Wat een tegenvaller
Wat een tegenvaller, vorig jaar zo een top avond gehad de ene naar de andere show maar vanavond waren er 2 kleine optredens en voor de rest alleen maar gezang. Voor me bijna € 800.- vind ik dat echt zonde .!! Wij zijn ook als eerste weg gegaan.
Mensen boek niet op dinsdag want dat is echt weggegooid geld.!!

