Kirton Games Bewertungen 

623
•
TrustScore 4.5 von 5

4,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Always very helpful and can source pretty much anything as long as it's in print. Prices very reasonable (less than GW prices). They run some great regular tournaments (GT and casual) and game nigh... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had an absolutely fantastic experience shopping at Kirton Games! Their wide range of gaming products, combined with their knowledgeable and friendly staff, made finding what I needed a breeze. The l... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My experience in the store is always a great one. No matter who is working they are always eager to help, provide advice, encouragement and just generally honest kind people. These guys love what they... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

3D printed what I asked for. Only notable downside was I received no feedback on when to expect the items; until the postal service sent me an email a day or so before delivery. (Nothing from Ki... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Modellbaugeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Wargames and hobby superstore, Crediton, Devon.


Kontaktinformationen

4,6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

623 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,6

Alle Bewertungen

(623)

3 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item still not arrived out of stock but…

Item still not arrived out of stock but still took my money

8. Dezember 2023
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Hi Graeme, you ordered an item that has a significant delay on it from Games Workshop. We have the item on back order as advised at point of sale and it will ship when it's in stock.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Still waiting for order placed three…

great communication.

8. Dezember 2023
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Hi Debbie, your item went out of stock with our supplier which is an unfortunately an incident out of our control and supply issues are endemic across the industry at the moment. When you got in touch we refunded the item. We did supply the parts of your order that were in stock. We refunded when you got in touch. We have limited agency with suppliers which I appreciate is frustrating but we take them at their word. T

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very Poor Service

Delivery was supposed to be by 23rd December. The game I ordered as a Christmas present on 9th December has still not arrived and my e mail querying this has not been answered. Yet they can find time to send me an e mail requesting a review of my purchase - it's a joke!
In response to the reply the restock date advertised on the website when I ordered was in December- before Christmas.

9. Dezember 2023
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Hi Tracey, the item was advertised with the advice it would be restocked in January. Unfortunately your desire to receive it as a Christmas gift has no influence on this situation. We tried our best to source it for you and refunded when you made it clear you wanted it ahead of the advised date.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Still waiting for a gift I ordered on…

Still waiting for a gift I ordered on 8th of december, emailed twice to ask about when it will be dispatched had no response

8. Dezember 2023
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Hi Hannah, you ordered an item that has a significant delay on it from Games Workshop. We have the item on back order as advised at point of sale and it will ship when it's in stock.

Edit: This has now been manufactured by Games Workshop and we have sent it on to you

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Unclear site and unprofessional customer service

It never arrived, which I later found out, was due to a reprint issue which was not clear. Customer service does take a while to respond and they can become quite unprofessional. I have since asked for a refund and received it straight away. It’s unfortunate that my experience was not the best with this company.

5. Dezember 2023
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Hi Alysha, thanks for your review. Apologies that you found us unprofessional - I think email doesn't always make things the most easy but I was trying to explain the reprint process and I understand you felt this wasn't' clear. I've fed this back to the team and we will take on board.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Haven’t received item- contacted…

Haven’t received item- contacted company about this and no response

5. Dezember 2023
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Hi Alex, your item has shipped and you've received it as per the tracking information. There are currently significant delays on Games Workshop products.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding gaming store!

Amazing service through excellent communication from friendly and knowledgeable staff. Would highly recommend!

18. November 2023
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Thanks for your review!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great prices on some great products

Great prices on some great products. I can’t believe how much I got the tyrannical wars book for. Absolute bargain! Kirton will be my go to site when looking for products. I’ve let my friends know about them.
Thanks guys!

23. November 2023
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Thanks so much for the review and glad we could help you with the book!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kirton games

Extremely friendly staff, very welcoming and have a good selection of stock! The online store is straightforward and accessible and my online order was delivered quickly and arrived safely.

23. November 2023
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Thanks for your order and thanks for your review!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service. Ordering was easy and my order arrived well packaged and exactly when I expected it.

11. November 2023
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Many thanks for your order and supporting us!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Avoid, product not delivered, no communication

Ordered at the start of November and not heard anything since.

I reached out last week via email and have heard nothing back.

Not had any confirmation of order sent/tracking information but they have taken my money

Avoid! Poor communication and even worse customer service

----------------------
Update:

Since this review was posted I have received a refund, and responded to this review. This is the first communication I've had with this company since my initial order.

The wording of their response below clearly shows no remorse for the mistake and an appalling attitude to customer service.

When I placed the order at the start of December the email clearly states that it would be delivered in 2-5 working days. There is literally no information in the email the item was out of stock.

This raises a further question, why take people's money when you don't have the item in stock?

I do take back my comment about you being a scam and upgrade this review from 1* to 2* , however, it will remain at a low level as that's the service you have provided me. The title remains the same as it's accurate.

- took my order early November with no information it was out of stock
- didn't respond to my customer service message politely asking for an update on the 25th
- only refunded me after this review and I started a dispute via the shop app.
- responded to this review by displaying your awful attitude to customer service rather than acknowledging you made a mistake

At any point had you properly communicated to me that there was an issue with GW and apologised this review would still not be so low.

Sort your attitude and customer service/information out.

1. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Matthew's item was out of stock with Games Workshop and he was aware of this when he ordered. Games Workshop are having massive logistics issues at the moment due to their warehouse move. As a small business we are unfairly taking the brunt of unhappy customers who want to order things that Games Workshop are not advising them cannot be supplied. Frankly to be called scam artists when we have been trading for ten years and undertake massive amounts of work to try and get items to customers across the UK is insulting. Still, you can't win them all.

Edit: I note the retraction. We have communicated directly that we are sorry for the delay and the issue and will be reviewing and ensuring this doesn't happen again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really friendly nice shop

Really friendly nice shop. Great guys went out of their way to get an item for me. Thanks!

25. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Thanks for the review Neill!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wargames and hobby superstore!

I had an absolutely fantastic experience shopping at Kirton Games! Their wide range of gaming products, combined with their knowledgeable and friendly staff, made finding what I needed a breeze. The lightning-fast delivery and competitive prices were the icing on the cake. Kirton Games truly stands out in terms of both quality and service, and I can't recommend them enough to fellow gamers. Thanks to their brilliance, speed, and great prices, I'll definitely be returning for all my gaming needs!

25. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kirton Games-Logo

Antwort von Kirton Games

Thanks for the review!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr