schoonmaakbedrijf Bewertungen 115

TrustScore 1.5 von 5

1,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven. Mijn dochter heeft flink gespaard om een telefoon te kopen. Ze had haar zinnen op een rode iPhone gezet. Nu zag ze de iPhone 12 mini staan op deze site en k... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Refurbished laptop gekocht met nieuwe accu en nieuwe adapter( daarvoor extra bijbetaald). Accu laadde niet. Hierover mail gestuurd. Geen reactie. Nogmaals een mail, wederom geen reactie. Laptop na... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ik zocht een eenvoudig notebook voor internet en facebook en kwam computerwinkelspijkenisse tegen via marktplaats. Een scherpe prijs en een directe link naar hun webshop, na enkele e-mails heb ik de H... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Mooie website en heldere omschrijving van de producten. Echter, bij ontvangst blijken producten niet zoals op de website omschreven staan. Let op de kleine lettertjes! Klantenservice heeft geen b... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Gebäudereinigung

Vom Unternehmen geschrieben

schoonmaakbedrijf


Kontaktinformationen

1,5

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

115 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven

Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven. Mijn dochter heeft flink gespaard om een telefoon te kopen. Ze had haar zinnen op een rode iPhone gezet. Nu zag ze de iPhone 12 mini staan op deze site en kocht deze. Na installatie startte de telefoon niet meer op. We hadden het wel opgeladen. Met geen mogelijkheid kregen we hem aan en iTunes zag de telefoon ook niet. Heel moeizaam contact gehad, ze zijn niet vlot en niet echt meewerkend. Na lang te hebben gewacht kon ik dan eindelijk de telefoon retour sturen. De telefoon bleek gemaakt te zijn, dus bij ontvangst de volgende dag wederom geïnstalleerd. Bleek dat er heel veel functies het niet deden, touchscreen werkte niet meer goed, en wifi ontvangst viel telkens weg. Meteen een bericht terug gestuurd, maar tot op heden wederom geen bericht terug.
Mijn dochter is heel verdrietig. Ik ga het via een andere weg spelen. Dit is gewoonweg ONWIJS slecht!

BEDENK GOED WANNEER JE DENKT IETS VAN DEZE MENSEN TE KOPEN! ALLEEN MAAR ELLENDE! MIJN GEDULD IS OP!

11. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Onbeschoft !

Dit bedrijf is niet helemaal pluis.
Ik probeer al maanden iemand te bereiken, via mail watsapp en bellen.
Kreeg nergens gehoor , vandaag eindelijk iemand te pakken gekregen.
Word ik gewoon uitgemaakt voor leugenaar, terwijl ik gewoon alle gesprekken mails en watsapp nog heb.
Zwaar onbeschoft persoon , als je een klacht wil geven zegt hij boeit niet ik ben de eigenaar zelf, dreigt zelfs met een advocaat omdat ik een klacht wilde indienen.
Zegt hij ook jij bent vast iemand die de hele dag slechte reviews schrijft , doe maar lekker als je daar gelukkig van word.
Wat is dit zeg? Dit heb ik maar zelden meegemaakt.
Telefoon kapot laad niet op , dus al mijn gegevens staan nog ingelogd , mijn bank enz enz . Kan ik hem terug sturen , is ook zwaar ingewikkeld en lijkt niet vergoed te worden.
Zwaar veel spijt van en had eerst de reviews moeten lezen .
Wees gewaarschuwd niks kopen bij deze persoon.

8. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Computerwinkelspijkernisse krijgt 0.0 voor service

Op 6/6/24 heeft men mijn retour ontvangen volgens de track & trace. Na meerdere mails en telefoons heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Op mails heb ik nooit een antwoord gehad. Als ik bel dan krijg ik een onvriendelijk antwoord dat mijn pakje hier ergens zal liggen maar moet eerst gecontroleerd worden of er geen schade is. "We zijn maar een klein bedrijf, u kunt niet verwachten dat we snel kunnen handelen", krijg ik als antwoord. Ondertussen zijn we twee maanden verder maar nog steeds geen antwoord. Wettelijk gezien moet het bedrag binnen 14 dagen teruggestuurd worden. Dus eens bedaald krijg je nooit meer reactie.

11. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

iPhone voldoet niet aan besteld item…

Ik heb hier een zwarte iPhone 6s besteld met lichte gebruikssporen en (volgens de factuur) een geteste batterij plus een capaciteit van minimaal 90 procent. Niets is minder waar. We ontvingen een GRIJZE iPhone met behoorlijk wat krassen op het scherm en met een batterijcapaciteit van 80 procent. Ik heb inmiddels een mail gestuurd met verzoek om opheldering en terugbetaling van een deel van het aankoopbedrag. Ben benieuwd wat er gebeurt. Ik koop hier in ieder geval op deze manier hier niet nog een toestel.

22. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waarschuwing

Ik kreeg een product geleverd, dat niet volgens bestelling was. Product geretourneerd. Na een paar weken is het geld nog steeds niet teruggestort, ondanks meerdere emails. Op emails wordt niet gereageerd.

8. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

De aanbiedingen kloppen langs geen…

De aanbiedingen kloppen langs geen kanten want die hebben ze zelfs niet binnen geven ze iets in de plaats dat zelfs volledig beschadigd is en zelfs totaal niet werkt en als je ze stuurt beloven ze je vanalles maar doen eigenlijk niks en dan hoor je niks meer van hen en ik zie dat zij zeggen dat het opgelost is maar zij hebben gewoon niks gedaan

1. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
schoonmaakbedrijf-Logo

Antwort von schoonmaakbedrijf

Opgelost

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bedrog - Niet te Vertrouwen

Bedrog - Niet te vertrouwen

Meestal ben ik voorzichtig en lees ik eerst eens de reviews. Ik had dat gedaan maar dom dat ik was, had ik enkel de reviews gelezen op hun website en deze zijn natuurlijk schoon gemaakt. Het komt erop neer dat je niet kan vertrouwen dat je de bestelling zal krijgen dat je hebt gevraagd. Je krijgt vaak de foute bestelling van minder kwaliteit en daarna is retourneren een hel. Ik had een Samsung Full HD scherm besteld dat verstelbaar is en ik heb gekregen een Lenovo scherm van minder beeldkwaliteit en niet verstelbaar. Dit product stond ook nergens op hun website op moment van ontvangst. Dus via deze weg, een verwittigd persoon is er 2 waard. Niet bestellen bij deze firma, niet te vertrouwen

2. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
schoonmaakbedrijf-Logo

Antwort von schoonmaakbedrijf

Opgelost

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hele slechte service en onaardige…

Hele slechte service en onaardige eigenaar aan de telefoon. We hebben daar een iPhone besteld en bij de bezorging bleek er geen telefoon in te zitten. Die was eruit gestolen. Telefoon was slecht verpakt dus was heel makkelijk om hem eruit te pikken. Meteen gebeld maar de eigenaar zei gelijk dat het ook kon zijn dat wij hem eruit hebben gepikt. We moesten het maar uitzoeken en de klacht bij PostNL neerleggen. Van ComputerWinkel Spijkenisse niks maar dan ook niks gekregen. Niet meedenken, geen oplossing en een hele grote bek.. Dussss koop daar aub niks! Komt je duur te staan. Geen service, alleen maar geld innen..

2. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
schoonmaakbedrijf-Logo

Antwort von schoonmaakbedrijf

Opgelost.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

snelle levering maar zo goed als Onbestaande klantenservice

Op 13 september een refurbished IPhone 7 Plus besteld, maar een dag later meteen ingezien dat het niet een 7 maar een x moest zijn. Hiervoor een berichtje op whatsapp gestuurd , e-mail verzonden, meerdere keren proberen te bellen zonder enig antwoord. Uiteindelijk toch binnen geraakt via telefoon en retourneren was geen probleem. Ondertussen was de iPhone 7 aangekomen en hebben we deze dezelfde dag nog terug , ongeopend geretourneerd en een iPhone X besteld omdat deze best dringend nodig was als vervanger. De iPhone X werd , zoals de iPhone 7 netjes en snel geleverd. Enkel ontbrak er deze keer de bijbestelde oplaadkabel van 15 euro . Bij het bellen nam er weer niemand op, dus contact formulier ingevuld. na een week of 2 wachten zonder enig antwoord nogmaals meerdere keren gebeld. Eindelijk iemand die opnam. Eindelijk een bevestiging dat de retour wel degelijk aangekomen was en dat de ontbrekende kabel van de nieuwe bestelling terug betaald ging worden . Na een week nog steeds niets . Nogmaals teruggebeld, was nog steeds in behandeling en mailen had geen zin want op die manier raakten ze nog meer achter omdat alles moet beantwoord worden.
20/10 heb ik eindelijk een terugbetaling mogen ontvangen van de iPhone 7 . De oplaadkabel van de iPhone 10 heb ik nog steeds niet vergoed gekregen en geen ENKELE mail is beantwoord.

13. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Snel geld, weinig service

Tijdens het bestel proces kon ik aangeven welke kleur ipad mijn voorkeur had, dus ik dacht ik doe even 2 verschillende kleuren een zwarte en een goudkleurige, en ik zag dat er een mogelijkheid was om een gratis cadeau toe te voegen, dat had ik niet gezien, ok mijn fout. Ik dacht zal direct eens via whatsapp vragen of dat alsnog kan, dat was geen probleem werd gemeld. Toen ik de ipads thuis kreeg, zaten de cadeautjes er niet bij. en waren het 2 space grey ipads ipv zwart en goud.
Zodoende nog eens contact opgenomen, en werd er gezegd dat de cadeautjes niet meer komen, want order is order. en dat de goudkleurige niet voorradig was en dat daarover contact was geweest. Er is nooit contact over de kleur geweest! En als je zegt dat het lukt om een cadeautje toe te voegen, doe dat dan ook en krabbel niet achteraf weer terug. Slechte service, gaan voor je gevoel voor snel geld. Ik ben nog in overweging de ipads terug te sturen, heb tenslotte nog retourrecht.

Na reactie
Dan moet je dus niet zeggen dat dat wel gaat lukken, maar prima, denk niet dat we het eens gaan worden. Het beste

21. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
schoonmaakbedrijf-Logo

Antwort von schoonmaakbedrijf

Opgelost.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Een IPhone SE 2020 besteld

Een IPhone SE 2020 besteld. Bijna nieuw met 9 maanden garantie. Bieden daarbij zelf een gratis laadapparaat aan. Krijg een mail dat deze IPhone niet meer leverbaar is. Wel bijna nieuw met 12 maanden garantie!! Ja,ja! Slim hoor! Moet wel 19,95 bijbetalen. Sturen vervolgens IPhone zonder “gratis” laadapparaat. Krijg foutmelding op de IPhone dat geen originele Apple batterij geplaatst is waardoor batterijcapaciteit niet te meten is. Tsja! Claim het laadapparaat. Zij zijn immers het laadapparaat vergeten mee te sturen. Dat is dus hun probleem. Krijg een mail met de mededeling “Doe eens normaal. We zijn tot niets verplicht. Het laadapparaat is toch gratis” Het bedrijf levert niet wat is afgesproken en op de afleveringsbon staat en maken van hun probleem mijn probleem. Verder zijn ze niet aangesloten bij een bekend keurmerk. Je hebt dus minder zekerheden. Hun webshop is niet juridisch gecontroleerd en je kunt geen gebruik maken van geschillenbemiddeling. Een mail daarover wordt niet beantwoord. De conclusie kan niet anders zijn dat het een onbetrouwbare club betreft die niet levert wat ze hebben afgesproken.

11. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
schoonmaakbedrijf-Logo

Antwort von schoonmaakbedrijf

Bij een vernieuwde aanbieding vervalt de eerdere aanbieding. In dit geval is er voor bijna kostprijs geleverd en dan kon er geen cadeau meer vanaf. Het cadeau artikel stond ook niet vermeld in de nieuwe aanbieding. Om uw negatieve reactie op te lossen willen we tegen alleen de verzendkosten het cadeau artikel alsnog nasturen.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Track en tracé

Eerst gebeld omdat ik geen “track en trace” code had ontvangen, maar zeer vriendelijk geholpen, na telefoontje volgende dag levering gekregen. Met Bpost! ook zeker een plus punt , had het wat gehad met andere koerier diensten…

15. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Wat ging er niet mis iPhone 10x

Wat ging er niet mis

iPhone 10x gekocht en daarvan werkte Face ID niet, mail gestuurd nooit antwoord op gehad…….
2 maanden later zag de iPhone de simkaart niet meer, mail gestuurd maar nooit reactie op gehad.

Het is een echt familiebedrijf zoals op de website vermeld staat maar waarschijnlijk met allemaal ruziemakende familieleden of niet communiceren met elkaar en zeker niet met de klanten.
Ben blij dat mijn familie iets anders in elkaar zit.

Advies:
Gewoon ergens anders kopen voor iets meer dan weet je dat je iets krijg waar meer garantie op zit dan 3 maanden en waar ze wel reageren!!!!!!!

16. Februar 2023
schoonmaakbedrijf-Logo

Antwort von schoonmaakbedrijf

Indien u nog garantie heeft kunt u deze uiteraard aanvragen via onze website. De garantie periode staat vermeld bij het artikel op uw factuur. Ook na de garantie periode is het mogelijk om een artikel te laten repareren, we kunnen u dan voorzien van een scherpe offerte.
https://www.computerwinkelspijkenisse.nl/Garantieformulier

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

iphone 11

Het apparaat niet correct was herverpakt. Face-id werkt niet en andere functies met beeldanalyse. De batterij is geen iphone batterij, maar het werkt niet goed voor een nieuwe batterij. Onder het voorwendsel dat ik het apparaat heb gebruikt(ik vraag me af hoe ik kan zien of het niet werkt als ik het niet openmaak?), weigeren ze het terug te nemen en brengen ze me toch kosten in rekening.

23. Februar 2023
schoonmaakbedrijf-Logo

Antwort von schoonmaakbedrijf

Icloud en wachtwoord staan geinstalleerd op uw toestel. Wij kunnen hierdoor dit artikel niet terugnemen en opnieuw verkopen. (dit heeft u kunnen lezen bij onze retour informatie)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Verkeerde product, te laat, te weinig porto

Twee SD kaartjes besteld die op voorraad waren. €4,95 betaald voor 'verzenden, track & trace'. De kaartjes werden zonder reden pas twee weken later verzonden. Geen Track & Trace code. Verstuurd in enveloppe met een stempel van PostNL dat er te weinig porto was betaald (slechts één postzegel van 1 op enveloppe).

Maar het allerergste: ik ontvang zonder overleg een ander product. Specifiek 'Transcend High Endurance' kaartjes besteld en bevestigd op de factuur. In de enveloppe zitten twee b-merk kaartjes van 'GoodRam' Nooit meer bestellen hier, dit is bijna oplichting.

Update 21-02-2022: drie weken verder, de kaartjes zijn meteen retour gestuurd. Bevestiging van ontvangst duurde ruim een week, geld is nog steeds niet teruggestort. Geen uitleg of excuus.

Update 22-02-2022: de terugbetaling is binnen, waarvoor dank. Helaas zonder de retour-porto te vergoeden zoals gevraagd. Ik weet dat dat geen verplichting is maar dat was in dit geval wel netjes geweest gezien het geblunder. Verder is dit een mooi voorbeeld van hoe het niet moet qua aftersales. De leverancier de schuld geven en iets over 'misschien was het niet op voorraad'. Waarom duurde het dan twee weken om het NIET-bestelde product te bezorgen? Dit is een webwinkel uit de B-categorie.

Update 18-01-2023: Dit bedrijf probeert na bijna een jaar de review offline te halen door hem te rapporteren als 'mogelijk niet gebaseerd op een echte ervaring'. Omdat ik de email van Trustpilot hierover gemist heb is de review verwijderd. Bij deze dus opnieuw, en indien gevraagd zal ik de factuur van de bestelling (2022-519528) aanleveren. Wat een ontzettend flauwe actie.

20. Jänner 2022

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr