Uniform Advantage Bewertungen 

439
•
TrustScore 4 von 5

3,9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thank you so much for this! It’s really extraordinary customer service. I’m sad that the Halle pants and Jen top are being discontinued, but if you looked at my order history you can see how many... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Sport‑Tek truly exceeded my expectations. The moment I touched the fabric, I knew it was something special — soft, strong, and made to last. Every piece feels comfortable and beautifully made, and... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Great scrubs once they finally arrive. Shupping took more than a month and I didnt even have embroidery. Just regular scrubs. Customer service is absolutely useless if they even bother to return you... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Uniform Advantage has a very wide selection of brands and styles that is one reason why I like them so much. Ordering is easy and shipping is fast the quality of the scrubs are just great. I haven't b... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Bekleidungsgeschäft
  2. auch in
  3. Damenmodengeschäft
  4. Fachhandel für Arbeitsbekleidung

Vom Unternehmen geschrieben

Shop our exclusive collection of UA scrubs and vast assortment of brand name nursing uniforms with ease. Order a catalog today or shop 24/7 online now.


Kontaktinformationen

3,9

Gut

TrustScore 4 von 5

439 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 98 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,9

Alle Bewertungen

(439)

379 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible exchange process

I ordered 2 sets of scrubs. When I received them both the top and bottom were very big so I set up an exchange. It took them a month and a half to get the new order ready and then tried to charge me another $10 for shipping. Customer service did answer quickly but not very helpful.

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear Bryce Corson,

We’re so sorry you are experiencing an issue with your recent purchase. We truly understand how frustrating it must have been to receive items that didn’t fit as expected, followed by the long wait for your exchange and the confusion around shipping fees.

If you wish to return or exchange your items, there isn’t any cost. You have three options to ship your items back to us:

A) Use the FedEx return label with a $8.99 fee
B) Return using your own carrier
C) Return to a local store near you. You can find our store locator here:

https://www.uniformadvantage.com/stores/

As a one-time courtesy, we have refunded the return label fee of $9.48. You should see this refund reflected in your account within 5 to 10 business days.

We also recommend using our size chart for measurements to help ensure a better fit for future orders. You may learn more about our size charts here:

https://www.uniformadvantage.com/sizing-information.html

We appreciate your feedback about your experience with our customer service team and turnaround time, and we’re truly sorry we didn’t meet your expectations this time. Please let us know if there’s anything else we can do to help; we’re here for you.

Best regards,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Paid 3 times, No Uniforms Sent!

I have submitted payment 3 times, and reordered same product 3 times since 2/11/2026. I have not received my uniform. I did not receive any notification why my order was not shipped. It has been frustrating working with this company.

11. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear Natalie,

Thank you for bringing this to our attention, and we’re truly sorry to hear about your frustrating experience. We understand how concerning it must be to have placed your order and not received your uniform or any updates.

We would really like the opportunity to review your order and determine what may have gone wrong so we can make this right for you. To do that, we’ll need your order details so we can locate your transaction and investigate further.

Please reach out to our customer service team with your order information, and they will be happy to assist you as quickly as possible. We’re committed to resolving this for you and ensuring you receive the support you deserve. You may call us at 800.283.8708, email us at custserv@uniformadvantage.com or start a chat here:

https://www.uniformadvantage.com/contact/

We appreciate your patience and the chance to help resolve this issue.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I accidentally put in the wrong address…

I accidentally put in the wrong address for my order and customer service via messaging quickly resolved my issue. I appreciate that so much.

17. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Thank you so much for your kind words! We’re really glad our customer service team was able to quickly step in and help resolve the address issue for you. We truly appreciate you taking the time to share your experience—it means a lot to us. If you ever need anything else, we’re always here to help! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Uniforms - Excellent Customer Service

The customer service was very supportive when I encountered a problem with my order. They quickly addressed it and a satisfactory solution was reached. Uniform Advantage goes above and beyond to maintain customer satisfaction. They have retained my loyalty.

15. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear PswRose,

Thank you for your kind feedback! We’re glad our team could quickly resolve your issue and provide a solution that worked for you. Your loyalty means a lot to us; we truly appreciate your support!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

UA are great to do business with

UA are great to do business with! They help with any problems you may have and get back to you in a timely, professional manner. 😊 and are also my favorite scrubs!

17. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear Helena,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you’ve had a great experience working with us. Providing timely, professional support is always our goal, and it means a lot to know we’ve met your expectations. We’re also so glad our scrubs are your favorite; your support truly means everything to us!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is awful

This company is awful! They don't cover return shipping costs and I KNOW that deters potential customers. I will never order from them again.

16. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your recent experience has been frustrating, and we appreciate the opportunity to address your concerns.

If you’re experiencing an issue with your recent order, we’d be happy to help. If you wish to return or exchange your items, there isn’t any cost for the return itself. You have three options to send your items back to us: you can use the FedEx return label for a $8.99 fee, return the package using your own carrier, or return your items at a local store near you to avoid any shipping costs. You can find a store near you here:

https://www.uniformadvantage.com/stores/

There are also times when we waive the return label fee on a case-by-case basis, so we encourage you to contact our customer service team so we can review your order and assist further. You may contact our customer service team at 800.283.8708, email us at custserv@uniformadvantage.com or you can start a chat here:

https://www.uniformadvantage.com/contact/

Additionally, we provide a detailed size chart with measurements for our scrubs, and we recommend customers reference it before purchasing to help ensure the best fit and reduce the need for returns. You may learn more about our size charts here:

https://www.uniformadvantage.com/sizing-information.html

We truly value your feedback and hope to have the opportunity to make this right.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Disappointed

Again, didn’t get all items and ordered petit only in pants and they were all regulars except for one pair and didn’t care for material on printed scrub tops and yellow scrub pants. Long scrub skirts too long. Not at all pleased with this order! Ugh!

6. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear Karen Sanborn,

We are really sorry to hear that this order didn’t meet your expectations. We understand how frustrating it must be to receive items that aren’t the sizes you ordered, especially when you were specifically looking for petite pants. It’s also disappointing when the material or fit of items like the scrub tops and skirts isn’t what you hoped for.

We’d truly like the opportunity to look into this and make things right for you. If you’re able, please reach out to our Customer Service team with a few more details about your order (such as your order number and which items were incorrect). That will help us review what happened and find the best way to assist you. You can call us at 800.283.8708, email us at custserv@uniformadvantage.com or you can start a chat here:

https://www.uniformadvantage.com/contact/

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to hear from you soon so we can help resolve this for you.

Best regards,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The quality of the jacket is not good

The quality of the jacket is not good. It started ripping off on the arms

11. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear Daniela Diko,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really sorry to hear that the jacket started ripping at the arms—that’s certainly not the quality we want our customers to experience.

We’d be happy to make this right for you. Please reach out to our customer service team, and we’ll gladly arrange either a replacement or a full refund for you. Our team will make sure this is honored and taken care of as quickly as possible. You may contact us at 800.283.8708, email us at custserv@uniformadvantage.com or you can start a chat here:

https://www.uniformadvantage.com/contact/

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate the opportunity to resolve this for you.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A gift to myself.

The digital route was the most effective approach. I was patient and well-informed in my search. Following years of making do with what was available, I opted for Uniform Advantage. I located just what I wanted and am thoroughly pleased with my choice.

1. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Thank you so much for sharing your experience! We’re delighted to hear that the digital route made your search easy and effective, and that you were able to find exactly what you were looking for with Uniform Advantage. It means a lot to know you’re thoroughly pleased with your choice. We truly appreciate your support and look forward to serving you again! 😊

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

It's easy to buy and pay for

It's easy to buy and pay for, and the customer service line answers your questions and helps you efficiently.

6. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Thank you for your wonderful feedback! We're glad to hear that the purchasing process was easy and that our customer service team was able to answer your questions and assist you efficiently. We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super fast shipping

Super fast shipping, great prices, very soft comfortable feel light weight good quality

20. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Thank you for your great feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed the fast shipping, great prices, and the soft, lightweight comfort of our products. It means a lot to know you're happy with the quality. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The price and quality of butter soft…

The price and quality of butter soft original scrubs is top notch

2. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you find the Butter-Soft Originals scrubs to be top-notch in both price and quality. Providing comfortable, high-quality scrubs at great value is exactly what we strive for. We truly appreciate your support and look forward to serving you again! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

great service

great service
fast

8. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Thank you for your kind words!
We’re delighted to hear that you had a great experience with our service. Providing excellent support to our customers is always our top priority, and your feedback truly means a lot to us. We look forward to serving you again soon!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

unbearable place to work

I would strongly caution anyone considering working here. The company claims to value respect, inclusion, and fairness, but the reality is very different. Employees are often bullied, discriminated against, and manipulated, while favoritism and inequity are rampant. Management ignores concerns, undervalues contributions, and prioritizes fear over support. For anyone expecting a healthy, professional workplace, this environment falls far short of those promises.

6. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Embroidery issue resolved quickly and hassle free

Had an issue w embroidery font and placement. Customer service responded right away and had it fixed with a new item ordered in days.

6. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Thank you for sharing your experience! 😊 We’re glad our customer service team was able to respond quickly and resolve the issue with the embroidery font and placement. It’s great to hear that the replacement was arranged promptly. We truly appreciate your feedback and are happy we could make things right!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service with a smile.

Great customer service with a smile.

2. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear Jennifer Stong,

Thank you for your kind feedback! We're happy to know our team could provide great service and make your experience a positive one.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Price is incorrect

The shirt is on sale on your website for$ 16.00 dollars, not $30.00!!!!! Plus you said I'd receive an additional 20% off. I don't want it if it's $30!!

6. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear Teri Hattendorf,

Thank you for sharing your feedback, and we’re truly sorry for the frustration and confusion this situation has caused.

After reviewing your order, we can see that the original item (CK856CGKT XL) was unavailable, so it was replaced with CK856CGKT 2X. The replacement item is currently on clearance for $11.65, and that is the price that was charged for it. At this time, we were unable to locate a recent order showing a scrub top priced at $30.

We completely understand your concern and would really like the opportunity to look into this further for you. If you’re seeing a $30 charge, please feel free to reply to this review with more details or contact our customer service team so we can review the charge with you and help resolve this as quickly as possible. You can contact us at 800.283.8708, email us at custserv@uniformadvantage.com or start a chat here:

https://www.uniformadvantage.com/contact/

We truly appreciate you bringing this to our attention and look forward to assisting you.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I only order from Uniform Advantage

I only order from Uniform Advantage. They have my hard to find size. The scrubs fit perfectly. Good quality fabrics.

10. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear Bobbie,

Thank you for your kind review! We're so glad to hear the scrubs fit perfectly and that you're happy with the quality. We truly appreciate your support!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DISGUSTING…

If you value your money and care about what you wear DO NOT ORDER FROM A UNIFORM ADVANTAGE. THEY HAVE THE WORST CUSTOMER SERVICE. THEIR WEBSITE DESCRIPTIONS DO NOT MATCH THE PRODUCT. DISGUSTING!!!!

5. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear Kana Dumas,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear that your experience left you feeling frustrated. That’s never the experience we want for our customers, and we appreciate the opportunity to address your concerns.

We’d like to clarify a few details about the item you referenced. The product page for the WhisperLite Women’s Eris 5-Pocket Zip Front Adjustable Waist Scrub Jacket describes the jacket as having five pockets total: two large handwarmer pockets, one phone pocket, one small items pocket, and one small zippered sleeve pocket. You can review the full item description here:

https://www.uniformadvantage.com/whisperlite-women-s-eris--5-pocket-zip-front-adjustable-waist-scrub-jacket/WL4241.html

We also want to mention that according to our return policy, embroidered items are normally not eligible for return or refund, since they are customized specifically for the customer.

That said, we understand how disappointing it can be when a product doesn’t meet expectations. As a one-time exception, we are processing a refund for your order to help resolve this situation. You can expect to receive your full refund in the next 5 to 10 business days.

Your feedback is important to us, and we’re always working to improve both our product information and customer experience. Thank you again for bringing this to our attention.

Best regards,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered 5 Cherokee scrub tops that…

I ordered 5 Cherokee scrub tops that felt absolutely horrible, so rough! Definitely not what I’ve been buying for years!
So I put them in the bag they came in in the original packaging, never opened, except the one and I put it back. Started the return process and dropped it at a FedEx location the same day!! The package arrived back to them and they keep saying it will be 48 additional hours past the original 72 to process the package that btw I have the FedEx delivery confirmation on. So I know when it arrived. Just give me my money back!! Definitely don’t recommend buying anything from here!!

23. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Uniform Advantage-Logo

Antwort von Uniform Advantage

Dear Belinda Mills,

We’re truly sorry to hear that you were disappointed with the quality of the scrubs you received. We understand how frustrating it can be when a product you’ve trusted and purchased for years doesn’t meet your expectations, and we sincerely apologize for the experience this caused.

We also understand your concern regarding the return. Your package was received at our facility on March 2nd. Returns are processed in the order they are received, and once they arrive it can take an additional 2–3 business days for them to be opened, inspected, and fully processed in our system.

We appreciate your patience while this was being completed. Your refund has now been processed in the amount of $117.37. Depending on your financial institution, it may take 5 to 10 business days for you to see the refund.

Thank you for bringing this to our attention, and again we’re very sorry for the inconvenience and frustration this situation caused. If there is anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out to our team.

Best regards,

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr