Shock Surplus Bewertungen 

1 614
•
TrustScore 4 von 5

4,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased the Eibach shock kit for my 22 Silverado 1500. Couldn't be happier with the shocks. Big difference from oem Rancho. Shipping was fast. They called me when there was an issue with the uca's... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Product, shipping and arrival Five stars! My only complaint and this is partially my fault. The website recommended I order a part I don’t need. The shocked were for factory set up, and the website re... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I will be honest, when shopping for the billstein rear shocks for my truck, everybody showed nationwide back order. When I saw shock surplus had them in stock I was very skeptical. I assumed i would... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Purchased a 4 corner complete shock set for f150. Ordered arrived quickly, however missing strut nuts and the rear shocks are mismatched. Customer support refusing to send a matched single shock to co... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Markt für Autoteile

Vom Unternehmen geschrieben

Our primary goal is to provide the best ride possible for our customers with objective product information tailored for each driver. We drive and test everything we give recommendations on.


Kontaktinformationen

4,1

Gut

TrustScore 4 von 5

1614 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 92 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,1

Alle Bewertungen

(1 614)

566 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service, shipping, products, will recommend always!

25. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for the awesome review! We're happy to hear you had a great experience with our service, shipping, and products. We truly appreciate your support and recommendation. Thank you for choosing Shock Surplus, and we look forward to helping you again!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Mismatched 4 corner complete shock set…

Purchased a 4 corner complete shock set for f150. Ordered arrived quickly, however missing strut nuts and the rear shocks are mismatched. Customer support refusing to send a matched single shock to complete the 4 corner set. Only need one shock resent, but customer support insists you must return entire order. Hoping someone who can make a simple decision will correct this so I can get the set installed. Purchased the KYB brand loaded struts and rear shocks as a set.

1. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about the issues with your KYB suspension order.

We understand how frustrating it is to receive mismatched rear shocks and missing installation hardware, especially when you purchased a complete four-corner set expecting everything to be ready for installation.

While our team may need to follow certain return or exchange procedures to ensure the correct parts are provided, we understand your concern about having to return the entire order when only one shock appears to need replacement.

We apologize for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention. We hope our Customer Service team can work with you toward a resolution so you can complete your installation.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Partial shipment

I received my front shocks and 1 rear shock quickly. I put the front shocks on and it rides much better. But I've been waiting for over 6 weeks for the remaining rear shock. I keep getting told "next week." But so far nothing.

21. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

2003 Tacoma Shocks

I ordered some shocks and they came quick and work amazing.

14. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for the great review! We're glad your shocks arrived quickly and are performing so well. We truly appreciate you choosing Shock Surplus and hope you enjoy the improved ride!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Shock Surplus has a great reputation in North West Wyoming

Shock Surplus has great reputation in the Cody Wyoming area.
Three Service and Parts companies in our area have very positive comments for this company.
Several people I have met that hunt and fish in remote NW Wyoming have used Shock Surplus to upgrade they're older trucks (many people in Wyoming maintain older trucks due to costs on registration and reliability)
I am very pleased with Shock Surplus ease of finding products, payment options and fast shipping.
They have excellent customer service for technical and support.
PS: There is no reason to provide me with a purchase credit, save toward you're coffee fund.
Thanks for helping me get my 2016 Toyota Tundra upgrades done.

28. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for such a thoughtful review! It means a lot to hear that Shock Surplus has earned a positive reputation among truck owners and local shops in the Cody, Wyoming area.

We're glad our team could help make the upgrades to your 2016 Toyota Tundra easy, from finding the right products to ordering and delivery. We truly appreciate your kind words about our customer service and technical support.

Thank you for spreading the word about Shock Surplus, and we especially appreciate the coffee fund comment! Enjoy your upgraded Tundra and all your adventures in Wyoming!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Overall positive experience

Product was easy to find and price was competitive to other sources I checked. Customer service was excellent. I received only half my original shipment of 4 shocks. Customer service was quick to initiate a second shipment to fulfill my order. In the period that followed I received both the remainder of my original shipment and the replacement shipment within a day of each other. The company gladly sent me a prepaid label to return the two spare shocks. Overall, a positive experience. I would not hesitate to order from Shock Surplus again because of this responsive and quick service of correcting the issue.

3. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

We're glad you found the right products at a competitive price and, most importantly, that our Customer Service team was able to respond quickly when only part of your order initially arrived. We appreciate your help returning the duplicate shocks once both shipments arrived.

Thank you for your patience and understanding throughout the process. We're happy our team was able to turn the situation into a positive experience and earn your future business. We look forward to helping you again!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great communication

Great communication, and fast turn around time.

2. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

We're happy to hear you appreciated the communication and fast turnaround time. We truly appreciate you choosing Shock Surplus and look forward to helping you again in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quality replacement from factory part

Quality replacement from factory part. Easy order.
Great price.

30. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for the great review! We're glad you found a quality replacement at a great price and that the ordering process was easy. We appreciate you choosing Shock Surplus and hope you enjoy the new setup!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Had a great experience with shock…

Had a great experience with shock surplus. Spoke with Hector about my order and also ran ideas back and fourth with him about suspension on my 2nd truck. I will be buying some for my 04 silverado soon.

13. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for the great review! We're glad Hector was able to help with your order and talk through suspension ideas for your second truck. We'll be sure to share your kind words with him.

We truly appreciate your business and look forward to helping you get your 2004 Silverado set up when you're ready!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Customer service has been responsive…

Customer service has been responsive and helpful— kudos to them. However— big warning: The assembled Bilstein 6112s that are advertised as “In Stock, Ship in 3-6 Days,” do not. Still waiting on mine, been over a month with no estimate on when I will receive them. UCAs and rear shocks came very quickly, but not a fan of companies stating in stock / ships fast and I’m sitting on bad struts for over a month now.

10. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for your feedback and for recognizing our Customer Service team. We're glad they've been responsive and helpful, but we completely understand your frustration with the wait for your assembled Bilstein 6112s.

Our assembled shocks are built to order and can have a lead time of 8 to 12 business weeks currently due to some operational changes. While the individual components may be in stock, the assembly process requires additional time, and we understand how the “In Stock” messaging can create a different expectation, especially when you're already dealing with worn struts.

We appreciate your patience and your feedback regarding how the lead time is communicated on our website. We're sorry for the frustration this delay has caused and look forward to getting the remaining portion of your order to you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Phenomenal Service from Bryan – Saved the Day!

I had a bit of a rocky start with my order at Shock Surplus. The first agent I dealt with sent me an invoice link with an inflated base price on an Icon leaf pack to offset a "discount," and then abruptly canceled my order and closed the chat when I called out the math discrepancy. I was ready to take my business elsewhere.Thankfully, I called back and got connected with Bryan.Bryan was absolutely incredible. He was extremely helpful, listened to my situation, and went above and beyond to make things right. While he couldn't honor the full custom discount from the first agent, he gave me an honest $100 discount off the correct website retail price—bringing my total down even lower than I originally expected.Because of Bryan’s top-tier customer service, honesty, and professionalism, Shock Surplus kept a $1,800+ customer today. If you call in, ask for Bryan! He deserves a raise for saving this sale and turning a frustrating experience into a great one.

9. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry the initial interaction caused confusion and frustration, as that is not the experience we want our customers to have.

We're very glad Bryan was able to step in, listen to your concerns, clarify the pricing, and find a solution that worked for you. We'll be sure to share your kind words and recognition with him.

We truly appreciate you giving us another opportunity to make things right and ultimately choosing Shock Surplus for your order. Thank you for your business and for recognizing Bryan's efforts!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Prices and product are great

Prices and product are great. Exchanges are difficult but we for there

10. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for your feedback! We're glad you're happy with our pricing and products. We also appreciate your patience throughout the exchange process and are happy we were able to get everything worked out in the end.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad customer service & sent old returned shocks

Update on my review… Shock Surplus wasn’t even willing to give a discount, after they reached out, info below.

Definitely not using them again. I’ll also make sure everyone I deal with doesn’t as well… customer service is lacking.

I received my order in two parts. Rear shocks arrived first. All good everything packed & shocks strapped.

Next day received my fronts boxes looked used & worn. Sure enough first shock out of box had no plastic bag around shock & not strapped just rolling around loose in box.

On further inspection it was from 2021. For sure a return that know one decided to inspect when re-shelving it. And why a shock was lying around this long is beyond me… second front wasn’t strapped but had bagging on it that had been re-taped.

Might behoove shock warehouse to check returns before they send them back out. I don’t pay premium prices to get returned parts & especially not checked parts. Although they hadn’t been installed, they hadn’t been taken care of either, scuffling on shock body & dirty. If you’re gonna send that stuff out let the customer know and offer a discount. Otherwise don’t send crap like this out.

If shock surplus want to make it right, they should off a discount on my front shocks order # 327775

2. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

While we were unable to provide the requested discount, we appreciate you bringing the packaging and condition concerns to our attention. Your feedback regarding the inspection of returned inventory is important, and we will be sharing it with our team so we can continue improving our quality-control process.

We’re sorry this experience left you disappointed with Shock Surplus.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer service is great

Customer service is great and very knowledgeable.

9. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for the great review!

We're happy to hear you had a great experience with our Customer Service team and found them knowledgeable and helpful. We truly appreciate your support and thank you for choosing Shock Surplus!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Everything about this experience makes…

Everything about this experience makes me wonder what they know and others don’t. Great, easy to use website and I had my order within 4 days. It doesn’t get any better than that for me where I live!!

12. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

We're thrilled to hear you found our website easy to use and that your order made it to you in just four days. A smooth ordering experience and fast delivery is exactly what we aim for!

We truly appreciate you choosing Shock Surplus and hope to help you again with your next suspension upgrade!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Probably one of the worst online…

Probably one of the worst online shopping experiences I have ever had. Used their fitment calculator for my truck. What they spec’s was the wrong part number and would not work. When the shocks arrived I installed one and knew it wasn’t right. Called the manufacturer to verify. Then I called Shock surplus to get an RA to exchange the shocks for the right ones. Sent the wrong shocks back. Then for 2+ weeks they jerked me around saying “management” was trying to make a decision if they should accept the return or not? This place must be managed by a bunch of morons. It was their fault entirely. Even FOX shocks agreed with me. They don’t even deal w FOX direct. They go through another distributor!? Will never buy from these clowns again!

15. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry this experience was frustrating and that the original shocks did not work as expected for your application.

Once we were made aware of the fitment concern, our team worked with you on an exchange. Because one of the shocks had already been installed, the return required additional review, as installed parts typically fall outside of our standard return policy.

We understand that the additional review time was frustrating, but it was necessary for our team to evaluate the condition of the returned product and determine what options were available.

We also take fitment concerns seriously and appreciate the information you provided from FOX regarding your specific application. We’re sorry the original setup did not work out and that the exchange process took longer than expected.

We would also like to clarify one point from your review. Shock Surplus does work directly with FOX, so we are not sure where the information that we purchase through another distributor came from.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Helpful staff and excellent prices

Helpful staff and excellent prices. Will buy here again. Thank you!

1. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for the great review! We're happy to hear our team was helpful and that you found our pricing competitive.

We truly appreciate your support and look forward to helping you again with your next suspension upgrade!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Purchased Eibach Stage 2 front…

Purchased Eibach Stage 2 front coilovers for my 2026 RWD F150. Prior to purchase I called and the staff were friendly and prompt to answer the questions I had. Staff are very knowledgeable and assured me I order the correct parts.

Delivery was very quick, and superb customer service. These guys and gals know shocks don't hesitate to ask for help.

3. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for the fantastic review!

We're happy to hear our team was able to answer your questions and make sure you had the right Eibach Stage 2 setup for your 2026 F-150. It's also great to hear your order arrived quickly and that you had such a positive experience with our Customer Service team.

We truly appreciate the recommendation and your confidence in our team. Thank you for choosing Shock Surplus, and enjoy the new setup!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

right parts and timely

20. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

Thank you for the great review! We're glad you received the right parts and that they arrived on time. We appreciate you choosing Shock Surplus and look forward to helping you again!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Exellent Quality.

27. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shock Surplus-Logo

Antwort von Shock Surplus

We're glad you're happy with the quality of your purchase. We truly appreciate your business and thank you for choosing Shock Surplus!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr