Pets On Point Bewertungen 135

TrustScore 4 von 5

4,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've ordered dog food a couple of times over the last few months. The price is good, delivery is free if over £50 and if not too heavy, they use DPD and delivery has always been very quick with dispat... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service ! They have loads of options for our Jack Russell who has some health issues so can’t eat certain products. They stock a great variety of things and delivered them quickly. Communication... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service! The delivery company trashed the parcel. I phoned Pets On Point phoned me back almost immediately. I sent some photos through and a new parcel was dispatched promptly! Definitely recomm... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Decent price, OK shipping, but they sneak in a "processing fee" when you make payment. Very cheeky! Update. I have NEVER before been charged for using PayPal by a retailer. Having now discovered th... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Zoohandlung
  2. Geschäft für Heimtierbedarf

Über Pets On Point

Vom Unternehmen geschrieben

We are a small, family-owned, and operated business that takes pride in supplying the best quality pet supplies to our customers. We carry a wide range of products, including food, toys, and accessories, to meet the needs of all types of pets from Cats, Dogs, horses and even farm animals.

As it’s just ourselves running the day-to-day of the business it means we can always strive to offer the best prices on the market, and we back up our products with excellent customer service. We want to ensure that each and every customer who visits our online store has a positive experience.

If you have any questions about any of the products on our site, please feel free to drop us an email at sales@petsonpoint.co.uk

Thank you for considering our shop as your go-to pet store.”


Kontaktinformationen

4,0

Gut

TrustScore 4 von 5

135 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lorikeet feed

My Lorikeet food was delivered within a couple of days and had a long shelf life which I really appreciate. I will 100% be using them again. Thankyou.

1. April 2025
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ABSOLUTELY ZERO CUSTOMER SERVICE!!!

ABSOLUTELY ZERO CUSTOMER SERVICE!!!
I will never order from this company again. I ordered pet food which never arrived. I have been waiting for my refund for well over a month now. SHOCKING!!! Every email I have sent has a generic response. No help whatsoever. TERRIBLE!!!

21. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Relieved a email from sales not one…

Relieved a email from sales not one person answers phone.Email said that they have sent it,still NO DELIVERY NO CONFIRMATION OF A DELIVERY OR ANY SORT OF STATUS I have lorikeet chicks due to hatch any day I also suffer with cptsd which has made myself worse these past few days this isn't right at all.Ive had to purchase a substitute from another company in Newcastle today and already I've had confirmation that this one is on way.

19. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor experience, item not received

Ordered on the 7th September for delivery on the 9th September. I still have not received my order on the 17th September. I have been in contact with customer services, who have given me a discount code for 10% off my next order and assured me the order has been dispatched. I have asked for tracking information and have received no further replies from the company.

7. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM...BE AWARE....!!!!

Ordered £25.57 worth of fish rolls for my very poorly dog, never received the goods, when I rang the place, I was told the gentleman would ring me back or email me, NOTHING, no refund, just feel like this is one big SCAM, I would never recommend pets on point to any purchaser BE AWARE !!!!!!

8. Juni 2024
Pets On Point-Logo

Antwort von Pets On Point

Hi Maxine,

We certain aren't a scam and if you had checked your dpd tracking details that were sent that the driver has tried to deliver to you but has had problems, dpd tried to contact on my request.

I have now spoken to dpd and I've been told it will be attempted again tomorrow.

I also haven't recieved any calls from you since or any emails to advise of the problem.

I will also process a refund and get your order to you as a courtesy for your problem encountered by DPD which is unfortunate.

Kind Regards Tommy

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Unfortunately not good

Unfortunately not good. Wrong food sent then told food is right food but labels wrong?!
Very confusing.
Asked for a refund and they agreed it wasn’t good business so hopefully they will sort my refund and their issues

10. Juni 2024
Pets On Point-Logo

Antwort von Pets On Point

Hi Viv,

I can't disagree on this one it was a manufacturing issue and it was a whole batch that was like this.

Sorry about that!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wont be using again

First order of horse feed, we received grey hound food, after a few emails another order was sent out. Used this site for our monthly horse feed order but again another order mishap, delivered to the local village hall- not the delivery address i gave and was told to try and find it myself, obviously wasn’t there when i went to collect but customer service was not helpful what so ever, shame from a “family run business” wont be using again. We weren’t sent a replacement not refund for lost feed

11. April 2024
Pets On Point-Logo

Antwort von Pets On Point

Hi Amy,

Sorry to hear you never retrieved your food, I personally handled this matter for you and personally text you to confirm the address after you ordered as the one you supplied was showing didn't seem correct.

Once you emailed to confirm my thoughts that it was in fact sent to the wrong address, I sent you a photo of where it had been delivered and asked you to confirm if you had received it which I never got any reply to confirm.

I'm assuming now that never happened and I assure you if you had called me back I would have arranged a replacement and a refund.

Very disappointed we merited a 1 star review as I'm just going through all the communication and I feel like we done everything we could to support you.

If you can send us a email and I will speak with our courier to confirm it is missing and not signed for then I will send out a replacement.

Kind Regards Tommy

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The Burgess dog food I ordered seemed…

The Burgess dog food I ordered seemed to have a lot of dust instead of kibble. Yet arrived on time

12. April 2024
Pets On Point-Logo

Antwort von Pets On Point

Hi,

Sorry to hear this product was like this. Can you please contact me with some photos and we will see what we can do for you?

if the product is in poor condition then there is still time to get a replacement?

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr