traintickets.com Bewertungen 161

TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Had a slight issue regarding me losing the original email sent from train tickets.com , I emailed William @ train tickets.com and literally within minutes I had received a response and my original tic... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Contacted Michael at traintickets.com for a refund and he helped me through all the stages needed along with William who also played his part. More people should use this site for cheap train tickets... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Having had a medical situation & not able to travel on the date I booked split tickets. Morgan went above and beyond her customer service to be empathetic, kind & informative. Helping & guiding myself... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Train tickets email to me after booking tickets had the correct dates and destinations. However, when I was on the station waiting for the first train I realised some tickets were missing. Although I’... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Zugticketverkaufsstelle

Vom Unternehmen geschrieben

Search for Split Tickets to get the Cheapest Fares (save up to 90%). 70% of our customers find a cheaper split ticket, saving £25 on average. No card or booking fees


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

161 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Simple clear way to book a ticket and…

Simple clear way to book a ticket and good pricing.
The only improvement would be to save some personal details between visits to save time on each transaction

27. März 2023
traintickets.com-Logo

Antwort von traintickets.com

Hi Mr Thompson,
Thank you for your feedback, and for being a regular customer of ours at traintickets.com.
We are currently working on customer accounts, and will keep you posted!
Kind regards,
Morgan @ traintickets.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My favourite app for booking rail tickets

I have always loved train travel. But the cost is just insane nowadays. 'Middle class' occupation indeed! Traintickets.com kind of runs a bit under the radar. It is a split-ticketing site but it seemingly uses a different platform to any other. In my experience (and I've booked now umpteen times, and I do searches a lot) their splits are cheaper than Trainline and Trainpal to name two better known sites. If they save you money with splits, they take a small fee, if not there is no booking fee. They have mobile tickets, apple pay wallet was a great addition a few months ago. I've had very little customer service contact but what I have has been quick and no fuss (e.g in Dec the strikes. I had two bookings cancelled pre-christmas and they were refunded no bother). I wish there was a mobile app and accounts for storing card details although Google and Apple Pay mitigates that a bit.

7. Mai 2023
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My card was charged three times for the…

My card was charged three times for the upgrade and it is taking ages to get my money back. I have your response but you have that wrong. The payments that were charged 3 times are for £12.50 which has nothing to do with the cancelled tickets that you are referring to. The upgrade occurred on the Train on the return sector and there should have been only one charge of £12.50 not 3

4. Mai 2023
traintickets.com-Logo

Antwort von traintickets.com

EDIT: Thank you for providing some more detail, Mrs Richards. The upgrade made on the train will have been paid directly to the train company (Avanti West Coast in this case) & not to us at traintickets.com, and so the details of your review apply to your experience with Avanti West Coast. We are a third party retailer retailer of train tickets, and do not own or operate any trains.
We'd really appreciate if your review reflected the service you received from traintickets.com when you made the 3 bookings and received the 2 refunds.

Hi Mrs Richards,
Thank you for your feedback, and sorry to hear of the delay with your refunds.
I've investigated this for you now, and can see your card was charged three times, but this was for 3 different bookings you made & so is what we would expect to find.
The refunds you requested for the first 2 bookings were issued immediately from our side on 3rd May, and the money should be back in your account by now. There can occasionally be delays with our payment processor - this is unfortunately outwith our control, but please be assured the refunds have been issued.
Please contact us at support@traintickets.com if you require any further details.
Kind regards,
Morgan @ traintickets.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love traintickets.com, cheapest splits, ethical company

I love traintickets.com. They have the cheapest split ticket prices with the lowest split fee of any train ticket site, on normal end to end non-split tickets they have no fees at all. They take Apple Pay and Google Pay. Booking is quick and easy. They are a small business, an ethical worker co-operative, so not either a scummy train company or a hedge fund like Trainline. Their customer service is first hand. I book regularly. I always get an amazing discount. Customer service has been first rate. When my bookings have changed (strikes, cancellations etc) they have quickly refunded what I was due. I love it. Highly Recommended A++

3. Mai 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service.

Had hospital appointment cancelled on the day, shortly before leaving for the station. Contacted customer services at traintickets. I had not yet collected the tickets and explained the circumstances to customer services at traintickets who very kindly arranged a refund.

23. April 2023
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Traintickets. Com to the rescue

I was looking for return tickets to London every week for a few months and traintickets. Com found cheap tickets for all journeys, even when the Ipswich line had work on the embankments,
Traintickets. Com found an alternative route for the same price.

11. April 2023
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID!

Booked a train journey from Birmingham to London for Saturday 13th May before knowing this is a strike day. Contacted this company regarding this and what they're advice is - NO RESPONSE!!
They DO NOT offer full refunds - we've had to lose £10 for something that is NOT OUR FAULT!! They offer no compensation for strike days, and you can't change the date of the journey, hence why we had to get a refund!
AVOID THIS COMPANY!!!! We wished we checked reviews beforehand and booked via Trainline!

5. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
traintickets.com-Logo

Antwort von traintickets.com

Hi Mrs Lucas. We have contacted you regarding your experience and hopefully we can provide satisfactory remedial action. Kind regards.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID AVOID AVOID

AVOID AVOID AVOID
Absolute con artists
Bought tickets last Saturday for a journey tomorrow, screen shot the booking number at the time of placing the order
Went to check the tickets earlier to discover no email has been sent with the tickets yet the money has been taken from my account
Emailed them earlier asking for an urgent response no reply at all
Please guys don’t buy tickets from this lot

21. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
traintickets.com-Logo

Antwort von traintickets.com

Hi Julian, we're sorry about the email failure. Unfortunately that was caused by a small typo in your email address. Your booking has been refunded in full.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No 07783419287phone contact number so you cannot…

No phone contact number so you cannot explain your unique circumstances, would never book with them as long as I live. Had to cancel trip for personal reasons. Would have happily taken a voucher to use at another date. Vouchers not available.

18. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
traintickets.com-Logo

Antwort von traintickets.com

Hi Mr Samuels. We have contacted you for more details of your booking. If you can respond to that, or contact us at support@traintickets.com, we will be more than happy to help you.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

They changed my travel date so I had tickets I didn't want ... but they gave me a refund

I went to change my request from 1 adult to 2 adults and they changed the travel date without me noticing (the stations were left as I had put them in so I didn't think to check the date). I have spent £68 for some train tickets today that I don't want. Have sent an email but can't find a telephone number - DON'T USE OR BE VERY CAREFUL!
Update - I have been given a full refund which is fantastic but it was still frustrating that it happened in the first place and it was stressful trying to get hold of traintickets.com and contacting my credit card company etc.

25. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
traintickets.com-Logo

Antwort von traintickets.com

Hi there, your customer service request has been processed and your booking fully refunded. If you need anything else, please contact us again. All the best.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr