Sunbabystore.com Bewertungen 56

TrustScore 1.5 von 5

1,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I purchased a toddler ev, they took the money. Then they emailed saying they were out of stock. I told them to refund the money. After multiple emails of them trying to get to change my order to anoth... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If ZERO stars was an option, I would select ZERO! I am horrified that I spent over $200 on two costumes the first of August, paid extra for expedited shipping and STILL HAVE NO PKG! I have written cus... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely terrible experience from start to finish. Sun Baby is a scam. DO NOT ORDER. Please RUN from this company’s website and literally order from anyone else. They are unethical in every wa... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I purchased a unique amphibious RC truck it was black and 8 wheels. A few days later, they emailed saying it was out of stock. They offered a comparable alternative but it was a alternative that I had... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

Vom Unternehmen geschrieben

Sunbabystore.com fosters a caring culture by offering a diverse selection of unique costumes, toys, and gifts for kids & adults. Enjoy Free Shipping on orders over $100. Your one-stop shop for family fun!


Kontaktinformationen

1,4

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

56 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 27 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT PURCHASE

I purchased a toddler ev, they took the money. Then they emailed saying they were out of stock. I told them to refund the money. After multiple emails of them trying to get to change my order to another toy, with me declining, they give a partial refund.... like what??? They have still charged my bank account $195.42 for nothing. This is unacceptable. I will be calling my bank Monday.

20. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Buyer beware Toys R Not Like Us

I purchased a unique amphibious RC truck it was black and 8 wheels. A few days later, they emailed saying it was out of stock. They offered a comparable alternative but it was a alternative that I had already purchased from them previously. So not a viable option. I let them know, to proceed with a refund. A day maybe 2 passes they emailed me again to offer another alternative. This one was disrespectful it was a RC significantly cheaper than the original purchase. So I let them know, essentially stop playing with me. On the 2nd option I asked for a refund again and they promised an immediate refund. Didn't happen, I ended up doing a PayPal dispute and then they finally gave me my money back.

22. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sunbabystore.com-Logo

Antwort von Sunbabystore.com

Hi Kevin, this is Mary from Sun Baby, Customer Support Manager. We sincerely apologize for your dissatisfaction with our customer service. I have looked into the matter and spoken with Jessie, who corresponded with you via email. Please note that your order #125767 has been fully refunded. We apologize again for any inconvenience caused. Please feel free to reach out to me directly if you have any further questions or need assistance — you can contact me at sunbabystore@foxmail.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never again!!! (Zoey Golden Kpop)

I got the Zoey Golden Kpop Demon Hunters on August 2025. After waiting almost a month and reaching out twice for the status of my order, I received the wrong size. Also there were details on the costume not as shown in the pictures. I let them know right away and they accepted that it wasn't the size I ordered, it was too big. I was given the options of replacing or returning the item for a refund. When I let Sunbaby know I wanted a refund, they stopped communicating with me. Is not until 10 days later, after I opened a claim on the platform I used for the purchase (PP), that they wrote again to me and informed me the shipping cost to return the item was on me. I mean, I was sent the wrong size and now I have to spend on shipping to get my money back!!! I shouldn't have to cover the cost of shipping when they were in the wrong, not me. And the estimated shipping cost for returning the item to the address they provided (China) was almost $200. Anyway, the platform PP wasn't of a great help neither, they said they cannot tell Sunbaby to pay for shipping so they offered to give me back $30 dollars, and to keep the costume that is too big for my daughter, that she will not use...so basically the mistake Sunbaby made will cost me $50 (the costume was aprox $80, I just choose to not respond to this offer, felt like an insult..so it was closed to their favor). I had to file a dispute with my bank. The costume looks well made, even with the details that weren't as shown, it was pretty. I have screenshots of everything, from the day I bought the costume, the description on the site, what I got, the emails responses, etc🫤. But with the experience I had I would not recommend this store to anyone. If you choose to buy here, do it at your own risk.

31. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely terrible

Absolutely terrible. I received an email back to send photos of the costumes that did not fit at all when I did send them I never heard back. It’s still going on a month and I still haven’t heard back..

11. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible company do not order!

Terrible company do not order!! I ordered a costume for my son and the sizing was of it was an adults costume when I ordered a kids. I kept contacting them to which I was being ignored, thankfully I paid with PayPal so when I opened up a dispute that’s when sun baby emailed me back bribing me to accept 10% of my money back and to keep the costume when I kept telling them it was no use to me it then went up to 30% and there responses are rubbish I wasn’t getting anywhere with them and I kept asking for the return label which they wouldn’t send so I asked PayPal where I return this too they gave me the address and then sun baby gave me another address and PayPal warned me if I sent it to there address they have no authority over the dispute and I might lose that it would be a trick! Sun baby then continued to say I need to pay shipping fee which was over £20 when this was not my fault thankfully PayPal gave me the money for the shipping fee and was sent back but they never collected it but I finally have my money back after 3 months of ordering this item which is a joke long process so do not order bunch of scammers customer service is a joke and there shop needs shut down and burnt to the ground unbelievable

19. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely TERRIBLE experience

Absolutely terrible experience from start to finish.
Sun Baby is a scam. DO NOT ORDER.
Please RUN from this company’s website and literally order from anyone else.
They are unethical in every way; shipping, refund policy, quality of item, all of it.
Please trust all the negative reviews and do not spend even $1 at Sun Baby.

12. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY! This company is a complete scam. On Oct 17th I ordered my son a demogorgon costume for an upcoming Halloween party. Even paid for expedited shipping so it would be here on time. It was more then I wanted to spend, but he was excited and I figured they are only kids once. The costume that arrived was the wrong costume. He was crushed. I immediately contacted their customer service email and was told that someone would be in touch with me. I sent pictures of the wrong costume. After that I never heard anything back. I followed up 3 times on 10/25, 10/28, and 11/2 and still no reply. Halloween is over so I don't want the demogorgon costume anymore even if they do eventually reply. I splurged on this and now I am out $75 for NOTHING. Incredibly unethical, deceitful, and wrong. Please do not order for from Sun Baby Store - their customer service is non-existent and you are at risk for losing your money with nothing to show for it.

17. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Deceitful company, refuses to return

I ordered a costume from SunBabyStore on Oct 8 and paid extra for express shipping which promised the item in 4-7 business days. The item arrived on Oct 21, well after the promised delivery window and after the event that we ordered the costume for.

I contacted the seller to request a return, but the seller attempted to bribe me by offering a 10% refund to not return the item. Despite multiple requests to return, the seller refused and increase the partial refund offer to 15% and then 30%.

I have submitted a fraud claim through PayPal, which the seller is attempting to challenge. I have also shipped back the item at my expense.

The seller is incredibly deceitful and refuses to return the item which was delivered late. I am working with PayPal for a full refund of the item and shipping amount ($120 in total).

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!!

31. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No shipping, no customer service, awful experience

Ordered a costume with a few weeks until Halloween. Ordered express shipping to be double sure it would arrive on time. Checked a few days after the “latest” delivery date was given, item hadn’t been shipped yet. No response from customer support. Thankfully filed a claim with PayPal and was able to get a full refund since they hadn’t shipped yet. STAY AWAY AND DO NOT DO BUSINESS with this company!!!

2. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I’m completely unsatisfied

I’m completely unsatisfied, I never received my son’s costume, I placed the order in advance to receive it before Halloween and that wasn’t the case, I been emailing the customer service and they send me an incorrect phone number to contact the carrier and inform in a different language that I don’t understand, I keep emailing asking for a refund since I never received my order and they won’t respond back to me, according to their records my order was delivered and it never was, I believe this store is a scam and nobody should order from them, I’m going to report this to see if they can look into this company

28. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM COMPANY - AVOID THEM

I would give it Zero stars if I could. Ordered an item on Oct2 with express shipping in 4-7business days as I needed it for an event, and I still haven't received it. I have now been in touch with the customer support several times asking them to refund them because I no longer need it and they keep giving ignoring the problem, avoiding the request, and just giving me false delivery timings. This company is a complete SCAM - do not buy from them unless you want your money stolen.

23. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sunbabystore.com-Logo

Antwort von Sunbabystore.com

Hi, this is Mary, the manager from Sun Baby customer service team. We truly apologize for the delay in shipping your order. Please contact our support team and we will provide a partial refund for your shipping fee for the compensation. If you don't want it anymore, we will provide a return label for you to return it for a full refund. -> support@sunbabystore.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This Chinese company needs to be closed…

This Chinese company needs to be closed down. They sent me the wrong size and I wanted to return them. They said I can’t. They have no customer service.They made a mistake and they don’t take care of it.It seems like they operate this company from someone’s garage in China.

8. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Misleading timeframes and horrible customer service

Misleading timeframes, poor to almost no customer service or response. And zero accountability for failure to meet promised deadlines.i ordered a costume on October 2nd, received a shipping confirmation the next day, paid $27 for express 4-7 day shipping. After 7 days of no movement I reached to ask when to expect my order and they stated it was a popular item and had just been submitted for shipping, and to expect it within 5-10 days! That was back on October 9. I received a new tracking number on October 10th, but again the package sat for an additional 3 days not moving. I reached out and asked for a refund of my express shipping charge and they stated that since it had already been shipped they could not refund shipping!!! Even though THEIR committed timeframe was not going to be met. Skip ahead and I am still waiting to receive my order. I will be returning it ASAP. And NEVER buying from sun baby again.

Update: it is now October 29th, 19 days after my package supposedly was processed for shipment and still no item. This store did not even make their 5-10 day adjusted delivery time frame. So glad I ended up making my own costume for my daughter bc at this point she would have nothing for Halloween. I can’t wait to receive the item and return it so I can be done with this terrible company. To remind, I ordered this on October 2!!! Also for context I ordered a custom cocktail dress for my older daughter from China on September 19th from a different company, and I have already received it. Sun Baby are scammers and should be shut down.

1. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sunbabystore.com-Logo

Antwort von Sunbabystore.com

Hi, this is Mary, the manager from Sun Baby team. We truly apologize for the delay in shipping your order. I have issued a partial refund of the shipping fee to you for the compensation, and kindly check your original account for it. If there is any problem in further you may contact me directly. -> sunbabystore@foxmail.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Listen to the negative reviews

I just received a costume I ordered in September. I paid $24.99 for express shipping to receive within 4-7 business days. It finally arrived 23 days later. All customer service responses are unhelpful and will not provide means to rectify their issue. I haven't opened the package yet to see if it's correct or good quality but I plan to return it ASAP, as it did not arrive in time for when it was needed.
Update after response: the package was not delivered on 10/14 as stated. 9/24 to 10/16 is 23 days. Regardless, it’s much more than promised. Additionally, a refund of express shipping was NEVER offered but requested several times. They only offered a 30% refund if I kept the item, which I accepted bc I do not trust the company will refund the whole item if returned. Even with that, they lied and have only provided a 20% refund. Bottom line, this company is not trustworthy.

15. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sunbabystore.com-Logo

Antwort von Sunbabystore.com

Hi, this is Mary, the manager from Sun Baby team. I investigated your order that it was placed on September 25 and delivered on October 14, which took 19 days in total. We truly apologize for the delay, and I have issued a partial refund of the shipping fee for you for the compensation. If you don't need it anymore, kindly contact us our support team, they will provide a return label for you to return. Sorry about it. -> support@sunbabystore.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This store is awful

This store is awful. 3 weeks after I ordered, they still hadn’t even initiated shipping of my product. I reached out to them with no reply. I had to open a PayPal dispute. They shipped the item once they got notification of the PayPal dispute. I received the item 4 weeks after my original order… Which is exactly how long their window for a refund is open. So I could not even return the item. PayPal closed my dispute because the item was delivered (regardless that it was 30 days late). When the item was delivered, the sizing was so wrong so the product is unusable. I wasted $76. do not order from here.

1. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The K-pop costume purchased did not…

The K-pop costume purchased did not look like the costume online. I would not spend a penny on this website. Worst customer service. They block your e-mail. SAVE YOUR MONEY AND THE HASSLE OF TIME WITH ORDERING FTIM THIS COMPANY.

6. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT ORDER from Sunbaby.com

DO NOT ORDER from Sunbaby.com. First, they sent me the wrong size - I ordered the correct US size 8 and was sent a Chinese size 150 which is a US size 12. When I emailed them about it, they did not accept the error on their part, nor did they provide me with a return shipping label when I asked for it and told me I had to pay for the shipping charges myself because it was "my fault." Then they gave me the return address which I looked up on google maps and its a person's house! This is not a legit business, IMO. Lastly, even after mailing back the product and providing them the tracking number they never responded to my multiple inquiries about my refund nor did they provide my refund. So I contacted my credit card company and disputed the charges.

10. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT ORDER FROM THEM THEY ARE…

DO NOT ORDER FROM THEM THEY ARE TERRIBLE!!!! THEY’RE ALSO DELETING BAD REVIEWS ON THEIR WEBSITE!
If you’re looking for an identical costume to Rumi’s don’t order from them. It seems the first few costumes they made for customers look like picture hence the good reviews but the costumes they’re recently sending out do not look like the ones in reviews or business pictures. The criss cross is supposed to be same glitter fabric as the black jacket but they instead use cheap black velvet like material, they also don’t use that glitter fabric on the sides of the shorts like they advertise too. The Velcro on the jacket is also misplaced, they also did not line the end of the sleeve with the gold sequins so it looks unfinished. Along with that if you noticed in earlier reviews on their website, customers posted pictures/videos of their white top and shorts being holographic but they have changed the fabric to just plain white fabric. The Chains also did not come on jacket instead it was all jumbled and thrown in a bag together for you to figure it out. When reaching out for refund they wanted me to pay for shipping which is $50 to send it back when it was their fault!! Then they instead offered only 15% refund back which is ridiculous. When I tried responding to email I got hit with an email back saying “Your message wasn't delivered to them because the address couldn't be found, or is unable to receive mail.” Which makes no sense because it was the SAME Email thread we had been communicating!!
An $80 costume should have been made better than what we received. I tried to get a refund through PayPal however the seller is trying to force me to send it back so I will be continuing by going to my bank and doing a chargeback!

6. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst ever. They should be shut down

The worst, I ordered a Halloween costume and the sizing was very off for my daughter. I went to submit a return because we couldn’t wait 15 days for the exchange to be delivered and they wouldn’t answer 4 of my return emails. They finally answered after the 5th to ask me more questions (that didn’t pertain to my return request). After I asked again how to make a return and to please send me a return label, they offered me a 10 dollar “gift card” to be used at their store and for me to pay for my own shipping but didn’t give me the address (nor do I want the gift card). I responded back with a no thank you and to please let me know next steps and now I get a “mailer demon” response (aka they blocked me or their email no longer works.

Huge scam - don’t order from there. They should be shut down.

1. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr