Petsfit Bewertungen 

12
•
TrustScore 3.5 von 5

3,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

3,7

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

12 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,7

Alle Bewertungen

(12)

10 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben

Wir überprüfen Bewertungen

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This product is a solid NO for multiple…

This product is a solid NO for multiple reasons. I got 2 of the Petsfit dog back seat extender, one for each side of the backseat. In theory they should have been great, however, unless you have the height of a gnome and can drive with the front seat inches from the steering wheel, they are functionally unusable. I'm a petite, very slim woman at 5'3" and I couldn't even get in the drivers seat when the seat was moved up enough to fit the product in. Then there's the return process. Three email requests later I get a very unpleasant message saying that their production base in in China, that I would need to pay the return postage, and they would decide when they get it back if I would get a refund. Not a reputable company selling a functionally unusable product.

7. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Petsfit-Logo

Antwort von Petsfit

Dear Dr. Jones,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any frustration you've experienced.

However, we would like to respectfully clarify a few points for full transparency:

Regarding product fit: The dimensions of our seat extender are clearly listed on our product page. We always encourage customers to measure their vehicle's backseat space before purchasing to ensure compatibility. We are sorry to hear that the product did not fit your vehicle as expected — but we want to assure you that the product itself has been designed and tested for standard vehicle dimensions.

Regarding the return process: Our return policy clearly states that for non-quality-related returns, the customer is responsible for return shipping costs. This is standard practice for many online retailers and is clearly communicated on our website.

Regarding the return address: We do not require returns to be sent to China. Our return address is in California, USA — which we provided to you in our very first response to your return request.

Regarding response time: We received your return request on [日期] and responded the following day with return instructions and the CA address. We do acknowledge that due to the time zone difference, our response may not always align with US business hours — we are actively working to improve this.

We stand behind the quality of our products and have many satisfied customers who use our seat extenders without issue. Nevertheless, we want to resolve this matter for you. Please check your email — our support team has reached out to assist you with the return.

Sincerely,
The Petsfit Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent to deal with

Excellent to deal with, prompt responses. Fast delivery. Ordered one and liked the product so ordered another one.

1. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Petsfit-Logo

Antwort von Petsfit

Thank you so much for your kind words and for coming back for a second order — that truly means the world to us! 🐾

We're so glad to hear that you loved the product and that our team's responsiveness and fast delivery made your experience a smooth one. That's exactly what we strive for every day.

We can't wait to serve you again. Thank you for being part of the Petsfit family!

Warm regards,
The Petsfit Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

It’s a fabulous car seat

It’s a fabulous car seat, so comfortable and easy to put in the car.

31. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Petsfit-Logo

Antwort von Petsfit

Thank you so much! 🐾 We're so happy to hear the car seat is a hit — comfort and easy installation are exactly what we aim for. Safe and happy travels to you and your furry passenger!

Warmly,
The Petsfit Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is our third petsfit item and the…

This is our third petsfit item and the quality is super consistent! We love petsfit. Our favorite is the car seat! We use it every day and our kitten loves it too

28. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Petsfit-Logo

Antwort von Petsfit

Thank you so much for being such a loyal Petsfit customer — three items is amazing! We're truly honored to have earned your trust.

It's wonderful to hear that the car seat has become a daily favorite for both you and your kitten! Consistency in quality is something we work very hard to achieve, so your kind words mean a lot to our entire team.

We look forward to serving you and your furry companion for many more adventures to come. Thank you again for taking the time to share your experience!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wonderful to work with

I’ve had a wonderful experience with PETSFIT! Their team has been kind, responsive, and genuinely supportive throughout our collaborations. As a pet creator, I really appreciate that they trust creators to showcase their products in an authentic way while still being available whenever questions come up.

Asher has loved every PETSFIT product we’ve received. The quality has been excellent, and it’s clear that they’re designed with pets’ comfort and safety in mind. It’s always a joy to create content featuring products he genuinely enjoys using.

Beyond the products themselves, what stands out most is the people behind the brand. They’ve made us feel like part of the PETSFIT family, and we’re grateful for the opportunity to work together. I highly recommend PETSFIT to fellow pet parents looking for quality products backed by a caring team.

28. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Petsfit-Logo

Antwort von Petsfit

Thank you so much for this incredibly kind and thoughtful review! 🧡

It has been an absolute pleasure working with you. We truly believe that the best partnerships are built on trust and authenticity, and seeing Asher genuinely enjoy our products is the highest compliment we could ever receive.

Knowing that our team's support has made you feel like part of the PETSFIT family means the world to us. Your creativity and passion for what you do inspire us, and we're so grateful to have you on our side.

We look forward to many more collaborations and adventures with you and Asher!

With gratitude,
The PETSFIT Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We've been using our Petsfit car seat…

We've been using our Petsfit car seat for our dogs, and we absolutely love it! It keeps them safe, secure, and comfortable on every journey, whether it's a short drive or a long holiday road trip.

The quality is excellent, it's easy to install, and the soft, cozy design makes our girls happy to relax and enjoy the ride. Knowing they're safely strapped in gives us so much peace of mind.

We highly recommend Petsfit to every pet parent looking for a safe, comfortable, and well-made car seat. It's one of the best travel purchases we've made for our dogs!

28. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Petsfit-Logo

Antwort von Petsfit

Thank you so much for sharing your experience! 🐾

Hearing that your girls are happy and comfortable during both short drives and long road trips is exactly what we hope for with every Petsfit car seat. Knowing that it gives you peace of mind while keeping them safe means the world to us.

It's wonderful to hear that the installation was easy and the design has been a hit with your furry passengers! This is the kind of feedback that reminds us why we do what we do.

Thank you for being such a wonderful part of the Petsfit family. Safe travels to you and your girls — we hope you have many more happy adventures together!

Warm regards,
The Petsfit Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Comfortable and well-made

Comfortable and well-made! 🧡
Petsfit makes amazing pet gear. My cat Garfield uses their products, and you can really tell the brand cares about comfort and quality. Will definitely be continuing to use them!
⭐⭐⭐⭐⭐

28. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Petsfit-Logo

Antwort von Petsfit

Thank you, Garfield! 🧡 It means so much to us that you and your human chose Petsfit.

Hearing that you can tell we truly care about comfort and quality is the best compliment we could ask for — because we really do! We're so happy Garfield is loving the gear, and we can't wait to continue being part of your adventures.

Give Garfield a scratch behind the ears for us!

Warmly,
The Petsfit Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

a Brand that truly cares

We have a very good experience with Petsfit and their products. The products are designed with eye for safety and comfort which I both think are most important for our pets wellbeing.

We have many products of this brand and we love every single one of them. I’m always amazed by the way it’s created because, compared to many other brands, it’s high quality . I don’t agree with any of the bad reviews because this brand genuinely cares about the pets and the customers. I have experience with many different pet brands and products and Petsfit always has been one of my favorites. They also care about pets in need which makes a brand even more special for me .

It’s all well packed and it’s worth the money! Take that from a very experienced pet parent 💜

11. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Petsfit-Logo

Antwort von Petsfit

Wow — thank you so much for this incredible review! 💜

Reading your words truly touched our hearts. As a team that pours our passion into every design, hearing that you see our commitment to safety, comfort, and quality means more than we can say.

What makes us especially happy is knowing you've noticed our care for pets in need. That's something we hold very close to our hearts, and knowing it resonates with pet parents like you makes it all the more meaningful.

Your trust and loyalty — being a pet parent with so much experience and still choosing us — is the highest honor we could ever receive. Thank you for standing with us and for sharing your honest perspective.

We're so grateful to have you as part of the Petsfit family. Here's to many more happy adventures with your furry companions! 🐾

With deep gratitude,
The Petsfit Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not a real shop

Not a real shop. Just a Chinese shop with a western website.
No shipping, no communication, no product...

Hopefully someone is smart enough to read the reviews before ordering.

26. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Petsfit-Logo

Antwort von Petsfit

Dear Yuri,

Thank you for your feedback, and we are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

However, we would like to clarify the timeline of your order for full transparency:

June 27 – You placed your order.

June 29 – We sent you an email informing you that the item was temporarily out of stock due to high demand, with restock expected in early August. We offered you two clear options: wait for restock, or cancel for a full refund. We also stated that if we did not receive a reply within 3 days, we would assume you preferred to wait.

July 11 – You contacted us requesting a refund.

July 13 – We processed your full refund.

We regret that our email may have been missed or filtered into your spam folder, but we want to assure you and everyone reading this that we did reach out proactively and responded promptly when you contacted us.

Your refund has been completed. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the stock shortage, and we are actively improving our inventory communication to prevent similar situations in the future.

Petsfit Support Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Buy elsewhere!

There is no effective way to communicate with this company beyond an automated chat system, which provides no meaningful assistance. According to the tracking information, I am being told the item cannot be delivered and that I must contact the delivery service myself. It is unclear why the delivery service would be responsible for explaining the failure to deliver a car seat that was purchased through this company.
Additionally, the website claims that technical issues prevent phone communication, which raises serious concerns about its legitimacy. Based on this experience, the situation appears highly questionable.
Given that it has been over 2 1/2 weeks since the purchase (and charge) and there has been no resolution or clear intent to fulfill the order, I am proceeding with disputing the charge.

22. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Petsfit-Logo

Antwort von Petsfit

Thank you for your patience. After we received your first message on June 6, we responded immediately via email. It appears our reply may have been mistakenly filtered into your spam folder, for which we sincerely apologize.

Regarding your refund: Since the original payment method can no longer accept a return, we have issued a full store credit to your Petsfit account for the exact amount of your order. This credit is now available and has no expiration date.

If you prefer a different way to receive this refund, please contact us directly at support@petsfit.com — we are happy to work out an alternative that you're comfortable with.

We respect your privacy and will not ask for any personal payment information through any channel.

We sincerely apologize for the frustration this situation has caused.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Support email doesn't work

I ordered from here last week but habe heard nothing since placing the order.

Tried to contact them to chase on their support email and it bounced back.

Tried live chat and there is no response.

There seems to be no way to contact them.

I am wondering if this is a fake website.

I will give it a few more days and then start process to get my payment returned.

*Update
The product actually arrived so not a false website ... just no way to contact them

12. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Damaged product, but got a refund

I bought their petsfits "Soft Pet Backpack Carrier for Hiking" on Amazon. The backpack seems good at first glance. It has a lot of space and a good amount of openings. I'm still yet to travel with my cat so i don't know if it feels like it collapses on the back yet. I have one major problem, with the backpack. The bun under the mat is completely broken, I received it this way. I don't know what has gone wrong but this is just poor. I'm pretty disappointed, I don't know if something went wrong in the shipping process or if it's just bad manufacturing, but unless I get a refund for the damaged product (I will make an update, as i have tried to contact petsfit, but they still haven't responded yet), I would not recommend this pet backpack for that reason.

UPDATE 1: they choose not to respond.

UPDATE 2: After more than 2 months they finally responded. They gave me a refund of my money. Although i did not get a full refund (i spent 117 Dollars and apparently only received 109 Dollars) im pretty happy about it (:

28. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Petsfit-Logo

Antwort von Petsfit

Hello,

Thank you so much for taking the time to share your detailed feedback and for being understanding in the end. We truly appreciate that.

We are very sorry to hear that you received a backpack with a damaged part. That is absolutely not the quality we stand for, and we apologize for the disappointment it caused.

We also want to deeply apologize for the delay in our response. After we looked into this, we realized that we could not find any previous customer service record from you in our system. This leads us to believe that your initial message may have been sent to a different channel, such as Amazon's internal messaging system, which unfortunately is not integrated with our direct support email. Please know that if we had seen your message, we would have responded immediately.

We are glad we could eventually arrange a refund for you. Regarding the $8 difference you mentioned: this was likely a currency conversion adjustment between your bank and our payment processor, rather than an intentional deduction. We regret any confusion this may have caused.

Your feedback is invaluable in helping us improve. Thank you again for giving us the chance to make things right.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr