Roarautomobiler 

Danke, dass Sie Trustpilot besuchen. Leider ist die Abgabe von Bewertungen an dieser Stelle nicht mehr möglich, da die Website dieses Unternehmens nicht länger existiert. Bitte kontaktieren Sie uns, wenn Sie Fragen haben.

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kun en god oplevelse at handle med jer!

Har lige købt en bil hos Roar AUTOmobiler, har haft et skønt forløb med at finde bil, få hjælp på diverse spørgsmål, hjælp til papir arbejde og god tålmodighed til at føle efter :)! Varme anbefalinger fra mig af !

9. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Helt fantastisk sted og service

Må bare sige Roar Automobiler er et helt fantastisk sted! Har været i dialog med 2 sælgere og købt bil der nede. Jeg sidder tilbage med følelsen af de virkelig gerne ville hjælpe på fantastisk måde og ikke bare en bilsælger som skulle skyde en bil af. Servicen er fuldkommen i top og jeg har følt mig meget velkommen. Jeg kunne til hver en tid finde på at vende tilbage!

12. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bedre end god service

Fandt en god kandidat til ny (brugt) bil hos Roar og besøgte dem for en prøve tur. Det var regnvejr, så kunne ikke prøve den ved motorvejsfart. Fik super vejledning og endte med at købe den. Sælger ringede selv dagen efter slutsedlen var skrevet og sagde de havde konstateret at den rystede lidt i rattet ved høj fart. De smed derfor nogen nye fælge oven i handlen ub. Alt i alt en super oplevelse.

1. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super hyggeligt

Super hyggeligt, jeg fik en god pris på en dejlig el bil. Jeg har hørt meget negativt om bil sælger, det modbeviste Thomas fuld ud. Jeg fik oven i hatten en forsikring til 50% af den pris mit normale selskab kunne tilbyde. Så de er et besøg hver hos Roar.

17. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brugtbilskøb på den virkelig gode måde

Jeg var på udkig efter en brugt Mondeo, og faldt ved en tilfældighed over Roar automobiler.
Fra det øjeblik, hvor vi kom ind i butikken, var der en positiv og venlig atmosfære.
Jeg fandt en model, der var væsentlig yngre end min anden, og så var det jo "kun" et spørgsmål om at få enderne til at mødes.
Det sørgede Rasmus for, og til trods for at min gamle bil, nok var temmelig slidt, så fik jeg en acceptabel pris for den.
Der var lidt småting, der skulle laves på den nye, bla skulle den have et serviceeftersyn, og så have plader på.
Yderligere fik den en polering, og rettet et par små-buler (stenslag) ud.
Dagen inden jeg skulle hente bilen, fik jeg en mail, hvor der stod, at da een af bulerne ikke kunne rettes tilfredsstillende, så havde de været nødt til at sende bilen til autolakerer. Derfor kunne jeg ikke hente bilen den dag, men et par dage senere. Yderligere havde de bemærket, at der var slidt hul i måtterne, så derfor var der bestilt et nyt sæt måtter til bilen.
Det er, hvad jeg kalder GOD KUNDEPLEJE!
Der har så vist sig nogle småting, hvor jeg bare har fået at vide, at jeg skal komme forbi, så bliver det rettet.
Jeg kan på det varmeste anbefale Roar Automobiler, og hvis de stadig eksisterer, når jeg skal have en anden bil, så er det KLART et sted jeg vil besøge igen.

3. Mai 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

En rigtig god bilkøbsoplevelse

Det er 16 år siden vi købte bil sidst, og det var godt vi valgte Roar Automobiler. De er erfarne, og har arbejdet i branchen i mange år. Thomas derudefra var en rigtig god hjælp. Vi havde en Skoda Octavia fra 2003 og har nu fået en fra 2017. Og der er intet at klage over. Den kører som en symaskine, selv her i februars iskolde dage. Vi sagde ja til et tilbud om 2 års fuld garanti, og bad om de kunne installere Apple Carplay og give den anhængertræk. Den blev leveret nysynet en uge efter. Og vores gamle bil indgik i handlen. Det var altsammen en rigtig god bilkøbsoplevelse.

16. Februar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

God service og snak på mit niveau.

Købte en bil sidst i november 2020 og det var pæne og rene lokaler og en god velkomst hvor man kunne gå og kigge efter ønske uden at skulle have en sælger tatoveret på hoften. Jeg havde set på flere biler på forhånd og alle spørgsmål jeg havde blev besvaret med det samme og ærligt. Et spørgsmål skulle lige undersøges og 5 minutter efter havde jeg det rigtige svar frem for der blot var slynget noget ud. Super service, god opfølgning efter jeg havde købt og fået bilen hjem om jeg var tilfreds og fik lige en mail af service eftersynet på bilen. Ingen slinger i valsen og kun en god anbefaling herfra. Jeg er ikke super god til biler og mine spørgsmål var måske for nogle simple men der blev svaret så det var til at forstå og uden en masse teknisk ævl.

Havde efter et par uger en lille fejl på bilen (mikrofonen er for lav) og det er blot noget der skal laves og med det samme ved kontakt så fik jeg oplysninger på hvem der kunne lave dette og det var dækket under den garantiaftale der er på bilen. Ingen slinger i valsen på dette heller. Fulde 5 stjerner herfra.

21. Jänner 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr