Sun & Sand Sports Bewertungen 

541
•
TrustScore 1.5 von 5

1,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst customer service to ever exist. they have gift cards with no way to check the validity or expiry of the card online yourself, and you must contact their staff to check. Upon asking their s... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointed with this experience. I ordered Converse Chuck Taylor All Star Lift shoes in EU 38.5 and received the wrong size THREE times in a row (first: 39 ordered/37 received, second: 38.5 ord... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order (Order No: AE03582619) for a Jason Markk Repel Shoe Protection Spray (60 AED). The package arrived unsealed, and the spray bottle was completely empty. When I raised a complai... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Poor Logic delivery! Im location is Al Rigga Deira dubai but in the website map is always shown as “Al Murraqabat” the so what’s the purpose of locate ? Nothing because is not showing the true address... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Sportbekleidungsgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

GCC's Top Sports Retailer, Shop Online for latest 2022 Sportswear, Sports Fashion Clothing, Accessories, Sports Shoes for Men, Women, kids. Top Brands: Nike, adidas, Under Armour & More


Kontaktinformationen

1,4

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

541 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,4

Alle Bewertungen

(541)

26 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID Buying SSS- No Refund After Items Returned.

I have bought two basket balls online (using e wallet credit) for around 100 SAR - I had to return them because they were losing/leaking air. Return has been completed and accepted but never got my money back (e- wallet credit).
I have contacted them using various methods, chat, email, phone- for over 3 weeks so far; nothing worked, they have been lying on Chat and emails and till no resolution but I will never give up.
I will make sure to have this message shared across all social media on all their accounts.

Will raise official complain on gov.sa for consumer right.

10. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello, we sincerely apologize for the inconvenience. Kindly share your order number via email at customercare@sunandsandsports.com, and we will ensure to assist you with your refund in the best possible way. Thank you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

HORRIBLE EXPERIENCE

I ordered 26th Dec, website says it will arrive at 28th so i confirmed my order otherwise i wont since its a late Christmas gift, 28th came no response on my inquiry, now tracking says 5th January is arrival. No apologies, explanation or anything, its like youre telling your customers to just shut up and accept since i got your money already.

27. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

We sincerely apologize for any confusion and inconvenience caused regarding the delivery of your order. Your order KW01321107 has been shipped and can be tracked using the courier's tracking number, You can track it via the following link: https://www.aramex.com/us/en/track/shipments. Until it reaches your doorstep. Please note that the estimated delivery date is 2025/1/5. Thank you for your patience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible experience

My daughter ordered a pair of Converse sneakers from Converse UAE online store. After a month long of waiting, the item status appeared as delivered when it was never! We tried all sorts of ways to reach to customer care at sun and sands sports as the brand rep but to no avail. At this stage, we lost hope of ever hearing back from anyone and honestly feel scammed. Worst customer experience ever!

16. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hi Hana, we sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with your order. To assist you further, could you please share your order details via email at: customercare@sunandsandsports.com. This will allow us to investigate the matter and take immediate action to resolve it for you. Thank you for your patience, and we are committed to helping you as quickly as possible.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst Exchange Policy

I've Ordered Puma T Shirts, so but the Size was Small. With the Order I buy a Nike Shoes too, That's also Small. Anyway I exchange the Shoe first and send another Exch2Rwqu. Customer Service Guy Abdulla says It's Not Possible, but I explained him size is not fit, but I he say Sorry to here but they cannot exchange. It's Really a Stupidity Policy, but I I didn't see this point in their Exchange Police.
No I have to Throw the Un Size T Shirts. It's Like they Cheating.
Still in in 14 day Validation Period.

16. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hi Seanthan, thank you for sharing your experience with us, and we sincerely apologize for the frustration you’ve faced. We would like to look into this matter further and assist you in resolving the issue. Could you kindly provide us with your order details via email, so we can review your case and explore the best solution. We are committed to ensuring your satisfaction and would like to address any concerns. We appreciate your patience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Im so disappointed with their service

Im so disappointed with their service, their app and their offline stores. This is the worst service a retail group could ever have !! I ordered online from sun & sands sport website the estimated date was from Dec 10 until Dec 12 . Im traveling and waiting for my order. I sent emails through their website, there was no reply and i tried the live chat, waited for 35 min then it was timed out. I called three of their offline stores in Kuwait they either didn’t answer or answered and closed in the same second. This is so disappointing!! I was checking the reviews now, and i think they should take them into consideration.

12. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Dear Mazen, thank you for your review. We sincerely apologize for the delay caused by unexpected processing at Kuwaiti customs. We're happy to see that your order (KW01319723) has been successfully delivered, and we hope you’re satisfied with your purchase.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible Service and Misleading Information

I ordered a pair of shoes from SSS a week ago, and since then, the status has been stuck on "Pickup Awaited." Despite sending numerous emails to customer service, I received no reply. Finally, I chatted with an online agent who promised me that the item was with Aramex. After following up with Aramex, I learned that they had only created a shipping label, and nothing had actually been shipped.

This is the worst online shopping experience I've ever had. It feels like a complete scam, and I am extremely frustrated by the lack of communication and the misleading information. I would never recommend this service to anyone.

27. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hi Risha, we apologize for any inconvenience caused. We have sent you an email with the details of your order. Please note that the delivery is within the expected time frame, and the estimated delivery date for your order is 06/12/2024. Thank you for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pathetic Online Store in UAE

I placed a pair of Nike shoes from SSS and mistakenly selected the wrong size so this is why I just cancelled that order immediately just to avoid late returns and all but its been more than 2 weeks now that they are not refunding the amount and nobody is just have some balls to contact me even after making multiple complains. There live chats are just waste of time nothing else. I also used other online stores like Namshi they just took 3 days to collect the return and retund the money. But these guys are just living in the stoneage as they are unable to make simple transfer.
After making the complain their representative told me that the concerned person will contact me in 24-48hrs and this is third day after the complain and nobody contacted yet.
I dont know how the hell Nike has given the responsibility to run their operations in UAE to this pathetic online store.
Order ID: AE02928621

29. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello Mohammad, thank you for reaching out to us. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced regarding your recent order with us. We completely understand your concern about the delay in your refund, and we truly regret the inconvenience caused. Please note that we have already escalated your case to the relevant team, and we are actively working on processing your refund. We’ve also sent you an email with the details regarding your refund request. Thank you for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The shoes deliver to me was incorrect size for 3RD TIME

The shoes deliver to me was incorrect for 3rd times. 1st and 2nd i was very polite to follow agent instructions as the order was done through app. Got refunded for the 1st order the order again then incorrect size of shoes again was delivered then they ask m to request again to return which i did and again for 3rd time i place again my order with same item with shoe size AGAIN for 3rd time they delivered incorrect shoe size. I raised my concern again but agents keeps giving diff excuses. Advise me that someone will contact me to exchange the incorrect shoes but keep on waiting till now no one gets back to me. Tried to reach out through emails but no one respond. Calls no agent available. Through live chat agent keep telling someone will contact someone will reach out but NO ONE DID

8. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello Laine, thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced with your recent orders. We completely understand your frustration. We want to assure you that your concern has been addressed, and we have sent you an email with further instructions on how to proceed. We are actively working on resolving this issue and will ensure that it is handled promptly. We truly appreciate your patience and understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered an adidas shoes from sun and…

I ordered an adidas shoes from sun and sands and i threw the box by mistake. The shoe size was small and now im stuck with this shoes although its still with the tag and hasnt been worn. I suggested buying another shoe from them to be able to give them the box, still refused. Worst customer service

22. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello Rouba, thank you for sharing your feedback, and we apologize for any inconvenience you've experienced with your recent purchase. Please note that, as per our return policy, we’re unable to accept items for return or exchange without the original packaging. This helps us ensure the quality and integrity of the items we handle for all customers. You can find more details about our return terms on our Returns Policy page here: https://en-ae.sssports.com/policy-returns.html. We apologize again for any frustration this has caused and appreciate your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SSS is a Joke!

I ordered three items from SSS on the 2nd October.16 Days ago! I still have not received my items! I have had repeated conversations with SSS customer services, to have my order delivered to me. But I feel like I’m stuck in a groundhog scenario where I keep having the same conversation but nothing happens.

According to the terms of our agreement and the Consumer Protection Law, specifically Law No. (24) of 2006 on Consumer Protection in the UAE, I am entitled to receive the goods within the promised delivery timeframe. This delay is causing considerable inconvenience and disruption.

I have reached out to the management team on LinkedIn as a further act of desperation.

If this doesn’t help, then the next step would be legal advice.

Mike

2. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello Mike, we sincerely apologize for any inconvenience caused. Kindly provide your order number by emailing us at customercare@sunandsandsports.com, and we will ensure to assist you promptly with your order. Thank you for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Their online shopping service needs improvement

I ordered workout gloves from Sun and Sand Sports in the UAE through their online store. They took more than 2 weeks and I haven't received the order. Although I followed up several times, nothing happened and customer service didn't provide useful assistance. It seems that there is a lack of coordination between internal departments. So I had to cancel the order and got a refund.

27. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello Mariam, thank you for sharing your experience. We truly apologize for the delays and any inconvenience caused with your order. We are dedicated to enhancing our processes to provide a better experience for our customers moving forward. Please don’t hesitate to contact us directly at customercare@sunandsandsports.com. Your satisfaction is very important to us. Thank you for your patience and understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst customer service ever

The worst customer service ever, the worst technical issue team ever, they can't solve anything, they only reply with "we will check"

15. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hi Hatem, we truly apologize for any inconvenience and frustration this may have caused. We’ve reached out to you via email, and the issue with the discount code has been resolved. You can now use it for your order. Thank you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No help with faulty equipment.

Bought a bike from this company within a month the gears went and my son fell pretty badly. Informed the company and in June and after 2 inspections, many run arounds and 3 months (this time includes when we were on holiday) the final verdict was that they can fix the bike but would charge use. I think this business model will not last long. Our experience with proper online retailers is world's apart. Looking at the 92% 1 star ratings in don't think this company care anyway. It's a shame because it use to be our favourite store.

3. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello, we sincerely apologize for any inconvenience and frustration this has caused. We take matters like this very seriously and would like to make things right. Please share further details about the issue you encountered with us at customercare@sunandsandsports.com. Rest assured, we will thoroughly investigate to resolve the situation to your satisfaction. Thank you for reaching out to us.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

One of the Wrost online delivery 🚚…

One of the Wrost online delivery 🚚 services . Very late service very poor delivery service . Iam not receiving my product on time 🤷‍♂️🤷‍♂️ I never trust anymore Sun & Sands 🙏🙏 I request to costumer service representative but results same 🤷‍♂️🤷‍♂️

31. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello Subin, we're sorry to hear that. Please share your order number via email at customercare@sunandsandsports.com, and we'll do our best to assist you further. Thank you for your understanding.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love the shoes!

Got a pair of classic asics, marvelous quality.

30. August 2023
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello Ahmed, thank you for your review! We're delighted you're enjoying your new classic Asics and that the quality met your expectations. We hope they serve you well, and we look forward to helping you with any future purchases.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The delivery timeline is just awesome

The delivery timeline is just awesome. I ordered couple of shoes & they delivered it just the next day. Most of the items are priced really well. I highly recommend sun and sand sports.

1. Juli 2024
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello Rachana, thank you for taking the time to write this review. Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with our delivery service and that you're happy with the pricing of our items. We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again soon.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good quality

Fast delivery
Supportive Customer Service
Premium quality products

24. August 2024
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello Junaid, we appreciate your feedback. It is delightful to hear such positive words and serving our users is always a pleasure. Thanks.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Deserves zero stars based on my…

Deserves zero stars based on my experience. Don’t shop online!! It will never reach you and basically they take your money for nothing. I ordered over a week ago just to be told today they can’t send it because of a stock issue BS and will issue me a refund. Their contact number keeps dropping out. Chat agent closed the chat on me even though wasn’t resolved. Eventually spoke to somebody yesterday (after 5 drop outs) and they said they will have someone call me today to deliver but no got a message instead today that I will never get it. Their tracking history is all a lie and said there was an attempt to deliver but there never was and said my contact number was wrong and it wasn’t as the delivery guy called me to confirm my location which I did but never heard back. This would never happen in a first world country. Fix your systems and your people if you want to stay in business!

7. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello Kristel, it was a pleasure speaking with you over the phone. We deeply apologize for your recent experience. We have sent your refund details to your registered email. We hope to serve you better next time. Thank you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They issued me the money of the refund…

They issued me the money of the refund to my wallet. When they sent an email no where they said it will expire. When I tried to use it they told me to check the terms and conditions which they never shared in the email. Basically they just took my money. It was not a gift card. It was my money. I paid and cancelled the order so it should go back to me and shouldn’t have a time stamp on money. Money doesn’t expire. They worst company ever

Edit: they replied that the terms and conditions mention that the E-wallet money expires after a year. First, THEY NEVER MENTIONED THAT IN THE EMAIL THEY SENT ME which showed my balance. I would not know that it is subject to terms and conditions. Second! I was not told by the company that the money is subject to expiration when I was asked how I want my refund.

This is insane. They literally took my money and gave me no service or product!!! Daylight robbery.

26. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hi Mohamed, thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. Our e-wallet system is designed to provide a convenient and secure way to manage refunds. However, as stated in our terms and conditions, e-wallet credits are subject to an expiration date. In your case, the e-wallet issued for your refund expired on February 22, 2023. For more information regarding our terms and conditions please visit the below link:
https://en-ae.sssports.com/policy-returns.html
Thank you once again for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely Disappointed with their business behavior

This company clearly lacks accountability and professionalism. With a score of 1 out of 5, it's evident that my experience is not an isolated case. Potential customers should be very cautious and ensure any promises are provided in writing, or risk being treated the same way.

I am extremely disappointed with their handling of my recent issue. Despite being promised a free service for my bicycle by their salesperson several times, they later refused to honor it and implied that I misunderstood the terms, effectively calling me a liar!

I'm tribblely sorry for SSS way of business. Definitely will not purchase any product or services, unless receiving video recording of it to not called liar by them!

17. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sun & Sand Sports-Logo

Antwort von Sun & Sand Sports

Hello Alireza, we sincerely apologize for any inconvenience you have experienced. Please share more details about the issue you are facing, along with the order number or purchase receipt, at customercare@sunandsandsports.com. We will be sure to assist you further. Thank you.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr