Testprep Online Bewertungen 140

TrustScore 4.5 von 5

4,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Testprep Online is a great tool in helping my kids get ready for their various assessments at school. Often times the school lets us know of upcoming tests but fails to provide sample questions which... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We have been using its MAP PrepPack for years and find it very helpful. What really impresses us is that after learning Science is added to the test, Testprep promptly added the subject to its PrepPac... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This was a great resource to prepare for the Math MAP assessment. My child’s scores are proof that it works when students practice consistently. I also like that it prepares students for the test form... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

We had technical difficulties. Initially there was almost no content in the Advanced SCAT modules, question #1 of each module will be available but #2 and thereafter will be blank. Going through FAQ... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Veranstaltungen & Unterhaltung

Vom Unternehmen geschrieben

TestPrep-Online


Kontaktinformationen

4,6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

140 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Simply the worst

Simply the worst. I never even opened the website test and viewed it. I proactively purchased for when I needed it and then they said it was expired. After no email response for days, I used the live chat
They kept saying they would review, look into it, see how they can help and get back to me asap. I continually followed up and just continued to be told someone would get back. Still nothing. At this point it is useless but everyone should know the awful customer service and company that this product represents. As a school district administrator there are so many companies out there who offer this service and this is certainly not one that stands behind their products or word. Dont let them fool you with "just contact us and we will help" because they don't and won't.

** Follow up to their reply. There was nothing clear about the expiration of the purchase. It was a complete shock that something that was never used expires. I initiated on live customer service multiple, multiple times and all I would ever receive is we will get back as soon as possible, someone will email you. It is late on a Tuesday now. Inquiries began over a week ago. I still do not have an email or resolution. I should not have to inquire on live yet again as it has been repeatedly said that someone would email and get back to me.

5. Februar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Testprep Online-Logo

Antwort von Testprep Online

Dear Principal,

Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear that you are not satisfied.

Our customer service team is available 24/7 and have responded to your email and chats in a timely fashion.

You requested a courtesy extension of your license, a request that needed to be reviewed by management, which could not be done until after the weekend.

Please contact us on live chat for further assistance.

We look forward to hearing back from you.

All the best,
TestPrep-Online Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super Helpful Test Prep

My son starting prepping for the CogAT only 2 weeks before the exam and the practice test and explanations where were super helpful in getting him familiar with the type of questions, the logic, and how to think about and approach choosing the correct answer. After he took the exam he felt like he was well prepared, no surprises. He was confident that he did well and knew how to spot the tricks. The answer explanations taught him how the test designers were thinking, which helped him to narrow down the correct answers. Highly recommend. The timed aspect was also helpful. - Thank you!

17. Jänner 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best Gift for kids and Best Investment for parents

We are very glad that we purchased the family premium membership. Our son can go through all the course content and prepare for CogAT, MAP tests. One stop place for AIG tests, does not matter which state you reside in. The curriculum is in very detail. The website works with no issues and we can track the progress by viewing the summary report. The customer service is awesome, We did not have to talk to any one over phone, We discussed on chat and were very satisfied with the suggestions.

29. Dezember 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible website that does not work few…

Horrible website that does not work few questions in. It loads and reloads and craps out. I paid $69 for their membership and now it does not work at all. I am asking for my money back.

2. Oktober 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Testprep Online-Logo

Antwort von Testprep Online

Dear Baba,

We are sorry to hear that you experienced technical issues on our website and we sincerely apologize for the inconvenience.

Unfortunately, we had a temporary connectivity issue, but it was resolved by our tech team within 1/2 hour.

We apologize for the issue and we are aware of how important it is to have a good user experience.
We are doing everything we can to provide that.

Regarding compensation, we will be happy to discuss it with you. You are welcome to contact us here: https://www.testprep-online.com/contact-us

All the best,
The TestPrep-Online Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Not the best first impression

Better now that it’s working.

****

Useless. You try to load up an exam and it times out.

I don't know if it's a scam or they have a horrible online product.
***
Updated review - I’ve upgraded from 1 to give them a chance. My first customer experience was not a positive one. I had to contact them to validate my purchase (I wasn’t getting my product to show up online originally) and my first try with the product I was getting time out issues. Not sure I buy that it was only for 30 min. Maybe I just had bad luck.

30. September 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Testprep Online-Logo

Antwort von Testprep Online

Dear Mike,

We are sorry to hear that you experienced technical issues on our website and we sincerely apologize for the inconvenience.

We can assure you that we are in no way a scam.
Unfortunately, we had a temporary connectivity issue, but it was resolved by our tech team within 1/2 hour.

We apologize for the issue and we are aware of how important it is to have a good user experience.
We are doing everything we can to provide that.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance.

All the best,
The TestPrep-Online Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

EXPENSIVE. PLEASE SPEND YOUR MONEY SOMEWHERE ELSE.

I give 1 star because of the price. I signed up for 3rd Grade CogAt test material. It cost me a pricey $67. All I had access was for 2 tests and some math enrichment questions. The way it was advertised was very misleading stating there were ~450 questions for CogAt test. 80% of the questions were for Math enrichment and not towards the exam practice. CogAt is Verbal, Non Verbal and Quantitative. There were exactly two tests for CogAt and thats it. For $67 thats nothing. It was a pure waste of money.

If you are a parent and looking for some test prep material for CogAt test for your kid, this is SUPER EXPENSIVE and provides LEAST amount of actual test prep material. PLEASE SPEND YOUR MONEY SOMEWHERE ELSE.

8. Februar 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Testprep Online-Logo

Antwort von Testprep Online

Dear Ram,

Thank you for taking the time to review our CogAT PrepPack. We sincerely apologize for the misunderstanding.

As specified on the product page (https://www.testprep-online.com/cogat-9-premium-pack.aspx), there are two full-length CogAT practice tests included.

There are 427 FREE Math Enrichment questions, which are additional practice and are listed separately on "The pack includes" breakdown.

Your success and satisfaction are our top priorities and we will continue to work with you to improve your experience with us.

All the best,
The TestPrep-Online Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered my membership (annual) in …

I ordered my membership (annual) in January 2017. They said it is expired on NOVEMBER 26th 2017!!!! It was supposed to be for one year but they just cut it short. My son needs to prepare for the math test for tomorrow right at this moment but of course the account is blocked. There is no phone number and no 24 hours customer service. No way to contact them when I really need to. They say they respond within 24 hours which is absolutely NOT HELPFUL for me at this moment!
Anyhow I can't believe that they say my account is expired 2 months early than it should be.

6. Dezember 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Testprep Online-Logo

Antwort von Testprep Online

Dear Aneta,

We are sorry to hear that your son did not have the chance to practice more before his test and sincerely apologize for the inconvenience experienced.

Kindly note that on our product page it is written that our CogAT PrepPacks have a 10-month license.

Our customer service team is here to provide assistance at any time.

All the best,
The TestPrep-Online Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Complete SCAM

Complete SCAM! BEWARE! SCAM!
We logged in, once you log out, your password doesn't work and the reset function doesn't work, no way to contact the company. We created another login and actually made a purchase and then were completely locked out again with no recourse. It's all handled through some intermediary called BLUESNAP and they have no answers either. In the end, no test, no help, no product. Called credit card company to watch out for charges. This is a total scam. Please watch out!

2. November 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Testprep Online-Logo

Antwort von Testprep Online

Dear NVL,

We are sorry to hear about your experience on our website and sincerely apologize for the inconvenience.

We are unable to locate you email address/account in our system. Please note that we have written to you via TrustPilot in order to get in touch.

Customer success and satisfaction are our our top priorities, and we are sorry to hear that you did not have the opportunity to use our product.

We provide full refund when a customer is not able to use their PrepPack, and we encourage you to contact us so that we can proceed accordingly.

Kindly note that when there is a typo in the email address, the reset password does not work properly, and our emails may be placed in the spam/junk folder.

Additionally, we respond to customer support tickets within 24 hours.

All the best,
The JobTestPrep Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Trustworthy Website

My children enjoyed the cogAT tests, they practiced before testing at school & this boosted their confidence for the real testing day. The children said the tests were of very similar format. Our goal was to get them familiar with similar testing conditions for confidence. They found it all lots of fun!

Customer support can be slow with time zones between countries, therefore I would recommend planning in advanced a few days beforehand. I would recommend the premium package as it is a 12 month renewal where the individual packages are only 10 months.

With any hiccups I experienced Helen was very reasonable & provided the support I requested.

25. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

revise my previous review

My daughter has a test coming up tomorrow and I wanted her to practice a full test right before. Thinking that if we buy online, we wiIl be able to access the material right away as themselves also indicated on their website -- once you sign up, you have access to all the material on the site. I purchased the premium membership, then discovered that I can access nothing and I will have to wait for about 24 hours to have access to whatever assigned to me per my survey. Due to my urgent situation, I tried to contact some customer support then found out I can only email them, no hotline, and they may respond in 24 hours, which would be useless to me.

As an update, a little over an hour after I signed up, they emailed me and granted the access to me. Even it mentioned on the website, their customer support will contact me within 24 hours, they actually did fix my issue and responded to me in an hour. So that's helpful.

6. März 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not as advertised.

Extremely disappointed with this product/service. First purchase was useless causing me to purchase a Premium Membership in order to receive access to all of the test. All of the test turned out to be very little. All in all, it was a complete waste of money. It took several days to even get authorized to use what I purchased. The customer service is poor. I requested a refund and never heard from them again. Do not use this service.

22. August 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Testprep Online-Logo

Antwort von Testprep Online

Dear Paul,

Thank you for your review. We are sorry to hear that you are not happy with our service.

We have looked into our correspondence with you and unfortunately there was a misunderstanding - we were waiting to hear back from you whether or not you managed to access your practice drills.

We have now provided you with a full refund and we apologize again for the inconvenience.

Helen McGill
Customer Support at TestPrep-Online

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

technical gliches

Good site but lots of technical issues

13. August 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Testprep Online-Logo

Antwort von Testprep Online

Dear customer,

Thank you for taking the time to write your review.

Our customer service team has provided you with detailed instructions on how to best utilize our platform to your satisfaction.

Please do not hesitate to contact us again with any requests you may have.

All the best,
TestPrep-Online Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr