Regalcollective Bewertungen 142

TrustScore 4 von 5

4,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This beautiful bracelet is of special meaning for me. I added the names of my 4 grandkids, and I wear the bracelet every day so that I feel closer to them. My granddaughter is studying in Japan for... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Ordered the tiny heart 3 D necklace for mothers day. First delivery was short one necklace and the two delivered had the wrong initials. Company replaced the order but the initials are so shallow tha... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

When my order arrived the box was empty and the packaging had been opened by customs or somebody. After contacting regal collective they were very apologetic and quickly acted to resend me the earring... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered me and my daughter in law each a bracelet. We absolutely love them. Received about 3 weeks after ordering.

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Necklaces, Bracelets, Body jewelry, & Earrings. Bringing luxury and style at affordable prices. jewelry to live in, perfect for every woman.


Kontaktinformationen

4,2

Gut

TrustScore 4 von 5

142 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 66 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Beware!

Ordered in November as needed well before Christmas (not a Christmas gift). Took weeks before I got an update from Yodel - had no idea they were being despatched from China otherwise I wouldn’t have ordered. Item didn’t arrive. Yodel said they were lost! Requested refund then 2 days later got another schedule of delivery from Yodel. I think the company sent a replacement by express. They refused refund even though I told them it was too late for the gift to be given to the recipient and I had already given something else. Offered to return unopened. Have had no communication with them since then. Would not use this company at all! I eventually opened the package, the earrings are much smaller than expected and I’ve given them to a friends daughter - waste of my money!

18. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Regalcollective-Logo

Antwort von Regalcollective

Hi Maureen,

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear about your experience.

We’d like to clarify that your order was processed and dispatched within our stated timeframe, in line with our shipping policy. During the busy holiday period, courier networks—including Yodel—often experience significant delays and tracking inconsistencies due to high parcel volumes. Unfortunately, these delays occur while parcels are in transit and are outside of our direct control once an order has been handed over to the courier.

To clarify, no replacement shipment was sent—your original order continued moving through the courier network and was later scheduled for delivery after initially being marked as delayed. We regret that the extended transit time meant the item arrived later than you had hoped.

Thank you for your understanding and supporting our small family business

Kind regards,
Regal Collective Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible quality jewelry

Unfortunately the quality of this jewelry is very low. A necklace I bought is completely uncentered and looks cheap. The customer service said it was within their quality standards, so apparently their standards are very very low. And of course no refund cause it had personalized letters. I buy jewelry all the time for my nieces and daughter and there are much better options. Would avoid buying from here as it’s clearly junk.

Follow-up: They did reach out but only to ask me to take down this review in exchange for a refund. I should have gotten a replacement or refund the first time.

18. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Regalcollective-Logo

Antwort von Regalcollective

Hello Kirsten,

As a small family business, customer satisfaction truly means everything to us, and we’re genuinely sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand how disappointing it can be when a piece doesn’t feel right, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

While we did confirm that the necklace was produced within our design standards, your experience and perception still matter greatly to us, and we never want a customer to feel unhappy with their purchase.

Our team has reached out to you directly via email and is currently awaiting your response so we can further assist and work toward a resolution.

Thank you for supporting our small family business.

Team Regal Collective

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love it

Took a little while to get to me but well worth the wait! Great product!

15. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Regalcollective-Logo

Antwort von Regalcollective

Hi Sarah,

We’re so glad to hear you loved your jewelry! ✨

Our custom pieces do take a little extra time to process, as each item is carefully made to ensure it meets our high quality standards — and we’re thrilled to know it was worth the wait.

Thank you so much for supporting our small family business. It truly means the world to us.

Team Regal Collective

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great communication

Great communication, kept up to date on tracking, which is very important when the order is a Christmas present. Arrived in plenty of time.

The most gorgeous earrings and great quality. Never seen such unique jewellery.

18. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely thrilled with my…

Absolutely thrilled with my personalised bracelet. Always a bit nervous buying on line but could not recommend more highly for quality, price and delivery. Thankyou!

17. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Go ahead and buy!

Absolutely brilliant took a few weeks to come but when it arrived, it had his own little box and was packaged perfectly. As this wasn’t for me, it was a present for Christmas. I’m definitely gonna be buying myself one. Could it be more happier? Definitely go for it. It looks so well-made and presented brilliantly.

28. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I would give 0 stars if I could

I would give 0 stars if I could, scam business, I ordered they never sent me my order and won’t refund me. Just keep saying they’ll send me tracking when it’s made which was supposed to take 3-5 days. Do not recommend

9. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Regalcollective-Logo

Antwort von Regalcollective

Hello Brooke,

Thank you for your feedback and for supporting our small family business.

We can confirm that your package was successfully delivered on Monday, December 22, 2025 at 16:12:35. Our team has also sent you an email with delivery confirmation and details—please kindly check your inbox.

If you need any further assistance, we’re more than happy to help and encourage you to reply directly to our email so we can assist you promptly.

Thank you for supporting our small family business.

Team Regal Collective

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY

DO NOT BUY. Bought two earrings,one for me and one for my friend. One of them is dysfunctional right out of the box so I can't wear it. Emailed customer service but no guarantee I will hear back

1. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Regalcollective-Logo

Antwort von Regalcollective

Hello Michelle,

Thank you for your feedback and for supporting our small family business.

We’re happy to confirm that our team has been in contact with you via email and that your replacement earrings were successfully delivered on December 18, 2025 at 20:49.

We truly hope you enjoy your new pair of earrings. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out—we’re always here to help.

Thank you again for supporting our small family business.

Team Regal Collective

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought a personalised metal bracelet…

Bought a personalised metal bracelet and earrings for my daughter. The quality and finish was top notch. We were really impressed, shipping was prompt and tracking details were accurate. I would highly recommend buying from this store. I will be for future gifts

26. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered an initial heart necklace…

I ordered an initial heart necklace with my kiddos initials. I love it so much! It’s simple, yet elegant. I wear it every day and get so many compliments on it. The shipping was fast and it arrived very well packaged. Would definitively recommend.

26. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Adore it!!

It’s so cute I love it the chain part does feel delicate but I’m in love my bracelet and will definitely order again

20. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr