B & G Jenkins Bewertungen 

155
•
TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely the best heating engineer's in Swindon. I found the staff approachable, friendly, very knowledgeable, professional & transparent. Andy talked me through what needed to be done, & s... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Engineer was a friendly, polite chap who cracked on with his work as soon as he arrived. He did his best to keep the mess to a minimum & cleaned up as he went along. I found the engineer to be... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Respectful, polite, friendly manager and staff. They know what they are doing, listen and take on board what you requested. And despite the unforeseen problems they were resolved immediately. The... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We approached B&G Jenkins to replace our ancient combi boiler which had failed. From start to finish they have been a pleasure to deal with. Their friendly no hard-sell approach was refreshing.... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Kessel- und Heizungstechnik
  2. auch in
  3. Badezimmerrenovierung
  4. Klempner
  5. Klimaanlagengeschäft

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

B & G JenKins offers cost effective, reliable heating and plumbing engineers throughout Wiltshire area. The Company caters to all domestic & businees client for central heating systems, gas services and plumbing requirements.


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

155 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,4

Alle Bewertungen

(155)

4 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely the best heating …

Absolutely the best heating engineer's in Swindon. I found the staff approachable, friendly, very knowledgeable, professional & transparent. Andy talked me through what needed to be done, & saved me some money, as what I wanted done as a lay person, was not necessary. Dan fitted the boiler in double quick time, & Matt sorted out the tekkie side of things TADO, thermostats & all the wiring it entailed. It was also a pleasure to deal with Sarah & Melanie. They have always been pleasant & go that extra mile. Once a brilliant trade firm is found I always stick with them. This is a reputable, honest company. B&G, I am so glad you are my designated heating & plumbing engineers. Thank you.

7. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service from the team at…

Excellent service from the team at Jenkins, been using them for many years we had a new gas boiler fitted by Dan yesterday a very professional service so tidy and polite also a mention to Dave and Ellie who came last week to assess the problem they were all amazing we now have a warm and cosy house thank you very much

19. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Always contactable, reliable and helpful

Because you are dealing with an office you do not have a problem with contacting the plumber and when they say they are going to arrive they actually turn up on the day at the agreed time. Liam was excellent he always asked you in the morning if there was anything we wanted to know. His helper Ellie was very nice and helpful as well. Liam explained everything he was going to do. The bathroom was always left very clean and tidy when he left. The final finish was just what we wanted with no problems it was finished to a very high standard and the price was comparable to other plumbers.

7. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BUNCH OF THIEVES Keep an Eye on your Personal Property

Had a new Valiant boiler installed, in order to keep the warranty valid we called them back for the regular annual service, had a couple of good experiences, turned up on time pleasant man, explained what he was doing and why.
The last service we had a different engineer arrive with a trainee, the service was completed, but when I went to pack away the book and the torque wrench (which was used to open the water crystal container) I realised the torque wrench was not there, I made contact with the office to advise the torque wrench was missing, I was advised the engineer would return and put it in the post box, this did not happen, when I made contact with the office and explained the situation again I was told that no torque wrench had been taken, I do not appreciate being called a liar when the office knew about this as I reported it on the same day and it should have been returned on the same day, eventually we did receive various torque wrenches in the post after a lot of back and forth.
I decided to overlook this issue as I felt it was an easy mistake and had been corrected by the company so I made conatct concerning a leak in my kitchen, I was told they could not help me becuase I made an acusation concerning theft in my property, had I known I would receive such an unprofessional response I would not have asked for their services and in reality it would have been better dealt with by the Police.
It is a real shame that this happened as up until the last service I would have recommended this company but I can no longer do so
Be carfeul with who you let in your house and watch your property
The original owner and founder B & G Jenkins who built up the company from 1967 until you bought it from him when he retired would be ashamed of what you did to this once great name of a company in Swindon.

9. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
B & G Jenkins-Logo

Antwort von B & G Jenkins

Good afternoon Mrs McBride, I am a little taken aback by your review today as the last correspondence we had with you, was via email on 02/04/2024 @ 11.27. Our email conversation went as follows..

B&G Jenkins to Mrs McBride - Good Morning Mrs McBride, You left a phone message on 30/03/2024 requesting an engineers visit. I am very sorry but due to the accusation of theft in the past and the threat of calling the police over a small matter of a Water Softener Key, we will no longer be able to attend your property. Kind regards.

Mrs McBride final email to B&G Jenkins – Hello, Thank you for your message, However it was not an accusation it was fact, You replaced the tool and indeed went above and beyond to do this. As you are always very professional in the way you handle things, Hence me now requesting your services again. Please can you reconsider this request as I do need your help and services in the future. I will not have any of our own tools out so this will not happen again. Does this also mean you will not service the boiler again. Do I need to highlight this in other ways . Regards.

We have had no correspondence or dealings with you since 02/04/2024. I am sorry you feel you have had to write this review 15 months after the matter was settled to your satisfaction.

We are sorry we refused to attend your property when you requested in April 2024 however, after your accusations that the engineer who attended, had stolen from your property and the threat of police involvement over a small plastic key costing £6.30 of which we sent you two replacements. We have a duty of care to protect our engineers and our company. We did not deny at any time that the small plastic key for the water softener had been misplaced, this can happen when the engineer is clearing away his tools and any rubbish that he needs to dispose of, and would simply be an error on their part and not an intentional act.

I purchased the company 34 years ago from Brian Jenkins as an ex employee and trust all my staff implicitly.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

disappointing

When i made the appointment for a service i asked for first thing which i was told would be between 8 and 9 to fit it in before having to leave the house for an appointment meanwhile it was 9.30 and found out someone else had an appointment before me.
attitude of the office is very unprofessional how they speak to people.
Two engineers turned up separately i was not told why and did not get to speak to engineer as he was to busy gassing about all sorts to the other person. Ok if you have all day to wait in. i would not use again.

16. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Boiler and Gas Fire Service

Boiler and Gas Fire Service. £175 paid one month in advance. Engineer arrived on time, completed work in aprox 1 hr, replacing electrode assembly as it was showing signs of wear. He asked me if I was happy for it to be replaced and told me additional cost would be £66. All good, and very happy with professionalism and quality of work of engineer. However, later received additional invoice for £160.20. This was £72.20 for electrode and £88.00 additional labour. Engineer did not mention labour cost, and got the price of the electrode wrong. It's not the price, it's the misinformation, and the lack of empathy from the admin team. I also requested a survey for some additional work and expected this to take place today. It didn't and it seems no date had been booked. Suffice to say with this bad experience I won't use them again - for fear of lack of transparency on pricing.

22. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
B & G Jenkins-Logo

Antwort von B & G Jenkins

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent service experience. We appreciate you highlighting the professionalism and quality of work demonstrated by our engineer.

We understand your frustration regarding the unexpected additional costs and the lack of communication regarding the labor charge. We strive for complete transparency in our pricing and apologize for any confusion or miscommunication that may have occurred.

We will investigate the discrepancies in the invoice and ensure the pricing accuracy is corrected. We will also review our communication procedures with our engineers to prevent similar situations in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Knights in a boiler suit

B&G not only replaced our boiler but has serviced it, we have also had to call them out in an emergency and they came within the hour. There reliable trustworthy and don’t do anything that’s not necessary I would highly recommend these guys no matter the size of the job,I wouldn’t go with anyone else

26. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have used and trust B&G Jenkins over…

I have used and trust B&G Jenkins over a number of years for delivering quality workmanship , reliable team members and polite friendly service .
Yesterday I had a brilliant experience from Sam and Harvey who worked hard all day to get my boiler installation completed.

Quality work was carried out and the workmanship done was delivered and carried out in a outstanding manner their knowledge and expertise is brilliant and professional at all times.

Great to see/hear a tradesperson sharing his skills & knowledge within the team who all work brilliantly together giving their support on a new boiler installation.

Fantastic open friendly customer service polite and great communication leaving my home spotless and clean .

Thank you team especially engineers Sam and Harvey with the help from Jae and the parts man great job and highly recommended.

Angela

14. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rip off pricing

They fitted our boiler and service it. I've found a quick fit compression joint that they fitted under my floorboard/airing cupboard that has been leaking for some time, leaving mould on our downstairs ceiling. I phoned to ask for help, and they quoted £170 !!!!. The part costs £1.75 - turn off rising main, open a tap to drain system and change the fitting. I don't know how that quote can be justified. Andrew Notton needs to rethink how he prices his jobs
I won't use them again

18. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
B & G Jenkins-Logo

Antwort von B & G Jenkins

Thank you for leaving a review Mr Davies. We fitted your Boiler in October 2016. You contacted us on 18/01/2024 to report a leak. You were quoted £170.00 for an engineer to attend to fix the leak and you were told that our hourly rate is £85.00 including VAT. The reason you were being charged £170.00 including VAT was because until the engineer attends we do not know if the system has to be drained down. You were also told that we would refund you the difference if the works were done within the hour. You told our member of staff you were not happy to pay as we fitted this connection, albeit it was seven years ago. We are sorry to loose you as a customer. We must advise that B & G Jenkins do not tolerate staff being spoken to in an aggressive or rude manner. B & G Jenkins are here to help customers and the office staff will always be polite and courteous if you treat them in the same manner.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very reliable company

Very reliable company, very quick service when needed. Came when they said they would, found the problem, and rectified it, no fuss just a professional service. Needed a replacement part and received an estimate for this the following day. Excellent from start to finish.

13. Dezember 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Professional from start to finish

Engineer was a friendly, polite chap who cracked on with his work as soon as he arrived.

He did his best to keep the mess to a minimum & cleaned up as he went along.

I found the engineer to be professional & he didn’t seem to mind answering the many questions I put to him. I think the brews & biscuits helped!

Although the engineer talks you through how to use the Nest thermostat - I just wished that a user guide was issued with it because it took me a couple of hours of watching YouTube videos to get to grips with operating it correctly.

7. November 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

New Boiler time

Communications: excellent. Engineers: excellent.
New boiler: excellent. Value for money: excellent
Highly recommend this professional team
Thank you for the peace of mind
Nick

19. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr