Til TV3 I burde fyre Peter Kjær. Han er en mand som ikke er kommet videre fra 1990 erne. Han taler i klicher og uden facts. Han kan kun lide Liverpool og taler ned om alle andre klubber. Han er me... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Ved den aktuelle VM i ishockey har man ansat komentator hr Eller som er ganske uduelig at kommentere spil det er ikke at hah ikke har en vis kendskab til spilet men ingen evner at udføre job Han har... Mehr ansehen
Håbløst at se en fodboldkamp, da kommentaterne når AGF spiller er håbløst ensidige mod AGF. Alle sære meget lange VAR afgørelser, som altid går imod AGF (undtagen når modstanderen er Brøndby underligt... Mehr ansehen
Deres kontakt med seerne er helt og aldeles skuffende, kan aldrig finde ud af hvor der sendes formel 1 når der er en fodbold kamp som skal spille på samme tid. Hvem end der har valgt og ændre formel... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Til TV3. Engelsk fodbold.
Til TV3
I burde fyre Peter Kjær. Han er en mand som ikke er kommet videre fra 1990 erne. Han taler i klicher og uden facts. Han kan kun lide Liverpool og taler ned om alle andre klubber. Han er meget usympatisk. I bør kunne gøre bedre med mere nyere og mere kvalificerede kommentatorer.
Ved den aktuelle VM i ishockey har man…
Ved den aktuelle VM i ishockey har man ansat komentator hr Eller som er ganske uduelig at kommentere spil det er ikke at hah ikke har en vis kendskab til spilet men ingen evner at udføre job
Han har ganske svært at holde mund dvs fostyre den visuelle spillets forløb ofte tale om fuldstændig irrelevante ting i den pågældende spil!Hans talediarhoe er ganske ulidelig man skal dæmpe helt ned i speakeren det er ikke særlig professionelt.Jeg vil helst undgå at omtale også has bodega stemme!Kan ikke findes prof Speaker l Danmark??
Inkompetente kofaintrippene evigt jappende griseknipper.
Helt ærligt... Jeg har set F1 siden 90'erne...! Jeg har en stor kærlighed til denne form for motorsport!!!❤️ Men jeg må sige at jeg er blevet tvunget til at lade være med at se det siden Hr Hansen's evigt jappende intet Signe inkompetente klaphat er blevet kommentator!!!!. Det er simpelthen ufattelig og sindssygt stressende at høre på det uendelig intet Signe motormundssavl!!! Der r sku for meget snak og for lit motorlyd...!!!!
I favoriserer tydeligvis de såkaldte…
I favoriserer tydeligvis de såkaldte “danskerklubber” vildt meget. Det er irriterende at høre på, når ens eget hold spiller imod dem. Og så skal here kommentatorer også bare kommentere på kampen, i stedet for at pifte en irrelevant stemning op
Hvorfor skal begge kommentatorerne…
Hvorfor skal begge kommentatorerne holde 100 % med AGF i kampen AGF -OB.
Næste gang bliver det helt uden lyd på vores TV
Sælg Simo til radio
Endnu en kamp uden lyd på grund af Simo.
Men jeg savner lyden fra stadion... Er det helt umuligt at forestille sig muligheden for at slukke for kommenteringen og lade stadion lyden køre?
Skrigende kommentator
Man får virkelig ondt i ørerne af den måde Jonas Helmy kommenterer på. Overgearet allerede når spillerne går på banen til fodboldkampene fra England. Og så går han helt amok og nærmest hysterisk skrigende når der scores.
CL studiet/nedtakt
Hvordan kan man stadigvæk bruge så mange af vores dyrt betalte abonnement på at vi skal høre på ham Gravesen
Han er fuldstændig ulidelig at høre på.
Han skal hele tid høre sig selv og er direkte dum at høre på.
Så hellere en mindre i studiet
Fodbold studio fremfor live ishockey
At man vælger at sende nedtakt af en superliga kamp fremfor live ishockey forstår jeg simpelthen ikke.
Det er så dårligt at se og se en…
Det er så dårligt at se og se en fodboldkamp her under kvindernes em.
De kommentatorer som skal forsøge at kommentere kampen. De sidder bare og taler og taler og taler om ligegyldige ting. Hvorfor ikke bare tie stille bare lidt. Hvis en fodboldkamp vare 90 min har de snakket de 97 minutter ihjel.
Så har watt kommenteret formel 1
Så har watt kommenteret formel 1. Igen igen snøvler han - Hør nu her, udtaler han hele tiden . Men hør nu her Jason , du er ikke en optimal kommentator . TV3. Forny jer eller giv Keisa mere mikrofon tid han er bare mere faglig dygtig kommentator
Hvorfor jo man kan ikke holde kæft…
Hvorfor jo man kan ikke holde kæft Frimann Sæbye ja de ødelægger kampene når de 2 er på så er det fodbold uden lyd . Da FCK fik pokalen spillerne navne bliver råbt op jo de selvglade kommentatorer ødelagde det Jeg håber virkelig at jeg og andre kan se fodbold uden for meget snak
TV3 sender WM i ishockey.
TV3 sender WM i ishockey.
Man kunne også kalde det WM I reklamer.
Helt godnat. En skandale. Det duer bare ikke. Hvem gider se på alle de reklamer..
Hold nu kæft de viser fodbold og ikke…
Hold nu kæft de viser fodbold og ikke formel 1 træning.
For at se det skal jeg betale 499 kr på viaplay for en træning, som om man ikke betaler nok.
Skuffet.
Deres kontakt med seerne er helt og aldeles skuffende, kan aldrig finde ud af hvor der sendes formel 1 når der er en fodbold kamp som skal spille på samme tid. Hvem end der har valgt og ændre formel 1 navne FX: FORMEL 1 360° Til grin sidste season (2024) gav navnene meget mere mening, og rakleme pauserne? Alt for lang og hyppigt, man misser så meget af løbene også selvom skærm størrelsen nu er 50/50. Kan slet ikke læse team radioerne.
Hjertelig Hilsen, en meget skuffet seere.
Ualmindeligt frustrerende at et godt F1…
Ualmindeligt frustrerende at et godt F1 løb skal ødelægges af 4-5 reklameblokke, hvis man er heldig de stadig viser F1 skærmen parallelt med reklamerne, så er den 1/4 størrelse og uden lyd.
Skræmmende nok, så betaler man en del penge for netop denne kanal, men alligevel skal man fodres med de samme åndsvage gambling reklameblokke.
Folk gider stå model til de her reklameblokke længere, i kommer til at miste et ellers godt marked til F1tv.com som er der for kunden, uden reklamer...
Overvejer seriøst at tage springet.
Jeg mener jeres kommentatorer snakker…
Jeg mener jeres kommentatorer snakker for meget specielt Per Frimann sidder og ser mit hold Arsenal jeg elsker deres sang og den skal de to snakke til . Jeg hader alt den snak , hvorfor skal de ødelægge kampene .
Hvis i ikke snart skifter ham NC ud så…
Hvis i ikke snart skifter ham NC ud så opsiger jeg alt hos jer
Daniel ortved er den værste kommentator…
Daniel ortved er den værste kommentator … han ser ikke hvad der sker og så han … p….irriterende at hører på …
Jeres kommentatorer bør lære at udtale…
Jeres kommentatorer bør lære at udtale spillernes navne.
Hilsen trofast agf fan.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








