No1phd Bewertungen 

846
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Service again with No PHD, phoned just 9am with an issue with the shower, they came out the same day and were here just after 12pm. Engineer Tyriq was pleasant, efficient, tidy and resolved th... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

phoned to ask them to come and clear blocked toilet, 1st team arrived and after cctv scan of property main underground sewer ,found evidence of scale ,partial collapse and blockage. water jetted pipe... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

We had a very quick initial response, but on reflection we would have obtained other estimates. The problem was solved a few days later by having new liners in the drains. The engineers were polite... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Arrived on time for initial visit to blockage - required CCTV inspection, identification of the scope of the problem. Problem detailed and costed. Payment made at that point. Team came back as pl... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Kanalreinigungsservice
  2. auch in
  3. Wasserversorgungsunternehmen

Vom Unternehmen geschrieben

We are No1 PHD. Here for all of your plumbing, heating and drainage needs!


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

846 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(846)

6 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

New boiler fitted by no1PHD.

We had a new boiler fitted by no1PHD. Damian the plumber & his son Tyreese absolutely fantastic plumbers. Fitted new boiler, cleaned up all the rubbish which they took with them and not one drop of water on the floor. Boiler working like a dream. I would definitely recommend them and insist I want Damien and his son again if we have any other problems with our heating system in the future. Damien and Tyreese are both very pleasant as well.

9. Jänner 2025
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear John,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Got on with the job promptly with no…

Got on with the job promptly with no fuss. Done in appalling weather conditions.
Thank you very much.

21. Jänner 2025
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mr Yeates
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Very expensive

I called the company yesterday and got the plumber in today. He even contacted me last night to get more information about my problem which was great though I have explained everything to the receptionist. He turned up in time as he said, he was lovely, nice and polite.
Unfortunately problems started when he started doing the job. Every step he did took him three-four times longer to do than it should. I wouldnt probably complain if I didnt have the same job done a few years back. Just to do an initial test to check the power from the mains to the thermostat and the element together with disconnecting one main lead took him 35 mins. That's before he started draining the water off the cylinder. It should not take longer than 10 min because I have seeing the other plumbers to do this. I had to ask a few times during his visit if everything was ok as there were periods of a lengthy silence. That is not to mention that there were telephone conversations not related to my job while my time was ticking.
There was another mess up: while draining the water off, he didnt turn off the right stopcock and the water kept filling in the cylinder. Again after 40 min I got concerned why it takes so long to drain the water out of 120 l cylinder, only then he confirmed that the water was coming into the cylinder - you could hear it. So why did it take 40 min for a professional to realise that there is a problem and may be there is another stopcock (which there was and I have mentioned this from the start). Ok, mess ups can happen. He said he will take off 30 min when charging - he took off only 20 min. So he charged me for 3 hours for the job which was done before for just over one hour. And even with his trip to the local Srewfix to get new element it should not be more than 1.5-2 hrs as absolute maximum especially that there were no complications.

So, just to say that I was unhappy is to say nothing. I felt that it is a total rip off. It is so shame, because the plumber actually was a nice guy. Whether he is unexperienced or just took his time because he is charging per half an hour - no one should pay for this.

I have contacted customer services and Judy patiently listened to me and promised to investigate everything. She got back to me same day with reasonably reduced hours and new bill. Thank you, Judy. I appreciate that this is a big company covering different areas and different jobs employing many people however their customer services works well.

21. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mrs Fisher,
We are sorry that you were not happy with the service originally provided. After discussing the matter with you we have been able to reach a satisfactory conclusion with yourself, which is now reflected in the update you have left on your review. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Drain cleared

Drain cleared, was shown the blockage by camera and blockage cleared.

19. Dezember 2024
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mr Catchpole,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Already sent the message to Check a…

Already sent the message to Check a Trader.

20. Dezember 2024
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mr Enright,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Nick,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mark,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Efficient but expensive

James was very efficient and sorted a difficult problem well. The service was very expensive, however

6. Jänner 2025
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mr Cole,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Attended same day and job done at fair…

Attended same day and jobdone at fair price.

30. Dezember 2024
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mr Ragi,
Thank you for your 4* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mr Taylor,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

failed to turn up twice without contacting me

Didn't turn up to the agreed appointment on Thursday morning due to delay, but didn't bother to call to let me know. Rearranged for Saturday which was another no show. Control centre said engineer rang on Friday to re-arrange but my phone didn't have voicemail (which it does). I would have thought for a company charging premium prices, they would do a bit more to earn their money, but there was no attempt to re-call me later or send a text. There's no excuse for that in this day and age.

11. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Ken,
We are saddened to read your review. Could you please call into the office on 08000468142 so that we can discuss the matter with you.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good job

Good job, checked and cleaned drains and sorted problem

9. Dezember 2024
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Thank you for your review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Really appalling service

Really appalling service. Agreed to come out to repair boiler and let me down 4 times over a period of 1 week with engineer (Damien) cancelling each time. Rude telephone staff especially Lucy/Lisa who couldn’t care less that a pensioner was without heating or hot water for such a long time over Christmas.

27. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mrs Scott,
We are extremely sorry for the service you have received, it certainly isn't our policy to let customers down. We have tried contacting you to see if there is anything we can do for you and would appreciate it if you could call into the office to speak to customer services on 08000468142.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Inflated quote and poor quality CCTV survey

I was given CCTV survey of my drain which was of very poor quality (just video of screen of some device) -

I was quoted 5034 (including VAT) for the repairs - but then this other company did the repairs for 1200 (including VAT) and all issues I had are sorted.

In short, poor CCTV survey (useless to other companies to give a quote) and 4 times inflate quote for repairs -

21. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mr Biyani,
We are sorry that you have felt the need to leave this review. Looking back at our records, I can see that a complaint was logged by yourself after the engineer attended your property and a full refund was issued.
We have no record of a quote being left with yourself for remedial works, so would appreciate it if you could email a copy of the quote to sales@no1phd.co.uk so that we can take a look at it?
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The plumber came early in the day

The plumber came early in the day, and fixed the problem very quickly. We had a blocked loo.

8. Dezember 2024
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Rosemary,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Called on a Saturday & immediately…

Called on a Saturday & immediately answered. Advised someone would be with us in couple of hours. Arrived & very nice chap. Completed work & no further problems. Many thanks for great service. KR. Mark Lockwood Beccles.

14. Dezember 2024
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mr Lockwood,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Call-out booked on a Friday and plumber…

Call-out booked on a Friday and plumber came the following Wednesday, then returned the following Sunday to finish the job! All now working well and no issues getting replacement parts 👍

15. Dezember 2024
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Samantha,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick friendly effective!

We had an amazingly quick response to our call for help ... and Sam and Dan were not only great to have around but also got the job done with no fuss. Thanks guys!

10. Dezember 2024
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Padhraic,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Linda,
Thank you for your 5* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Drains cleared quickly.

I phoned and within 2 hours we had Joe the operative with us. He was very pleasant and efficient and cleared the blocked drain from house to sewer. He used a CCT camera to show the condition. He suggested to improve flow, the pipes should be relined. The only reason for 4 star is because of the very expensive quote for relining of £2995 plus VAT. We are pensioners so will not be having this work done. If we did we would get more quotes.
A week before the main sewer was blocked and Seven Trent Water came out and cleared that, Unfortunately we did not get them to check the drain from house to sewer, although technically that does not belong to them.
Just a note to others who do not know. If it is a main sewer blockage the local Water Company will clear it for free although you might have to wait a few days. Always worth calling them.

16. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
No1phd-Logo

Antwort von No1phd

Dear Mrs Cooper,
Thank you for your 4* review. It is always such a pleasure to receive such positive feedback, which we will pass on to the engineer. If we can be of any further help in the future we would like to offer you a 25% returning customer discount.
Kind Regards
No1 PHD

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr