De sendte meg en ødelagt vare
De sendte meg en ødelagt vare. Da jeg jeg melder i fra om dette gir de meg kun valget om å få et nytt. Noe jeg ikke ønsker. Når jeg ikke ønsker nytt krever de at jeg sender det tilbake for egen regning, noe som er brudd på forbrukerkjøpsloven. Når jeg melder i fra om dette etter at jeg gjentatte ganger har sagt at jeg ikke ønsker erstatning sier de at de sender meg et nytt uansett. Det er den dårligste kundeservicen jeg har vært bort i. De kunne bare refundert det ødelagte produktet og jeg hadde kunnet kaste det. Jeg har nå meldt i fra til Forbrukerrådet.

Antwort von TopLady.no





