Bellevue Rare Coins Bewertungen 

485
•
TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I'm a 76 year old woman who was a bit intimated coming in on my own. John immediately made me feel comfortable. The entire experience was so easy. Thank you John!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I went to the Issaquah location and was helped by 2 gentlemen. I did not get the first man's name, but Steven Flanagan helped finish my transaction. Both men were very knowledgeable and thorough in... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This was our first experience with Bellevue Rare Coins (Lynnwood location) and we were quite impressed. We had multiple pieces of jewelry of unknown value. Angel sat down with us and very patiently... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Recently sold some American silver eagles to Bellevue rare coin, called them first to discuss price drove all the way up there guy offered me spot. Would never do business with them there's too many r... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Goldhändler

Vom Unternehmen geschrieben

Bellevue Rare Coins has specialized in buying and selling coins, jewelry, gold, diamonds, and valuables since 1979. Four convenient locations to serve you!


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

485 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,4

Alle Bewertungen

(485)

12 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Bellevue Rare Coins-Logo

Antwort von Bellevue Rare Coins

Carol,
Thank you for your kinds words in reference to our staff. We hope to continue to assist you in the future. Thank you for your time and have a great day.
Andrew G.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Your phone order system SUCKS big time

Your phone order system SUCKS big time. I am in a wheel chair and the phone order is a necessity for me. I attempted several times and was instructed to leave a message and someone would return the call. To date (2 weeks later) still no call. I missed the opportunity to catch the gold and siler at it's recent lows. In store has always been professional.

29. August 2023
Bellevue Rare Coins-Logo

Antwort von Bellevue Rare Coins

William,

Thank you for your for both your kind words about your in store visit and your frustration with our phone system. We always work to create the best service for our customers. We have been upgrading our phone system and I believe you would be happy with our current system. We hope to continue to assist you both in and outside of our stores.
Thank you for your time and have a great day.
Andrew G.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Friendly, helpful & courteous staff

Kyle was super helpful and made for a great first-time experience. I rated 4 stars because, though I didn't feel rushed, the Issaquah store was packed. May want to have more sales support on weekends if Sat (26) was any indication.

26. August 2023
Bellevue Rare Coins-Logo

Antwort von Bellevue Rare Coins

Dan,
Thank you for your review. We are glad that Kyle was able to help you and make you feel comfortable while in our store. We hope to continue to assist you with your selling or buying needs in the future. Please feel free to use our scheduling system at https://www.bellevuerarecoins.com/schedule-an-appointment/. This will lock in a time to be assisted, rather than need to wait as a walk in. Thank you again for your review and have a great day.
Andrew G.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Bellevue Rare Coins-Logo

Antwort von Bellevue Rare Coins

Thank you so much for your kind words! We're so glad to hear that you're always happy with our prices and service. It's our goal to provide our customers with the best possible experience, and your feedback helps us to do that.

We're always working to improve our offerings, so if there's anything else we can do to make your experience even better, please let us know.

Thanks again for being a valued customer!

Sincerely,
Andrew G.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

We had an appointment and had to wait anyway

A person that missed his appointment, was allowed to go before us and we waited beyond our appointment time. Also staff took a walk in after our appointment time and we waited for her

8. August 2023
Bellevue Rare Coins-Logo

Antwort von Bellevue Rare Coins

Dear Robert,
Thank you for taking the time to leave a review of our Issaquah store. We're sorry to hear that you had a negative experience with our appointment system.
We understand that you were disappointed that a person who missed their appointment was allowed to go before you. We also apologize that you had to wait beyond your appointment time.
We take our appointment system very seriously and we are committed to providing our customers with a fair and efficient experience. We have investigated this matter and we have found that there was a misunderstanding about the appointment times. The person who missed their appointment had arrived earlier than their scheduled time and was waiting in the lobby. Our staff member mistakenly thought that they were on time and allowed them to go ahead of you.
We value your business and we want to make sure that you have a positive experience with us. We would like to offer you a complimentary gift card to our store. We hope that you will give us another chance to earn your business.
Andrew G.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Safe at brick and mortar outfit

They did not check my ID when I bought with my Debt card. Other than that they were very nice to me.
Thank YOU
LOVE ROBERT

7. August 2023
Bellevue Rare Coins-Logo

Antwort von Bellevue Rare Coins

Robert,

Thank you for your review and information on the recent visit. We are always working to better our procedures in the stores. We are glad to have made your visit easy and hope to check the id more in the future. We appreciate your business and hope to assist you with your coin and precious metal needs.

Andrew G.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Connor or his evil twin whatever at the…

Connor or his evil twin whatever at the Issaquah store has ALWAYS been very unpleasant to deal with.
Their customer service is borderline hostile.
I'd buy exclusively online rather than allocating to Bellevue as well except dealing with Celia makes up for the drawback of the brothers.

2. Juni 2023
Bellevue Rare Coins-Logo

Antwort von Bellevue Rare Coins

Dear Tim,
Thank you for taking the time to leave a review of our Issaquah store. We're sorry to hear that you had a negative experience with Connor or his evil twin. We take customer feedback very seriously and we will use your experience to improve the training of our staff.
We understand that you found the customer service to be borderline hostile. This is not the standard of customer service that we strive to provide. We are committed to providing excellent customer service to all of our customers, and we will work to make sure that you have a positive experience in the future.
In terms of your situation, it seemed that you were not able to get a hold of our store for a phone order. When in the store, our representative attempted to explain the difference in payments for phone and in-store orders, but an understanding of the payment differences could not be met. We would love to assist you in placing an order and will certainly take phone orders anytime during business hours.
We appreciate your feedback, and we will work to make sure that you have a positive customer experience in the future. We would also like to invite you to contact us directly so that we can address your concerns in more detail.
Andrew G.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

True professionals.

8. August 2023
Bellevue Rare Coins-Logo

Antwort von Bellevue Rare Coins

Thank you so much for your kind words! We're so glad to hear that you found our team to be true professionals. We take great pride in providing our customers with the highest level of service, and your feedback means a lot to us.

We're always working to improve our skills and knowledge, so that we can continue to provide our customers with the best possible experience. If there's anything else we can do to help you, please don't hesitate to reach out.

Thanks again for your business!

Sincerely,
Andrew G.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service I would stay…

Terrible customer service I would stay clear of this business. Communication from them is non-existent. Purchased coins over a month ago was supposed to receive notification never did called a couple weeks later still not in said they would sent notification but nothing.

10. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bellevue Rare Coins-Logo

Antwort von Bellevue Rare Coins

Jeff,
Thank you for the information regarding your recent visit and order. We work to get our orders filled in the timeliest manner possible and typically do get backorders completed within 10 business days. At times, shipping and other inclement circumstances can affect the timeline for receiving an order. We try to use the best communication when dealing with late orders and we always hope to create the best customer service possible. We hope to build on our current practices and your experience will help mold a better customer experience for the future. In your case, a voice mail was left stating that your order was completed and ready for pickup a couple of weeks ago but we did not hear back from you until yesterday when you reached out through email. Promptly, we responded to your email and let you know your items were ready and you could stop into our store anytime to pick up your items. We hope you enjoy your coins and hope to assist you more in the future.

Thank you for your time and have a great day.
Natan

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Store was busy at 10:30am Mon About a…

Store was busy at 10:30am Mon About a dozen people in store. I had an appointment, was greeted by Connor and advised to put my silver coinage on a counter top while he finished up with his previous customer. After a short wait, my coins were processed expediently. I’ve had a lot of retail experience and easily recognize a well run business. Your Issaquah location fits in that category. Will be back when silver hits $25 oz.

31. Juli 2023
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Disinterested in comics

While the site and the store had advertisements of in the business of buying comics I instead got a lesson on the risk of buying comics and how much business hours it would take to look through them and even without looking pulled low numbers out of thin air. I set up an appointment in hopes a heads up would help but no, barrelly look at what I had.

3. August 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Came in with a dozen coins to verify…

Came in with a dozen coins to verify whether or not, they were real, and they had me in and out of the store in 15 minutes with confirmation that everything was legitimate. It was great because I was in a hurry, and they have a very knowledgeable staff that was able to confirm rather quickly.

28. Juni 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

efficiency

I have purchased at the Bellevue store before and they always handled my purchase quickly once they were able to take care of me. Often there are several customers in the store which I suspect were walk-ins which slowed the process.
this time I was in and out of the store in 15 minutes.
they are always pleasant and business like. Thank you

28. Juni 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience!

We had a wonderful experience with Michelle. She was very knowledgeable, helpful and friendly.
She took a lot of time with us explaining many details about the items we had. We will definitely do business with her in the future.

20. Juni 2023

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr