Østerbro TandlægeCenter - Tandlæge Østerbro Bewertungen 212

TrustScore 4.5 von 5

4,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg fik en akut tid hos Christina Ambus ( havde smerter i en kindtand) og det var virkelig en god oplevelse med besøget hos De5smil. Hun var proffesionel og utrolig sød og rar, og behandlede... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Altid søde, kompetente og dygtige mennesker Enten i reception eller i tandlægestolen mødes man med smil og hjælpsomhed Der bliver altid lyttet til patients behov og man bliver respekteret i de... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg havde en virkelig god oplevelse hos tandlægen i forbindelse med en rodbehandling – noget jeg ellers havde været lidt nervøs for på forhånd. Tandlægen var utrolig sød, rolig og professionel, o... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Det er jeg overbevist om. Klinikken og personalet sikrer at helhedsoplevelsen omkring behandlingen er superbehagelig og organiseret. Min tandlæge, Lazar, har et kæmpe fagligt og menneskeligt overskud.... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Zahnarzt
  2. Klinik für Zahnmedizin
  3. Implantologe

Vom Unternehmen geschrieben

Velkommen til Østerbro TandlægeCenter/De5smil – din lokale tandlæge i København. Vi stræber efter at give dig og alle vores patienter en enestående oplevelse og behandling hver gang, du besøger os. Vi har stor erfaring med at hjælpe patienter med tandlægeskræk, og vi har hjulpet mange med at overvinde deres frygt. Hos os kan du forvente 100% smertefri behandling, så du behøver ikke at bekymre dig om smertefulde procedurer. Vores receptionister, klinikassistenter og tandlæger vil gøre alt, hvad vi kan, for at sikre, at du føler dig tryg og godt tilpas under hele dit besøg.


Kontaktinformationen

4,6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

212 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

En klar positiv behandling

Jeg fik en akut tid hos Christina Ambus ( havde smerter i en kindtand) og det var virkelig en god oplevelse med besøget hos De5smil.

Hun var proffesionel og utrolig sød og rar, og behandlede mig med stor venlighed og var meget informativ.

Jeg er ramt af Parkinsons sygdom og derfor ikke altid i god form, men Christina Ambus tog sig af mig med stor omsorg.

Hun skal have al den ros der findes for at gøre mit tandlægebesøg til en positiv oplevelse - så positivt som sådan noget nu kan være!

Stor ros herfra.

22. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kompetance, hjælpsomme og venlige

Altid søde, kompetente og dygtige mennesker
Enten i reception eller i tandlægestolen mødes man med smil og hjælpsomhed
Der bliver altid lyttet til patients behov og man bliver respekteret i de valg man træffer
I receptionen er personalet altid meget hjælpsomme i forhold til at finde tider.
Priserne er ligeledes meget konkurrencedygtige og man oplever aldrig at tandlægen vil behandle unødvendigt
Kan kun anbefales. Og så har de åbnet om lørdagen!!

19. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Danmarks bedste tandlæge!

Det er jeg overbevist om. Klinikken og personalet sikrer at helhedsoplevelsen omkring behandlingen er superbehagelig og organiseret. Min tandlæge, Lazar, har et kæmpe fagligt og menneskeligt overskud. Han hev min visdomstand ud for 2 dage siden og det var faktisk en rigtig god oplevelse 😀 Mit smart watch indikerede, at min puls på intet tidspunkt oversteg 60 bpm under indgrebet. Roligt, smertefrit og professionelt. Kan klart anbefale Lazar og hele klinikken.

25. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Advarsel: Elendig dårlig oplevelse decideret fejlbehandling nul dialog Styr udenom Østerbro TandlægeCenter!


Hold jer væk fra denne klinik kan absolut IKKE anbefales, bedømt til 0 stjerner! Hele klinikken virker ligeglad, ikke imødekommende og venlige. Der er en dårlig og utryg atmosfære og man føler sig på ingen måde velkommen og da er ikke fokus på patienten. Værst har oplevelsen været med tandlæge og medejer Mathias Dall, Vi har oplevet en rædselsfuld og dårlig behandling af tandlæge Mathias.

Han udviser en dybt uprofessionel adfærd. Bliver mødt med en sur mine, bliver kritiseret, hård tone,verbalt angrebet i stolen og Kommunikation og imødekommenhed er ikke-eksisterende. Aldrig har vi oplevet en så nedladende behandling og adfærd. Klinikken tager ikke fagligt ansvar og anderkender ikke.
Som patient forventer man dialog og omsorg, men her bliver man istedet talt hårdt til.
De beskytter hinanden internt på bekostning af patienternes sikkerhed og tryghed. Samt skriver forkerte og usande oplysninger i patientjournaler.
Klinikken er fuldstændig lukket for dialog. De svarer overhovedet ikke på vores henvendelser. De ignorerer alle henvendelser.

OBS til andre læsere: Klinikken vil højst sandsynligt reagere og tage kontakt til Trustpilot eller svare på denne anmeldelse en standardbesked om, at "de beklager og ønsker dialog". Det er udelukkende spil for galleriet for at se pæne ud på Trustpilot. Det er løgn – de dækker over hinanden internt og afviser reelt enhver kontakt.

Vi har heldigvis skiftet til en anden tandlægeklinik, hvor man rent faktisk bliver behandlet retfærdigt, lyttede til,trygt og med gensidig tillid. Spar dig selv for en traumatisk oplevelse og vælg en anden tandlægeklinik Find et andet sted!

10. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super oplevelse

Det var utrolig nemt og hurtigt at få en tid, og hele oplevelsen fra start til slut var super professionel. Personalet er søde, venlige og virkelig gode til at guide én igennem behandlingen på en rolig og tryg måde. Som en person der normalt ikke er så glad for tandlægebesøg, følte jeg mig virkelig godt tilpas her. Kan klart anbefales!

7. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg havde en virkelig god oplevelse hos…

Jeg havde en virkelig god oplevelse hos tandlægen i forbindelse med en rodbehandling – noget jeg ellers havde været lidt nervøs for på forhånd. Tandlægen var utrolig sød, rolig og professionel, og hun forklarede hele processen på en tryg og forståelig måde.

Under behandlingen følte jeg mig hele tiden i gode hænder, og hun var meget opmærksom på, om jeg havde det godt. Det gjorde en kæmpe forskel og gjorde faktisk oplevelsen overraskende behagelig.

Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger Her bliver man virkelig mødt med omsorg og høj faglighed! 🦷✨
Hos Rosa bliver huller små — og humøret stort, før man skal gå..

29. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hos Østerbro tandlæge gør de altid den…

Hos Østerbro tandlæge gør de altid den største indsats for at man føler sig godt tilpas som patient - også når man ikke kan lide at gå til tandlæge. Et professionelt, dygtigt tandlægehus, som jeg giver mine bedste anbefalinger.

13. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Østerbro Tandlægecenter er et komplet cirkus forklædt som tandlægeklinik.

Der er nul styr på noget som helst. Sekretæren er decideret uduelig og fatter åbenlyst ikke en skid. Jeg er blevet booket til gentagne “kontroller”, selvom jeg skulle have konkret behandling. Det er ikke en fejl: det er systematisk inkompetence. Man får seriøst fornemmelsen af, at de bare trykker tilfældige tider ind i kalenderen og håber på det bedste.

Og så kommer vi til det mest absurde: Tandlægen siger ligeud i mit ansigt, at jeg ikke skal betale for et røntgenbillede. Kort tid efter dumper der selvfølgelig en regning ind på 171,94 kr.. Altså hvad? Enten lyver I, eller også aner I ikke, hvad I selv laver. Begge dele er totalt uacceptable.

Kommunikationen er elendig, overblikket eksisterer ikke, og faktureringen virker som noget, der er styret af en blind abe med et Excel-ark. Man bruger mere tid på at rydde op i deres rod, end de bruger på faktisk at levere en professionel ydelse.

Det her er sidste gang, jeg nogensinde sætter mine ben der. Hvis du forventer bare minimum af professionalisme, ærlighed og kompetence, så hold dig langt væk. Østerbro Tandlægecenter er spild af tid, penge og tålmodighed.

20. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr