Club Monaco Bewertungen 

168
•
TrustScore 1 von 5

1,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Du vol …..un article mis en valeur qui semble de qualité et on reçoit un article qui ressemble vaguement avec des matériaux déplorable et la honte de porter l’article tellement c’est moche. Un systèm... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Total scam. Waited weeks until I raised a credit card dispute and suddenly they dispatched. When it arrived they were incorrect fit, poor quality, material not as advertised and came in a clear crushe... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

On line club Monaco this is my first time ordered my experience is very poor customer service, totally opposite what I expected. I did order two items at the same time Feb 11/2020, I receive one af... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Submitted return that was confirmed received by them on 12/27 - still nothing even though their website says refunds are processed within 7 days. You can't get through to anyone at any of the phone li... Mehr ansehen

1,2

Ungenügend

TrustScore 1 von 5

168 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,2

Alle Bewertungen

(168)

29 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Please be aware that this is a scam…

Please be aware that this is a scam website. Items are not provided nor refunded when requested, do not release funds. Please also note that the scam company also trades under other names via Facebook but with an identical website format and products

6. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

High-Rise Piqué Pintuck Trouser

High-Rise Piqué Pintuck Trouser
I ordered it. It was too tight around the knees. The inner leg area was pulled in. It looked horrible when I tried it on. I can't review it on their website. I wish I could help others by saying don't order if there's no return. Club monaca doesn't let you review on their website. That's how their quality is bad.

7. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Livraison très longue rien à voir avec…

Livraison très longue rien à voir avec l article proposé sur photo qualité plus que douteuse et médiocre même pas pour nettoyer mon jardin tellement c est moche équivalent à un produit Temu à 2,50 euros mais vendu 50

20. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible quality clothes

The clothes were sent EVENTUALLY all screwed up in a small package and the clothes are absolutely crap so I will be sending them back ASAP. Please do not order from this place they do not answer any messages sent and I don't know how I will send the stuff back ( if any one knows please let me know) but I will just find an address and if I don't get my money back let my bank deal with claiming my 69 pounds

13. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Even one star is wasted

Even one star is wasted. Their online order and its logistics needs to be upgraded. They cancelled my order twice without the email notification and their customer service is terrible. Not shopping here ever again.

14. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID

Avoid! Do not buy!
Placed an order for a final sale item. After a week it didn't ship. Called CM, and they said their inventory on their website is not updated or accurate they only update it on 'occasion'. Another week goes buy and CM cancels the order but I was not notified, no email, no call. However, I am still being charged for the item. At this point I am going to dispute the charge with my credit card company. Ever since the company got bought out by a private equity firm the customer service, quality and operational practices has gone downhill. Proceed with caution.

24. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They charged return fee for $16 for one…

They charged return fee for $16 for one item. This was the first time to shop at Club Monaco but will be the last time to shop here. There is no store where I live, so I had to order online. The customer service was not very helpful either! Bye!

2. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Zero stars to be exact

Zero stars to be exact. Wished I had checked the reviews before I ordered.
Terrible quality… worse fit. Way too small.
Worst part… getting a refund. Offering 15% of purchase price.
Learn from my mistake.

4. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst service ever

The worst service ever. I placed an order back in middle of June and no update. Called the customer service and promised the item will be shipped out by the following Wednesday. Nothing happened till Friday and called back on the following Monday. I was shocked to find out that the order was cancelled due to out of stock. No email notification, NOTHING! This is unbelievable.

7. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No product received no refund issued

3-4 day ship timeline. Said my order shipped may 5, only was a shipping label was created, nothing actually sent, has been 12 days nothing has changed. Company refusing to refund me. Poor customer service, claiming I need to wait longer, but my shipping timeline has surpassed and the company isn’t sending anything.
Making me abide by terms and policies that they actually cannot show where these all public information not listed anywhere online

Can update to confirm that the company never shipped anything. Very strange for a company their size

5. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong item and a month later still no refund

Didn't have my size in store so store shipped it to me. Wrong sweater. Can't send me return label. That software has been down for a month! (Right after xmas...maybe they just don't want returns). Pay UPS to send it back myself after 20 minute call w Club monaco customer service girl who was beyond rude. At end of call she says I should follow tracking bc once return arrives to CM they don't automatically give me a refund and I'll have to call customer service to get my refund! CS only open M to F till 7 pm. This is bordering on thievery. $400 for the wrong, ugly sweater and a month later still no refund . Disgusting horrible customer service

19. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not shop online, just frustration!

I came to Trustpilot to leave a review and found so many with same disappointment as mine. HORRIBLE online shop experience. 14 days here 14 days there and you follow up several times about your refund. They shipped me incorrect goods + an used garment. I used to love Club Monaco, but this experience certainly made me change my future shopping experiences.

7. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible Customer Service from Club Monaco - Three Months and counting for a refund?????

I would like to pass along my extreme disappointment in the customer service that I have experienced from dealing with Club Monaco.
I placed an order with Club Monaco on October 27th, 2024.
On October 29th I received an email saying the order was cancelled. I then ordered from another online store. On October 30th I received another email saying my order was NOT cancelled and would be shipped. I immediately called and was told that they would try and cancel the order and that someone would get back to me within 24 - 48 hours. No one got back to me. My order arrived without any tracking numbers or anything to even say my order was shipped. My visa was charged!! I tried to return. I spoke to multiple people. I was told I could return to a store (the closest one an 8-hour drive from me) otherwise I would have to wait 14 days for a refund after receiving my return. I received a return label for Canada Post Tracking # ***************774
I was driving to London, Ontario in November and felt I maybe could return to a store there and get my money immediately but there is no store in London, Ontario so I shipped Canada Post. The shipment left London, Ontario on November 14th. I have all of the emails associated with the tracking number. I received an email saying the parcel had been shipped back from Club Monaco associated with the tracking number. The email said "once we receive it, we'll process it and issue your refund. This can take up to 14 business days" Canada Post went on strike - I asked Club Monaco about the looming postal strike when they sent the return label but was told Canada Post was the only option. The shipment was delivered to Club Monaco December 19th, 2024. I received another email stating “we have received your return and are working to quickly process it and issue your refund. This can take up to 14 business days".
I waited until January 10th, 2025 and called Club Monaco. I was told that a refund for two of the items would be requested!!! When I disputed that the person checked again and sent another email saying three of three items would be refunded but there would be an $8 return fee deducted -- first I heard of that!! The person also told me to wait an additional 10 days!!!!!!!! And that they would send me an email so that I had something in writing! I had something in writing from December 19th but that didn't do any good because apparently, they are a different department!! Imagine the silliness of that for your customer. C. (customer service rep) told me that the warehouse has 14 days but then when the customer calls the customer service department, there is an additional 10 days. The thing in writing that I received from C. was that the refund would be REVIEWED!!!! within 7 -10 days.
In the past three months I have dealt with Lululemon, Michael Kors, Amazon and Simons and all of them, when there was a return, I had my money within 10 days. Every one of them. Club Monaco has been nothing short of horrendous to deal with. They now have had my money since October, my returned goods since December 19th and no sign of my money being returned. I am so tired of fighting with them to have my money returned to me. Is that the game? Let's make it so difficult for our customers that they will just give up. Sorry - I am not giving up. Send me my refund!!!

25. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not order online

Placed an order on December 27th. Received confirmation that I placed my order. On January 2nd a week later, I sent an email inquiring if my order had shipped and did not receive email back. On January 3rd, I called customer service and spoke to "Monique" who stated my order had not shipped yet and it could take 14 business days to ship. I am going out of town soon and concerned my order would arrive while I'm out of town as it could be serval more weeks for it to arrive. I asked if I could please cancel my order at which time Monique became very condescending and there was no way to cancel my order. The best I could do is wait for it to arrive and return it back once Received provided it meets their requirements and conditions for return. I politely told Monique that I felt this was pretty poor customer service. She said "is there anything else I can help you with today" at which time i thanked her and chose to end the all as it was going nowhere. I do not recommend online orders from Club Monaco. Will not be ordering again.

3. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr