Piccolo Bewertungen 

26
•
TrustScore 4 von 5

4,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivered fast, chose this brand because my daughter is dairy free and they have so many more flavour combinations than you find in the supermarkets, we love the superfood options! Will definitely be... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Food great , great offers just delivery was little longer than expected by a couple day and customer service never replied . But the offers and food brilliant will buy again

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had an issue with my order as the delivery was delayed, but the customer service team was very helpful and cooperative. They handled the situation professionally and compensated me for the inconve... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My baby loved the food so I thought I’d order online. First they had system error so I placed 2 ordered due to this. Then I immediately tried to contact support in every way, no one reply whatsoeve... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Lebensmittelproduzent

Vom Unternehmen geschrieben

Piccolo is a new brand of organic baby food, with a range of fruit & vegetable stage one purées, made with 100% natural ingredients.


Kontaktinformationen

4,1

Gut

TrustScore 4 von 5

26 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 50 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,1

Alle Bewertungen

(26)

11 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

the quality of products is excellent

the quality of products is excellent. the selection is brilliant.
my granddaughter is now 19 months old and had stomach problems from birth and when we found piccolo products she has thrived. my daughter has found the pouches so helpful they have made travelling with her baby so easy and she is happy to know that what she is giving her baby is good quality and she loves them.
the prices are good too.
the website is so easy to navigate and delivery is quick.

9. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Piccolo-Logo

Antwort von Piccolo

Hi Helen,

We’re thrilled to hear that our products have made a wonderful impact on your granddaughter's daily meals. We strive to deliver excellent service and ensure our website store is accessible to many parents.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Service

I ordered one of the bundles for my 7 month old and he absolutely loved it! Super slick service and my package came in no time. Will be continuing to order my little ones meals makes my life so much easier!

18. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Piccolo-Logo

Antwort von Piccolo

Hi Jess,

We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that your little one enjoyed our products.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor Customer Service and Damaged Products with No Response

If there was an option to give a negative star rating for their customer service, I definitely would. My son loves Piccolo Food, so I decided to order some of their products online via their website. Unfortunately, the parcel arrived damaged, with some items missing and others appearing to have been tampered with.

I reached out to Piccolo Food several times, providing photos and details of the issue, but I have not received any response.

This level of customer service is extremely disappointing. If Piccolo Food only serves business clients and cannot properly handle individual customer orders, they should reconsider having a consumer-facing website. I will take further action through UK consumer protection authorities.

I expected much better from a brand we trusted.

9. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Piccolo-Logo

Antwort von Piccolo

We apologise for the poor customer service and your experience that didn't turn out as expected. Upon review, your first email was not received as you sent it to the wrong email address. We received your forwarded email on the 13th of Sept. and our support sent you an email on the 14th, and another email on the 17th letting you know that we have processed a replacement order.

Once again, we want to express our sincere apologies for the miscommunication, it was our mistake, and we are completely responsible for it. If you would like to discuss the issue further, our customer support team is here for you. Please do not hesitate to reach out and let us know how we can make things right.

The Piccolo Team!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely atrocious online service

Absolutely atrocious online service. Placed an order on the 25th of May and it still hasn’t arrived. Customer service rep said they were going to find out what happened with the logistics team and then never came back to me. Had to chase again today and demand a refund. God awful. Avoid like the plague.

4. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Piccolo-Logo

Antwort von Piccolo

We were so sorry to hear about the negative experience. We looked into the situation and found the oversight with our support team. While we are investigating the whereabouts of your parcel it turns out that your order was damaged during transit. We sent you an email on the 5th of July informing you that we have processed a refund and we sent out a replacement order for the damaged items as an apology.

It wasn’t our intention to disappoint you. But we feel fully responsible for what happened and for any inconvenience, this may have caused you.

Please let us know how to make it up to you and turn your experience into a positive one.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible online service

My baby loved the food so I thought I’d order online. First they had system error so I placed 2 ordered due to this. Then I immediately tried to contact support in every way, no one reply whatsoever.
Finally someone named xxxx (private info) said I will be refunded yet I still received the misplaced order.
Moreover, what I received is NOT what I ordered, I ordered this 20 pounds bibs (cover it all) and received a generic bib.
Avoid buying directly from them and I will never ever recommend this brand to anyone.

30. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Piccolo-Logo

Antwort von Piccolo

We sincerely apologise for the poor customer service that you have experienced. Upon review, it shows you purchased on the 30th of Dec. and our company was closed at that time. We have then processed a full refund as soon as we re-opened.

While we strive to provide the best possible service, unfortunately, we failed to explain that the refund will take up to 5-7 business days to reflect in your account, depending on your bank.

The experience you had is not a representation of who we are as a company. We're reaching out as we want to make it up to you. We’re reevaluating our customer service and intend to review this situation with our customer service team. Please let us know how we can make things right.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointed

My twins they love the food so I decided to order some online. (I thought I will save some money if I order a bundle) So I did order 2 pouches bundle. It took 2 weeks to came . I had to ask them where is my order. Never informed me why is been delayed. So it came over 2 weeks and it wasn’t right!
I received my order which I had to wait almost 2 weeks . I was really disappointed.
I paid for 2x bundle £32 each so it comes to £64 free delivery.
I received £45.25 ( if I would buy it from the website individually)wort of pouches and only 1 bib I 1 set of spoons (it’s should be 2 each as I have twins that’s why I ordered the two bundle)
where is my £18.75 is gone too? Which is not a savings at all !
I’m very confused in here .
So I paid over £2 a pouches?
I send an email they got got back to me saying they will send some more product out as an apology.
It is 1 month now and I haven’t received neither refund or product or anything.
I’m so sad and disappointed because my twins they really liked to good but I never going to buy this again or refer to a friend or family .

19. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Piccolo-Logo

Antwort von Piccolo

We sincerely apologise for any inconvenience caused by our previous shipment error. We accidentally sent you the wrong amount of product and we understand that this may have caused frustration and disappointment.

We’re understaffed and in transition, during those times you emailed us so we missed out on your query, but that's no excuse for the way you were treated. We take full responsibility for this oversight and assure you that we’re committed to resolving the issue to your satisfaction.

Your feedback is invaluable to us, and we're grateful that you brought this matter to our attention, as it helps us improve our services. Hope you'll give us a chance to correct our mistakes, so we can win your trust and confidence once again.

We would love to hear from you. Please let us know how we can make things right.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr