communications you received, and we apologise for any misunderstanding or delay.

We would like the opportunity to resolve this directly. Please email info@misterbrief.co.uk
with your order details and screenshots, and we will investigate immediately and ensure the situation is corrected — whether that’s locating your order, issuing a refund, or providing a replacement.

Thank you for your feedback, and we appreciate the chance to make this right.

Kind regards,
MisterBrief Customer Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t shop at misterbrief

Purchased 4 x packs of Calvin Klein low rise trunks, goods arrived quite quickly but they were not low rise, they were classic fit. I queried this and immediately they came back apologising for the confusion and offered a full refund or 50% off if I kept the classic fit. I accepted the discount by return email. I am now being ghosted on email and their online chat. What a way to treat genuine customers.
I am raising a case on trading standards now as I am also suspicious that these are genuine.
After many emails and messages on their chat, misterbrief finally made the partial refund, but only after I told them I had raised a chargeback with my bank.
There was never any miscommunication on my part, my order is clear any miscommunication was with misterbrief.
Matter is now closed but won’t be using them again.

8. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi Gillyflower,,

We’re very sorry for the confusion with your recent order and for any frustration caused by delays in our responses. We can confirm that the products you received are genuine Calvin Klein items supplied by an authorised distributor.

It appears there was a miscommunication regarding your chosen option, and we sincerely apologise for any lack of clarity or delay in confirming the partial refund. We would like to resolve this immediately. Please contact us directly at info@misterbrief.co.uk
with your order details, and we will ensure your refund is processed without further delay.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to make this right.

Kind regards,
MisterBrief Customer Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid this website, fake product and no refund

I ordered Calvin Klein trunks from Misterbrief because the price looked cheaper than Amazon. When they arrived, I could see straight away the quality was not right. The stitching, waistband, and fabric looked different from the genuine pair I already own. Even the colour and fit felt off.

I checked their website and saw they do not allow returns once underwear is opened, which is ridiculous because you can only find out it is fake after opening it. Their customer service gave no reply at all, not even an acknowledgment.

It is a shame that a UK website is selling fake items and ignoring customers completely. Be careful and buy only from trusted or official retailers.

29. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi Hasan,

We’re very sorry to hear about your experience and for any frustration caused. We can assure you that all Calvin Klein products we sell are sourced from an authorised distributor and are 100% genuine.

We understand your concerns about identifying authenticity only after opening the product. While hygiene regulations prevent returns on opened underwear, we always aim to resolve genuine issues promptly. If there is ever a problem with the items you receive, our team encourages customers to contact us directly so we can investigate and offer a full refund or replacement where appropriate.

We take customer feedback seriously and are committed to improving our communication and service. Please reach out to info@misterbrief.co.uk
with your order details, and we will work with you to resolve this matter promptly.

Kind regards,
MisterBrief Customer Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I’d give less than one star if I could…

I’d give less than one star if I could . No ihine number for this company ordered 9 days ago took payment , no order just says out for delivery sent numerous emails and live chat . THEY DONT RESPOND, they take your order shd money then nothing . DO NOT USE THIS COMPANY !!!&!!

15. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi Jo-anne

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. Occasionally, courier delays or email issues can occur, but this is not the level of service we aim to provide.

Please email us directly at info@misterbrief.co.uk
with your order details, and we will investigate immediately. We can provide tracking updates, confirm your order status, or arrange a replacement or full refund.

We take all feedback seriously and are committed to resolving any issues promptly.

Kind regards,
MisterBrief Customer Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I’ve been waiting over a week for…

I’ve been waiting over a week for someone to reply to me. I’ve sent 5 emails, attempted their live chat 4 times & submitted 2 requests via their website. No one has contacted me. The order I’ve received is incorrect, their error, it cannot be returned without a returns label which they have to issue?? Absolutely useless

13. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi Pam,

We are very sorry for the delays and lack of communication you’ve experienced. This is not the standard of service we aim to provide.

Please email us directly at info@misterbrief.co.uk
with your order number, and we will immediately issue a prepaid returns label and resolve the issue, including a replacement or full refund if required.

We sincerely apologise for the frustration caused and are committed to making this right.

Kind regards,
MisterBrief Customer Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No replies to emails or chat about non…

No replies to emails or chat about non delivery

24. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi Neil,

We sincerely apologise for the lack of response regarding your order and understand how frustrating this must be. Please email us directly at info@misterbrief.co.uk
with your order number and we will investigate immediately, ensuring either a replacement or a full refund is issued.

We are committed to resolving this promptly and appreciate your patience.

Kind regards,
MisterBrief Customer Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have made an order on the 7th of…

I have made an order on the 7th of September. They stated it will take 2-3 days. When I went on the site to view my order it said the package shipped 11th. They said they will email me when the package shipped nothing has been sent to my email. This is a birthday present and they playing smh. They don’t even have a contact number. I’ve sent numerous emails and try customer service no reply. Smh hope it’s not a waste of my money.

12. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi Dalecia,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration, especially as this was for a birthday present. Please email us directly at info@misterbrief.co.uk
with your order number so we can investigate immediately. We’ll ensure your order is located, and either a replacement or a full refund is arranged as quickly as possible.

We apologise again for the delay and lack of communication.

Kind regards,
MisterBrief Customer Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I’d give no stars if I could… promise…

I’d give no stars if I could… promise of next day dispatch and delivery 2-3 days. I needed the goods for my hols. 4 days later, no dispatch, no replies to emails, no reply to “live chat” - they are either a scam or incompetent.

10. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Misterbrief-Logo

Antwort von Misterbrief

Hi Jason,

We’re very sorry for the delay and for the lack of communication — we understand how frustrating this must have been, especially with your holiday plans. This is not the standard of service we aim to provide. Please email info@misterbrief.co.uk
with your order details so we can investigate and ensure the matter is resolved promptly, either with your order or a full refund.

Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,
MisterBrief Customer Support

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr