Oseriöst företag
Jag beställde en carrot sun oil, de första jag märkte va att den inte ens va 100% full, de va typ 60 % av den som va full.
2. Produkten hade gått ut i datum när jag fick den (6 månader gammal)
3. Produkten va inte alls äkta, kollade på hur texterna va jämfört med min äkta carrot sun, de va en stor skillnad mellan dom.
Så som en normal människa hade gjort så kontaktade jag dom främst för att produkten är en hudvårdsprodukt som har gått ut i datum. De kan vara farligt för någon med eksem eller känslig hud. Fick inte ens ett svar tillbaka, så valde att skriva en recension på deras hemsida om hur missnöjd jag va med produkten.
Då valde dom att ändra HELA min recension till någon positivt. Typ hur nöjd jag va med produkten och så la dom till att den inte är fake så som andra hemsidor.
Och de va inte alls de jag hade skrivit.
Hörde av mig 3 gånger och tillslut anmälde jag till Konsumentverket och ska kontakta ARN.







