Flick Bewertungen 

211
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Our Service Man was Damien. He was punctual, polite and professional. We stayed outside our home and saw him first hand doing his job. He was very thorough and having observed other pest control servi... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Maurice was exceptional! He explained everything He cleared the dead rats Re baited and identified any access points He added some external bait stations and advised us of when to best call on... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Damien and Brad came around to conduct our annual pest spray. I was running a touch late which was my fault, they were legends about it and very nice. Flick did a great job as always and I would hig... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Subscribers beware. Took a subscription out for my dads house In April. Unfortunately he passed away three weeks ago. Cancelled the subscription two weeks ago then had a $384 amount debited from... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Schädlingsbekämpfung
  2. auch in
  3. Hausschlachterei

Vom Unternehmen geschrieben

Get Rid Of Pest Problems With Flick’s Highly Trained Experts! Providing safe and effective commercial and residential pest control and hygiene services to families and businesses.


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

211 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(211)

157 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They are the Pest.

They are the Pest.
They are only about overcharging,
Overcharged 5 months outside contract,
They will not cancel and charged additional month after advising to cancel contract.

20. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi All Adventure Channel, thank you for your review and apologies for your recent experience. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and would like to investigate further. We are unable to locate your account from the details provided and would appreciate if you could please email info@flick.com.au with additional information. This will be further escalated with our Branch and Regional Managers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Overcharged, acknowledged fault and still no refund received

8 weeks ago I advised them that they had overcharged my card for the service provided. Whilst they acknowledged that they overcharged me and would provide a refund, I still have not received the refund. I’ve emailed and called multiple times and receive the same generic response from them that they are processing it. Ann Fernandico provides particularly abysmal customer service. I regret not looking online prior to using them and seeing that this a regular pattern of theirs and many people never receive their money back.

1. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Juliana, thank you for your review. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and have escalated this with Branch and Regional management.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would. I live in a unit and Flick were coming out to do a routine treatment to the building and offered units to get inside done at a discount rate. I was quoted $100 to just do a single car garage on the same day they were out doing the building. I have paid that bill in May last year and get emails every few weeks asking for $110.00 saying it was unpaid offering if I paid to just send the receipt which I have done numerous times. Last month being fed up I called and explained everything, thet acknowledged the receipt and quote I of $100 and would fix it right away only they haven’t, again I find today another email again asking for the $110.00.

I would not use Flick nor recommend them to anyone.

1. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Mashala, thank you for your review. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and have escalated this with Branch and Regional management.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company has been a huge…

This company has been a huge disappointment. Made inquiries, booked a call to the property, mentioned, in detail, our requirements, specifically A BIG LADDER.The morning of the the appointment the guy they allocated arrived without a big ladder. Rescheduled 2 weeks in the future, we said no, an earlier appointment required. So today he turns up early, lucky we were home, still without a big ladder, for our second storey. Then told us he didn’t have a certificate to work from heights.
It is not the Australian company we used to trust, now a global Swedish pest company backed by private equity.
NO quality of service, appalling, will never recommend this service to anyone.

7. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Rae, thank you for your review and apologies for your recent experience. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and would like to investigate further. We are unable to locate your account from the details provided and would appreciate if you could please email info@flick.com.au with additional information. This will be further escalated with our Branch and Regional Managers.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Flick Technician Luke Smylie was…

Flick Technician Luke Smylie was friendly and get a great service. He inspected the termite line pipes and provided the report and did a thorough pest treatment inside the home. Thank you, Luke

31. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Vasanthan, thank you for your 4-star review and praise of our technician Luke 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bikash was fantastic told us what he…

Bikash was fantastic told us what he was going to do - ensured we got our washing in and was done in a very timely manner I have recommended him to family & friends - after the job he fully informed us what was done - he was professional

4. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Martha,
Thank you for your 5-star review and praise of our technician Bikash 😊

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE

DO NOT USE

Flick quoted me a termite monitoring & baiting system for my property.

Flick then attempted to charge me double for over 6 months after, repeatedly emailing me and calling to make the payment.

After finally paying the correct amount I have found their install does not match their quote.

They quoted 21 stations, only installed 16.
They quoted 4 visits, only visited once

They have ignored countless emails and are refusing to provide a refund.

29. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Harrison, thank you for your review. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and have escalated this with Branch and Regional management.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

As we do not have a Smartphone

As we do not have a Smartphone, we were unable to pay for our service as required by Flick.
We arranged to pay the Operator with cash on the day, (18 Dec 25), which we did in a sealed envelope.
We have now received Two Reminders claiming that we haven't paid.
We received a phone call this morning, (27 Jan 26), claiming 'Technical Issues' for the mix up and the woman promising to E mail me the receipt.
Some 9 odd hours later we are still awaiting our receipt.
Whilst the operator was professional, the Admin Staff definitely need a rock under them.
And when you ring their number, no one answers, and unlike the promise of a return call no one calls.
I am very apprehensive about ever using Flick again.

18. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Lawrie, thank you for your review and apologies for your recent experience. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and would like to investigate further. We are unable to locate your account from the details provided and would appreciate if you could please email info@flick.com.au with additional information. This will be further escalated with our Branch and Regional Managers.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service from Martin N

Fantastic service from Martin Noravian. Martin is clearly passionate and knowledgeable about what he does. Martin really wanted to make sure our home was going to be pest free! Thanks Martin & Flick team for your support.

21. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Michael, thank you for your 5-star review and praise of our technician Martin N 😊

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Booked an appointment cancelled with 30 mins notice

Booked an appointment because we found active termites. They charge $467 just for the inspection. No probs. Then they say $99 if you cancel. So I rearrange my schedule to meet their 3 hour window. 30 minutes before they are due to arrive, I cop a call from the Adelaide office saying my appointment was booked in Victoria by an operator who made a mistake. What could they do about this? Answer - Nothing. If that were my business, I would have bent over backwards to fix this. As it is the bloke became defensive when I suggested that it wasn't good enough and that for the fees they charge, they should be a lor better than this. re: RESPONSE FROM FLICK BELOW. I made a booking for termite treatment. I do not have an account. Your response is obtuse at best.

21. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Dave, thank you for your review and apologies for your recent experience. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and would like to investigate further. We are unable to locate your account from the details provided and would appreciate if you could please email info@flick.com.au with additional information. This will be further escalated with our Branch and Regional Managers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid this company

Avoid this company, nothing wrong with their work, however their customer support is nothing short of disgraceful.
They do a sales job on you and tell you that you pay an amount for the first year and a reduced amount year 2 and 3.
Once they have provided the service and hooked you they then tell you your warranty is void if you do not pay an inspection fee in years 2 and 3.
I have been conned into a 3 year contract for which they will take no responsibility.
Ring and ask to speak to someone and you wait weeks for a call that never comes just an e mail explaining it is in the contract, that you do not sign and are sent after the service has been provided. One of the most unethical companies I have ever dealt with.

15. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Adrian,
Thank you for your review. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and have escalated this with Branch and Regional management.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Only 3 month warranty says it all

The worst pest control service we’ve had in 13 years. Cockroaches were never actually eradicated and then after 2.5 months they got worse. The warranty of their work is only 3 months so they are obviously aware that their treatment doesn’t work.

8. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Dominique, thank you for your review and apologies for your recent experience. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and would like to investigate further. We are unable to locate your account from the details provided and would appreciate if you could please email info@flick.com.au with additional information. This will be further escalated with our Branch and Regional Managers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No shows two times running

They’ve been booked in twice for a pest control, twice they’ve been no shows with no communication. Now we’ll struggle to get pest control done before everyone downs tools over Xmas and the New Year.

22. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Shan, thank you for your review and apologies for your recent experience. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and would like to investigate further. We are unable to locate your account from the details provided and would appreciate if you could please email info@flick.com.au with additional information. This will be further escalated with our Branch and Regional Managers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible service. Do not use.

Booked a service on a Monday for the following Monday. No one turned up. No communication from the company. Contacted them the next morning and was advised they can book me in a week and half later. I have zero trust in this company that they can do what they say.

DO NOT USE THEM. DO NOT SIGN UP FOR THEIR SUBSCRIPTION SERVICE. Do yourself a favour and find another company.

15. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Kent, thank you for your review and apologies for your recent experience. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and would like to investigate further. We are unable to locate your account from the details provided and would appreciate if you could please email info@flick.com.au with additional information. This will be further escalated with our Branch and Regional Managers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nightmare

No receipts, Charged twice. Did not turn up. Customer service did not know the costs, but guessed. Phone system is hopeless. Took credit card details but did not charge it. Months later received an email from Flick Collections and a bill for an amount that was not consistent with what customer service had said. Asked them to invoice me the correct amount, and I paid straight away. Then received another email from Flick Collections stating that bill had not been paid. On a follow up visit, Flick requested my credit card for that visit, but I was charged for the invoice from collections. Effectively was charged twice. This company needs to be reported to ASIC for financial misconduct.

12. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologise for the confusion and frustration you experienced with the billing and payment process, which was impacted by a new system implementation. We take all customer feedback seriously and have thoroughly investigated your case. We're pleased to confirm that we've resolved the billing discrepancy and processed the appropriate refund.

Thank you for your patience and we hope to continue protecting your home from pests.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pest spray unsuccessful

Pest spray unsuccessful. Thought I was using M&M Pest Spray and Flick turns up without advising there was a merger. Would never have gone with Flick. Still have a cockroach problem and they advised there is no warranty for outside spray. Stick with small local businesses.

25. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Kristie, thank you for your review and apologies for your recent experience. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and would like to investigate further. We are unable to locate your account from the details provided and would appreciate if you could please email info@flick.com.au with additional information. This will be further escalated with our Branch and Regional Managers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Give them the Flick…

This is an income stream company that is not interested in whats best for the project or client but how to get a long term income stream. Their systems appear to be designed to require far more servicing than necessary to achieve an efficient pest or termite control.

12. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi David, thank you for your review and apologies for your recent experience. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and would like to investigate further. We are unable to locate your account from the details provided and would appreciate if you could please email info@flick.com.au with additional information. This will be further escalated with our Branch and Regional Managers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Flick Deserves ZERO stars

I would leave ZERO stars for this terrible company if I could. We entered into a one year contract to be paid monthly for $28.99. After 10 months, we contacted the company when we saw ants again, but they refused to come out and do anything at first. After several more calls and threatening to file a complaint with Fair Trading NSW, they came. We told them we would not be renewing. Yet six months later, they are still taking payments from our bank account and giving us NO SERVICES. IT'S CRIMINAL. They agreed to give us back our six months worth of payments, yet only gave one month. It's virtually impossible to speak to any person beyond the operator. You cannot speak to the billing department, and people never return phone calls and ignore most emails. We did file a complaint with Fair Trading about it. Apparently, there are a lot of complaints because we were told that a case worker who "is handling other complaints about the same company" has been assigned to us. BEWARE of this company. They will rip you off.

15. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Noel, thank you for your review and apologies for your recent experience. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and would like to investigate further. We are unable to locate your account from the details provided and would appreciate if you could please email info@flick.com.au with additional information. This will be further escalated with our Branch and Regional Managers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst pest company around

I asked if they do bird mites, yes was the answer, $397 and an additional charge of $197 for a treatment of bed bugs, which I didn't have. On a daily basis, I'm Still getting bitten badly. Have had to go on antibiotics after one night of being bitten head to toe. On last scheduled visit, because I took too long getting to the door( I at the time I had no cartilage in my hips, so moving was an issue) the tech had to leave, but not before he noticed the bites mites on the balcony that leads to my front door. He said I have to go, shall get the office to reschedule and I'll have a look around the building for bird nest. The call didn't happen, when I called to make the booking,the guy I spoke to kept going to his manager the conversation went from you have to move the clutter( which I had done), a wooden chest on wheels and two boxes on top, to it has to be completely removed,l, the manager final say, nothing wrong with the spray the infestation is in the clutter there nothing we can do and that was that. And when I asked for the 2 receipts, the first one has fleas down as the insects treated, don't they realise I got a service report that says insect to be treated: bird mites, bed bug treatment done

26. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flick-Logo

Antwort von Flick

Hi Tim, thank you for your review. We appreciate the time you have taken to share your recent Flick experience and have escalated this with Branch and Regional management.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr