party-strip Bewertungen 

233
•
TrustScore 4.5 von 5

4,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Booked Ash for a 30th party on Saturday night. From his picture Ash is late 20’s maybe, shaved head, great body. That is not what arrived. The man was 40’s, long hair and was described as a dad body.... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Had such a fun time. Used this service on two occasions and had lasting memories. Great service and communication. Absolutely delighted to have experienced the joys of this company. Highly recommended... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Party Strip (Middlesbrough), were absolutely amazing, booked at short notice for a female friends 21st birthday party, because another company had let us down at last minute. Spoke to guy over the pho... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Booked for a belated Xmas do, for a men’s football team. The women who turned up was absolutely unreal and surpassed all expectations! Couldn’t have asked for more! As well as being absolutely incredi... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Unterhaltungsagentur

Vom Unternehmen geschrieben

We supply male and female strippers to parties and events throughout the uk. Our service is available to anyone who wants a strippergram or kissogram for their party, hen or stag night.


Kontaktinformationen

4,5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

233 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,5

Alle Bewertungen

(233)

20 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

PRESTON MADE THE NIGHT!

PRESTON MADE THE NIGHT!
I attended my friends mums 60th last night and knew there was a stripper booked what can I say amazing professional an certainly gathered a crowd his play list certainly got us all going uniform certainly went down a treat I certainly would book Preston again an also put his name about to my girls defo recommend

19. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Preston was a star!

Preston was a star!! Made my mums 60th one to remember! Energetic is an understatement!! From the time of booking to even after the booking he made sure everything was sorted. Have received non stop compliments from the party guests since. Will definitely be keeping Preston on speed dial!!!

19. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Gentleman & A Fab act

What a day we laughed from start to finish well impressed. Preston you made us girls blush and laugh from the moment you entered the room. Absoulty fab. Hope my friends book you for my hen next year xx

15. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant from start to end!

Preston was absolutely fantastic from start to end. Communication was brilliant leading up to
The event and made sure everyone had an amazing time! He was a true professional and had everyone laughing for the whole session. Highly recommended.

15. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I booked PRESTON!!

I booked PRESTON!!! for my sister in law 40th birthday 🎂 last night,
And he was amazing 👏 😍 he was so professional, we belly laughted 😁 the whole time! The birthday girl was very happy with his performance and she did not expect the ending 😈🍆 neither did the rest of us! Will definitely be booking him again!
Thank-you for a amazing night 😍

15. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Preston was incredible

Preston was incredible! He was so professional, friendly and hilarious. We were a group of 12 hens and everyone loved it - not too crude or in your face just really funny and entertaining. Such a good fine - highly recommend! Thanks Preston.

15. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Preston ❤️

Just coming home to Leeds after visiting Bristol for my best friend's hen do. Me being maid of honour I booked through party strip. We had Preston and he was absolutely brilliant!!! Very helpful towards me with the organisation aswell, as I had never done anything like this before 😊 if there was an option to give 6 stars I certainly would. Very attractive guy with a personality to go with it. 😁😁😁 he even gave the bride a gift at the end of his performance 🎁 I will defo be booking through party strip again 👌👌 😁😁 in an ideal world it would be nice to have Preston everytime ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

24. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Preston was great and stepped in at the…

Preston was great and stepped in at the last minute which I really appreciated. The night was great fun and he was a great entertainer. Communication was great, I would recommend booking direct rather than through an agency, he helped me with all of the issues I had with the agency which I’m really greatfull for! Deffinatly recommend

1. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
party-strip-Logo

Antwort von party-strip

Thank you for your feedback and we hope to hear from you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

PRESTON!!

PRESTON!!
Absolutely brilliant. Kept in contact constantly. Very professional and a cracking bloke. The birthday girl absolutely loved it and so did everyone else. I will be using Preston again.

10. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

PRESTON

PRESTON: I booked him for my sister in laws 50th birthday ,WOW absolutely brilliant. Good fun, professional, and well worth the booking.. will definitely be booking for the next occasion.
Thank you so much 😘

10. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had PRESTON to come to a friends…

We had PRESTON to come to a friends 100th birthday party. He was fantastic performed as required and everyone including the birthday girl had a ball.
He was professional at all times and made contact prior to the event and on the day up to the last point of walking through the door.
He is very good at what he does ...i would definitely recommend him and use him in the future. Thank you preston your a star 🌟

8. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Decent performance, but not the stripper or outfit chosen

Booked a stripper months in advance for my friends' hen party. The stripper did a decent job which is why I have given 3 stars, however there were a few issues: 1) He wasn't who I picked or even the back-up I picked. 2) He didn't have the outfit requested (he turned up as a policeman rather than a fireman) which I feel is a big part of the performance. I wasn't made aware of these changes in advance and the stripper only told me on arrival he didn't own the fireman outfit. I understand not all strippers will own all outfits and he did a good job, but disappointing that when a booking is made so far in advance in a central city location, the company don't have a back up with a fireman outfit which I assumed is pretty common... It sounds fussy but we picked a specific stripper and that outfit for a reason based on my friend's preferences and would have expected that for the money we paid.

3. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
party-strip-Logo

Antwort von party-strip

CM

Thank you for your feedback and we are sorry that things did not go entirely as planned but it is good to hear that you enjoyed the performance.

We do try and clarify on our site that you will not always get the stripper you choose because this is the main cause of negative feedback that we get.

All our strippers are self employed and many have other jobs so sometimes we feel like we are herding cats especially when its a busy weekend. If one of our more popular strippers drops out for any reason then we may have 5-6 jobs to cover at short notice and sending a replacement or refunding is the only option we have.

Some of the strippers are exclusive to us but most work for a number of agencies so sometimes the options become very limited. We certainly don't feel that you are being fussy and we recently made changes on our site to further clarify this. Please accept our apologies and we will follow up with the stripper about the uniform as we do expect our entertainers to have the favourites.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Attended a Hen Party last night

Attended a Hen Party last night, which was brilliant fun! We were lucky enough to have Preston who kept us thoroughly entertained. Preston organised games for a group of ten of us ladies of various ages. He was great at judging the mood of his audience.. Taking his quews from us! Finished off with Life Drawing.. Again put everyone at ease with his dynamic personality. Thank you Preston

4. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
party-strip-Logo

Antwort von party-strip

Thank you for taking the time to review.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I booked a male stripper for a hen…

I booked a male stripper for a hen party. Chose the man I wanted to come to perform the “full Monty” and paid a £40 deposit. This was booked weeks in advance . 2 hours before he was due to arrive on the day, I was contacted by a man who stated that for the full Monty I had to pay him an extra £50, on top on yhe £100 cash that was expected on arrival.

When he arrived he wasn’t the man that I had booked, however not much I could do so he did his performance and left.

I contacted strip party via email the next day to express my concerns that a different person had turned up and had requested an extra £50. Their response was, the performer should have told me that he wasn’t the one that I had booked and any agreement for extra services were beyond there control.
I responded that there were ho extra services, that the performer had said that unless I paid the extra £50 then he wouldn’t strip. Their response was that theywould take it up with the individual. But it was out of there control.

Poor poor poor do not use

20. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
party-strip-Logo

Antwort von party-strip

Emma

We apologise again that you were unhappy and that we could not get a resolution for you. We are the booking agent and nearly all strippers in the UK are independent agents. The stripper agreed that they had requested an extra £50 to do a full monty strip which they should not have done. We were also very unhappy with the performer for doing that and we have warned them against doing similar in future. We also told them to pay back the extra they charged you back. They refused because they had to wait around for half an hour because your DJ was late.

The stripper said that they did inform you that they were a replacement but we have no way of verifying that. If this was not done then we apologise because this is not the way we expect the entertainers to operate.

Please note that if you had refused the replacement and requested your booking deposit back then we would have certainly paid it back. If you agree to pay and the performer does their performance then there is little we can do.

As you agreed that the stripper turned up on time and that you made them wait for the DJ and you were happy enough to pay them to proceed then on this occasion we feel that although they were wrong to charge extra we will take no further action.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thank you Preston!

Thank you Preston!! Your communication was 10/10, you coped well in 30 degree heat with hens that weren’t quite drunk enough yet!! The bride loved the surprise! Thanks so much again!

14. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong stripper sent, late, now being ignored!!

I booked a male stripper for a friends birthday party 3 MONTHS in advance.

The night of the party, not only was the stripper an hour late (by this time a lot of the guests had left) the man the company had sent was the wrong person! He did not match the description of the stripper I'd booked and paid a deposit for, I'd chosen someone that I knew my friend would like and the stripper they sent was the complete opposite in terms of looks.

I'd also requested on the booking a certain type of uniform and act, this was not fulfilled either as the man they sent explained that he did not have a police uniform (I'd say this was a pretty basic request).

When first making the booking, replies by email were quick, funnily enough, now I am trying to make contact with a complaint I am being ignored. Terrible customer service!!

When the male stripper arrived I explained he was not the man I'd booked but as he said he'd travelled a long way, and he was a polite man I allowed him to perform as I didn't think it was fair to refuse him and and the remaining guests had been waiting over an hour as they were aware we had booked a stripper.

Very disappointing after booking so far in advance!!

13. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
party-strip-Logo

Antwort von party-strip

Laura

Firstly please let me offer my sincere apology because we have completely mishandled this situation. I am not excusing our poor response but the person who normally handles emails is away on holiday and the person who is handling booking emails has only been dealing with booking enquiries and assumed that your emails were being handled by me. If you had emailed reviews@party-strip.co.uk then believe me we would have responded to your issues. Please can you email me your contact phone number and I will call you on Monday.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Preston

What a brilliant experience and would highly recommend! Preston turnt up for a friends Hen do - communication prior was brilliant confirming dates, times etc. Put on a show for us all at the hen and definitely got a few heart racing. Preston was lovely on the eye and we all thoroughly enjoyed the games he carried.
Would 100% recommend as such a good experience from start to finish!!

10. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Extra star given because the hen had a great time

4 stars because my mum had the best time for her hen. It was a great couple of hours but if I'm being honest there are a couple of areas which let him down.
Preston sent me a voice note the day before the event introducing himself and letting us know what we should expect. The event was taking place in a different hotel to where we were staying which I explained when he asked about rooms etc. My mums hen was arranged via a third party so I forwarded Preston a msg from them explaining what he needed to say when arriving at the hotel. Later on that day he sent me another voice note asking if we could move our booking forward by half hour, which was fine and I assumed he had cleared this with the hotel which we later realised he hadn't, didn't really matter though as we were able to go up. The day of our event I woke up to a deleted what's app msg which was sent at midnight, a missed call which he had then sent a text apologising and then another missed call. This all seemed a bit much and tbh made me feel uncomfortable. 9am I receive a message asking if i had a room number yet, which I explained again that I wasn't staying at that hotel so knew as much as him, 9.34am another text asking what time we would be arriving, I literally just replied with the time we had agreed on the afternoon before. I was on my mums hen do and didn't really appreciate the backwards and forwards of texts/voice notes, I wasn't happy my number had been given out tbh.
Preston arrived with Wayne, it was Wayne's first event and he was brilliant. A very calming personality and very very easy on the eye.
Can I please advise that the 2 following games are removed as they r so boring and not hen do games at all, spoof and the padlock game. We were all given 90 seconds to try and open up a padlock with a key, then an extra 30 seconds each to try with a clue he gave us, then we all had another go once he told is how to do it! This dragged on so much.
Things livened up when 'never have I ever' started and when we had to find stickers they had stuck to themselves and we were blindfolded.
Also Preston was on his vape so much which again is very unprofessional.

9. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
party-strip-Logo

Antwort von party-strip

Emma thank you very much for your comprehensive review and we appreciate you pointing out things that could be improved. It sounds like Preston was almost trying too hard to keep you happy and went a bit over board. We will certainly mention the vaping to him as this is not something that we would want our performers to be doing unless it is actually part of the performance (for some reason!).

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr