WarmZilla Bewertungen 

2 134
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

From ordering to delivery and fitting my new boiler, everything went exactly as planned. This is my second time using Warmzilla's services this year — first for my new home and most recently for my re... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The engineer left the old boiler and all the packaging, loads of mess (brick dust, cable cut offs on the floors and benches), had my teen bleed the radiators and didn't replace the cupboard that the b... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Your booking staff (Amy) were very helpful and patient. Your engineers (Rayen and Steve) were professional and thorough throughout. Well done all

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Combi-boiler replacement completed neatly by polite and competent gas-fitter in one visit lasting about 5 hours. Seems to be working fine. A follow-up visit was offered to improve the boiler contro... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Anbieter von Heizkesseln
  2. auch in
  3. Anlagenmechaniker Sanitär-, Heizungs- und Klimatechnik
  4. Gasinstallateur
  5. Gasinstallation
  6. Kessel- und Heizungstechnik
  7. Ladestation für Elektrofahrzeuge

Über WarmZilla

Vom Unternehmen geschrieben

WarmZilla is an online home services provider transforming how the UK buys and installs new boilers, EV chargers, air conditioning, and home heating solutions. Founded by experienced Gas Safe engineers, WarmZilla was built to eliminate pushy salespeople, hidden fees, and lengthy home visits by taking the entire quote and ordering process online. Using our quick online survey, customers receive fixed-price, tailored quotes in minutes. You simply choose the ideal boiler from leading brands - such as Worcester Bosch, Ideal, Vaillant, and Baxi - pick your preferred installation date, and let our team handle the rest. Every installation is carried out by handpicked, local Gas Safe registered engineers ("WarmInstallers") who deliver exceptional workmanship, complete system cleanses, and a clean, hassle-free setup.

We back all our work with a 1-year workmanship guarantee, top manufacturer warranties up to 10 years, and a price match promise. To make home upgrades accessible to everyone, we offer flexible payment options, including 0% interest-free finance. Beyond boiler installations, WarmZilla provides comprehensive home cover plans, annual servicing, emergency repairs, and EV charger installations across England, Scotland, and Wales.

Whether you need a quick boiler replacement or routine home care, WarmZilla delivers speed, transparent pricing, and 24/7 customer support - making home services simpler, fairer, and completely stress-free.

Best Price Guarantee

We won't be beaten on price

If you find a cheaper price on a like-for-like installation elsewhere, we guarantee to beat the price and take an extra £50 off your order.

Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

2134 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 72 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(2 134)

301 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Postponed but decent customer service

We booked an installation for AC with Warmzilla and 3 days before the installation date they postponed the installation because of nationwide stock issues.

Initially unhappy as this AC is very important for my health issues and also barely any notice given of the postponement. However, they did everything in their power to source a unit and I have a new installation date for next week which is only a week later than planned.

Decent customer service during a time of difficulty with stock issues.

3. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Thank you very much for taking the time to update your review.

Firstly, we'd like to apologise again for the short-notice postponement. We completely understand how frustrating that was, especially given how important air conditioning is for your health. Having to delay an installation is never something we want to do.

Unfortunately, the nationwide air conditioning stock shortages have affected installers across the UK, but we're really pleased that our team was able to secure a unit and minimise the delay to just one week. We always do everything we can to find a solution for our customers, even when circumstances are outside of our control.

Thank you for recognising the efforts of our team during what has been a very challenging period. Your patience and understanding have been greatly appreciated, and we look forward to completing your installation next week and ensuring everything goes smoothly.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So i recently had Air Conditioning…

So i recently had Air Conditioning installed, or if the government's watching, it identifies as an Air-to-Air heat pump. From start to finish, Warmzilla kept me informed of any delays, which, when it's 30 degrees outside, is expected. The engineers who fitted the system did a great job with very little obstruction to my day-to-day work, and in all. Fantastic job, would highly recommend Warmzilla to anyone looking for Air Conditioning , so its 5 stars from me,

26. Juni 2026
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Thank you so much for your fantastic review! 😄 We love the "Air-to-Air heat pump" comment!

We really appreciate your patience and understanding throughout the process. With the recent heatwave, demand has been unlike anything we've experienced, so it means a lot that you recognised our efforts to keep you updated every step of the way.

We're delighted to hear the installation team did such a great job and managed to keep disruption to a minimum. I'll be sure to pass your kind words on to the engineers—they'll really appreciate the feedback.

Thank you again for choosing WarmZilla and for recommending us. We hope you enjoy staying cool (or warm, depending on the season!) for many years to come.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t bother

Update following response:

WarmZilla. I’m sorry you are confused by my comments. Your response to my review here is clear and concise - had I had this level of honesty and transparency from your customer support service I would have been able to manage my expectations. Somethings clearly got lost in translation from you being able to set out the below and how your agents curate their narrative through the WhatsApp service

Originally review
Don’t bother. Filled out survey online and used their what’s app service as directed by the website. They take ages and I mean two days on average to get back to you. Gave them all the info they asked for, in every response they say how busy they are, fine I don’t mind, I was just looking for some quotes annmd install dates. Jump through all the hoops then get a final message to say ‘it’s a big install, come back in Aug for prices and dates’…oh so you don’t want to even entertain taking my money then. Fine I’ll go with a local independent installer who know how to treat customers

1. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Thank you for your feedback. We are genuinely sorry that this has been your experience.

We're a little confused by your comments, if we're honest, because our intention throughout was to be transparent and helpful rather than take your enquiry any further when we knew we couldn't deliver the level of service you deserved.

Due to the unprecedented demand for air conditioning across the UK, we're currently experiencing a significant backlog, as are many other installers and manufacturers. We appreciate that waiting for a response isn't ideal, and whilst we aim to reply as quickly as possible, some enquiries are currently taking up to 24 hours or, on occasion, a little longer. We apologise if this fell short of your expectations.

The reason we explained the current situation before providing a quotation was because we didn't feel it would be right to take your order, or encourage you to proceed, knowing that we couldn't offer realistic installation dates. We could quite easily have taken a deposit and continued the process, but that isn't how we choose to operate. We'd rather be honest, even if that means losing work.

Your installation is also a larger project, and with the current nationwide product shortages and installation backlog, we felt it was only fair to advise that pricing and scheduling would be much clearer once the market settled in August.

If you do decide to proceed with a local installer, we completely understand and genuinely wish you all the best with your installation. However, if you'd like us to revisit your quotation when stock and lead times improve, we'd be more than happy to help.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Service Despite a Challenging Installation ⭐⭐⭐⭐⭐

Here’s a polished Trustpilot review that sounds natural and detailed:

I had an excellent experience with Mozilla from start to finish and wouldn’t hesitate to recommend them.

I live on the 14th floor of a high-rise block, and my boiler flue is located on the outside of the building, which makes it difficult to access. Because of this, I’d previously contacted three other companies. They initially said the work would be possible, but after attending they changed their minds, or tried to charge extortionate prices for scaffolding and other access equipment without properly exploring alternative solutions.

Mozilla were completely different. The colleague I spoke to took the time to listen to all the details of my specific situation and understood the challenges straight away. Rather than dismissing the job or immediately suggesting expensive access methods, they explained that there was another approach they could take. They were knowledgeable, helpful, and gave me confidence that they knew what they were doing. They also got everything booked in quickly and kept me informed throughout.

On the day, the engineer arrived on time, was very friendly and professional, and explained everything to me in great detail before carrying out the work. He completed the job in around half a day despite the complications with access, and everything was left clean and tidy afterwards.

I’m extremely happy with the service I received. It’s refreshing to find a company that takes the time to understand a customer’s situation instead of looking for ways to overcharge. If anyone asked me for a boiler company, Mozilla would definitely be my first recommendation.

20. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi Rhys,

Thank you so much for taking the time to leave such a detailed and thoughtful review. We’re delighted to hear that your experience with WarmZilla exceeded your expectations.

We understand that your installation presented some unique challenges, and we’re pleased our team could take the time to fully understand your situation and find a practical solution without resorting to unnecessary costs. Providing honest advice and finding the best approach for each customer is something we take great pride in.

It’s also fantastic to hear that our engineer kept you informed throughout the visit, completed the work professionally, and left everything clean and tidy. We’ll be sure to pass your kind comments on to the whole team, they’ll really appreciate the recognition.

Thank you again for choosing WarmZilla and for recommending us so highly. It was a pleasure to help, and if you ever need us again in the future, we’ll be here to help.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good price for Air Con & Great Service

Good price for Air Con - great installation by Roland who was very can do and conscious of installing the outside unit in a discreet position.

29. Juni 2026
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear you were happy with the value of your air conditioning installation and that Roland made such a positive impression. We'll be sure to pass on your kind words to him—he'll be pleased to know his can-do attitude and attention to discreetly positioning the outdoor unit were appreciated.

Thank you for choosing WarmZilla, and we hope you enjoy your new air conditioning for many years to come!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

WarmZilla marked my complaint as "resolved" even though it was never resolved.

For months we've been going back and forth with WarmZilla without reaching a satisfactory outcome. Instead of resolving the issues, we ended up paying additional money out of our own pocket to have another engineer correct problems following the installation.

In my experience, WarmZilla did the bare minimum to close the case rather than properly addressing the issues we raised. The entire process has been stressful, time-consuming, and extremely frustrating. We also had to deal with additional damage and unexpected costs after the installation.

Based on my experience, I cannot recommend WarmZilla. If you're considering using them, make sure you understand what is and isn't covered, document everything, and be prepared for the possibility of a lengthy dispute if something goes wrong.

This review reflects my personal experience with WarmZilla and my honestly held opinion based on that experience.

26. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're genuinely sorry to hear how frustrating this process has been for you, and we appreciate that it has been a stressful experience from your perspective.

That said, we respectfully disagree with a number of the points raised in your review. Throughout this matter, we worked to investigate each concern, arranged follow-up visits, and carried out all remedial works that fell within the scope of our installation and warranty obligations. Where issues were identified that were unrelated to our work or fell outside our responsibility, we explained this as clearly as possible.

While we understand that you chose to instruct another engineer, we recognise that this has led to additional costs for you. However, we do not agree that these costs were the result of shortcomings in our installation.

We always aim to resolve concerns fairly and transparently, and we're disappointed that we were unable to reach an outcome that satisfied you. Nevertheless, we wish you all the best going forward, and thank you again for sharing your feedback.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Overall satisfactory

Initial installer turned up decided not to do the job and made up we had a gas leak and left. Warmzilla sent another person out and they fitted it no problem or issue and no gas leak. The sales team were very apologetic and quick to try to resolve. Overall I've got a working boiler a lot cheaper to what British Gas quoted us. By about 2k less.

17. Juni 2026
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We're sorry that your initial experience did not meet the standard we strive to provide. We appreciate how frustrating it must have been to be left without hot water and to receive conflicting information following the first engineer's visit.

We're pleased that our team was able to arrange a second visit promptly, and that the installation was completed successfully without any issues. It's also great to hear that our sales team kept you informed and did their best to resolve the situation as quickly as possible.

We also appreciate your comments regarding our weekend support availability. While customers can contact us via email, telephone, live chat and our online enquiry forms, we understand your frustration at not receiving a response over the weekend. Feedback like yours helps us identify areas where we can continue to improve our service.

Thank you for recognising our competitive pricing and the efforts of our team to put things right. We appreciate your patience and your honest feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Service was good thank you team

Service was good thank you team

17. Juni 2026
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi Kevin,

Thank you for your kind review! We're so pleased to hear you were happy with the service. Your feedback means a lot to our team.

If you need anything in the future, please do let us know.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had an air conditioning system…

I had an air conditioning system installed by WarmZilla. The team completed the work professionally and tested the system thoroughly. Everything is now working perfectly and to a high standard. The engineers were helpful and the overall experience was very good. I’m happy with the result and would recommend WarmZilla.

18. Juni 2026
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for taking the time to leave such a positive review. We're delighted to hear that you're pleased with your new air conditioning system and that everything is working perfectly.

It's great to know that the engineers completed the installation to a high standard, thoroughly tested the system, and provided helpful support throughout the process. We take pride in delivering a professional service and ensuring our customers have a smooth experience from start to finish.

Thank you for choosing WarmZilla and for recommending us. We truly appreciate your support and hope you enjoy the comfort of your new system for many years to come.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Sometimes it’s better to have experienced Engineer

Been paying Warmzilla for 3 years for boiler service and breakdown plan £19 per month. It took them more than a month to organise service compared to last year. Engineer turn up for service and could not get the boiler to turn on and then walks out without any paperwork and Warmzilla tells me to get this sorted by Vaillant. They were able to get the Engineer out on next day (Saturday) and they confirmed nothing wrong with the Boiler. Apparently the subcontractor for service didn’t understand the working of Boiler and how thermostat functioned. It’s been working fine ever since. Amy however kept us informed and replied promptly to all the emails. Now waiting for rebooked service appointment.

19. Juni 2026
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were left feeling disappointed following your recent service visit.

As discussed with one of the team, your central heating system contains a number of different components, many of which would be covered under your breakdown plan. However, following visit, the issue was determined to be with the boiler itself, which remains under the manufacturer’s warranty. For this reason, you were advised to contact the manufacturer directly so that the fault could be addressed under the terms of that warranty.

We appreciate that being redirected was frustrating, particularly after the service visit, and we apologise for any confusion caused regarding the contact details provided.

We value your custom over the past three years. Please do let us know if we can be of any further assistance.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Big promises, no delivery

Happily took my money and a timed, dated booking for a boiler check and repair. I liked the fixed price and availability, however the phone call from them the next day raised a fear, later confirmed, that they were unable to source an engineer and the cancellation email later that day confirmed it. 10 seconds to take the payment, days to refund it.

15. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for your feedback. We sincerely apologise that we were unable to carry out the work as planned and understand how disappointing this must have been.

Unfortunately, the engineer assigned to your appointment became unwell, which meant we were unable to fulfil the appointment as purchased.

We have checked and can confirm that your refund was processed on the day the booking was cancelled at your request. While we action refunds immediately, the time it takes for the funds to appear back in your account is determined by the payment provider and is unfortunately outside of our control.

We are sorry for the inconvenience caused.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A very polite and friendly gas engineer…

A very polite and friendly gas engineer serviced my boiler. He was very thorough and gave me useful feedback afterwards.

16. Juni 2026
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for taking the time to leave such a positive review.

We’re delighted to hear that our engineer was polite, friendly, and thorough during your boiler service. Providing clear feedback and excellent customer service is something we take great pride in, so it’s wonderful to know this was reflected in your experience.

We appreciate your kind words and look forward to assisting you again in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review.

We're glad you were satisfied with both the value we provide and the service you received.

We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

AC Installation

I recently had an air conditioning installation carried out by Warmzilla. The process was smooth and professional. Once the installation was complete, the engineer clearly explained how the system works and asked me to get in touch if I experienced any issues. I highly recommend their service.

12. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear that your air conditioning installation went smoothly and that our engineer provided a clear explanation of the system and its operation. We pride ourselves on delivering a professional service from start to finish, so it's great to know we met your expectations.

We truly appreciate your recommendation and are always here if you need any assistance in the future. Enjoy your new air conditioning system!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Problems resolved, All Good

Had a few problems but they were resolved by the company and they kept me informed. All tradesmen were excellent.

4. Juni 2026
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi Dave,

Thank you for taking the time to leave us a review.

While we're sorry to hear there were a few issues along the way, we're pleased that we were able to resolve them and keep you informed throughout the process. It's especially rewarding to hear your kind comments about our tradesmen, and we will be sure to pass on your feedback to the team.

We appreciate your patience and support, and we're delighted that you were happy with the overall service.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Telephone not answered

Telephone not answered . Live chat unavailable at 4pm on a Thursday.
Waiting to book boiler service for weeks ....
Very strange

11. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear about the difficulties you've experienced while trying to arrange your boiler service.

We've looked into this and can see that a call was made to our sales line. We haven't been able to locate a live chat message, but we'll certainly investigate this further as we understand how frustrating it must have been to feel unable to get in touch.

We'd like to get this resolved for you as quickly as possible, and a member of our team will be in touch with you today to assist with booking your service and to discuss your experience.

Thank you for bringing this to our attention.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Im very happy with the service ☺️

Im very happy happy with the service ☺️

10. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi Jess,

Thank you for your kind review.

We are delighted to hear that you are very happy with the service you received. Providing excellent customer service is our top priority, and it's wonderful to know that our team met your expectations.

We truly appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Where do you start with this company

Where do you start with this company
Firstly steer clear.
I had the misfortune of purchasing a EV charger from this company in August 2025.
They sub contracted 0out the ev installation to a third party company
It’s was installed incorrectly, causing damage to my home central heating system, due to a wiring fault on installation.
The unit was exchanged and still didn’t work.
6 months after my initial complaint and numerous emails what’s app messaging I was in formed that the issue had been forwarded to the senior management team
This procrastination team must only meet annual.
So 10 months into the issue still nothing,
But no doubt a comment from warmzilla will be attached to this review

29. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear about your experience and understand your frustration, particularly given the length of time this matter has been ongoing.

We can see that a member of our team has already tried to contact you, and they will continue to look into this further to support you with a resolution.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I had a complaint but this was dealt…

I had a complaint but this was dealt with efficiently, with a full apology & compensation!

8. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
WarmZilla-Logo

Antwort von WarmZilla

Hi,

Thank you for your review.

We sincerely appreciate you giving us the opportunity to address your concerns. While we're sorry that your initial experience led to a complaint, we're pleased that our team was able to resolve the matter efficiently and to your satisfaction. Your feedback is valuable to us, and we look forward to welcoming you again in the future.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr