Fansedge Bewertungen 

481
•
TrustScore 1.5 von 5

1,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered a Cincinnati Reds tumbler with a lid and the color of it is definitely not red like it belongs and like it was in the merch picture, but note like maroon. Cincinnati Maroons?! You live, you... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor customer service. Can't get a hold of anyone to make an exchange. The AI assistant will not put you through to a human. I JUST WANTED TO SWAP IT OUT FOR A SMALLER SIZE!!!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Incompetence at its finest. Lied admins said they cancelled my order due to wrong address ignored the request instead. Then told Me to dispute with bank. Decline the dispute. Sent item to wrong addre... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely low grade quality clothing. I spent $200 for 3 items thinking they were genuine NBA official merchandise. What I received was cheap quality crap, weird fit and just generally very po... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fahrzeug & Transport

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Find the Largest Selection of Licensed Sports Apparel and Fan Gear Merchandise including NFL Shop, NFL Apparel, MLB Shop, MLB Apparel, NBA Store Jerseys, NHL Apparel, NCAA Merchandise along with a huge selection of NHL, MLB, NBA, and Player NFL Jerseys. FansEdge carries NFL Apparel, MLB Jerseys, NBA Jerseys, NCAA Sweatshirts, and NHL Jerseys. Visit our online store to shop for all your fan gear sports merchandise and sports apparel needs.


Kontaktinformationen

1,5

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

481 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 44 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,5

Alle Bewertungen

(481)

11 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Had a great experience which I know is rare

I ordered a very expensive beer growler from Fans Edge and did not read the reviews until after I placed the order. I grew very worried seeing primarily negative reviews and my tracking number didn't work. Well after a couple of try's, the tracking number worked and I saw my order had been placed. This was a "Manufacturer's Direct" item so it didn't come from FansEdge technically but Fansedge gave me a great discount on it. My order was scheduled to be delivered 2-3 weeks from the order date and it arrived one week after ordering. I received a FedEx tracking number and my order came exactly how it was suppose to. I don't know about shirts or other items from Fansedge but if it says "Manufacturers Direct" then trust it. I'm very pleased and have no complaints. Thank You Fansedge, I understand this is rare

7. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Thank you so much for sharing your experience with us. We hope you enjoy your merchandise, and we look forward to future purchases from you Mr. Carlin. Have a great day and stay safe.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never ordering from them again

Never ordering from them again. Charger me $52 for 2 shirts which were on clearance and total should have been 32.08. I ended up cancelling the order and had to fight for the refund. Found similar shirts somewhere else for even cheaper. Fanatics.com

7. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello, Monica. We are truly sorry for your experience. We ask that you allow 2-7 business days for the refund to reflect to the original form of payment. Thank you, Maribell

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Beware Fans Edge!

You have plenty of other company options to buy gear from!
BEWARE FANS EDGE!
Ordered a hat on Sept 29th.. the FedEx tracking info was useless, so I dug through their website for a contact #.. The guy I spoke with didn't seem to understand my anger. You immediately charged my card.. if the item is in stock, today is Oct 6th.. still haven't received. Given all the companies that I can buy from in the future.. it sure as hell won't be Fans Edge.. deplorable service for a first time customer! Turns out my bad review is just one of many.

6. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Good Morning, Ron. We are truly sorry for any inconvenience caused. Please email us at customerfirst@fansedge.com with the order details for further assistance. We look forward to speaking with you. Thank you, Maribell

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Only received partial order!! Never again!

First and LAST time I will order from them I ordered 3 items. An item for my husband daughter and I. Hoping it would be here in time for football season. Not knowing that it would take almost a MONTH and not only that. Supposedly "FED-EX" Lost part of my order somewhere in Sacramento. I checked to see if my order would be here on time a week before and they assured me it would. Sure enough a week passed by and no goods. All they could do was give me my money back for the item. At least they did that. After waiting that long just to hear I wasn't going to get my item and not even try to replace it with even a different shirt. I'm done with them. They said my item was out of stock. What a Joke of a company!

3. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Nohealani, thank you for your feedback! I am very sorry about your package. Our number one concern is customer satisfaction. Upon review, I show that the package was delivered on 10/3/2020. Per the notes, you were offered to order another item and provide us with the order number so the shipping charge and shipping could be upgraded. This offer is still available to you. Once again, I apologize for any frustration this may have caused you. Sincerely, Julian

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Forget the Bad reviews,Great Company and Prices

Forget the Bad reviews , This company is great bought 8 N.F.L team framed logos with$10 off each of them,And a Marty Brodeur signed n framed 8x10,and checked authenticity,Beautifully packaged,Mancave looks great, Keep up the great work, 10 out of 10 stars,
Highly recommended,
Philip B.

2. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Philip, We are so happy to hear that you had a great experience with us. Thank you for taking the time to let us know! We look forward to the opportunity to serve you again soon. Sincerely, Julian

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bruins Jersey

Bruins Jersey! I odered a birthday present and needed it quickly. FansEdge offered 2 day shipping for an extra $25. I agreed to the charge because I needed the shirt in 2 days. Called to check status today. "Won't be shipping until October 6, 2020." I stated that I wanted my $25 shipping charge put back on my credit card. The gentleman I spoke with said, "I'm sending an email to you right now for your records. Your $25 will be credited in 2-7 business days". (needless to say, I'm still waiting on that email) UNACCEPTABLE!!!!! You had no problem taking the $25 the day I ordered it. Don't offer a service you can't provide then ask the consumer to wait for their money back. Wish I had read all the negative reviews about this company before I ordered. Only praying I see this Bruins Shirt and my $25 refund sooner rather than later. If the negative reviews continue, it may be time to report the company to the Better Business Bureau. And, as I work as an attorney, I can tell you that the $25 is a fraudulent charge. Can't charge for goods and services you can't provide. I understand things are slower with COVID, however, I will say again, don't offer services you can't provide.

2. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Jenn, we'd like to help you with this. Please email us at customerfirst@fansedge.com so we can review. We apologize for the inconvenience this causes you and we look forward to your response. Thanks, Julian

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst company ever 2 months still…

Worst company ever 2 months still waiting on order. Do not buy anything from fan edge scam.

2. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Dennis, thank you for your feedback! I am very sorry that you haven't received your order yet. Our number one concern is customer satisfaction. Upon review, the order was shipped out on 10/1/2020 and can take up to 3 to 7 business days. You should've received a shipping confirmation email. Please let us know if you need one emailed out to you. Once again, I apologize for any frustration this may have caused you. Sincerely, Julian

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After reading the reviews I wasn't sure…

After reading the reviews I wasn't sure about ordering from them, but decided to anyway because no where else had the items I wanted. And glad I did because my tshirts came as ordered and didn't take too long. Would definitely order from them again.

1. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Phyl, We are so happy to hear that you had a great experience with us. Thank you for taking the time to let us know! We look forward to the opportunity to serve you again soon. Sincerely, Julian

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ORDERED 2 CHELSEA T SHIRTS 141.00 ON…

I ORDERED 2 CHELSEA T SHIRTS 141.00 ON 27TH SEPT 2020....IF I SAW THESE REVIEWS I WOULD NOT HAVE ORDERED LETS SEE IF THEY SURPRISE ME AND THEN I WILL CHANGE MY RATINGS....WILL UPDATE ON MY JOURNEY

28. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Tefsa. We apologize for any inconvenience. We would be happy to help you with that. Please provide your order number for further assistance. We do not show any orders under your name. Sincerely, Karmen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered a Detroit Lions long sleeved…

I ordered a Detroit Lions long sleeved shirt in a woman's small, and it was Huge! It came down to my knees. So I returned it. It cost me $63.58, and they refunded me $37.70. Apparently it is $9.99 return shipping fee. Where the rest went I have No Idea. Never ordering from there again
Wish I had read more reviews before purchasing.

26. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Blair, thank you for your feedback! I am very sorry about the return shipping fee. Our number one concern is customer satisfaction. I have refunded you back the return shipping fee. It can take up 2 to 7 business days to reflect on your financial statement. Once again, I apologize for frustration this may have caused you. Sincerely, Julian

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The return fees are too high

The return fees are too high. I paid 9.99 for a shipping label on a 39.00 item. Basically I paid 25% of the sale price to return an item. The company will state stuff about restocking, shipping, etc., but their return fees are exorbitant, especially when you consider the mark-up on clothing merchandise in general. NEVER shopping with them again and flag their ads whenever they pop up online (which is everywhere thanks to cookies).

25. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Good Morning, Valued Customer. A return charge is collected to cover the label fees. This fee is only deducted if the customer chooses to utilize our label. This is stating in our return policy on our help desk. We are truly sorry for any inconvenience caused. Sincerely, Maribell

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is the WORST experience I have…

This is the WORST experience I have ever had ordering online.I ordered a hat on September 12,2020 and they charged me double.When I finally got in touch with customer service they stated the charge was for next day delivery.They said I would be refunded $14 for the charge,was only refunded $10.99.The hat was supposed to arrive yesterday and I still have not received it!!I called AGAIN today and was told they do not have the hat and I would be refunded the money....but only $10!!!!I am livid and pissed off.this company SUCKS,if I can zero stars I would!!

24. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Traci. We apologize for any inconvenience regarding your order. You have received a full refund for your order. The refund was issued in 3 parts but you have been fully refunded for the order. Sincerely, Karmen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Quoits Ring Toss - Pegs Don't Fit

Ordered the Minnesota Gophers quoits ring toss game. Pegs were too big to fit into the holes on the board. Called customer service. Gave us a label for a free return and then sent us a new game. Agent said they would check to make sure the new one worked before sending. New one arrived and the pegs don't fit in this one either. Called customer service again. Decided to keep the game and just make adjustments to make it work, so were eventually given $10 off. Personally felt this was too little given the hassle of having to call customer service twice and work needed to now sand down the pegs for it to work. Positives were that both items arrived much earlier than expected and customer service agents were nice and polite.

22. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Good Afternoon Valued Customer, we are truly sorry for the inconvenience caused on this issue. For the inconvenience and hassle a refund was released back onto the original form of payment. For any additional appeasements, we ask that you return the merchandise back in for a full refund. If further assistance is needed please email us at customerfirst@fansedge.com. Sincerely Amethyst

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order 3 weeks ago

I placed an order 3 weeks ago . I have not received a single notification of why it hasn’t shipped . I write to them . They said “don’t worry , we will notify when it ships “
3
Weeks later , I have not received my products nor a single email as to what happened to my order .

20. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Lourdes, we'd like to help you with this. Please email us at customerfirst@fansedge.com so we can review. We apologize for the inconvenience this causes you and we look forward to your response. Thanks, Julian

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never buy from them.after I got my…

Never buy from them.after I got my order number and tried to track it it said it was invalid.i called to cancel and the customer rep said it was but I never got my money back.horrible business

17. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Shannon, we will be happy to assist you. ! We are terribly sorry about your experience with this order. If you will email us at customerfirst@fansedge.com with your order details, we will be happy to look into and solve this as quickly as possible! We appreciate you reaching out to us and look forward to speaking with you soon! Thanks, Robert

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I first order adult Eagles masks and…

I first order adult Eagles masks and was sent youth. Package not marked and had to open to find out wrong size. They wouldn't take back which i get but wouldn't send me correct size at no charge. I don't have youth eagle's fans. Unknown to me ordered yankees stuff for grandsons. Well mugs came pretty quick however youth yankees mask have been delayed now 4 months. Ordered in june and now told sept 24th. First it was July then beginning of August, then end of August, then Sept 3, now Sept 24th. Funny part is they are already charged to my credit card. wanted more adult Eagles mask but cant wait for then to be sent. Totally ridiculous.....

14. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Marlene, I am very sorry about the delay of the mask. Our number one concern is customer satisfaction. The item was supposed to be a pre-sells item which should've shipped earlier. Unfortunately, our company is still waiting on vendor to ship them to our fulfillment center. Once they received the item and is shipped out, you will receive a shipping confirmation email. Once again, I apologize for any frustration this may caused you. Sincerely, Julian

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful customer service

Awful customer service. I received an item as a gift but it was too small. I called to exchange it but was told I needed to have the original buyer call in to return it and pay $10 for it to be shipped back then purchase it again in the requested size. Insane.

13. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Heather, we'd like to help you with this. Please email us at customerfirst@fansedge.com so we can review. We apologize for the inconvenience this causes you and we look forward to your response. Thanks, Julian

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Takes a payment but won’t deliver.

Giving them one star because I couldn’t give them zero. I ordered a set of 4 face coverings and my order kept getting delayed now for over 2 months. They sure did take my payment quickly though. They talk about building relationships but how if you can you if you can’t deliver. I WILL
NEVER ORDER FROM THEM AGAIN AND WILL TELL EVERYONE I KNOW NOT TO EITHER.

10. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Christopher. We apologize for any inconvenience. We will be happy to assist you further. Please email us at customerfirst@fansedge.com with your order details. Sincerely, Karmen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered 4 pairs of shorts with…

I ordered 4 pairs of shorts with emblems on them i had no idea they sold garbage but that’s exactly what I got the emblem is not put on correctly and it looks like someone used a pair of scissors to cut the fabric and had there child help even the draw strings have stitching hanging off them this company is a joke DO NOT ORDER FROM THEM

9. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fansedge-Logo

Antwort von Fansedge

Hello Paul. We apologize for any inconvenience. We will be happy to assist you. Please email us at customerfirst@fansedge.com with your order details. Sincerely, Karmen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr