Used Cars NI Bewertungen 

1 574
•
TrustScore 4 von 5

4,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Dealing with Adrian from Adrian Leeson Cars Limited was a joy from the beginning. His stock is in great condition and he’s a pure gent and professional to deal with. I would tell anyone looking for a... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Usercarsni website looks more like fraud and money grabbing business. Not a single call from private buyer where caller said he called referencing usedcarsni website. All those who called refe... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought a car from MCT Cars Ltd yesterday and the whole experience was outstanding from start to finish. Colin really looked after me, made everything easy and stress-free, and I felt completely co... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Paid for car to have GuardX applied. It wasn’t done on the interior or on external paintwork. Door sills and tail gate on boot where not cleaned. Follow up afterwards was a let down, Salesman had... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Online-Marktplatz

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

More Northern Ireland used cars online than any other website.


Kontaktinformationen

4,0

Gut

TrustScore 4 von 5

1574 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,0

Alle Bewertungen

(1 574)

10 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor service could not put car on for…

Poor service could not put car on for free as it says on add under £1500.because they value more than £1500 stick to gumtree hassle free
AND SPOKE TO GIRLS ON PHONE

2. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

We’re sorry to hear about your experience. Our "no fees below £2000" policy applies to vehicles valued under that amount, with valuations provided by an independent third party to ensure accuracy. We appreciate you taking the time to share your thoughts, as it helps us improve our service.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

waste of money

I advertised on a number of sites, this was the most expensive, the ad ran for the shortest period and had the least replies, waste of money

8. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Afternoon Gerald,

I am sorry to hear that you were not happy with the service. I will make sure to pass on your feedback to management. If I can help in any way please don't hesitate to call in and speak with me.

Thanks
Anthony

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

the website is overpriced and only…

the website is overpriced and only gives you 2 weeks... ive never sold a car there and wont be advertising again

22. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Hi Conor,

Thank you for your review! We really appreciate it when people take the time to leave feedback about our company.
I am sorry to hear that you did not have a good experience on the site. If there is anything that I can do to help please give us a call on 02890324065.

Thanks again,
Anthony

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

no fees below £1500 is scam

they value your car more so they can charge £12.99. if you put price going by their valuation you wont get your car sold in two weeks. so they can carge you again.
no fees below £1500 is scam

24. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

We appreciate you taking the time to share your concerns. To clarify, our vehicle valuations are provided by an independent third party to ensure fairness and accuracy. Our "no fees below £2000" policy is designed to benefit sellers, and we’re sorry if it didn’t meet your expectations. We value all feedback as it helps us improve.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor Experience

Poor experience , took 4 days for my add to be posted, no notice of impending expiry just dumped off the site no email to contact website.
Won't be rushing back.

5. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Hi Paul, Thank you for your review! We really appreciate it when people take the time to leave feedback about our company. I will make sure to pass this feedback on to management . If you have any other recommendations, let us know via support@usedcarsni.com! Thanks again, Anthony

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointed 1 call.And car priced to…

Disappointed 1 call.And car priced to sell.Gumtree is free..mini confertabile

8. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Hi Martin,

Thank you for your review! We really appreciate it when people take the time to leave feedback about our company.

I will make sure to pass this feedback on to management . If you have any other recommendations, let us know via support@usedcarsni.com!

Thanks again,

Anthony

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

MC auto sales- visited and was offered…

MC auto sales- visited and was offered £2250 for vw polo against vw golf. Waited few weeks and went back and decided to proceed. They offered me only £2000. I proceeded as I didn’t want to disappoint my daughter. Got car home and found all
Glove box’s compartments , glasses storage all full rubbish, melted chocolate etc etc. They didnt bother valeting the car I assume, just a hoover. I paid extra for alloys and didnt recieve original wheels!!!. DONT buy from this dealer

6. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Hi,

Thank you for your review! We really appreciate it when people take the time to leave feedback about our company.

Unfortunately you have left feedback for adealer who sold you a vehicle on the Used Cars NI profile. They will not see this feedback or be affected by it. Used Cars NI is an advertising agency that helps connect customers and dealers across Northern Ireland. We can't control the interactions after contact has been established.

That being said if you have feedback to help us improve further, we'd love to know - what could we do better. If you have some feedback or suggestions, let us know via support@usedcarsni.com!

Thanks again,

Anthony

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Broken car within 4 months

Broken car within 4 months. I bought the car at the end of Feb 23 and the sales person James was extremely helpful. Everything was going great until July 23 when there was a DFP message on the dashboard and the engine light was on the car wouldn't drive over 40mph. I called the service line and was told they couldn't see my car for 2 weeks. I am supposed to be driving my car on a 2 week holiday tomorrow. David the guy from the services department said there was nothing they could do. I was extremely upset and called back again to see if they could provide me with an alternative vehicle they said there were non available and that I had to deal with the manufacturer of the car myself. After several hours of phone conversations being sent back to the switch board a number of times I asked to speak to the manager Steven who said he would speak to the services manager Lauren and call me back. I have had no follow up phone call! I am now in a position a full time working single mother with two young children who booked a two week holiday in the south of Ireland but cannot go as I am stranded with no alternative vehicle. myself and my children have been looking forward to the holiday for months.
I chose to buy a second hand car through this dealership as I though it would be trustworthy and reputable. However I've been extremely let down!

5. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Hi,

Thank you for your review! We really appreciate it when people take the time to leave feedback about our company.

Unfortunately you have left feedback for an unspecified dealer who sold you a vehicle on the Used Cars NI profile. They will not see this feedback or be affected by it. Used Cars NI is an advertising agency that helps connect customers and dealers across Northern Ireland. We can't control the interactions after contact has been established.

That being said if you have feedback to help us improve further, we'd love to know - what could we do better. If you have some feedback or suggestions, let us know via support@usedcarsni.com!

Thanks again,

Anthony

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Very expensive - use alternative

Was about to advertise on here until i saw the price (£20 for 2 weeks)!! Really!! I have just put my car on Autotrader £5 for 8 weeks!!

26. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Hi David,

Thank you for your review! We really appreciate it when people take the time to leave feedback about our company.

I will make sure to pass this feedback on to management . If you have any other recommendations, let us know via support@usedcarsni.com!

Thanks again,

Anthony

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Thanks Used Cars NI

I found the car I had been looking months for on the Used Cars NI website.

29. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Hi, thanks so much for taking the time to review the Used Cars NI platform.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought 2 cars from used cars ni from…

Bought 2 cars from used cars ni from trusted dealerships, i bought with confidence and enjoy the cars today thanks

1. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Hi, thanks so much for taking the time to review the Used Cars NI platform.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Insufficient filter options

Insufficient filter options. Also can’t save searches. Only adds.

4. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Afternoon Colin,

Thank you so much for the constructive feedback. We really appreciate it when people take the time to leave feedback about our company.

To help us improve further, we'd love to know - what could we do that would help to improve your experience. If you have some feedback or suggestions, let us know via support@usedcarsni.com or call in on 02890324065!

Thanks again,

Anthony

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great range

Great range of cars which were very easy to refine to what exactly I was after.

20. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Morning,

Thanks for the feedback. Much appreciated.

Anthony

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hassle free

Easy to.find what I was looking for.

2. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Hi Joan,

Thank you very much for the kind review. It is much appreciated.

Cheers
Anthony

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The used car website is extremely easy…

The used car website is extremely easy to use. The subdivisions relating to make; model; colour; body style etc. made finding the car that I wanted quick and simple. Photographs provided by the Seller were an honest reflection of the cars condition and service history.

10. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Hi Hugh,

Thanks for taking the time to leave a review for Used Cars NI. We are really glad you enjoyed the service provided and we will continue to strive to provide the best service possible.

Thanks
Anthony

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

bought a car of burnside motors…

bought a car of burnside motors ballyclare paid cash first few weeks car went of then ongoing problems started between engine management lights to numerous problems at 1st the car dealer came out and towed away then brought back but the problems still occured, then he started ignoring my calls and giving me the run around with numerous excuses why he couldnt answer phone it has now got to the point where the car broke down in a garage forecourt and i had to get it towed away and fixed by another mechanic who told me i had bought a death trap avoid this con man at every costs as the follow up from him was horrendous still to this day it still hasnt been resolved he now has me blocked on all numbers and txts, my wife has now been left with no car and this guy has just washed his hands off it , i have been to trading standards and am currently pursuing

13. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Used Cars NI-Logo

Antwort von Used Cars NI

Hi Will,

I see you have left a review for Burnside Motors Ballyclare. However, you have done so on the Used Cars NI review page! We are an advertising agency that do not buy or sell vehicles.

It would be best if you speak to the dealer or review them on their social media as they will not see this review or be affected by it.

Thanks
Anthony

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr