Wow! Skulle operere en visdomstand ud, og tandlægen (Daniel Muhdi) klarede det bare super godt, og tanden var ude I løbet af 20 minutter. Har aldrig mødt så behagelig og en dygtig tandlæge som ham! En... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Wow! Skulle operere en visdomstand ud, og tandlægen (Daniel Muhdi) klarede det bare super godt, og tanden var ude I løbet af 20 minutter. Har aldrig mødt så behagelig og en dygtig tandlæge som ham! En... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Jeg fik en akut tid i påsken, da min egen tandlæge havde lukket i påsken. Jeg blev mødt af en meget sød receptionist - Karin. Selv tandlægebehandlingen var ligeledes af en sød og professionel tandlæge... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Det sødeste og mest behagelige personale, tandplejere og tandlæger 🤎 Jeg har slem tandlægeskræk, og jeg har altid følt mig i enormt trygge hænder hos PLUS1. De håndterer angst super godt, og e... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Efter massiv tandlægeskræk og med MEGET lange pauser imellem tandlægebesøgene, prøvede jeg denne klinik. Det er den første tandlæge jeg har været hos, hvor jeg er 100 procent tryg, hvilket også har g... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Vom Unternehmen geschrieben
Bittet Kunden um Bewertungen
Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.
Hat 28 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 1 Monat
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Nem indtjekning, behagelig atmosfære i venteværelset. Professionel, men alligevel afslappet tilgang til min sag. God dialog. Nem tidsbestilling og advisering.

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
Hvad gjorde det til en god oplevelse? Selvfølgelig er det et samlet indtryk man får, fra man kommer ind af døren til man går ud, - og det er yderst behageligt! Vigtigst af alt er så klart tandlægen. Rosa er den bedste tandlæge jeg har haft i mine 71 leveår. Hvis jeg kunne give Rosa 100 stjerner ville hun få dem!

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
Super glad for min tandlæge i Plus1 i fields. God atmosfære og forståelse for min tandlægeskræk som er minimeret efter jeg bruger Plus 1 😉

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
Vanvittig god forklaring under arbejdsprocessen.
Gode råd, tips og tricks til tandpleje efterfølgende!!

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
Lisbeth er grundig og dygtig, imødekommende og ordentlig!

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
Meget venlig og omsorgsfuld behandling, så man føler sig tryg og i gode hænder.
Receptionen meget venlig og hjælpsom
♥️

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
Altid søde, altid effektive! Har været her nogle gange og har været rigtig glad for den behandling jeg har modtaget

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
Jeg har tandlægeskræk i meget høj grad. Aldrig har jeg haft en bedre tandlæge. Omsorgsfuld, forstående og søger for hele tiden at informere mig hvad hun gør. Jeg føler mig set og hørt. Det gør at jeg de sidste mange år er kommet til mine kontroller, som giver mig en større livskvalitet. Jeg kan kun anbefale Plus1.

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
Venlig opmærksom kompetent det er de bedste ord til at beskrive oplevelsen hos plus 1( og jeg har betydelig tandlæge angst)

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
Jeg var inde hos Izabela til tandrensing.
Jeg havde nogle misfarvinger, som jeg troede var umulige at fjerne, men det lykkedes hende at fjerne det hele, og jeg er så glad for det.
Jeg plejer også tit af få ondt i hoved og tandkød efter en tandrensning, men ikke efter Izabelas behandling.
Hendes hænder er virkelig guld værd!

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
jeg er nok jeres værste patient - nervøs og kan ikke finde ud af at gabe ordentligt op. jeres rolige omgivelser hjælper meget.
Jesper er super god :)

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
God behandling og afslappet stemning.
Skønne kvinder til at rave mig i munden!

Antwort von PLUS1 Tandlægeklinik
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.