Pentagon Motor Group Bewertungen 

646
•
TrustScore 2.5 von 5

2,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A friend of mine remains in dispute with Pentagon. 9k for a car that went into limp mode after less than a month. They blanked her and strung her along for 5 months before picking the car up, they ha... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dropped my car of 2 months ago for a recall still there engine disassembled and car unlocked and left to rust outside, emails and messages left unanswered

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Turned up to have a recall repair carried out a week early by mistake (a senior moment) Olivia in service resolved the situation in moments. Arranged to have the work done there and then. I was on... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fleet vehicle booked in by a lease provider. Very rude lady called Lucy in the space of 24 hours this garage confirmed a booking and then totally denied it. They are incompetent and untruthful. Avoid... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fahrzeughändler

Vom Unternehmen geschrieben

We began selling cars and vans way back in 1991 and our mission when we started out is still unchanged today; To make vehicle buying and servicing easy and affordable and to treat people like we would want to be treated. Put simply if you're happy, we're happy. We'll do everything we can to get you the best car or van available at a price you can easily afford and for the whole experience to be as stress-free as possible. We are approved second hand car specialists and stock over 1600 used cars including around 750 used Vauxhall cars. What's more, every Pentagon dealer is also there to take care of all your servicing and maintenance, parts, accident repair and warranty requirements. All this ensures you're guaranteed an exceptional level of service. Our dealerships offer new car sales and used car sales, parts and servicing for Vauxhall, Ford, Peugeot, Citroen, Cupra, SEAT, Nissan, Renault, Mazda, Dacia, Mitsubishi and Kia that operate across Yorkshire, Staffordshire, Derbyshire, Lincolnshire, Lancashire, Merseyside, Cheshire and Nottinghamshire.


Kontaktinformationen

2,5

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

646 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 97 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,5

Alle Bewertungen

(646)

153 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience from start to finish

Upgraded my car with Pentagon Renault/Dacia Oldham very easy hassle free experience from start to finish all members of staff very pleasant and helpful. But Neil's deffinatly your man !(New car sales Renault Dacia)Very informative and always gos that good old extra mile .Well done Neil for making my vist worthwhile.I found some old kids books id forgot to empty out of my old car and Neil suggested that they are put in the reception area for the kids who visit to read . What a thoughtful chap !Keep up the hard work !

24. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Amy, thank you so much for your fantastic review!

We're delighted to hear that upgrading your car with Pentagon Renault & Dacia Oldham was such an easy and hassle-free experience and that the whole team made you feel welcome.

Neil will be especially pleased to hear your kind words. It's wonderful to know that he went the extra mile to make your visit worthwhile, and we love his thoughtful idea of putting the children's books in reception for our younger visitors to enjoy!

We'll be sure to pass your lovely feedback on to Neil and the team. Thank you for choosing Pentagon, and we wish you many happy miles in your new car!^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fleet vehicle booked in by a lease…

Fleet vehicle booked in by a lease provider. Very rude lady called Lucy in the space of 24 hours this garage confirmed a booking and then totally denied it. They are incompetent and untruthful. Avoid this awful garage at all costs and their extremely rude customer service. Absolute rubbish!!

19. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Ian, thank you for taking the time to leave your feedback.

We would welcome the opportunity to review what happened and clarify the circumstances surrounding the booking. Please contact our dealership directly with your vehicle registration and contact details, quoting this review, and a member of the team will investigate this further.

Thank you for bringing this to our attention.^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid - dishonest and con artists

Refused to honour 12 month warranty and refusing to communicate with us or with seat, their official partner. All used Seat cars are sold with an approved used 12 month free warranty, as per their legal contract. They are refusing to honour this on a car we brought 10 months ago on a 2021 Seat Ateca that has failed its MOT due to a major electrical fault (that we suspect has been sold to us with the issue). They are now not communicating with us, or seat themselves. Avoid them - they will scam you and sell you faulty cars and then refuse to honour legal contracts: we are now having to go through the small claims court to sue them for the cost of repair at an independent garage.
This is the CHILLWELL branch.

11. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Chloe, thank you for taking the time to share your feedback.

We take concerns regarding warranties, vehicle condition and communication extremely seriously. As there are a number of specific circumstances surrounding your case, we would not want to comment on the details or outcome publicly without first reviewing all of the relevant information.

We would welcome the opportunity to review your case and the warranty concerns you have raised. Please contact the dealership directly with your vehicle registration and contact details, quoting this review, so that the matter can be investigated fully.

Thank you for bringing your concerns to our attention.^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pentagon Lincoln Damaged our Car key…

Pentagon Lincoln Damaged our Car key and won't pay for the repair. My Late Partner bought Two Brand new cars approx £40:000 and they won't pay out £150 for a car Key Repair that they broke,I Have tried dealing with Pentagon Lincoln but they want details of The Repair but I sent that to the Warranty Company because they said they were going to pay for the repair but then did a small print job on me

9. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We take concerns of this nature seriously and would welcome the opportunity to review the circumstances surrounding the damage and the response you have received.

Please contact the dealership directly with your vehicle registration, contact details and any relevant information, quoting this review, and a member of the team will investigate the matter further.

Thank you for bringing this to our attention.^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Booked to have a test drive of one of…

Booked to have a test drive of one of their used vehicle the night before and arranged a viewing time. Upon arrival was met with confusion by a sales member who didn’t know what was going on. We were then informed the car was already reserved so could no longer test drive this vehicle. No phone call to inform us of this update to save us an hours and half travel. Attitude of the sale person was terrible, no apology. A complete waste of time and lack of respect. Will never buy a car through this garage

8. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Ellie, thank you for taking the time to share your feedback.

Your feedback will be shared with the relevant management team so that we can review what happened and help prevent a similar situation in the future.

Thank you for bringing this to our attention.^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dvla sent me the recall imformation ..I…

Dvla sent me the recall imformation ..I booked in at Pentagon Parkway Sheffield ..I booked in and went it at 8.15am on wednesday 29/7/26 .The rest you can see..Comments please ? Thank you..

Good afternoon,
Hope all is well,
We will need to diagnose this issue
As your vehicle is outside the manufacturer warranty period there will be an initial diagnostic charge of £159.90 inc VAT for the first one hour of Diagnosis. The dealership will contact you to advise if any further diagnostic time or rectification work is required. No additional time or work will be carried out without your prior authorisation. The dealership will contact you before your appointment if they need to carry out a road test, or if they require further information in regards to the issue with your vehicle”

Would you like to get this booked ?

Thank you

Kind Regards
Elloise Shields
Multimedia Agent.

Hi ..This is so wrong .I have had a recall for vauxhall to do a software update last wednesday and the engine management light came on straight away .Went off and the came on and stayed on friday and Saturday..The problem needs seeing too at no charge to me as the fault has been caused by whatever was done during the procedure and was NOT there before the procedure was done whatever it was😡.I find this response unbelievable and wish to raise a complaint .Thank you .Vinny O’Grady 🙄

3. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Vincent, thank you for taking the time to share your feedback.

We take feedback of this nature seriously and would like the opportunity to review the circumstances surrounding your visit and the advice you were given. Please contact the dealership directly with your vehicle registration and contact details, quoting this review, and a member of the team will investigate your concerns and respond accordingly.

Thank you again for bringing this matter to our attention.^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Paid a holding deposit for a Mercedes…

Paid a holding deposit for a Mercedes V- Class on 30th July. Pentagon phoned me the same day to ask when I could come to view the vehicle and we agreed on Saturday 1st August at 11am. We have just travelled over an hour to the dealer to be told that the car had been sold. How on earth do you sell a car that another customer had paid a deposit on? Their system said someone had called me to inform me the car had been sold, however I showed them my phone call history and it proved they hadn't called me. Absolutely shocking behaviour.

1. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi John, thank you for taking the time to leave your feedback.

We completely understand how frustrating it must have been to pay a holding deposit, arrange a viewing, and then travel over an hour to the dealership, only to be told that the vehicle had already been sold. We also appreciate your concerns regarding the communication you received, particularly as you were expecting to have been contacted before making your journey.

Your feedback has been shared with the dealership management team so that the circumstances surrounding your reservation and communication can be fully reviewed.

If your concerns have not already been addressed, we would welcome the opportunity to investigate this matter further. Please contact the dealership directly with your contact details, quoting this review, and a member of the team will be happy to assist.

Thank you again for bringing this to our attention.^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID this garage at all costs

AVOID this garage at all costs — unprofessional, careless, and dangerous.

After breaking down, we were told we needed a new engine and paid £7,000 for the work. What followed was over a year of stress, repeated breakdowns, and mounting costs — all caused by work that should never have left the workshop. In the end, we technically had to have two engines fitted by them — because, according to the garage, the first one, supposedly a brand new engine from Peugeot, failed. Make of that what you will.

We broke down several times after the first "new" engine was fitted. Each time, we were refused a courtesy car on the absurd grounds that we hadn't given two weeks' notice — leaving us stranded, repeatedly, without a vehicle, and without so much as an apology. The attitude throughout was lax and dismissive; at no point would anyone simply hold their hands up and admit mistakes had been made. Instead, we were pressured into paying for additional parts, including a battery and roller kit to fix issues that had never existed before their work.

The quality of the workmanship was so poor that the AA patrolman who attended one of our breakdowns openly questioned whether a new engine had been fitted at all. At one point the engine coolant was found to be completely empty — which could have destroyed the engine or caused a serious incident on the road. It was only after we escalated to the main manager that a replacement engine was finally arranged, along with the courtesy car we should have been given from the start.

Even then, the failings continued. Our vehicle was returned with scratches on the front and half a tank of fuel missing (eventually resolved). The air conditioning had not been re-gassed and had to be repaired afterwards at further cost to us. Worse still, we later discovered that engine mount bolts had been cross-threaded — and some were missing entirely — and that the drive shaft had not been fitted properly and was resting on the subframe. These are not cosmetic oversights; they are serious safety failures. The car was returned to us in an unsafe condition, and we were left to pay yet again to put right what they had botched.

Later on, the turbo failed as well — and by that point we had so little faith in this garage that we paid to have it repaired elsewhere.

To top it off, it took over a year of persistent chasing on our part just to receive the engine warranty paperwork.

When you're paying £125 + VAT per hour for labour at a main dealer garage, you expect competence, honesty, and accountability. We received none of the three. Frankly, people who leave a vehicle in that state shouldn't be allowed anywhere near one. Avoid.

1. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi, thank you for taking the time to share such detailed feedback.

We fully appreciate the impact that repeated breakdowns, extended periods without your vehicle, and the level of disruption over such a long period would have had.

We also note your comments regarding the condition of your vehicle following repairs and the further work you felt was necessary. We take concerns of this nature extremely seriously and are committed to investigating them thoroughly whenever they are brought to our attention.

If your concerns have not already been fully resolved, we would welcome the opportunity to review your case in more detail. Please contact the dealership directly with your vehicle registration and contact details, quoting this review, and a member of the team will investigate the matter further.

Thank you again for bringing your concerns to our attention.^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

i have been trying to get through to…

i have been trying to get through to pentagon lincoln for weeks and either no one answers the phone or they dont ,answer left messages either, i wont bother getting another car from them, appalling service

27. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Andrea, thank you for taking the time to leave your feedback.

Your comments have been shared with the dealership management team so they can review the communication issues you've highlighted and work to improve the service we provide.

Thank you again for bringing this to our attention.^LP

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wetbelt

I came in Tuesday 14th July for a Wetbelt replacement . The customer service was outstanding and the advisor kept me informed

13. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Shane, thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear that you received outstanding customer service during your visit for your wet belt replacement. Keeping our customers informed throughout their visit is something we pride ourselves on, so it's great to know your Service Advisor kept you updated every step of the way.^LP

We'll be sure to pass your kind feedback on to the team. Thank you for choosing Pentagon, and we look forward to welcoming you back in the future!^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought a brand new Kia Picanto GT S…

I bought a brand new Kia Picanto GT S line off this lot in Sept last year.
After about 600 miles the clutch burned out leaving me stranded 60 miles from home in a remote area of N Lincs. When I finally got it back to them the first reaction was " I'm thinking this might be down to you ". That was the line they held to as clutches are not included in the warranty and It cost me nearly £900 to get a new one fitted.
To put it in context I have owned manual transmission cars for over 40 years continuously and must have driven a minimum of 200k miles and never had any clutch trouble. I had also traded in a Hyundai i10 with 17k miles on the clock and I bet they sold that on without changing the clutch.
I did about 2000 miles with the new clutch but I got so disturbed by the thought of these people servicing it ( they appear to be the only Kia dealer in Sheffield ) that I traded in what was by then a perfectly decent car for something else. Irrational no doubt but I was losing sleep. I thought of taking them to court but no doubt they would have sworn the original clutch was perfect. I shall not be buying another Kia unless there is a change of dealership.

28. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Rob, thank you for taking the time to share your feedback.

At Pentagon, we strive to provide the highest levels of customer care. If you would still be willing to discuss your experience with us, we would welcome the opportunity to review your concerns. Please contact us directly with your contact details and vehicle registration, quoting this review, and a member of the team will investigate the matter further.

Thank you again for your feedback. It has been shared with the relevant management team as part of our ongoing commitment to improve our service.^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pentagon is a huge disappointment

Pentagon is a huge disappointment. They have completely ruined our experience with SEAT and made us lose confidence in the brand.

We bought our car in 2023, and just five months later we had to replace the battery, which we had to pay for ourselves. Since then, we've taken the car to Pentagon 3–4 times for servicing. On one occasion, the engine warning light came on just two weeks after a service, and we ended up taking it to a different SEAT dealership to get the issue fixed.

Most recently, the car came back from Pentagon about a month ago. For the past two weeks, we've been hearing strange noises from the car. It honestly feels as though the service wasn't done properly or something was missed. To make matters worse, the earliest appointment they can offer us is in September.

If we ever buy another SEAT, one thing is certain: it will definitely not be from Pentagon.

16. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi, thank you for taking the time to leave your feedback.

We would like the opportunity to review your concerns in more detail. Please contact the dealership directly with your vehicle registration and contact details, quoting this review, and a member of the team will investigate the matter further.

Thank you again for bringing your concerns to our attention.^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pentagon Peugeot Burton on Trent

Pentagon Peugeot Burton on Trent
Shocking! A dealership that doesn’t want to sell cars.
First visit - 3 new cars showing immediately available on the website, checked with agent for on the phone that they were in stock/available before travelling. On arrival greeted by the salesman who showed us around the three cars, sat down to do the paperwork only to be told that all three were no longer available for sale on their system.
Second visit - found a vehicle online, called to check availability (mentioned the disappointing previous experience, to avoid a repeat). Salesman showed us around the vehicle, test drive experience was fine. An hour into the visit we again sat down to discuss figures only to be told that the advertised price (still live on the dealership website 97N014501) was no longer accurate and that the actual sale price had increased by over 4k (due to offers being withdrawn).
Two wasted trips, poor customer service, this is no way to run a business.

13. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi David, thank you for taking the time to share your feedback.

Your feedback will be shared with the dealership management team so that our vehicle availability and pricing processes can be reviewed to help prevent similar situations in the future.

Thank you again for bringing these concerns to our attention.^LP

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Recently got a Ford Puma through the…

Recently got a Ford Puma through the mobility scheme. Paul Martin was amazing throughout and would recommend him and also ford St Helens to anyone. 5 star treatment. Amazing, thank you

10. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Andrew, thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear that you had such a positive experience purchasing your Ford Puma through the Motability Scheme. It's fantastic to know that Paul Martin provided amazing service throughout the process and made your experience so enjoyable.

We'll be sure to pass on your kind comments to Paul, who will be thrilled to hear them. Thank you for your recommendation and for choosing Pentagon Ford St Helens. We wish you many happy miles in your new Ford Puma!^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

All I wanted was a new battery!!!!!!

All I wanted was a new battery, 8 phone call, no answer, 2 messages left, even got through to sales (surprise surprise) who tried to put me through. Still no answer. Abysmal service

6. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Kevin, thank you for taking the time to leave your feedback.

We will insure to address this issue promptly. If you still require assistance, please contact us directly with your contact details and vehicle registration, and a member of the team will ensure your enquiry is followed up.

Thank you again for your feedback.^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A lucky escape

No-one in the sales team answering the phone the two times I tried to call was my first warning sign. I nevertheless drove two hours to Lincoln to view a pre-registered car, liked it, and the next day sold my old car and arranged a car loan. Then I noticed the feedback - 2.5 for Pentagon Lincoln on Trustpilot and a shocking 60% of the reviews are 1*. Given that dire feedback and that I would be totally exposed living two hours' drive away if there were anything wrong with the car, I asked the salesman how he could put my mind at rest. I suggested e.g. have a new car salesman go through all the features with me to check everything works, a 7-day money-back guarantee, or explain how they would help if I found later e.g. a manual were missing when I can't even get through on the phone. He didn't call me back that day to take the deposit, then the next day emailed me to effectively say no to all of those. Pentagon Lincoln are not serious about leaving their customers happy. A lucky escape.

4. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Kieth, thank you for taking the time to share your feedback.

Our aim is always to provide a transparent and professional buying experience, and we are disappointed that we were unable to earn your confidence on this occasion. Your feedback has been noted and will be shared with the management team to help us improve our customer journey.

Thank you again for bringing your concerns to our attention, and we wish you all the best in finding the right vehicle.^LP

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I just bought a chery tigo 8 summit…

I just bought a chery tigo 8 summit from pentagon chery. The experience was incredible from start to finish. Kert went beyond to make every step a smooth experience. They were honest. They were kind. All the family LOVE the car. Highly recommended.

3. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Abraham, thank you for your fantastic review!

We're thrilled to hear that you had such an incredible experience purchasing your new Chery Tiggo 8 Summit with us. It's wonderful to know that Kert went above and beyond to make every step of the process smooth and enjoyable, and that you appreciated his honesty and kindness throughout.

Most importantly, we're delighted to hear that the whole family loves the car!

Thank you for your recommendation and for choosing Pentagon Chery. We wish you and your family many happy miles in your new Tiggo 8 Summit!^LP

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Callum’s service was very good

Callum’s service was very good. Kept me fully informed and sent video of the car I was interested in.
Travelled down from Scotland to purchase car and Callum picked my daughter and myself up the next morning from the hotel we stayed in.
However, when we went to drive car away from the forecourt the petrol was on the red! I was not really happy with this. Being in a strange town and having to go and find a petrol station. Luckily there was one not too far away.
Another point, the car had been valeted but there wee still stains on the upholstery which initially I did not notice until I drove the car away. On returning home I bought cleaner and managed to get the stains off. My question is why was this not done prior to purchasing the car!
I paid a lot of money for my approved car, it being only a year old. Would have expected:
1. At least some petrol in the tank
2. The upholstery to be cleaned better

6. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Margaret, thank you for taking the time to leave such detailed feedback.

We're delighted to hear that Callum provided excellent service throughout your purchase, keeping you fully informed, sending you a video of the vehicle, and even collecting you and your daughter from your hotel. We'll be sure to pass on your kind comments to him.

However, we're sorry to hear that other aspects of your experience fell short of your expectations. We understand how frustrating it must have been to collect your new vehicle and find the fuel level so low, particularly after travelling from Scotland. We also apologise that the vehicle preparation did not meet the standard you rightly expected, and that you had to remove the upholstery stains yourself after returning home.

Your feedback is greatly appreciated, as it highlights areas where we can improve both our vehicle preparation and handover process. We hope that, despite these issues, you are enjoying your new car, and we thank you again for choosing Pentagon.^LP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unreliable and slow.

Brand new vehicle with issues. Booked an appointment through my lease company. Pentagon agreed to the next Monday. Shortly after and with no warning they pushed it back to the Monday after. Eventually got a date we could do. They kept the car in all day from 9am and only greased up the gear pedal. I’m not sure why greasing a pedal takes 8 hours.

Unreliable, and slow.

To add to this, the issue was not resolve as the symptom reoccurred less than 24 hours after getting the car back. The car is less than a month old. The service centre here clearly didn’t do appropriate checks.

2. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi Shaun, thank you for taking the time to leave your feedback.

We understand how frustrating it must have been to have your appointment rescheduled and then feel disappointed with both the time your vehicle was with us and the outcome of the visit.

We appreciate that, from your perspective, the work carried out did not justify the length of time your vehicle remained with us. While workshop time can include vehicle inspections, diagnostics and manufacturer procedures in addition to the repair itself, we recognise that this was not communicated clearly and apologise for the frustration this caused.

We would like the opportunity to review your experience and understand what happened. Please contact us directly with your vehicle registration and contact details, quoting this review, and a member of the team will investigate your concerns.

Thank you again for bringing this to our attention.^LP

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Collected my new Mazda yesterday from Pentagon Mazda Lincoln

Collected my new Mazda yesterday from Pentagon Mazda in Lincoln and Connor Prince from sales. A wonderful experience from relaxed and knowledgeable staff all round. Love the car! Special thanks also to Kevin Marshall for his help and guidance regarding the service plan,

30. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pentagon Motor Group-Logo

Antwort von Pentagon Motor Group

Hi, thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear you had such a positive experience collecting your new Mazda from Pentagon Mazda Lincoln. It's fantastic to know that Connor made the buying process relaxed, informative and enjoyable, and that you felt well looked after by the team throughout.

We'll also be sure to pass on your kind words to Kevin, who will be pleased to hear that his guidance on the service plan was so helpful.

Thank you for choosing Pentagon, and we wish you many happy miles in your new Mazda!^LP

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr