Tapered Bewertungen 

36
•
TrustScore 3.5 von 5

3,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I ordered a T-shirt, but they didn't deliver it. They moved the delivery date twice by at least a month. They refunded it when I asked, but overall, it was poor service, and I won't be back.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Just another drop shipping, sh*show. Live Chat = not real. Customer support = non existence. Understanding of consumer rights and distance trading laws = None. Absolute mess of a company. Ca... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I can finally stop searching for a flattering polo shirt that doesn’t bag, sag or billow out at the sides, because this delivers everything the ad promised. It flatters the shape I worked hard to achi... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’m 6'3", around 90kg, with a broad chest and shoulders but a relatively slim waist, and I’ve always struggled to find T-shirts that fit properly. Standard sizes are either too baggy around the... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Bekleidungsgeschäft
  2. auch in
  3. Aktivbekleidungsgeschäft
  4. Damenmodengeschäft
  5. Herrenmodengeschäft
  6. Sportbekleidungsgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Discover the world’s 1st V-Tapered cut shirt: our revolutionary fit provides a 10” drop from waist to chest. Form fitting clothing designed for guys with wide shoulders and narrow waist.


Kontaktinformationen

3,7

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

36 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,7

Alle Bewertungen

(36)

11 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Didn't Deliver and Kept Moving the Goal Posts

I ordered a T-shirt, but they didn't deliver it. They moved the delivery date twice by at least a month. They refunded it when I asked, but overall, it was poor service, and I won't be back.

23. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Tim,

Thanks for taking the time to leave your feedback. I’m really sorry we weren’t able to fulfil your order within the original timeframe. I completely understand your frustration, particularly after the expected delivery date was pushed back more than once.

Unfortunately, we experienced unexpected delays with this particular restock, but I appreciate that from your side you simply wanted the T-shirt you ordered when promised. I’m glad the refund was processed when you requested it, but I’m sorry we couldn’t deliver the experience you expected.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor sizing awful customer service and no refund received.

Extremely disappointing experience. The sizing is considerably smaller than advertised — my partner normally wears a 2XL, yet even their 4XL shirts were too small. Given that these items are not cheap, I expected much better.

I returned items from two orders, which Royal Mail confirmed were delivered on 13 and 17 August. Despite Tapered stating refunds are normally processed within 7–10 working days, I received no refunds at all.

I emailed on 23 August to chase the matter and, more than two weeks later, haven't even received an acknowledgement. This level of customer service is abysmal and completely unacceptable.

I've now been forced to raise a dispute through my bank simply to recover my money, who have temporarily refunded me while they investigate.

Based on my experience of inaccurate sizing, failure to issue refunds and appalling communication, I would strongly recommend avoiding Tapered Menswear and spending your money elsewhere.

7. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Tara,

Thank you for taking the time to leave such detailed feedback. I’m genuinely sorry for the experience you’ve had, and I completely understand why you’ve been left so disappointed.

I’ve looked into what happened with your email from 23 August and, unfortunately, for some reason it never came through to our customer support system. This meant it wasn’t picked up by the team and you received no response. I can only apologise for this. From your perspective, you had returned two orders, had confirmation they had been delivered back to us, and then heard nothing when you chased your refunds. I completely understand why you felt you had no option but to raise a chargeback. These have now been refunded for you.

I’m also very sorry that neither size worked for your partner, particularly after trying both 2XL and 4XL.

I’m sorry again that your experience reached this point. I do pride Tapered on our product and service so its very disappointing that this is the experience you had with the brand.

If I can be of any help in any way please send us an email and this will be dealt with by myself personally.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Just another drop shipping

Just another drop shipping, sh*show.

Live Chat = not real.
Customer support = non existence.
Understanding of consumer rights and distance trading laws = None.

Absolute mess of a company. Can't review the product as they never arrived but I wouldn't want too as I've now seen how they conduct business.

20. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Liam,

Thank you for taking the time to share your experience. I’m genuinely sorry that the delivery issue has left you feeling this disappointed.

Unfortunately, Evri let us down with this particular delivery and I completely understand the frustration that caused. I do want to clarify, however, that we responded to all of the emails you sent regarding the order and tried to assist throughout. And we chased our fulfilment company to understand what was the issue with the delivery. So I’m sorry you were left feeling that customer support was non-existent.

I also want to reassure you that Tapered isn’t a dropshipping business. Orders are dispatched from our own stock, at our own UK warehouse and in this case the issue occurred with the courier after the parcel had left us.

I appreciate that ultimately you just wanted your order to arrive without any hassle, and I’m sorry Evri’s delivery service resulted in such a poor experience for you.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Finally, a t-shirt for men my shape

I’m 6'3", around 90kg, with a broad chest and shoulders but a relatively slim waist, and I’ve always struggled to find T-shirts that fit properly.
Standard sizes are either too baggy around the middle or too short, especially once the fabric has to sit over my chest and shoulders. When I stand up straight, many T-shirts ride up or don't account for my proportions.

This is genuinely the best-fitting T-shirt I’ve ever owned. It fits closely across the chest and arms without feeling restrictive, tapers properly through the waist, and—most importantly—is actually long enough. The sleeves sit snugly around the upper arms rather than flaring out, and the overall shape looks fitted without appearing too tight.

After disappointing experiences with other supposedly athletic or tall-fit brands, the difference is immediately noticeable. I only ordered one as a test, but I’ll definitely be ordering more. Highly recommended for taller men with a broad, athletic build who struggle with standard T-shirt proportions.

6. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Tom,

Thank you so much for taking the time to leave such a detailed review. It’s fantastic to hear you’ve finally found a t-shirt that works properly for your height and build, especially after struggling with the usual compromise between getting enough room through the chest and shoulders without ending up with excess fabric around the waist.

Hearing you describe it as the best-fitting t-shirt you’ve ever owned genuinely means a lot. I’m really pleased the length, sleeves and taper have all come together to give you the fit you’ve been searching for without feeling restrictive.

I really appreciate you giving Tapered a try and recommending it to other guys with a similar build. Hopefully the first of many for your wardrobe!

Thanks,
Scott

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfect fit

I can finally stop searching for a flattering polo shirt that doesn’t bag, sag or billow out at the sides, because this delivers everything the ad promised. It flatters the shape I worked hard to achieve without looking try-hard. High quality material and construction make me confident it won’t lose shape after a few washes. I’ll buy more products with no hesitation.

20. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Honest review

Honest review
Quality of shirt was great, disappointingly fit was slightly too small around neck and biceps. I was happy to exchange but XL option was out of stock. This means I have to return (at my cost) and then reorder later on, which is a shame.
Will definitely reorder when available.

9. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They should pay interest with those delivery times

I ordered at the beginning of January, and after contacting them I got a replay with a very vague delivery date of February. They say on the website the shirt is marked to be on backorder, which was not the case when I ordered. Very poor performance for pricey items

7. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Swen,

Thanks for sharing your feedback. I’m sorry for the frustration caused by the delivery time and the confusion around availability. One of the products in your order was on pre-order, which is shown on the product page, though I appreciate that this may not have been clear at the time. To help make up for the wait, I’ve sent out the item that was in stock and refunded your shipping charge as an apology. I understand how disappointing delays can be, especially on higher-priced items, and I appreciate your patience.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love this company!

Love this company!

Firstly, their clothing is excellent quality. As the name suggests, it's also well fitted (tapered). I always go back to them when looking for essentials!
Hopefully, in the future there can be expanded ranges.

16. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Harry,

Thanks for such a brilliant review. Really glad to hear you’re loving the quality and the fit, and it means a lot that you keep coming back when you need the essentials. I appreciate you sharing that and I hear you on wanting the range to grow in the future. It’s something I’m working on, bit by bit.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great quality t shirts

Great quality t shirts. They fit great around the shoulders but are a bit tight on the waste some times.

18. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Bruce,

Thanks for leaving a review. Really glad to hear you’re happy with the quality and how they fit through the shoulders. I appreciate the note about the waist being a little snug at times too. Feedback like that is really helpful as I’m always looking at small tweaks to improve the fit even more.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Looks tailored for fit people

What I like about these button down is they look great if you are in decent shape, especially the dart stitching at the lower back which allows the upper back and glutes to be displayed naturally without the need of a waist coat. The fabric has a nice stretch while being durable, so it is comfortable to wear during the fall and spring season. I ordered a couple to rotate them and am pleased with how I feel in them for semi-casual meet ups.

28. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi James,

Thanks for such a thoughtful review - really appreciate the detail you shared. It’s great to hear how well the fit complements your shape, especially with the darting through the back. Glad to know they’ve become your new go-to.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tapered Menswear Review

Website is very well designed and makes it easy for the customer to identify their right size in clothing. Customer contact is excellent through advising the customer of the delivery schedule through to following up to ensure the customer is satisfied with purchase. 10 out of 10 in all aspects.

19. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Oisin,

Thanks for such an incredible review. I really appreciate you taking the time to share that. Great to hear the website made finding the right size easy and that communication throughout the process was clear and helpful. I’m really pleased everything went smoothly from start to finish and that you’re so happy with the experience.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good product and service

Very good product and service
I recently ordered 2 black XL T shirts which were a bit too large and Tapered immediately replaced them with L size which fit very well. Also slightly thicker material than most T shirts which will be perfect for Autumn. Very happy!

3. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Michael,

Thanks for such a great review. Really glad to hear the exchange was sorted quickly and that the new size gave you the perfect fit. Appreciate you taking the time to share your experience and for the kind words.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

my new favorite clothing store!

my new favorite clothing store!
i like to wear long sleeves polos. this one is by far the best. the way its cut to give room for my lats and tapers down to my waist without bagging out like the others. my only complaint is i wish they had more colors. great buy!

1. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Rodney,

Thanks for such a brilliant review. It’s great to hear the long sleeve polo has become a new favourite for you and that the fit works perfectly through the lats and waist. That clean taper without the bagginess is exactly what I want every customer to experience. I hear you on the colour options too, and I’ll definitely keep that in mind for future additions. Really appreciate you taking the time to share this.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've been searching for years for a…

I've been searching for years for a retailer that makes clothes that are reasonably priced, high quality and most importantly don't make me feel like I'm wearing a bin bag. I'm not a beefcake by any stretch, just fairly broad shoulders and not fat. Almost all clothes I get (slim fit or whatever) are either too tight around the shoulders or too baggy at the waist.
I ordered a couple of items and it's as of they were made to measure. So pleased! Will be coming back, probably to restock my entire wardrobe. 😁

11. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Paul,

Thanks for such a brilliant review. I know exactly what you mean about the struggle with most clothes being either too tight at the shoulders or too baggy at the waist — it’s a common frustration. Really glad to hear these felt like they were made to measure and finally gave you the fit you’ve been looking for. Delighted you’re so pleased with them, and I appreciate you already thinking about coming back for more.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent quality

Great quality. Better than expected.
I am so distrustful of buying anything in social media as I have had bad experiences.
However Tapered was actually very very good.
The fit is bang on. The cloth is actually extremely good quality. Everything feels well made and high end. Which I need as I don’t look after anything.
Very pleased with this company.

9. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Neil,

Thanks for such a detailed review — really appreciate you sharing your experience. I completely understand the hesitation with buying through social media after bad experiences, so I’m glad this turned out differently for you. Great to hear the fit, fabric, and overall quality exceeded expectations and gave you that high-end feel you were looking for. It means a lot that you took the time to write this.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great fitting T Shirt

Great fitting T Shirt. Delivered promptly and easy to use website

12. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Phillip,

Thanks for leaving a review. Really glad to hear the t-shirt fit just right for you and that everything from delivery to ordering online was smooth and straightforward. Appreciate you sharing your experience.

Thanks,
Scott

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Short Sleeve Shirts

Tapered have provided top quality products to me each and every time. The shirts are great quality, and fit exceptionally well. A fair price teamed with quick delivery, makes their products a must!

6. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tapered-Logo

Antwort von Tapered

Hi Gareth,

Thanks for the fantastic review. Really glad to hear the shirts have consistently delivered for you in both fit and quality. It’s great knowing you’ve had a smooth experience each time, from the product itself through to the delivery. Your kind words about the value mean a lot too.

Thanks,
Scott

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr