Patra Selections Ltd Bewertungen 

25
•
TrustScore 3 von 5

3,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have used Patra for more than 25 years and always loved their silk base layers. However my latest order was very disappointing, very skimped on size, sleeves are much shorter and so is the overall... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am SO sad Patra are closing down - their Customer Service is EXCELLENT! I made an order and put down the wrong postcode which resulted in my parcel being lost forever. Patra refunded my money even... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Although delivery was rather slow on all my items I was pleased when my size 10 striped bamboo dress arrived. It is a good length even though I’m 5’3” I love the sleeve length to elbow & the whole cut... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We ordered two pairs of mens pyjamas and when they came the quality was awful. The material was very thin. One of the pyjamas had a 35" leg and the other was31" ,they were supposed to be 32"and whe... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Bekleidungsgeschäft
  2. auch in
  3. Damenmodengeschäft
  4. Geschäft für Modeaccessoires
  5. Unterwäschegeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Timelessly stylish clothing and accessories in pure and natural fabrics at affordable price.


Kontaktinformationen

3,1

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

25 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,1

Alle Bewertungen

(25)

4 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Quality products, poor service

Good products but very poor customer service. Ordered from the sale catalogue, but was charged full price and phoned to complain. Very obstructive and patronising woman seemed to think that a footnote on Page 17 was sufficient notice of end of sale when sale prices were in large print on every page. Not interested in goodwill towards a longstanding good customer - will not be buying from them again.

21. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Patra Selections Ltd-Logo

Antwort von Patra Selections Ltd

Hi Andrew,
Thank you for writing to us, we’re sorry you weren’t happy with the service you received. Our sales are for limited time only and the end date was 4 weeks ago, on the 22nd July. We make sure to write this within the catalogue to alert customers of the limited time discount. A little extra time was given for customers placing the following days after the sale ended, however once the next collection catalogue is launched, all prices must be fixed. This is detailed within all of our catalogues.

If you sign up to our customer newsletter, we also send out two sale end reminders prior to the end date. We have passed this over to the marketing team to make sure it is featured in more places for our Winter Sale Catalogue. We’re sorry for any inconvenience this may have caused.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Poor quality and customer service

Bought a reversable jacket on the second wearing 5 pairs of buttons fell off. Contacted customer services who advised me to return it which I did now I am getting no reply from customer services and no longer have the jacket so have wasted £90 on I jacket I wore twice I would NOT recomend this company

3. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Patra Selections Ltd-Logo

Antwort von Patra Selections Ltd

Hi Kathryn,
We’re so sorry you’re unhappy with our service. The jacket you returned was purchased 9 months prior in March which unfortunately meant we no longer had stock to replace the faulty item. I can confirm as our customer service discussed with you, a refund was issued on 9/12/21.
As you requested we are unable to send the faulty jacket back to you after a refund has been given as we need this as proof of fault.
We hope this answers any queries you may have and do let us know if there’s anything else we can do for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Beware of the lies that this company…

Beware of the lies that this company make. I paid extra for a guaranteed 2 day delivery by courier. When my package did not arrive, i find out that in fact, they use first-class mail, untracked. When asking for a refund they were evasive and terrible. Somehow it was my fault that it had not come and that I did not report it within 24 hours. A good one that, without a tracking number and given the Royal Mails level of service you can never tell when they might deliver. I had to remind them of the consumer act and it was their responsibility to ensure delivery and that in the event of non-delivery i was entitled to a full refund. It was not a good experience dealing with their customer service. SO be warned if it goes well no problem if not expect the long run around.

31. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Lovely dresses just arrived but one…

Lovely dresses just arrived but one has had to be returned as a customer would have had to be at least 6feet tall for it to be suitable. I can’t believe I am the only one who has been so disappointed.

26. April 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am always very pleased with the…

I am always very pleased with the quality of their clothes. Their dresses in particular are very varied in design and colour ways . Customer service excellent.
It is an online company but their returns policy is hassle free.

20. April 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr