TileBar Bewertungen 

8 834
•
TrustScore 3 von 5

3,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had an excellent experience with TileBar! I placed a very large tile order, and from start to finish, everything went smoothly. The pricing was extremely competitive, the shipping was fast and r... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst company I’ve ever dealt with. I would never recommend TileBar to anyone. Our client purchased $53,000 worth of floor tile, and it took eight weeks to arrive at TileBar’s warehouse.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I couldn’t be happier with my Tilebar experience! Ordering the flooring was incredibly easy and the entire process was seamless from start to finish. The flooring arrived exactly as expected. The... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Great sales representative, good prices but the absolute worst shipping/packaging department. Every box had broken open where taped. Thinnest cheap tape available. Spoke with sales representative... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Innenarchitekt
  2. auch in
  3. Fliesenfachhandel

Vom Unternehmen geschrieben

TileBar is an innovative design resource dedicated to transforming spaces. With tailored, expert solutions that exceed the expectations of residential and trade clients alike, TileBar provides the most modern and inspiring tile and stone shopping experience in the industry. Through a curated product assortment, technical innovation, personalized service, and an elevated omnichannel experience, TileBar ensures that every project accomplishes a unique vision and aesthetic.

Vom Unternehmen geschrieben


Kontaktinformationen

3,2

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

8834 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,2

Alle Bewertungen

(8 834)

16 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

DO NOT PAY THE EXTRA $100 to "Skip the…

DO NOT PAY THE EXTRA $100 to "Skip the line". They hours are too limited. If you call at 3:30 pm they ate closed (even though the hours state they are open until 5:00 pm . They also do not work weekends. I placed an order on 9/15 paid the extra $100 and here it is 9/22 and I still do not have the tiles .

15. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hello,

We apologize for your negative shopping experience while purchasing with us. We thank you for your feedback and appreciate you bringing this to our attention. Our team is currently looking into this, and we will be reaching out to you privately to discuss this matter. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible experience

Terrible experience. Received an order of $1300 worth of tile 2 weeks after ordering, 98% of what was delivered was shattered. The order was placed in my driveway on a pallet, where it was obviously haphazardly packed, and no miracle could have saved it during shipping. When I reached out to customer service I had to email 6 times before ever receiving a response (don’t even bother calling, no one will pick up). They were unapologetic at best. I was issued a refund and when I asked what they planned to do with 500lbs of trash (useless tile) that was dumped in my driveway they said it is on me to figure out and asked that I “hold on to it for up to 30 days in case their claims department needed to physically inspect it” (I sent 30 photos and a video) The removal and disposal will cost me at minimum $200 to have a junk removal company come and pick it up. What a waste of time and money. 0/5 stars.

12. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Kathleen,

Thank you for your feedback on your purchasing experience with us. We apologize that your experience was not great and appreciate you bringing this to our attention. Your concerns have been escalated and we will be reaching out to you privately to discuss this matter. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

3 weeks and no tile

Very disappointed. I Ordered tile 3 weeks ago. Two of the three tiles were in stock at the time with one expected in a short time later. I’ve had a couple of emails from my rep promising that the tile will ship but still nothing. They apparently have moved warehouses and that has caused issues. Bottom line for me is I have a project that is waiting on this material and I never expected such a lack of response. I am going out tomorrow to source this tile from another vendor. I do not have confidence that tile bar will deliver. Will not order again. I don’t blame my rep- his hands are tied. There seems to be a lack of management and accountability within the fulfillment side of the house

8. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Sarah,

We apologize your recent shopping experience has not been great and appreciate you bringing this to our attention. Our team would certainly like to improve your experience with us. Your concerns have been escalated and we will be reaching out privately. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Expensive shipping with destroyed tile

I ordered for a small kitchen backsplash job. Their shipping cost hiked the cost by $3/sq ft. The tile arrived poorly packed in eco-friendly shredded paper with 30% of the tile destroyed. Customer service responded relatively quickly but their resolution and return policy is pretty limited. The whole experience delayed the job. I would not order from Tilebar again. Maybe OK if you have one of their stores close but shipping seems over their competence level

2. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi,

Thank you for your feedback on your purchasing experience with us. We apologize that your shopping experience was not great and appreciate you bringing this to our attention. Our team is looking into this, and we will be reaching out to you privately to discuss this matter. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong material sent replacement is taking over a week, customer service is horrible.

They sent the wrong tile then took several days to process the replacement. I had to reached out to find our when to expect the order we since they never did tell me, after 3 days its still not shipped. I was told it would ship on Friday but it did not and now im waiting to see if it will go out on Monday. I had to argue with them for 45 minutes and wad sent to three departments before they agreed to expedite shipping and not charge me. Ridiculous how they treat their customers. I'll never place another order and I'll let my clients know they are an unreliable source.

4. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Joe,

Thank you for your feedback on your purchasing experience with us. We apologize that your shopping experience was not great and appreciate you bringing this to our attention. Our team is currently looking into this, and we will be reaching out to you privately to discuss this matter. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

UPDATE ON "Absolutely horrible"

FINAL UPDATE: 8/3/23
They resolved the issue fairly and I'm satisfied with the resolution.

AS OF JULY 31ST, STILL HASN'T PRIORITIZED ME TO RESOLVE ISSUE DESPITE RESPONDING HERE & CLAIMING OTHERWISE.

Absolutely horrible!
Placed an order online - took out $ for full order same day. THREE DAYS later received email that OUT OF STOCK on some items. I advised to ship what they DO have. They didn't.

2 weeks later called. STILL NOT SHIPPED? "logistics problem" said will PRIORITIZE AND HAVE IT AT MY PROPERTY within 2 days. Did not receive. Called. Still not shipped because of the "warehouse". ?? No call, no email again.

Finally speak with a "supervisor" who then said it'll be sent but another company will call to set up. Won't be until another four days until I MIGHT hear from THEM.

TRUST ME.... don't use this company. ESPECIALLY if you have a time line. Also, WATCH your statement for what they take out and what they ACTUALLY send.

18. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Dawn,

We apologize your recent shopping experience has not been great and appreciate you bringing this to our attention. Our team would certainly like to improve your experience with us. Your concerns have been escalated and we will be reaching out privately. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Amulet Madre Perla

We ordered 2 pallets of the same tile & one was damaged by the shipper!! The tile was on sale & discontinued. I asked TileBar if they would give us the sale price on one of the other color choices even though the other colors are not on sale but would be the only option for a cohesive look to what we currently installed. TileBar refused to do so & did not make it right!!

5. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Karina,

We apologize your recent shopping experience was not great and appreciate you bringing this to our attention. Our team would certainly like to improve your experience with us. Your concerns have been escalated and our team is looking into this. We will be reaching out privately. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The absolute worst

This was ridiculous. I placed an order for samples early on a Tuesday morning (before 9AM), and paid for "guaranteed next day delivery." However, by 5PM on Wednesday, I had no samples. I called "customer service" and, after being forced to listen to extremely discordant on-hold music for quite a while, I was told that my order was "still processing," but they didn't know why. They told me that they would refund the amount I paid for next day delivery (thanks!), but assured me that they weren't actually cancelling my order, and that I would have my samples on Friday (which is today). Anyway - surprise!!!! (not really) - no samples! I just spoke with "customer service" once again who, after making me listen to the same hideous music, informed me that my order was "still processing" (but they still don't know why). In addition, because the "processing department" had gone home for the day (which makes sense, since it's 2:30PM!), the best that they could do was to "guarantee" that I might get my samples next Wednesday. Or Thursday. Because "next day" means the next day AFTER a 24 hour (or, in this case, 6 day) turnaround time. Oh, but they made to sure to tell me that it wasn't my fault. Whew! I was worried! Anyway, Tilebar, you just lost a large job this time - and I will definitely never use you in the future.

9. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Holly,

We apologize for your negative shopping experience while purchasing with us. We thank you for your feedback and appreciate you bringing this to our attention. Your concerns have been escalated and we will be reaching out to you privately to discuss this matter. Our team would certainly like to improve your experience with us, so please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is horrendous

This company is horrendous! I placed two orders with a guaranteed second day delivery. The first shipment did arrive on time but the edging we ordered in the delivery was bent. The second shipment is now 5 days past the guaranteed two day shipping window and they literally could not offer us anything. The supervisor was completely unhelpful and basically said they did their part and its on UPS even though they literally up-charge you for this "guaranteed 2 delivery". They do not stand by their word, offer terrible customer service, and are downright unhelpful. I would not recommend this company unless you are willing to deal with incompetence and feel completely frustrated.

11. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Lindsey,

We apologize for the negative shopping experience you had while purchasing with us. We thank you for your feedback and appreciate you bringing this to our attention. Our team is currently looking into this and we will be reaching out to you privately to discuss this matter. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shipped wrong tile labeled as correct tile

Our contractor ordered the tile we selected from TileBar. As installation began, two-thirds of the boxes of tile were the wrong color and mislabeled as the corect color. Our job is now set back weeks. This will be the last time we order from TileBar.

10. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Roger,

We apologize for the negative shopping experience you and your contractor had with getting a resolution to the incorrect tile being sent to you. We appreciate you bringing this to our attention and we are currently looking into this. We will be reaching out to you privately to discuss this matter. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Didn't send me the entire order and then charged me for the rest.

I ordered tile in advance of a bathroom remodel. Turns out they didn't send me all the tile I purchased as I was short a box but by the time I discovered it, I had already passed the deadline for any sort of compensation. I called and asked if they would make an exception and while they acknowledged it was their mistake, they would not send me another box for free-- even though I had already paid for it. I had to order another box of tile, even though it was their mistake, and they charged me $240 for it.

9. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Arrio,

Thank you for your feedback on your purchasing experience with us. We apologize for the negative shopping experience you have had with us, and appreciate you bringing this to our attention. Our team is looking into this and we will be reaching out to you privately to discuss this matter. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

they charge a $75.00 flat rate for shipping…

they charge a flat rate for shipping tile that is $75.00. This was not relayed on their web site clearly at all. I spent many hours picking out tile samples then waiting for them to arrive in the mail. I picked out the tile I wanted but only needed 3 boxes for a kitchen back splash that is when I found out about the $75.00 shipping rate which is ridiculous unless you are ordering a huge pile of tile. So I wasted a lot of time and was very dissapointed. I went with another company and ordered tile that is shipped for free. Please make this minimum shipping fee known on your web site before people go to the trouble of choosing and ordering samples so you don't waste people's time

30. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Julie,

Thank you for your feedback on your purchasing experience with us. We apologize that your shopping experience was not great and appreciate you bringing this to our attention. Our team would certainly like to improve your experience with us. We will be reaching out to you privately to discuss this matter. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give this a NEGATIVE star I…

If I could give this a NEGATIVE star I would - Tilebar delivered DEFECTIVE TILE to our construction company then refused to pay for return shipping and even threatened restocking fees! The tile was falling off the backing sheet! We're not going to take 5 extra house to "restructure" 40 sheets of tile (each tile was 5-8 pcs)! WOULD NOT RECOMMEND! PS we had to pay $400 to return their DEFECTIVE MERCHANDISE to get our credit! Nice way to start, rather END a business relationship with a Contractor.

1. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Alison,

We apologize your recent shopping experience was not great, and appreciate you bringing this to our attention. We would certainly like to improve your experience with us. Your concerns have been escalated and we will be reaching out privately to discuss this matter. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I wish I had a positive review…

I wish I had a positive review to write. I placed an order for tile and selected the Pay in 4 option from Paypal. I was charged the full amount. I called Tilebar who told me it was Paypal's "promotion", and their issue if it was not offered. I called Paypal who told me it was the merchants issue of whether or not they accept the Pay in 4; and that their website was misleading. I called Tilebar again and spoke to a manager. The ONLY option I was given to rectify this was to RETURN the tile, wait for it to process, and place the order again over the phone to "confirm" the Pay in 4. Very frustrating to be told from two companies that there is nothing they will do about the discrepancy between their systems.

21. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Danielle,

Thank you for your feedback on your purchasing experience with us. We apologize that your shopping experience was not great and appreciate you bringing this to our attention. Our team is looking into this and we will be reaching out to you privately to discuss this matter. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered tile with expedited shipping

Mario at Tilebar went the extra mile to get my tile to me ahead of time after some confusion with my order. I appreciate the attention and priority given to make things right!

9. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TileBar-Logo

Antwort von TileBar

Hi Anita,

We apologize your recent shopping experience was not great, and appreciate you bringing this to our attention. Our team would certainly like to improve your experience with us. Your concerns have been escalated and we will be reaching out privately. Please keep an eye on your inbox.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I ordered the Tehama White tile

I ordered the Tehama White tile. This is my first time ordering online. The tile was a bit larger than expected but I used it anyway for my kitchen backsplash. It came out nice but I will never order tile online again because I ran out and had to order more, the shipping for two boxes of 25 pieces of tile each cost me $100 not including the cost of the tile. I only ended up using 3 pieces of tile from one box and to return the rest would have cost me because tile is heavy and there is a 15% restocking fee. I decided to keep the rest because it wasn't worth it.
Buy your tile from a local store unless you absolutely know the specifications of each cut to order enough to know your actual cost.

7. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Selection and sample options

Tile Bar was fantastic with their selections and options. I loved that I could purchase samples which made it so much easier to make decisions when designing my kitchen.

12. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr