Jeg får behandling hos fysioterapeut…
Jeg får behandling hos fysioterapeut Mads og han er virkelig dygtig og kompetent. Jeg får svar på alle mine spørgsmål plus øvelser jeg kan lave hjemme. Man føler sig i det hele taget meget velkommen på klinikken som jeg varmt kan anbefale.





