Godt nok surt
Køge havn.
Godt nok surt, at skulle sidde og vente på sin take away, som er bestilt i god tid til et specifikt tidspunkt. "Han er ved at pakke den...." Og folk bliver bare ved med at komme ind og får deres mad. Efter 10 minutter spørger jeg om de har glemt min bestilling, " Nej han er ved at pakke din mad" Og der ventes og folk kommer stadigvæk ind og henter mad, uden at vente. Spør igen, han er sjovt nok stadig igang med at pakke min bestilling. 18 min senere fik jeg min mad!
Maden var god, lidt til den kolde og bløde side. Anden smagte ikke godt, selv hunden ville ikke have det. 🤔








