Jeg har i forbindelse med arbejde boet på tylstrup kro de sidste 14 dage, og jeg kan med sikkerhed sige at jeg aldrig nogensinde før har mødt så ubehøvlet personale før, der er ikke skyggen af ser... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Jeg har i forbindelse med arbejde boet på tylstrup kro de sidste 14 dage, og jeg kan med sikkerhed sige at jeg aldrig nogensinde før har mødt så ubehøvlet personale før, der er ikke skyggen af ser... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Tak for en dejlig 70 års fødselsdagsfest vi holdt hos jer, det var 5 gang jeg holdt rund/halvrund fødselsdag hos jer, og vi glæder os allerede til om 5 år at holde 75 års fest hos jer. Alle gæsterne r... Mehr ansehen
Havde bestilt booking med ankomst til kl 14, men ankom noget tidligere. Intet problem sagde dame i baren, og gav nøgle til værelse. Det er altså god service. Aftensmaden var super godt tilber... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Jeg har fået min stamkro tilbage. Skrev for tre år siden en trist anmeldelse, efter mange dårlige oplevelser efter det daværende ejerskifte. Det seneste års tid har jeg givet kroen et(mange) forsø... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Dansk kro med hovedbygning hvor restaurant og selskabslokaler holder til. Motelværelser i bygninger bag ved kroen. Vi står for hjemlig hygge og varme samt professionel betjening
Tylstrupvej 36, 9382, Tylstrup, Dänemark
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 24 Std.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Jeg har i forbindelse med arbejde boet på tylstrup kro de sidste 14 dage, og jeg kan med sikkerhed sige at jeg aldrig nogensinde før har mødt så ubehøvlet personale før, der er ikke skyggen af service eller venlighed.
Maden er en klasse for sig (altså laveste klasse) efter 14 måltider på kroen kan jeg med sikkerhed sige at deres kok skal tilbage på kokkeskolen. Selv de mest simple retter var nærmest uspiselige, og det var tydeligt at der intet håndværk lå bag. Jeg kan på det kraftigste anbefale alle ikke at besøge tulstrup kro, de får kun 1 stjerne fordi man ikke kan give nul!
Værelse 1 de sidse 14 dage. Og forstår bestemt ikke at I nogensinde har fået ros for personale eller maden!

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Jeg havde fornøjelsen at spise på Tylstrup Kro, og må sige, at der var noget af en overraskelse. Udefra ser alt godt ud. Ved første skridt indenfor bliver man mødt af værtshusstemning og massiv lugt af cigaretter. Denne lugt hænger i over hele restauranten. Ganske forfærdelig og ulovligt.
Personalet er søde og rare. De fleste af dem.
Maden er dyr i forhold til smag og kvalitet. F.eks. smagte mørbraden af gris af orne, hvilket er under dagligevarebutik kvaliteten. Burgeren var god og kartofler og lign. godt. Husets rødvin var udrikkelig. Den står til 41kr i supermarkedet. 3,2 på Vinino. Ganske forfærdelig. Solgt til 235kr. Hører ingen steder hjemme. Ikke et sted jeg vil komme igen. Maden var ikke dårlig, men med røg, dårlig dyr vin og en lille sodavand til 30kr, så kan det ikke blive til mere end 2 stjerner. Så styr på cigaretterne og juster en smule på kvaliteten, så kan det blive et godt sted for mig.
Update
Tak for svar.
Beklager jeg har skrevet en lavere pris på jeres vin. Ændrer dog ikke på beskrivelsen.
Dejligt I har plads til alle, men døren var åben ind til krostuen. Loven forbyder røg alle steder der serveres mad på over 40m(2). Det gælder også hos jer.
Smag og behag omkring maden, har I ret i. Det er min anmeldelse også baseret på.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Fantastisk mad det kan sku anbefales

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Havde bestilt booking med ankomst til kl 14, men ankom noget tidligere.
Intet problem sagde dame i baren, og gav nøgle til værelse.
Det er altså god service.
Aftensmaden var super godt tilberede.
Et sted der varmt kan anbefales.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Vi har været på tylstrup kro en del gange og altid godt 😊
Maden er lige som det skal være, betjeningen er i top og man føler sig altid godt behandlet, vi kommer igen🤩

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Middag på restauranten var en meget god opplevelse. Utmerket service og utmerket mat. Desserten var nydelig. Verd en avstikker fra E39.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Tak for en dejlig 70 års fødselsdagsfest vi holdt hos jer, det var 5 gang jeg holdt rund/halvrund fødselsdag hos jer, og vi glæder os allerede til om 5 år at holde 75 års fest hos jer. Alle gæsterne roste maden meget der var god og personalet serverede hyggeligt under spisningen. Orla Andersen sørgede for god og hyggelig musik under maden og efterfølgende dans,. Søndag mødtes gæsterne til morgenmad inden alle tog hjem efter en vellykket fest, hvor de 2 små gæster på 5 og 7 år var glade for børne menuen som de fik. Stor tak til kokken, tjenerne og hele personalet for en god fest.
Tusind tak for en dejlig middag 😊
Vi fik middag med kronvildt og alt var lækkert.
Tak til kokken og Kasper.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Vi fik stegt flæsk i aften og det kan varmt anbefales.
Mad - service - smil og atmosfæren var helt i top, tak for jer.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Vi har lige været på et mini ferie ophold ( 3 overnatninger) på Tylstrup Kro. Vi blev mødt af et venligt og kompetent personale. Morgenmaden havde alt det man kunne ønske og alt var friskt og lækkert. Til aften fik vi veltillavet middag, som smagte godt. Værelserne var af ældre dato, men rene og i orden. Fint ophold.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Vi bestilte 2 gange kroburger.
Aldrig har vi fået så tør, branket og oversaltet hakkebøf. Som tilbehør fik vi stegte kartoffelbåde og jeg skal da love for at de var sprødstegt...tror at kokken havde glemt dem i frituren. Bollen car meget ristet og tør.
Alt i alt en stor skuffelse som vi også gjorde tjeneren opmærksom på.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Tak for en dejlig oplevelse med den mest smagfulde mad. Vi har idag holdt min mors 80 års fødselsdag. Vi har fået leveret den mest fantastiske mad, alle var fuldt tilfreds med udvalget på buffen vi havde bestilt.
Så stor tak Tylstrup Kro for god service

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Vi fik en schnitzel til 195 kr potionen, aldrig har jeg fået så dårlig mad, kartoflerne var over stegte, de sejlede i fedt, kødet var brændt på, der var flere ærter end kartofler, og sovsen ved jeg ikke engang hvad var, til de penge var jeg virkelig skuffet.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Vi var 20 kollegaer som besøgt restaurenten på Tylstrup kro, en onsdag aften. Da vi bookede bord blev vi opfordret til at bestille maden på forhånd, da vi ellers vi kunne komme til at opleve lang ventetid . Vi gjorde som anbefalet, og fik derfor også vores mad uden ventetid.
Dog var maden en STOR skuffelse! Dem som fik serveret stjerneskud, var fiskene så tørstegte at de ikke var til at skærre igennem. Fisken var desuden heller ikke frisk, men derimod fra frost (vi spurgte)
Kroburgeren var alles burgerboller som tørre tvebakker, bøfferne var oversteget og nærmest forkullet.
Betjeningen virkede ikke særlig imødekommen, og man kunne få indtrykket af at man var kommet på en dårlig dag.
Vi var alle enige om, at det nok var både første og eneste gang vi besøgte Tylstrup kro.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Hej.
Har lige været på Tylstrup Kro to nætter og det var en fantastisk oplevelse, fine værelser med et ældre rustikt badeværelse men det har også en charme, alt var pænt og rent.
Selve den gamle Kro står pænt og velholdt Iden gamle stil rigtig god charme, og maden var til 5 stjerner med pil op af, samt betjeningen 5 plus.
Alt i alt en rigtig god oplevelse, vi kommer helt sikkert igen.
Hilsen Tove og Niels Erik.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Jeg har fået min stamkro tilbage. Skrev for tre år siden en trist anmeldelse, efter mange dårlige oplevelser efter det daværende ejerskifte.
Det seneste års tid har jeg givet kroen et(mange) forsøg igen - jeg har været der 15+ gange siden, og må sige, at standarden er tilbage hvor den plejede at være. SUPER hyggelig kro, god betjening og fantastisk mad:o)

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
God mad, venlig betjening samt hyggelige lokaler. Vi var en familie på 10, der bestilte 4 forskellige rettet, som blev forbavsende hurtigt serveret, og samtidig var alle retter virkelige velsmagende. Vi havde været der tidligere, og oplevelsen dengang var den samme som nu.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Tusind tak for rigtig god mad og god servering. Tjener helt i top. En fejl, det smagte af mere, men kunne ikke få mere ned.
Kan varmt anbefales.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Har i dag været til konfirmation ved Niels 🙂
Flotte borde, lækkert lækkert mad og der var rigelig af det. Rigtige søde serverings personale, der manglede ingen ting. De var meget opmærksom på det hele.

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Jeg har været til julefrokost hos jer i rigtig mange år og må rose hele arrangementet i 2021. Maden var det bedste jeg har smagt længe og skønne tjenere der gjorde alt for deres gæster. Underholdningen var i top som sædvanlig. Tusind tak 👌

Antwort von Restaurant og motel Tylstrup Kro
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.