Morganandquinn.co.uk Bewertungen 

546
•
TrustScore 5 von 5

4,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The carpet was incredibly good quality and great value for money. Our fitters did a great job and also agreed. Mel who organised the sale was tremendously helpful would definitely recommend to anyo... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The company kept in touch with me after I placed my order. I had picked my flooring locally but after getting a quote I found it was too expensive. I tried the Internet and found Morgan and Quinn wit... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The website is excellent and easy to navigate and order but with help on hand if required. The delivery period was fair considering I live a long way from the depot. The driver was extremely helpful g... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My wife & I were extremely happy in every respect. Our carpet was ordered & delivered & handled without a hitch , impressed by this company & in the future we can recommend highly . Well done Morgan... Mehr ansehen

4,8

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

546 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,8

Alle Bewertungen

(546)

113 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Helpful and Friendly

The prices for Karndean Luxury Vinyl Planking were the best I could find online. The website easy to use and when I needed further information Mel couldn't have been more helpful and approachable! Thank you would thoroughly recommend!

7. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service and carpet

Quality carpet supplied and really great communication. Juliet and Mel were super helpful and everything arranged in great condition and on time. Wholeheartedly recommend this company!

31. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Aggressive

GetJust been back on phone to mell sales and I have e mail I sent Sunday requesting new carpet and she said she has refunded me 200pounds lol fast my email in front of me says new carpet trying to Pam me of threw down phone shouting beg for my review to be taken down will take down when my blemish free carpet is with me rolled short length They are aggressive and can’t take responsibility of there mistakes not even a sorry get manager ceo to call and I will play recordings dictating to me who was sold shoddy goods but they say it was manufactured prob lol they buy the shoddy goods being dictated to told they will throw my new carpet on road I am lady on my own and disabled being told they will pick up damaged carpet I am inconvenienced through no fault of mine and am untitled to full refund by law so if they can’t help me treat me with respect just refund in full or I will see you in court have Mellon phone shouting ordering me around with what they want I am out of pocket inconvenienced and nothing about that court would be more sympathetic disgusting disgrace of service not even a sorry nothing one blemish on carpet and it will be returned immediately for full refund so I can get one from local company who would not bully disrespect the people who pay there wages the Consumer buyer who with out us no company got replacement carpet for faulty goods they sent and had to call police driver was so aggressive terrified of him demanding faulty carpet or I was not getting replacement took chest pains and magor panic attack in tears he seen I was in bad way through carpet on ground and left and forged my signature on delivery note please be vigilant of this bunch of thugs that run this place please note you are within your rights under 20015 consumer act to get FULL refund or replacement do not let these thugs blame manufacturer they buy of them so there fault but not the customer who pays there wages know your rights Omg a sorry by e mail by a lol mr Quinn really members in tears really it’s not the end my camera has footage of driver and I was taken ill to hospital and the end just the start have all calls recording and taking this further for all I have been subjected to

26. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Morganandquinn.co.uk-Logo

Antwort von Morganandquinn.co.uk

Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate all reviews good or bad. This helps us to make any necessary improvements within our company.

Firstly, I would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience caused by this matter.

I have spoken with my customer service team and get a different perspective on what has happened.

You sent several contradicting emails on the 23rd August and 24th August. The first one you sent you wanted £200.00 allowance plus a replacement carpet for the landing. The second one you sent says you had advice from a lawyer stating you were entitled to a full refund, which you wanted within 30 days or you would accept £300.00 if paid that day. We have the right to replace a faulty carpet. Later the same day we received another email from your daughter saying you wanted a full replacement. As these emails were all received over a bank holiday weekend we wouldn’t have been able to reply until we returned to work on Tuesday 26th August.

We do not sell ‘shoddy goods’. All the carpets available on our website are ordered directly form the manufacturers. They are all A grade carpets. Sometimes manufacturing faults are present in these carpets. When these issues do arise we deal with the manufacturers on the customers behalf to get a resolution, a replacement carpet or an allowance to keep the carpet.

We informed JD that we required the faulty carpet back when delivering the new carpet. Mel told you this over the phone and via email. However when JD arrived you did not have the carpet ready for collection. You have now had the replacement carpet and the original carpet. We informed JD to leave you the replacement carpet even though the original carpet was not ready for collection so that we wouldn’t have to deal with you again.

Two of our team members were reduced to tears after speaking with you on the phone.

Now you have your replacement carpet I hope you are now satisfied and this is now the end of the matter.

Again I apologise for any upset caused and would hope you have the courtesy to apologise to my staff as well.

If you would like to discuss any of this further please contact me: support@morganandquinn.co.uk

Kind regards
Mr Quinn
Morgan & Quinn
Director

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thoroughly recommend!

Thoroughly recommend Morgan and Quinn. I ordered easily online, it was multiple different sizes of carpet as was doing a specific design on the stairs. Mel contacted me the following day just to double check everything was correct with the order. There was an issue with Westex factory and the availability of our specification. Mel organised a more premium product in a cost effective manner. Nothing was too much trouble. Delivery organised with ease, delivery guys very polite and carried the carpet in to where I asked. All in all fantastic service, carpet now fitted and we couldn’t be happier! Thanks Morgan and Quinn.

20. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The order process was very straight

The order process was very straightforward, after discussion with Mel about the options available. The company were very honest about the timescale of delivery. The delivery itself arrived on time, delivered to the door by a lovely gentleman. All round an excellent experience & the purchase of the carpet saved us a significant amount of money. I would definitely recommend to family & friends.

21. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service, this is how most companies should work, Mel who I spoke with was very professional and dealt with all my needs as a contractor, the product was dispatched quickly and was correct. Will be using again.
Thank you.

2. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We ordered our wool carpet

We ordered our wool carpet
I am a worrier and kept messaging for a delivery date
But I need not have
Mel was reassuring in her responses
Carpet came on time
Courteous delivery staff
Carpet is lovely
Highly recommend this company
Good price for high quality 20-80 wool carpet
Definitely use them every time

10. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

LVT vs Lino descriptions

I ordered two lots of what was described as “LVT style flooring” on your website for both the kitchen & the bathroom. The karndean arrived as expected, the parquet herringbone arrived as a role of Lino which I certainly didn’t want. When I explained this I was told they would not exchange it. This meant I was already £120 down, then ordered the new LVT Flooring plus another £50 delivery so it’s turned out to be an expensive way of buying the flooring. I now have a role of Lino I’ll not use. My point is that nowhere on the website did it say it was a roll, it even stated LVT in the same way as my other order. Staff on the phone were very helpful (Mel) but I think this is misleading and costly for the customer.

10. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

No problems experienced

I didn't experience any issues with the service I received. The delivery took longer than I first expected though as I didn't need the carpet within a timeframe I wasn't inconvenienced.

2. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

one of the best customer services

I have to say this is one of the best customer services! Mel was great & so helpful. It’s very u usual these days not to speak to a customer service machine. Absolutely thrilled with the floor. Thank you so much x

1. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service again

Searching online for best price on a specific carpet to continue a theme throughout our house. Morgan & Quinn were the cheapest and, after calling to verify the price and delivery found they provided fast and excellent customer service. Delivery was arranged for my preferred date and, nearer the time, I received a time slot and a phone call from the drivers on the day.

I would recommend giving them a try. With their price matching and customer service I highly recommend them.

26. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Customer Service

Clear open communication regarding delivery times, and helped with various requests to make it feasible. Lovely company with good customer service

13. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent professional company.

Excellent professional company.
Ordered a carpet on line, (but rang a few times with odd questions). Calls always answered quickly by friendly efficient staff.
Communication was excellent for delivery date. Also, delivery driver went out of his way to help me and my husband get a very large roll of carpet through our tiny cottages front door.
Whole process was stress free. Excellent value, definitely a great recommendation from!

2. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointing

Went into store and explained I’d never bought a carpet before so would need things breaking down for me. Explained I needed a staircase, landing and bathroom carpet all the way through. The woman gave me a price and said that was the cost for everything. Great. She was that quick at getting me to sign and hand over my money, she then forgot to tell me I’d need to pay more for them to remove and get rid of the carpet. So that was more money. She was very ditsy and wasn’t very thorough at all. The fitter came and said it had all been done. Great. I went upstairs and the bathroom carpet hadn’t been done. He had also left an absolute mess. So I called the store and she said she didn’t quote me for the bathroom. So I said well when I asked for the staircase, landing and bathroom and you said the price includes everything why would that not include the bathroom. I asked for a manager to call as she was zero help and was going round in circles. She called me back again later saying the manager was busy. I said that’s fine I’m happy to wait. He never called me back. My dad was seriously ill in hospital at this time and I was having the carpet fitted for a stair lift to be put in. So it was a lot of stress that could have been avoided if it weren’t for incompetent staff. I never did get a call back so now I’m assuming I will have to contact my bank as it’s been weeks and I’ve tried contacting them but to no avail. Very disappointing when you try and shop local and go in asking for patience, help and explanation and get ripped off and a lack of customer care.

16. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Morganandquinn.co.uk-Logo

Antwort von Morganandquinn.co.uk

Hi, I'm sorry to hear about your complaint of a Morgan & Quinn store. This review however has been left for Morgan & Quinn Online which is completely separate to any of the Morgan & Quinn retail stores. Please contact the store to get your issues resolved.
Kind regards
Online Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr