Made for Trade Bewertungen 

127
•
TrustScore 4.5 von 5

4,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Zero Stars We have now been let down 3 weeks in a row by Made for Trade. They have given us 3 separate delivery dates and failed to deliver on every one. We have builders waiting to fit and complete... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had a shattered roof lantern a few years after moving into our property. Lucy was incredibly patient at finding the original specification for the glass and was able to replace the glass under good... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The service delivered by Korniche / Made For Trade, in particular James M, is very likely the best customer service experience I have ever received. Not only is it a great product but backed by a gre... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fitted our 1st Korniche lantern today 3.5 x 2m Well organised ordering sheet explaining the important measurements. Had questions on the fitting which Lois sorted out straight away, even sending... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Hersteller
  2. auch in
  3. Aluminiumrahmenanbieter

Vom Unternehmen geschrieben

Made for Trade are the UK’s largest manufacturer of Aluminium Roof Lanterns and Bi-folding Doors. The home of the Multi-Award- Winning Korniche brand which offers unrivalled quality, engineered products, excellent service all at unbeatable prices. Operating from three purpose-built fabrication units for each product in more than a quarter of a million square feet, employing over 200 hundred highly trained operatives. MFT services the entire UK, safely delivering direct to build and trade sites. Dedicated sales and account staff will assist you and ensure your initial enquiry and estimates are dealt with promptly, here at Made for Trade we understand how important it is to get quotes back to our customers as soon as possible. Targets are to complete within an hour. KWIKQUOTE - Made for Trade offer a rapid quote service on all products. All you need to do is complete the onlineform through our Kwikquote service. The Made for Trade philosophy is simple: We provide the best products with the best service at the best prices. www.madefortrade.co


Kontaktinformationen

4,5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

127 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 50 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,5

Alle Bewertungen

(127)

18 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ordered 2 sets of bifold doors and a…

ordered 2 sets of bifold doors and a lantern. All came damaged. 1 set of doors went back to be repaired and came back with the same scratches. they fob you of with spare parts but won't compensate you for paying the fitters to repair MFT faults. Awful aftersales service

21. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for your review.
We are disappointed that you feel you are being fobbed off and that we are not prepared to give you compensation. Also saddened that you feel the necessity to add a 1 star review.
We do apologies for the issues you experienced with your items, however MFT always endeavour to deliver the product you purchased subject to our terms of business.

To address the issues you have raised an explanation that supports that MFT are not fobbing you off and you have received aftercare service.
Door 1. Small mark only noticeable when sun shone on the doors (as stated by yourself). You were more than happy that MFT agreed to replace a piece of outer frame. This is very easy to unscrew and refit. However this had already been installed, you still accepted the replacement and was happy to change. You later advised this was not used and wanted compensation.

Made for Trade advise to check all items before installation as marks can happen in transportation or during installation and afterward during continue building work. Even though we do not know how the mark happened we were still happy to replace.

Door 2. Minor scratches. This door was brought back to the factory and corrected with brand new components. MFT can assure the minor marks stated on return of the product come after repair, are not the same marks and MFT advised you of this. You did not want MFT to rectify the issue, just asking for compensation and would accept the mark.

Korniche Lantern – Until the request for compensation MFT had not been made aware of any issue with the Korniche Lantern. The pictures sent were of the Screw Cap Cover being bent. This cover needs to be slid into the channel to cover the screw caps. If our product trained Customer Service team had been advised on this, MFT would have been able to offer support on this matter.

Overall MFT have supported your issues, aiming for all our customers to have a perfect product and service.
However you are happy to accept the minor scratches but want compensation for the time taken for your fitters to repair the product. There was no reason for your fitters to repair MFT faults as MFT were happy to rectify any issues.
Made for Trade are a manufacturer and only sell to Trade businesses and our terms are subject to Trade customers.
Made for Trade clearly state and advise not to arrange installation until all items are received and checked.

Made for Trade take pride in our products and customer service. Please be assured that MFT do not fob our customers off, we deal with all our customers in a professional and timely manner. Made for Trade's Customer Service Manager will be more than happy to discuss this response and the points raised; please contact help@madefortrade.co for further assistance

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Speedy response

Speedy response, extremely polite and professional.
Got the job sorted
Thank You Laura for your help

18. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the wonderful review and for taking the time to share your feedback with Made For Trade. Our priority is Overall Customer Satisfaction, and we are delighted that we met expectations. Laura from our Customer Service Team is a valued member of the team and we will be sure to share your comments with her. Thank you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Korniche roof lantern

Experienced great service during ordering & supply of madefortrade's excellent Korniche roof lantern. Delivery of frame and glass was exactly as advised. Lantern was well wrapped, is well designed and constructed and nicely finished. The frame was easy to install and they have a very simple & effective glazing method. 100% recommended.

1. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the wonderful review and for taking the time to share your feedback with Made For Trade. We are extremely proud of our products and we are delighted you found the installation streamline. We look forward to serving you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I made a technical enquiry about a roof…

I made a technical enquiry about a roof light and had a response within minutes that perfectly dealt with the issue at hand . Great, friendly service .
MFT are obviously a very well managed business who employ the right people .
Thanks to Laura today .

28. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this wonderful review. Our company values put customer satisfaction as top priority and we are committed to our customers. Laura is a valued member of the team and we will be sure to share your comments with her!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Roof lantern question

Called MFT regarding a roof lantern installation we had question about. MFT could not have been more helpful and thorough. I got to speak to an expert who gave me great guidance on how to resolve an issue as well as taking the trouble to look at a photo and confirm other things we needed to address. Superb service.

26. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the wonderful review and for taking the time to share your feedback with Made For Trade. Our priority is Overall Customer Satisfaction, and we are delighted that we met expectations.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic service as always.

18. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the 5-star feedback and sharing your experience. We are extremely proud of our Service. We look forward to serving you again.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Customer services good

Customer services good
Product good
Order process NOT good

Use a NO REPLY email address for order processing which is easily missed and refuse that this is a problem

16. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for your comments and we are saddened that we do not meet your expectations with the order process, and you feel we are a 1 star overall with Customer Service.
We put ‘no reply’ on our emails like lots of companies as we have a process to control incoming emails and orders. This is to support our customers and accuracy. We process hundreds of orders a day and have a controlled process to make sure that all communication initially does to one team, and they then distribute to the specific product teams.
If customers accidentally reply to a No-Reply email, they will receive an email advising:
Please note. THIS IS AN UN-MONITORED NO-REPLY EMAIL. Also give you specific emails to resend to.
Again, so sorry that this process is not to your expectations, but we have to implement a structured process for the best of all our customers. Please contact our Customer Service Team if you have any further questions or concerns.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

That’s how to deal with a problem!

We discovered that we were missing a crucial part that prevented us from installing a Korniche lantern roof.
I spoke to Tracy who efficiently arranged for the component to be delivered the very next day, much to the delight of my customer. She turned a negative into a positive. Excellent service!
Eugene @ Window Fitters Merchant, Swindon.

12. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the wonderful review and for taking the time to share your feedback with Made For Trade. Our priority is Overall Customer Satisfaction, and we are delighted that we met expectations. We look forward to serving you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Would highly recommend Made for Trade…

Would highly recommend Made for Trade (MFT), I have a roof lantern from them, and its absolutely brilliant. Unfortunately my builders didn't install the lantern properly which caused some leaking. However MFT's James McDougall was fantastic in helping me resolve this. He first did a virtual assessment of my lantern to advise me of the errors in installation and then supported me getting this resolved (finding the right person, cross checking the suggested solution etc). James also sent out some parts that the original builders had lost which I was extremely appreciative for. Since them James has also followed up to make sure all is well and his customer service has been excellent end to end. Thank you very much James and MFT.

15. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the great review, Customer Service Agent James is a valued member of the team and we will be sure to share your comments with him & the them! Our priority is Overall Customer Satisfaction, and we are delighted that we met expectations.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I found from Laura in customer…

I found from Laura in customer services to be very helpful , always found MFT to provide a good product and service ..DM Window Supplies .

11. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the great review, Customer Service agent Laura Is a valued member of the team and we will be sure to share your comments with her and the team! Our priority is Overall Customer Satisfaction, and we are delighted that we met expectations.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Keep up the good work!

We buy from MFT regularly and can’t fault the products or the service we receive.
Issues to some degree will always be encountered in any business but MFT are always quick and efficient to deal with any that may arise.
Keep up the good work!

10. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Our company values put customer satisfaction as top priority and we are committed to our customers.. We are extremely proud of our products and look forward to serving you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I spoke to Laura today

I spoke to Laura today. Great customer service. Polite and very efficient.

9. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the great review, Laura is a valued member of the team and we will be sure to share your comments with her! . Our priority is Overall Customer Satisfaction, and we are delighted that we met expectations

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Korniche roof lantern

We bought 2 Korniche roof lanterns and have just installed the first one. It was just as straightforward as the website video suggested. Excellent quality product. Very well designed and engineered and everything fitted together beautifully. Delivered on time, well packaged and clear instructions. Highly recommended.
Castle Building Services

5. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the 5-star feedback and sharing your experience. We are extremely proud of our products and we are delighted you found the installation streamline. We look forward to serving you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Korniche Rooflight

I’ve fitted loads of MFT Korniche roof lanterns and recently had a water ingress issue with one. I spoke to James at MFT and they sent technician Ben to rectify the issue. Client happy so all ends well. James and Ben, their attitude was fantastic and so easy to deal with.

28. Jänner 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Apologies for the late reply. Thank you for the great review, James & Ben are valued member of the team and we will be sure to share your comments with them! Our priority is Overall Customer Satisfaction, and we are delighted that we met expectations.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The best customer service I have ever…

The best customer service I have ever received.

Had a lantern made by this firm and it is excellent. Unfortunately the fitters (not linked) had not put the correct parts on and basically taken them.

I contacted Made for trade and they sent so free replacement parts for the next day.

Later a pane of glass was broken. Within 5 minutes of emailing I was given a supplier and full spec name.

Absolutely excellent.

17. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the wonderful review and for taking the time to share your feedback with Made For Trade. Our priority is Overall Customer Satisfaction, and we are delighted that we met expectations. We look forward to serving you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Can't recommend highly enough !!

We placed an order with Made for Trade for four roof lanterns and spoke initially with James McDougall. We live in Guernsey so we gave Made for Trade a few problems with logistics/carriers etc but whatever we put to them each query and obstacle was handled quickly and efficiently. They have been an absolute pleasure to deal with and are always knowledgeable and helpful. The goods arrived when they said they would and the quality is superb. I travelled to the UK recently and visited their showroom and the set up and premises were really impressive and again they took time to show me around and I was more than impressed. The team were all professional, dedicated and I can't say enough about how impressed we are. Thank you again James it has been a pleasure to deal with you and we will be in touch again in the future. Best wishes Gerry and Sheena Grant (Guernsey).

14. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the wonderful review and for taking the time to share your feedback with Made For Trade. James is a valued member of the team and we will be sure to share your comments with him and the team! Our priority is Overall Customer Satisfaction, and we are delighted that we met expectations. We look forward to serving you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Customer Service

Emailed MFT with a query and got a reply within 15 minutes. Excellent customer service best I’ve had for a long long time. Huge thanks to James McDougall who has sorted out my issue within minutes, whereas we are still waiting to hear back from other suppliers.
Well done MFT

30. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the great review, James our Customer Service agent is a valued member of the team and we will be sure to share your comments with him and the team!
Our priority is Overall Customer Satisfaction, and we are delighted that we met expectations. We look forward to serving you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

One of the most fitter-friendly and…

One of the most fitter-friendly and best looking lantern roofs on the market.

25. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

Thank you for the 5-stars feedback and sharing your experience. We are extremely proud of our products and we are delighted you found the installation streamline. We look forward to serving you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good price

Good price! Great customer service.

22. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Our company values put customer satisfaction as top priority and we are committed to our customers. We look forward to serving you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We buy bifolds and roof lanterns from…

We buy bifolds and roof lanterns from Made for Trade, we find the products are excellent and packaged very well. On the rare occasion there is an issue, customer services deal with the issue quickly and smoothly.
We are very happy with the service we get from Made For Trade.

3. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Made for Trade-Logo

Antwort von Made for Trade

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Our company values put customer satisfaction as top priority and we are committed to our customers. We look forward to serving you again.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr