Vanmedia Bewertungen 

130
•
TrustScore 4.5 von 5

4,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Title: Great Service and Excellent Follow-Up I’ve had a great experience working with VanMedia. The team has been professional, responsive, and very accommodating to my campaign needs. Their follow... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Seems to be a small efficient company. Customer service is awesome, not to pushy & not too rigid & not over priced. There well balanced between task execution and being supportive of clients need. The... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've started working with van media for a few weeks now and found working fine with us. The customer service is great and friendly and they advise you for every possible way to improve. Looking forwa... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

They're incredibly good with the social media stuff. It only takes 2-4 weeks of testing for them to find your ideal clients and start sending them over through Facebook and IG. Anyone claiming th... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Medien- und Marketingagentur

Vom Unternehmen geschrieben

Van Media is a results-driven growth partner that specializes in helping established moving companies grow. We help moving businesses increase their revenue and book more jobs by delivering exclusive, high-intent leads—no recycled lists, no fluff. Through tailored campaigns and proven follow-up systems, we don’t just get you leads—we help turn them into real, paying customers. Our clients get a free trial to see the results firsthand, and we never rely on outdated tactics like SEO or review boosting. We work with companies exclusively to avoid competition, and everything we do is built around helping you scale with confidence and consistency. Whether you're looking to fill your calendar with jobs or break into new markets, Van Media is your partner for high-converting leads and real


Kontaktinformationen

4,5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

130 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,5

Alle Bewertungen

(130)

107 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wow! FANTASTIC

Wow! What a fantastic company!

We have been using Van Media for just over 6 weeks and we have seen a huge rise in the amount of work coming our way through this avenue. The conversation rate from the leads is fantastic. It has taken our removals buisness to new heights.

Don't know what the reviews are about saying they are scammers because they are absolutely not! They charge what they need to but they are worth every penny! They are 100X better than using lead generators as the leeds you get from Van Media are direct and only to you. They do all the facebook and Instagram adverts and they are always happy to change things if required. Very easy to get hold of via WhatsApp or phone.

20. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We have been with Van Media for over a…

We have been with Van Media for over a year now. This company is very trustworthy. We have gotten over 171 leads! They have done what they have said they will do and that is help us build by bringing in quality leads! If you are looking for a media company that stands by their word look no further!

20. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hi i m navaratnam kumaran from psk…

Hi i m navaratnam kumaran from psk removals London mr nick Brian was me on December I joined he sent me leads every day 3 or 4 leads but 99.99% leads or all ready customer move January also same he say I need to customer within 5 minutes but he told me leads is only you but he sent i think 20 company's last week i m not receive any leads i text his manager digo he say to me your id is new its take some time after his manager text me I receive 68 leads I call customer 50% they say we already moved how possible i ask nick he say don't worry I give back what money meta take i give totally i lost £1500 i sent bank details he not refunded please don't trust this company you can call me on 07378830030 i can give screen shots

2. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Vanmedia-Logo

Antwort von Vanmedia

Official Response from Van Media

Mr. Navaratnam,

This review is a complete distortion of what actually happened.

Before believing any of these claims, we strongly encourage readers to review the full WhatsApp conversation here between me and Mr navaratnam:

🔎 https://drive.google.com/drive/folders/1-MZ_X3WM1srTitntBfEQQHKelBbl0uuy

Everything is documented.

Now, let’s address the facts.

• You joined in December.
• You did not trust us — so we discounted the first month from £400 to £100.
• Ads ran. Leads came daily. You confirmed you were happy.
• You paid £300 at the start of month two.

Then a technical integration expired for several days.

The leads were still being generated inside YOUR Meta ad account.
They were not fake.
They were not shared.
They were not sold to 20 companies.

When the integration was re-synced, the leads that had accumulated during that short period were delivered at once — which is why you suddenly received many together.

This was a technical syncing delay. Nothing more.

You claim you “lost £1,500.”
Meta spend during the affected week was approximately £140.
We offered to refund that period — even though the leads were visible in your Meta account the entire time.

Instead of resolving this professionally:

• You refused calls.
• You demanded £500.
• You repeatedly used insults.
• You threatened to post on every social platform.

And most concerning —

You claimed we are “working with Meta” and “splitting money with Mark Zuckerberg.”

That statement alone shows how far this escalated beyond logic.

We do not “manage Meta.”
We do not control billing thresholds.
We do not work with Mark Zuckerberg.
We do not split money with Facebook.

Meta billing happens automatically when an account reaches its threshold. It has zero connection to lead syncing issues.

At one point, your accusations became so detached from reality that we genuinely questioned whether a rational conversation was still possible.

Again — all of this is visible in the conversation link above.

We stand by:

• The discounted first month
• The ad delivery
• The documentation
• The refund offer
• The transparency

We encourage anyone reading this to review the evidence themselves and make their own judgment.

We operate transparently and professionally — even when faced with extreme accusations.

— Van Media

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID THIS WASTE OF TIME AND MONEY!!!

I'm Vittorio from KO Moving, a moving company in Edinburgh.
Unfortunately, we worked with vanmedia for a month and a half!
AN ABSOLUTE WASTE OF TIME AND MONEY!
WE SPENT ABOUT £1,000 WITHOUT GETTING ANY JOB OR A CUSTOMER WHO RESPONDED TO THE FIRST MESSAGE.
And of course, they told them because, after all these years in business, we didn't know how to communicate with customers!!!

Most of what Nick the owner told us was lies!

1) They told us we'd only pay for the leads we received, but instead they ran a Facebook campaign at our expense for almost double the previously agreed-upon budget.

2) They asked us to immediately send them 400 pounds, refundable if we didn't get any work. Otherwise, they would look for other collaborators in Edinburgh, losing the exclusive rights. We would still receive the invoice and receipt. After sending the money, we constantly received calls from vanmedia recruitment agencies looking for a collaborator in Edinburgh!!! When we replied that we were already working with them, they justified it by saying there had been a mistake. Anyway, we never received an invoice, a receipt, or a refund!

3) We had to use a vanmedia app, where they monitored all our messages, invoices, emails, all our contacts and phone calls. They changed our phone number, and they constantly contacted the same clients every day between 5 and 6 in the morning!!! This is ridiculous!

4) Nick had said we'd get a response to anything within hours. Only once did I write to the ADS Manager assigned to us, and he took over four days to receive and respond to the message!

5) 983.15 pounds spent and 54,211 impressions shown by their advertising campaign without getting a single job!!!

30. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Vanmedia-Logo

Antwort von Vanmedia

Hi Vittorio, thank you for taking the time to share your opinion about the experience you had with us.

This is the first negative review we’ve received from a genuine client we actively worked with (in contrast to some other negative reviews on our profile that were not from real clients), so I do take this seriously. However, several statements in your post are simply not accurate, and I need to clarify them point-by-point so future readers understand the full context.

You mentioned that I told you that you didn’t know how to communicate with customers and that “most of what Nick told us was lies.” That is a very serious accusation. With all due respect, the reality is that companies who already have a strong and consistent lead-handling system usually aren’t in a position where they struggle to convert leads into booked moves month after month. That is not meant as an insult — it is simply the reality of this industry. Many companies convert leads even when lead quality is average because their follow-up and quoting systems are strong. This becomes relevant to the rest of your review.

1) “We only pay for leads but ads were run at almost double the agreed budget.”
This is not correct. Every client knows we manage paid Meta ads and that ad spend exists. The campaign was set at £20/day, as agreed, and we can provide proof of the budget settings. If you believe the budget was doubled, please provide proof. Also, Meta billing can show uneven charges (more one day, less another) while still averaging to the agreed daily budget over time. That does not mean the budget was doubled.

2) “£400 refundable… no invoice, receipt or refund.”
Our policy is simple: £400 upfront, refundable if within the first 30 days you don’t break even from the leads received after proper follow-up. You paid via bank transfer with a reference. The invoice and receipt exist and can be provided — they were never requested. A refund was also never requested during the working period. Instead, we were removed from the account with around two hours notice and without discussion. The recruitment calls you mentioned were an overflow/system error that I explained at the time and you confirmed was fine.

3) “They monitored everything and changed our phone number.”
We do not monitor invoices. We require our system because activity must be tracked for refund eligibility and performance decisions. We did not change your phone number and cannot do so. We provided a tracking number for attribution, which is standard in advertising. The 5–6am messages were an automation timing issue that was fixed quickly once raised. The intended window was 9am–9pm.

4) “Support within hours was a lie.”
Whenever you messaged me, I replied promptly. You also had multiple team contacts. Messages sent outside working hours or weekends may not receive immediate replies, but I personally responded quickly when contacted.

5) “£983 spent, 54k impressions, zero jobs.”
I understand the frustration. But ad spend and impressions alone do not equal booked work — conversion depends heavily on follow-up, speed and sales handling. An important detail is that an unsubscribe was clicked on the lead-forwarding emails, causing a large portion of lead notifications to be missed. This was acknowledged once identified.

Finally, after access was removed, we were told this was a trial and the channel didn’t work for Edinburgh. That is a fair opinion. What is not fair is turning that into claims of lies, double budgets, changed phone numbers and monitoring invoices.

If you or any reader would like proof of any point above, we can provide it. Vittorio, if you believe I lied, please specify where and provide proof so we can address it properly.

Sincerely,
Nick Vanson
Owner, Van Media

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam

Scam. Don’t work with this company. Pure cold callers.
And no I am not a competitor.

1. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Vanmedia-Logo

Antwort von Vanmedia

write the moving company you represent! - what services we have done for you?

⚠️ COMPETITOR ALERT? ⚠️


Thank you for your feedback. We are genuinely surprised by your comments, as we have no record of working with you and there are no details about your experience in your review.

If you are a real customer, could you please clarify:

The exact service or booking you had with us

The date of your service

What specifically went wrong and how we can fix it

We always take feedback seriously, but we can't investigate or resolve vague or anonymous claims. If you are not an actual customer, please avoid posting misleading reviews, as this can harm real businesses and mislead genuine customers.

If you'd like to discuss this further, you can reach me directly at Nick@vanmedia.co.

Thank you,
Nick, Owner – Van Media

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wasted my time and scammed me.

Wasted my time and scammed me.

13. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Vanmedia-Logo

Antwort von Vanmedia

who are you and why are you ruining my reputation? - write the moving company you represent!⚠️ COMPETITOR ALERT? ⚠️


Thank you for your feedback. We are genuinely surprised by your comments, as we have no record of working with you and there are no details about your experience in your review.

If you are a real customer, could you please clarify:

The exact service or booking you had with us

The date of your service

What specifically went wrong and how we can fix it

We always take feedback seriously, but we can't investigate or resolve vague or anonymous claims. If you are not an actual customer, please avoid posting misleading reviews, as this can harm real businesses and mislead genuine customers.

If you'd like to discuss this further, you can reach me directly at Nick@vanmedia.co.

Thank you,
Nick, Owner – Van Media

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Signed up hoping for real leads

Signed up hoping for real leads, but most of them didn’t even pick up the phone. Complete waste of money and time.

6. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Vanmedia-Logo

Antwort von Vanmedia

⚠️ COMPETITOR ALERT? ⚠️

Hi Courteny,

Thank you for your feedback. We are genuinely surprised by your comments, as we have no record of working with you and there are no details about your experience in your review.

If you are a real customer, could you please clarify:

The exact service or booking you had with us

The date of your service

What specifically went wrong and how we can fix it

We always take feedback seriously, but we can't investigate or resolve vague or anonymous claims. If you are not an actual customer, please avoid posting misleading reviews, as this can harm real businesses and mislead genuine customers.

If you'd like to discuss this further, you can reach me directly at Nick@vanmedia.co.

Thank you,
Nick, Owner – Van Media

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad ............

Scammer , they scammed me and totaly waste of time tooo bad behaviour.

5. August 2025
Vanmedia-Logo

Antwort von Vanmedia

⚠️ COMPETITOR ALERT? ⚠️

Hi Bradley,

Thank you for your feedback. We are genuinely surprised by your comments, as we have no record of working with you and there are no details about your experience in your review.

If you are a real customer, could you please clarify:

The exact service or booking you had with us

The date of your service

What specifically went wrong and how we can fix it

We always take feedback seriously, but we can't investigate or resolve vague or anonymous claims. If you are not an actual customer, please avoid posting misleading reviews, as this can harm real businesses and mislead genuine customers.

If you'd like to discuss this further, you can reach me directly at Nick@vanmedia.co.

Thank you,
Nick, Owner – Van Media

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I can’t stand SEO sales calls anymore.

Every day some "marketing guru" hits me up trying to push $3,000/month ad budgets that don’t get me a single phone call.These guys didn’t even mention SEO or Google Ads. No BS. Just said: “We send you jobs. You close them. That’s it.”AND THEY DID. That’s rare these days.

29. Juli 2025
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Couldn't be happier with Van Media

I want to start by saying THANK YOU to Van Media!! I just started with them a short time ago and the results already are jaw dropping. I have had a ton of other companies reach out to me and make promises that weren't kept. I was definitely skeptical and even would say I gave Nick the run around due to my past experiences, but I am so SO glad I decided to give him a chance!! My company was in a very, very bad spot and honestly I was feeling so hopeless. I have already gotten so many amazing leads that are legitimate and most actually RESPOND! Van Media is saving my business and my family from going under in just a weeks time. My calendar is filling up for next month already and I even scheduled a move for October making me feel that the Fall/Winter months won't be horrible this year thanks to Van Media. So grateful for everything they've done thus far, and with it just being the beginning I feel I will not need to worry about getting leads again! If you haven't already- please give them a chance to do the same for you!!!

15. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Reliable and Responsive Marketing Support

We’ve been working with this marketing company for some time now and we’re very happy with the results. Nick is always available and goes out of his way to stay in touch, even outside of regular hours, to adjust things as needed. He’s been great to work with — responsive, professional, and truly dedicated. Highly recommended!

13. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Accent Removals

We have used Van media since November 2024 and I would definitely recommend, we are almost fully booked for the next month thanks to van media.
We have used different companies in the past for removal leads but found we were competing against a lot of other removal companies for the lead. With Van Media the leads come to you direct and are a lot easier to convert. We look forward to working with VanMedia for years to come. Chris Accent Removals

16. April 2025
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vanmedia are great professionals

Vanmedia are great professionals. They helped me to increase my workload as promised.
They are fair and reasonable when it comes to cost.
Nice friendly approach too.
If you are in the removal game and need extra work vanmedia is what you looking for

11. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great guys to work with

Great guys to work with, amazing communication , they are working all the time in background, and respond to any request immediately. They are not only working on our FB adds, but also created website, optimised google presence and SEO. Working with those guys nearly a year now
Rafal from Fraserburgh Peterhead Removals and self storage

1. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr