Trifectanutrition Bewertungen 

134
•
TrustScore 3.5 von 5

3,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I really wanted to like Trifecta because the concept is great, but the food just didn’t deliver. The meals I tried were bland, under-seasoned, and some were noticeably dry. The turkey was espec... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

False Advertising / Gross Repetitive Meals: These meals were horrible. It's sweet potato galore, barely any meat, bland and so many additives they don't disclose. Advertised as healthy when they a... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I needed some assistance yesterday and have to say the customer service was excellent. I use and have used other meal services and customer service is not always very good. Dave was great! He walked m... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

It's one thing for Trifecta's food to be great. You'd expect that, right? It's another to provide outstanding client service. Trent helped me with my subscription and took the time to walk me throu... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Lieferservice

Vom Unternehmen geschrieben

As seen on Netflix, Trifecta is a meal delivery service that delivers pre-cooked, balanced meals to customers' doors in all 50 states. Our meals are designed to be healthy and convenient, and can support a variety of diets and goals, including weight loss and fitness. Trifecta meals are made with high-quality, sustainably sourced ingredients, including lean proteins, complex carbs, and vegetables. They also offer chef-curated meals that fit specific diets, such as keto, paleo, and clean meals.


Kontaktinformationen

3,3

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

134 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,3

Alle Bewertungen

(134)

10 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My experience with Trifecta customer…

My experience with Trifecta customer service. I contacted them since I received 3 meals that weren’t my choice. In addition, I was concerned about the new meals that were recently added to the clean meal plan. Dave, was very helpful and reimbursed me for the 3 meals that I didn’t choose. In addition, he explained and walk me through the process of being able to choose from all the meals available and combine them. Thanks again Dave, you really helped me and I didn’t cancel my subscription like I was planning to.

12. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Thank you for the fantastic review, Vani!

We're thrilled to hear about Dave's level of service and we'll be sure to pass along the praise! Thank you so much for your continued business!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Could not cancel service after tasting meals..

Do not sign up for recurring meal delivery until you have tried the food.
In my experience, I did not care for the food, and was forced to take/pay for the 2nd shipment (received a $75 refund on my card 2 months after writing a review on line).

There is not enough time between the initial delivery and the automatic 2 week shipping schedule to cancel the service.

7. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Hi David,

Thank you for your feedback. I apologize for any inconvenience you experienced with our service.

We strive to make our policies as clear as possible on our website, including our 7-day lead time for canceling orders. This policy ensures that we can process and ship orders efficiently. The cancellation policy, which includes our cutoff times is posted right on your account's dashboard. As you signed up for your first order on March 26th, if your intent was to try just one order without another renewing, you would have needed to skip the 2nd delivery on your account page before the final cutoff on Friday, April 5th (11 days after your initial purchase).

While I understand that you requested the cancellation on Saturday, April 6th, it was unfortunately past our cancellation cutoff for that delivery cycle. As a result, the second order was processed and shipped as per our policy. While I can understand your frustration over the package not yet being shipped when you reached out, I must share some transparency into our large-scale operation. We are not a small, traditional kitchen where someone can just walk in and grab an order. We produce thousands of orders each week, and once those orders are all in the nationwide production line, there's no feasible way for us to halt the entire country's production to locate one order to pull among 10,000+.

I also want to point out that we did issue you our satisfaction guarantee which refunds 7 meals from your first delivery.

I would love a chance to speak with you to learn a bit more about which meals you ordered and what factor(s) about each of them felt unsatisfactory. Feel free to DM me here and we can find a time to discuss by phone.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am a returning customer

I am a returning customer. My previous experience 2 years ago was awesome At that time I was following a vegan diet and the meals were both nutritionally sound and delicious. Ingredients have been high quality as well. Now I’m 75 with osteoporosis and need to be careful shedding a few pounds. Dave gave me excellent nutritional advice to plan my meals so that I’m able to prevent bone loss while shedding pounds.

Trifecta has always maintained great customer service and I’m excited to restart enjoying Trifecta’s excellent meal service again!

I highly recommend this service to anyone who loves delicious, nutritious meals but doesn’t have time or desire to cook them.

4. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Amazing review, MaryAnne! We love to hear that our program is helping you achieve your goals and we'll be sure to let Dave know how valuable you felt his nutrition consultation was!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I just wanted to say that Trifecta has…

I just wanted to say that Trifecta has excellent customer service. Fed Ex did not deliver my package on Saturday like they were supposed to so I didn't receive it until Monday. When it arrived everything was hot, not just warm but hot. I had to throw it all away. When I called Trifecta, very apologetic (even though not their fault) and immediate refund, no problem. Very impressed with the customer service both times I have called.

3. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Hi Jennifer, Thank you very much for the review! I'm thrilled to hear you've been very well taken care of with each phone call! Thank you again for your business!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Mackenzie R

Mackenzie R. was great to work with and made changing personal info/my subscription easy. However, trifecta’s website is not user-friendly and does not have any option to change frequency of your subscription.

22. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Hi Hayden, Thank you for the review and I'm happy to see Kenzie was able to help you update your account!

I'm sorry to hear you felt the website was not user-friendly, however, we do have options to change the frequency. Our skip weeks feature allows customers to manually skip weeks on a standard weekly subscription, however, if you want a fixed, non-weekly schedule (such as biweekly or monthly) you can reach out to our customer support team by phone, email, or chat, (7-days a week, 8M-5PM PT) and we can make that custom change for you!

Thank you so much for your continued loyalty!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Dave with Customer Service is PHENOMENAL!

I called Customer Service and spoke with Dave. I had LOTS of questions about the meal plan subscription and he was very patient, answered every question and took the time to explain how everything works in a way I could understand. I had made a mistake in ordering due to my lack of understanding and Dave took care of me. So not only is the food delicious but Dave in Customer Service is EXCELLENT and truly cares, which in my experience is rare to find these days.

16. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Amazing review, Debra! Thrilled to hear about Dave's support and how much you've enjoyed our meals! Thank you so much for your support!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Decided to stay with Trifecta because of Dave - Thanks Dave !

Shout out to Dave !

we are a start up Company called Luna Skin Clinic (Name Ki Rhim and Jaymie Kim)

We greatly appreciated by his prompt response to our email and throughout all the complicated process he made it easy! Even on the phone he was very help with all the information!

I had to ask him where I leave the review because Dave deserves 5 stars SERIOUSLY!

We were gonna move on with factor instead because Trifecta didn't deliver our package twice! but this time Dave made it easy for us to get it delivered!

Thanks Dave !

15. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Hello Ki! We love to see these reviews! We'll be sure to give Dave the shout-out! Please let us know how the meals work out for you and your team!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful food, awful service

I had high hopes but the meals were awful. The potatoes fell apart in your mouth, which to me is a sign of old potatoes or way over boiled potatoes. I heated my meals in a skillet, but it was all just gross and tasted like left overs that had been sitting on the fridge for a week.
I had signed up on a promotion initially, my box arrived on Friday afternoon. Apparently that same Friday night was the cutoff to be able to stop the next shipment, I hadn’t even had the opportunity to try a meal yet. Saturday morning I had the first meal and immediately went to cancel but nope. Too late. I was already being charged for the following week at full price. So $215ish dollars for another week worth of meals. I tried the lunch meal for Saturday and Sunday morning another breakfast, the meals are fairly small portions but I still tossed half of it out because it was just that bad. I’ve done fitness/body building competitions for years, I’m used to bland competition prep food, and lots of re-heated prep meals.. I still couldn’t choke this down. I emailed the company Saturday asking to stop my shipment and refund the pending charge but noooope. The had no desire to help.

23. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

It's disheartening to hear that the quality of our meals did not meet your expectations and that you encountered issues with the potatoes and overall taste. We strive to provide delicious and nutritious meals, and we're sorry that we fell short in this instance. Your feedback about the potatoes and the overall taste of the meals is valuable, and we will use it to improve our recipes and cooking methods.

Regarding the subscription cutoff policy, we understand your frustration. We aim to provide clear information about our subscription terms and cutoff times to prevent such situations. We do post our cutoff directly on our website as well: https://www.trifectanutrition.com/ask-us-anything/why-cant-i-skip-my-delivery.

However, we apologize if this was not communicated effectively or if you were unable to try the meals before the cutoff time. We're continuously working to improve our processes to better serve our customers.

Thank you for bringing these issues to our attention. We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns.

We would love the opportunity to earn back your trust. Please DM me at any point and I'll provide you a new introductory offer.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Small portions, too expensive, bad taste; yes that's a trifecta

I tried Trifecta because they advertise as a having organic ingredients and for people who workout and/or want to lose weight. Yeah, the meals are so small, of course you'll lose weight. Seriously, for a keto meal, you get a tiny portion of meat and like 3 slices of vegetables. What?! For $120 a week, that's completely insane. Not to mention my first order they didn't even give me shipping details and my order sat in the package room overnight. If you're interested in them, you should know their chicken is all thighs. The meals also have zero flavor. There aren't any real spices or sauces to be found. Definitely not worth the money.

21. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

We’re sorry to hear that your experience with Trifecta did not meet your expectations.

We strive to provide nutritious, balanced meals designed to support various fitness and health goals, including weight loss and muscle building. Portion sizes are carefully measured to meet specific dietary needs, but we understand that preferences for portion sizes vary. Your feedback about the portion sizes and lack of flavor is valuable, and we will use it to improve our offerings.

Regarding your first order and the shipping details, we apologize for any inconvenience caused. We aim to provide timely shipping information to ensure a smooth delivery process. We will review this issue to prevent it from happening in the future.

Trifecta uses both chicken breasts and chicken thighs. While your experience may have had a meal(s) that only contained thighs, I can assure you we have numerous meals with chicken breast as well. You can also choose your meals to ensure you do not choose ones with thighs. Our menu is also posted publicly on the front page of our website under "Weekly Menu" in case you'd like to further review our options.

We would love the opportunity to earn back your trust. Please DM me at any point and I'll provide you a new introductory offer.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible company

They tell you one price and then you’ll end up getting charged hundreds of dollars more than what they told you. Bought a box thinking it was $79 but ended up paying $600. Never pressed place order after seeing the price but was still charged. Customer service was little to no help at all.

25. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Hello Ben,

Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear about the issues you encountered with your order.

To clarify, our ordering system requires customers to press a button that states "Place Order & Select Meals." Upon clicking that button, the action is taken to charge the payment card and place the order. You are then given 30 minutes to choose your meals. Abandoning the meal selection screen did not cancel the order, as it had already been placed and your card charged. It just means that we have to provide a random selection of meals to fulfill the order since you did not choose them yourself. It appears you added multiple meal plans to your order as you browsed through our options, causing the total price to be higher than expected.

We understand this was an unpleasant surprise, and we regret any confusion this may have caused. Despite being unable to stop the order once it entered production, we issued a refund of $260, absorbing nearly half the cost of your order to try to make things right.

We always aim to provide clear communication and helpful customer service, and we apologize if we fell short in your case. If you have any further questions or need additional assistance, please reach out to our support team.

Thank you for giving us the opportunity to address your concerns.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is complete crap

This is complete crap and a waste of money. The food is disgusting. It’s cheaply made, yet they charge nearly $20 a meal. Not worth it at all.

11. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that you were disappointed with our meals.

We aim to provide high-quality, nutritious meals, and we regret that we did not meet your expectations. Our meal plans start at 7 meals for $110.99, plus $9.99 shipping, which is less than $20 per meal. We strive to offer good value while maintaining high standards in our ingredients and preparation - Especially with preparing meals using organic ingredients, vacuum-packing them, and shipping them right to your doorstep.

Your feedback is important to us as it helps us improve. Please reach out to our customer support team and we'll be happy to discuss your concerns and would love to better understand what made you feel the meals received were of substandard quality. We absolutely want to make this right!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Why can’t I give less than one star…

Why can’t I give less than one star because that’s what this deserves. The food tastes horrible. None of the meals are good. Litterally no flavor.

5. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Thank you for sharing your feedback with us.

We aim to provide flavorful and nutritious meals, and we regret that we fell short for you. We offer a variety of meal plans and over 60 recipes, and we would love to understand more about your taste preferences to find options that might better suit you.

Your feedback is important to us as it helps us improve our offerings. Please reach out to our customer support team at info@trifectanutrition.com, or at (530)564-8388, and we'll work with you to address your concerns and find a solution.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The level of bad is astounding!

I can’t tell you how bad these Vegan meals are. They’re either dry and flavorless or soggy and too salty. To make matters worse they had me on hold through my entire Lunch hour when I was trying to cancel and then shipped me another box of this garbage. A service that doesn’t allow you to cancel online and doesn’t answer their phones is a joke in this day and age. Run don’t walk.

26. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We're sorry to hear that our vegan meals did not meet your expectations in terms of flavor and texture. We aim to provide delicious and nutritious options for all our customers, and we take your comments seriously. We would appreciate more details so we can address these specific issues and improve our recipes.

Regarding your experience with our customer service not answering your call, we have a small support team based in Sacramento, and while we may not always be able to answer your call immediately, we strive to maintain a 24-hour response time to any missed contact. In your particular case, we do not see any calls that came from your number on (or around) the day you canceled, but we do see we missed your message through the website's live chat feature. I show we responded to that inquiry approximately 3 hours later confirming your cancellation.

We would love the opportunity to earn back your trust. Please DM me at any point and I'll provide you a new introductory offer.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bland Food

Bland Food. Healthy food does not need to taste like hospital food.

30. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Hi Blanca,

Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that you found our meals bland. Our aim is to provide healthy, delicious meals, and we regret that we missed the mark for you.

We offer five different meal plans and over 60 recipes, so there are plenty of options to suit various tastes and preferences. We would love to learn more about your specific preferences to help find meals that work better for you.

Please feel free to reach out to our customer support team so we can address your concerns and assist you in selecting meals that you’ll enjoy.

Hours: 7 days a week, 8AM-5PM PT
Phone: 530-564-8388
Email: info@trifectanutrition.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Found the food to be quite mediocre and…

Found the food to be quite mediocre and cause heartburn. Also I intended to just do a week as a test but they hit me for a second week, emailing when it was coming and not letting me cancel it! Saying 7 days minimum order time. Very shady and a bait and switch. I would look at other places, very unimpressed with Trifecta. Also they come with a vacuum wrapped plastic covering which you are supposed to microwave while the plastic is sealing the meal, seems so nasty and chemically and unhealthy. Three thumbs down.

23. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Hi Tom,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. I apologize for the large delay in response time to this review. We sincerely apologize for the experience you’ve had with our service and meals.

Firstly, we regret to hear that our food did not meet your expectations and caused you discomfort. Our goal is to provide delicious and nutritious meals, and we take your feedback seriously. We would love to know more details so we can address this issue and work on improving our recipes.

Regarding the heating instructions, we offer several methods to reheat our meals for your convenience, including microwave, stovetop, air fryer, and oven baking. We understand that preferences vary, and we encourage you to try the different methods to find the one that best suits your taste.

As for the subscription and cancellation policy, we apologize for any inconvenience caused. Due to our nationwide production schedule, we do require a 7-day notice to skip or cancel a delivery. This is necessary to prevent an order from entering our large-scale production, as it becomes challenging to halt the entire process and locate a specific order among thousands.

Finally, regarding the vacuum-sealed packaging, it is designed to maintain the freshness and safety of the meals. The materials used are food-safe and FDA-approved, ensuring that they do not release harmful chemicals when heated. However, if you have concerns about microwaving the packaging, you can always transfer the meal to a microwave-safe dish or use an alternative heating method.

We appreciate your feedback and would love to make things right. Please message me here and let me know a good time for a short call.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst meal plan

I was extremely disappointed with the vegan menu. I have been vegan most of my life enjoying tasty nutritious foods. The food I received is inedible. It’s bland, pretty much tasteless and devoid of real fresh ingredients and protein. It’s literally a mash of rice, unseasoned tofu, with a few pieces of what I believe to be canned veggies or beans. A chef did not design this stuff. Absolutely no one with any culinary skills designed the menu

19. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

We're truly sorry to hear about your disappointment with our vegan menu. As a company committed to providing delicious and nutritious meals for all dietary preferences, we deeply regret that we fell short of your expectations.

Your feedback regarding the lack of flavor, freshness, and protein in our vegan meals is concerning, as we strive to offer a diverse and satisfying selection of plant-based options. We understand the importance of culinary expertise in crafting meals that are both enjoyable and nourishing. We will review your comments with our culinary team to ensure that our vegan menu meets the high standards our customers expect.

Thank you for bringing this matter to our attention. Your feedback is invaluable in helping us improve our offerings and better serve our customers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do try if going plant-based

Don’t try if you’re looking to go vegan or plant based. The meals are so small portioned (under 400 calories for entrees), they have no protein, and they’re $15/meal. Better off cooking yourself! They also sent us 3 options for a 10 meal. Immediately cancelled when I got the first delivery it was so disappointing.

19. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

We're sorry to hear about your disappointment with our vegan meal options.

Our goal is to offer a variety of meal options that cater to different dietary preferences, including vegan and plant-based options. We aim to provide balanced meals with adequate protein and nutrients, and we apologize if you found the portion sizes to be smaller than expected.

Your lack of variety is alarming and unusual. You should have absolutely received unique meals. I think it's also fair to mention that when you brought this to our attention, we immediately processed a refund for 7 of your 10 meals as we did not want you to pay for meals you received unwanted duplicates of.

We would love to make this right. Please DM me and I'll gladly set you up with a new, discounted order with full variety to your liking, especially since you can now choose your own meals.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Bad customer service, stay away

I was so excited to try Trifecta after I saw them on Netflix so I signed up and bought 14 vegan meals. When I signed up, I received a coupon for 50% off my first meal delivery but I didn’t see it because I was in the website ordering. Instead there was a 25% coupon that I used instead. When I saw the 50% coupon in my inbox a day later but from the night of my purchase, I asked if they would honor the coupon and refund me the difference. They said they would not. It’s a pity bc I was hoping to be a long term, full price customer but anyone who treats a new customer like they did, I don’t want to do business with them. A huge bummer bc it looks like they had a lot of tasty vegan meals. It wasn’t even about the money but the principal. So sad.

13. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Hi Kristine,

I apologize for the delay in seeing this review and responding to it. I would absolutely like to make right of this. I'd happily offer the same discount back to you to ensure you get the absolute best deal to try our plant-based meals again.

Please DM and let me know if you ever wish to pursue this and I'll personally contact you with the offer.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Sent wrong meals, hard to cancel

I chose 10 meals and they sent me several different ones from what I had ordered. It's also difficult to cancel your subscription. There is not an option to cancel on their website, you have to email them. I had to email them twice before they responded to me.

8. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Hi Libby,

Thank you for the feedback. You most certainly should have received the meals you selected and I regret that this was not the case. Demand was at an all-time high after appearing in a Netflix documentary and we suffered supply shortages, which affected many customers. We've since corrected these bumps and would love the opportunity to make things right by you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing food service

Amazing food service. I tried several before I found Trifecta. As an athlete I need high protein meals with the correct amount and type of carbs. I want clean meals. Trifecta delivers. Been using them well over a year and my results are amazing. I'm a 49 year old male with the body of a 28 yr old.

28. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trifectanutrition-Logo

Antwort von Trifectanutrition

Amazing review, Richard!

We love to hear stories about our food helping individuals achieve their goals! Please don't hesitate to reach our team should you need any support!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr