0 sterren zijn gewoon oplichters goedkoop spul en dan niks meer laten horen. Totaal onbereikbaar! Nooit bestellen aub!!!
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Wat een stelletje oplichters! de spullen die geleverd zijn, zijn van een waardeloze kwaliteit en de maten kloppen helemaal niet. Reacties zijn standaard en kloppen niet. Retourneren is niet mogeli... Mehr ansehen
Op olyc.nl besteld, alles leek Nederlands: .nl-domein, Nederlandse taal, KvK – nummer, Moordrechts adres. Maar pas na ontvangst bleek dat retourneren naar China moet op eigen kosten. Dit stond nergens... Mehr ansehen
Pas op met Olyc.nl! Bestelling te laat geleverd, weigeren terugbetaling ondanks aangetekende retour. Retour moest naar China, terwijl ze zich voordoen als Nederlandse webshop. Klacht ingediend bij... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Nooit geleverd
Een artikel besteld. Alles keurig verlopen, een Nederlandse site. Na de bestelling en betaling ontvang je nog wat reklame en dan wordt het heel stil. Je ze ook niet meer bereiken via mail. De kous is af. Alweer opgelicht door de Chinezen!
Ik heb hier twee paar sandalen besteld.
Ik heb hier twee paar sandalen besteld.
Maar die worden maar niet geleverd.
Mijn mails worden niet geaccepteerd en komen terug.
Heb net weer de mails retour gekregen en er komt bij te staan dat ze mijn mails niet accepteren,en als je op een andere manier contact opneemt kom je op een verhuur site uit. Wat ook totaal niet klopt.
Daarom mensen wees gewaarschuwd.
Helaas kan je niet -1 punt geven
Helaas kan je niet -1 punt geven. Oplichters, leer is plastic etc. Site is volgens mij inmiddels ook offline kan nergens meer iets vinden om mijn klacht in te dienen. Zit je dan met schoenen van plastic te lelijk om te dragen en als ik helaas nu pas de reviews lees is terugstorten en je geld terug krijgen geen optie!!! Schandalig dat mensen andere mensen dit aan kunnen doen!!! Mocht de site weer online komen of wel weer vindbaar zijn KOOP HIER NIET !!!
Misleidende webshop – lijkt Nederlands, maar is het niet!
Op olyc.nl besteld, alles leek Nederlands: .nl-domein, Nederlandse taal, KvK – nummer, Moordrechts adres. Maar pas na ontvangst bleek dat retourneren naar China moet op eigen kosten. Dit stond nergens duidelijk vermeld. Klantenservice reageert standaard en ontwijk iedere echte oplossing. Pure misleiding!
Oplichters
Oplichters. Krijg een broek van china en komt totaal niet overheen met de afbeelding.
Uiteindelijk 1 maand moeten wachten.
Helaas ook ik te naïef geweest.
Helaas ook ik te naïef geweest.
Geen reviews of Trustpilot gecheckt. Schoenen zagen er op site aardig uit, maar het blijkt goedkope dropshipshit.
Na onderstaande comments gelezen te hebben ga ik niet eens een poging doen met retourneren en neem ik mijn verlies.
Be wise!
Slechte kwaliteit
Slechte kwaliteit, komt niet overeen met foto, waardeloos. En retour sturen is ook een uitdaging…weg geld.
Enorme oplichters!!!
Enorme oplichters!!!
Dhl zei bezorgd maar niks ontvangen. Contact opgenomen van allebei de kanten maar je wordt heen en weer geslingerd.
Ze wilden geen geld terug storten maar wel dat ze weer opnieuw de jas gingen bestellen maar verzendkosten zijn mijn rekening. Bij Olyc.nl doe ik geen bestelling meer en raad dit ontzettend af. Oja Jas komt uit China van Temu. Profiteren dus.
Heb er geen 1 goed woordt voor over met dit bedrijf.
Oplichters
Oplichters! Misleidende foto's en als ik vraag voor een refund, mag ik het product houden en krijg ik 20 % terug van mijn geld ! Beter voor de natuur, minder verzendkosten volgens hun!!!! Ik zou heel het bedrag moeten terug krijgen en mijn product mag in de vuilbak! Schandalig!!!!!!!!
Oplichters!
Misleidende foto’s van kledij op hun website. Kledij ziet er deftig en zeer chic uit op de website, echter bij aankomst lijkt het en goedkope carnavals jurk. Bij vraag (via e-mail) welke stappen ik moest ondernemen om mijn geld terug te krijgen, negeren ze dit en vragen of ik een ander product extra wil (waarbij ik dan weliswaar zelf de verzendkosten nog eens moet betalen).
Wanpraktijken
Om te beginnen is zelfs 1 ster al teveel.
Het zijn bandieten.
Stuur je het artikel terug naar hun retouradres komen ze achteraf met het Chinees retouradres.
Krijg je gelijk je artikel niet meer terug, ook je geld niet.
Nogmaals, het zijn bandieten, wanpraktijken.
KOOP HIER NIETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chinese oplichters
Chinese oplichters. NOOIT IETS KOPEN!!
Ik heb een vest besteld op 31/12 van…
Ik heb een vest besteld op 31/12 van 89.95€ maar nog steeds niets ontvangen! Tel nr werkt niet!
Afzetters
Afzetters. 25 januari besteld, nog steeds geen levering. 20 dagen.
Geen communicatie
Telefoon nr bestaat niet
Email geen antwoord
Op 11Januari 2025 heb ik 2 paar…
Op 11Januari 2025 heb ik 2 paar mocassins besteld, op de dag van levering krijg ik van de DHL bezorgdienst een bericht dat zij het pakketje niet konden leveren, als reden geven ze aan dat er niemand thuis was.
Ik heb Olyc diverse keren gemaild en als antwoord kreeg ik telkens te horen voor €14,99 kan ik het pakketje alsnog laten bezorgen geen garantie natuurlijk!
Een ander optie was volledige restitutie minus de gemaakte kosten van € 20.00 per product. Ik heb volledige restitutie gevraagd, het gaat om een bedrag van €50,53.
In mijn laatste mail heb ik vermeld dat ik aangifte doe van oplichting tevens heb ik een klacht neergelegd bij de consumentenbond.
Ben benieuwd naar hun reactie en vervolgstappen..
×××××××××××××××××××××××××××××××
Ik raad een ieder aan om hier niets te bestellen!! " ordinaire dropshipping "..
Stelletje oplichters zijn het!!!
Wie wel een bestelling heeft geplaatst, doe aangifte bij de politie en melding maken bij de consumentenbond..
Samen staan wij sterk!!!
Let op! Oplichters, zooi komt rechtstreeks uit China
Let op: oplichters! Het lijkt allemaal Nederlands te zijn, maar de zooi komt rechtstreeks uit China. Je kunt fluiten naar je geld. Als je wilt retourneren, geven ze een adres in China, terwijl op de website een Nederlands adres staat. Het telefoonnummer is niet in gebruik. De naam van het retouradres zie ik terugkomen op andere websites! Let op! Bacarta.nl bijvoorbeeld. Same same.
Dit is geen correcte firma, namaak Chinese produkten
Dit is geen correcte firma, ze verkopen goedkope Chinese namaakproducten. Volgens hun website heb je 30 dagen retourrecht, maar je moet het wel op eigen kosten en verantwoordelijkheid naar China sturen.
Terwijl je iets koopt bij een Nederlands bedrijf.
Zelf als het beschadigd is moet je het op eigen kosten naar China sturen.
Goede raad koop hier niets!!!!!
Ik adviseer om hier niets te bestellen
Ik adviseer om hier niets te bestellen, wat een slecht bedrijf, zijn niet betrouwbaar
Zoals al door meerde vermeld oplichters zijn het
Oplichters
Oplichters. I Phone hoesje besteld, zou 1 tot 3 dagen levering zijn. Na een week zonder nieuws probeerde ik mijn bestelling dan maar te annuleren, dit bleek niet mogelijk. Na 3 weken kreeg ik een pakje rechtstreeks van China in mijn brievenbus.
Retourneren is niet mogelijk
Product besteld, voordat het product was geleverd, al gecommuniceerd dat ik de koop ongedaan wilde maken, was niet mogelijk volgens OLYC.nl, en ik moest het retourneren zodra het geleverd werd.
Pas toen ik het retourformulier aanvroeg, en het product dus al geleverd was, maakte OLYC duidelijk dat het product moest worden geretourneerd naar China, de kosten voor consument zijn, en dan pas een terugbetaling mogelijk was.
Na meerdere keren heen en weer te hebben gemaild, telkens OLYC erop te hebben geattendeerd, dat dit niet wettelijk is toegestaan. OLYC heeft voorgesteld een gedeeltelijke terugbetaling te doen (20%, daarna 30% en ten slotte 40%). Maar blijft zich verschuilen achter dat het naar China moet worden geretourneerd voor volledige terugbetaling. Zij weten natuurlijk ook dat de kans vrij klein is dat het aankomt, en hier belachelijke verzendkosten aan vastzitten.
Na heen en weer te hebben gemaild, zaak gemeld bij nietbezorgd.nl. We zullen zien hoe dit verder uitpakt.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








