Twenty Two Tuning Bewertungen 

98
•
TrustScore 3.5 von 5

3,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought a front splitter, rear diffuser, side skirts and rear spoiler for my Mercedes CLS 63. All arrived, appeared good quality and fitted well without issues. After 6 months the r... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered the LCI retrofit headlights for my BMW F22 from Twenty Two Tuning, and I’m extremely satisfied. The fitment was excellent, everything installed without any issues. The build quality look... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought an AC style spoiler from Xxiituning and I'm so impressed with the value for money. Jack from customer service was really helpful tracking my package and letting me know when it would arrive.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super quick responses to emails everyone o had a problem. Super motivated and helpful when came to solving my problem with order or answering any questions I had about shipping or figment concerns..... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Kfz-Werkstatt
  2. auch in
  3. Autotuning
  4. Fahrzeugzubehörgeschäft
  5. Großhändler für Autozubehör
  6. Karosserieteileanbieter
  7. Kfz-Ersatzteilgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Specializing in Carbon Fiber Performance Parts for German and Japanese car models such as Audi, BMW, Bentley, Nissan, Toyota, Subaru, Tesla, Volkswagen, and more. Whether you're looking for full aerodynamic kits or individual components like front bumper lip spoilers, rear bumper diffusers, side skirts, mirror covers, or front grilles, we've got you covered. If you prefer a different style than our preset kits, we can customize a solution to fit your needs. We're here to help you achieve perfection in performance. As specialists in precision aerodynamics and carbon fiber composite materials, we’re committed to delivering top-quality products tailored to your vehicle.


Kontaktinformationen

3,5

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

98 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,5

Alle Bewertungen

(98)

10 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

You Drop shipped me the wrong…

You Drop shipped me the wrong headlights and then you expected me to ship the headlights back to you because of your lack of customer service and website mistakes, your company should be ashamed of your service and should be punished accordingly for the scamming you fabricated on your website!

27. Februar 2025
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hello ValGene,

We’re sorry to hear about your disappointment. After reviewing your order, we can confirm the headlights purchased were for the Mk7 model, while your vehicle is the Mk7.5 version. We offered a full exchange and provided the return address, but unfortunately, we never received the item back.

We want to make this right — if you’d still like to return the headlights for a refund or exchange, we’d be more than happy to assist. Please reach out to our support team at support@xxiituning.com so we can resolve this quickly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't believe the photos, not as discribed

Ordered a carbon wing for 2023 R8, confirmed prior to ordering that the wing was an OE replica and would work on the car. The wing that arrived is significantly taller than shown in the photos on the website. Easily 4+" taller and makes the car look like Fast and Furious poser. Company refuses to send the correct wing stands and instead offers a new wing that looks totally different. Installing this wing required drilling holes in the deck lid, meaning I can't just return the wing and go back to stock either. Very disappointed that this wing was advertised falsely. All I want is the correct height wing stands that it was supposed to come with!

10. Mai 2025
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

We’re sorry to hear you’re unhappy with your order. The wing you received matches the version shown on our website at the time of purchase, but we have since updated the design. As the new version uses different mounting points, the updated stands are not compatible.

We’ve offered to exchange your wing for the revised version at no cost to you, including return shipping. Please contact our support team so we can get this resolved quickly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fake ass Chinese parts

Can’t wait for this shit, they say free shipping, I ended up paying 80 on my end, then I didn’t need parts after all, I paid for the shipping fee back and restock fee, and ofcourse sending perfectly fine parts , they said they can’t take them back, so I said send em back, they wanted to charge me another 100 to send back , told them to keep their shit and then they blocked me onIG LOL effff these fakes using Chinese made shit. Ass company

28. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hello,

We’re sorry to hear about your experience. We’re unable to identify your order from this review, but we’d like to help resolve any issues you’ve had.

Please reach out to our support team at Support@xxiituning.com with your order details so we can look into this further and assist you directly.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service+products+warranty!!

what can I say about the quality of customer service of this company ???
Impressive would be an understatement…
Fast responses , excellent communication swift deliveries
Jack from customer services is a real star ⭐
Item replaced under warranty FOC … a company that honours their warranties !
Very highly recommended!

16. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hi Christos,

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that you had such a positive experience with our customer service and that Jack was able to assist you promptly.

We always strive to provide fast, reliable support and to stand by our warranty commitments, so it’s great to know you were satisfied with the swift replacement process.

We truly appreciate your recommendation and your trust in us for your CSL Yellow DRL Headlight Module purchase.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was wondering if you have a rear side…

I was wondering if you have a rear side skirt for my car g70 but for i7 to complete the look. Came out amazing!

17. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hi Jesse,

Thank you for the great review! We’re glad to hear your car came out amazing.

Yes, we do have rear side skirts compatible with your G70/i7 setup. Please send us a quick message at Support@xxiituning.com, and we’ll send you the direct product link to complete your look.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item not as described Mercedes E63S Carbon Fiber Trim

I purchased the Mercedes Benz E-Class (W212/S212) Future Design Carbon Fiber Side Skirt Trim for my 2014 Mercedes Benz W212 E63S AMG Sedan. In the description, which I have photos of, it states "Mounting tabs may require modifications for correct fitment; minor adjustments, including drilling and grinding may be necessary as part of the normal installation process." There is also a bullet point about "hardware" and "bonding tape". The portion of the bullet point about "tape" is correct but there was no hardware. The bullet point about tabs is entirely incorrect. There are no tabs on these trim carbon fiber pieces, the entire edge around each piece is smooth and uniform, and this is only a stick on piece of carbon fiber trim. The original rocker moulding trim does have tabs and fits into the outer rocker moulding. This was very misleading. The body shop I was using, Stuttgart Auto Body Ltd., refused to install these carbon fiber mouldings after mocking them up in front of me and showing me that the fitment was very poor. They did not align with the piece they were going on no matter how much we tried to adjust them. To the seller's credit, he did allow me to return them on the basis that they were not as described and he acknowledged that the description was misleading. Unfortunately, He said he would still be charging me the 15% restocking fee. He pledged to change the description to reflect more accurately the design of the piece, but I pulled up the listing today before writing this review and the verbiage is unchanged. The seller assured me that the return was under his company account with FedEx but I kept receiving calls that the package was being held at port for a missing commercial invoice and unpaid duty and taxes. During the shipping process, the return package was stuck in port in the UK for several days and damaged by FedEx during the process. This means the seller gets to keep my hard earned money for a product that was falsely advertised and I have to now fight my way through another claim with Fedex. These pieces were wildly overpriced for the quality and the overall experience dealing with Twenty Two has been poor in my case. To the seller's credit, he did continue to respond to my emails over multiple weeks of back and forth. That being said, had the description made it clear these were stick on pieces only, I would not have purchased them to begin with. Piece came from Taiwan as well so most likely not made in house by TwentyTwoTuning.

14. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Dear Dominique,

Thank you for your detailed feedback, and we’re genuinely sorry to hear about your experience. We always appreciate constructive criticism and aim to improve our processes wherever possible.

To clarify a few important points for future customers:
• The Mercedes Benz E-Class (W212/S212) Future Design Carbon Fibre Side Skirt Trim is an overlay product, not a full replacement rocker panel. This is clearly mentioned in the product description under “Overlay Installation” and in the installation notes that mention bonding tape. While we do include general installation notes across many listings (including references to mounting tabs and possible adjustments), this does not imply that all products will have these features — it’s there to advise on the possibility across our catalog. We do take on board your feedback and will revisit this language to avoid further confusion.
• The product was not defective at the time of shipping or return authorization. You chose to arrange the return independently, and unfortunately, the item was heavily damaged during transit, arriving cracked and beyond repair. We have submitted a claim with FedEx and recommend you also file a local claim under your shipping insurance, as that process is designed to protect customers in cases like this.
• Regarding our manufacturing: This item is part of the Future Design Japan collection, which is made at their dedicated facilities in Asia — this is not a third-party resell. We apply our branding and quality checks to all items under our name.
• We continued to respond to your inquiries professionally throughout the process, and we regret that this experience did not meet your expectations. While we aim for 100% satisfaction, there are limitations to our return policies when products are returned damaged and not in their original condition.

We remain available to assist with your FedEx claim by providing documentation or imagery as required. Should you wish to collect the returned item, it remains available at our facility.

Thank you again for your business and feedback.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I made order on bmw caps 50 Jahre 68mm…

First - What I can say, terrible attitude !
They hold my money almost week , after they said that they cancel order , but we contacted via Instagram yesterday . Where I wrote that I hope my item will send fastly ! Now I see that you not gonna send my item ! I didn’t receive confirmation on mail ,
Send me official confirmation of refund !
This is not true because in instagram you confirmed that 27 you will send my order ! Stop play with customers !

Send my item or send official confirmation of refund . I don’t need stories about your legal business.

When companies work in such way I don’t trust to such companies . I have very good experience with UK companies and only with you I see very incompetent work with customer!
I have all screenshots .

23. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hello Tijmen,

Thank you for your review and for bringing this matter to our attention.

I’m sorry to hear about your experience and that you felt the need to leave a 1-star review. We have been in contact with you via Instagram regarding the issue of not receiving order confirmation emails. We did resend your confirmation multiple times, but it appears there may have been an issue with your email provider or inbox settings, which unfortunately is outside of our control.

Your order was placed on June 23rd and was scheduled to ship on June 27th, as communicated to you in our previous messages. That said, we fully understand your frustration, and to resolve the matter, we have cancelled your order and issued a full refund.

We are a legitimate business and take these situations seriously. We never take payment without providing either the product or a refund, and we’re always happy to address any concerns directly.

We hope this resolution is acceptable and that you find what you’re looking for elsewhere. Should you ever wish to give us another try, we’d be happy to assist you properly from the start.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super professional and helpful

Super quick responses to emails everyone o had a problem. Super motivated and helpful when came to solving my problem with order or answering any questions I had about shipping or figment concerns..

I recommend this company to all my car friends and people who want body kits and pieces

22. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hey Kaelin,

Thank you so much for your kind words and 5-star review!

We’re truly grateful for your support and are glad to hear that our team was able to assist you throughout your experience. It means a lot to us that you’d recommend us to others in the car community — that’s the highest compliment we could receive.

If you ever need anything in the future, whether it’s advice, support, or help with a new project, don’t hesitate to reach out.

Thanks again for choosing us!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Cheap connectors

Cheap connectors. Once I hard wired in everything worked. Works as advertised otherwise

7. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hi Scott,

Thank you for your honest feedback and for taking the time to leave a review. We’re glad to hear that the lights are working as advertised once installed!

We’re sorry to hear that the connectors didn’t meet your expectations. We appreciate you bringing this to our attention, and we’ll pass your comments along to our product development team as we’re always working to improve the quality of our components.

If there’s anything further we can do to assist or if you have any installation questions in the future, feel free to reach out to us directly at support@xxiituning.com.

Thanks again for your order and support!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The headlights that purchased from…

The headlights that purchased from Twenty Two tuning didn’t Fit my 2017 GOLF R now I’m out a butt load of cash!

11. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Thank you for your message, and I’m really sorry to hear about the trouble you’ve had with the headlights. That’s definitely not the experience we want for our customers.

We’d like to look into this for you right away. Could you please send us a few photos showing the fitment issue and confirm the exact model and trim of your 2017 Golf R? This will help us verify compatibility and figure out the best way to make it right.

Support@XXIITUNING.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I recently ordered some carbon fibre…

I recently ordered some carbon fibre parts and couldn't be happier with the entire experience. From start to finish, everything was smooth — the website was easy to use, communication was great, and the parts arrived faster than I expected. Shipping costs were very reasonable, especially considering the size and value of the parts.

The fitment was spot-on too, no modifications needed,

Overall really happy with my purchase. Great service, great parts, great prices. I would highly recommend them to anyone looking for real quality carbon fibre! This is the only place I can confidently use every time I have a new BMW.

10. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hi Conor,

Thank you so much for taking the time to leave such a fantastic review! We're thrilled to hear that you had a smooth experience from start to finish and that you’re happy with the fitment, quality, and service you received.

It’s great to know that we’ve earned your trust when it comes to upgrading your BMWs — that means a lot to us. We’re committed to delivering real quality carbon fibre parts and excellent customer service every time.

Thanks again for your support and recommendation, Conor! We look forward to helping you with your next project.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The order was shipped with incomplete…

The order was shipped with incomplete parts. The missing part did not arrive for several weeks after. This caused issue with my install and caused a lot of frustration. The parts themselves are a good fit and of good quality.

The exception to this is the handle overlays. The holes for the sensors and too small and now I have issues with being able to lock the car by touching the sensor on the handle.

Lastly, the mirror covers contained the wrong housing. The housing I received were silver bars snide versus black which is what my factory housing is.

So overall, I say this is mid. I need to fabricate the handles now and switch the housing on the mirrors myself to make it look good. Also, it takes forever to receive these parts.

14. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hello,

Thank you for taking the time to leave your feedback. I’m truly sorry to hear about the issues you’ve experienced with your order.

We understand how frustrating delays and incorrect components can be—especially when they interfere with your installation process. While we’re glad to hear you were satisfied with the overall fit and quality of the main parts, we absolutely take full responsibility for the incomplete shipment and the inconsistencies with the handle overlays and mirror housing.

Please contact us directly with details of any additional work or modifications you’ve had to carry out, and we will ensure you are fairly compensated for the inconvenience. Your satisfaction is important to us, and we’d like to make this right.

We truly appreciate your patience and hope to restore your confidence in our service.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Audi A5 carbon kit

I have ordered a full carbon kit from twenty two tuning and it fitted perfectly! The carbon was amazing and the car now looks unreal 😍 I would fully recommend them to anyone looking at add unique mods to their car!

26. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hi Jess,

Thank you so much for your amazing review! We’re thrilled to hear that your Audi A5 carbon kit fit perfectly and that you’re loving the new look of your car. It’s great to know that our carbon fiber quality met your expectations!

We truly appreciate your recommendation, and if you ever need anything else, don’t hesitate to reach out. Enjoy your stunning ride!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Incorrect shape

Apart from it taking so long to arrive the fitment is very bad , I’ve had to spend a lot of money on it to get it to look passable , the curve of the bonnet does not match the curve of an original bonnet , thus making it sit higher than the wings even when pulled down tight with bonnet pins

4. Dezember 2024
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hi Richard,

We’re sorry to hear that you’re having trouble with the fitment of your hood. We understand how frustrating this must be, and we’d love to help resolve the issue for you.

Please reach out to us at Support@XXIITUNING.com, and our team will be happy to provide fitting advice and support to ensure the best possible installation. We want to make sure you’re completely satisfied with your purchase.

Looking forward to assisting you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay away from this business!!!!!

I purchased the BMW M6F 13 rear carbon fibre spoiler from those guys when I receive the item we Notice there is a big fitment issue the item is not fitting the vehicles properly That's one thing and the second thing I was hoping when I'm purchasing the item from United Kingdom it will be a good quality stuff..ending up I'm receiving a package that it says made in China on it. The spoiler like that I could purchase from eBay for about $200 instead of paying them 640$
so l contact the support team and it's been a week now that we are emailing each other back-and-Forward They told me they gonna be doing some kind of investigation. I send them some pictures.I don't know what exactly they trying to investigate. There was a big issue of communicating the phone number that is on the file nobody ever answer That number Robert, that’s the guy who’s in charge told me five days ago that he needs 24 hours to investigate something. As of right nowI'm trying to email them. I'm trying to call them and there's no answer And no replies. People stay away from this business

27. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hi Andriy,

We’re very sorry to hear about the issues with the M6 F13 rear carbon fibre spoiler. We understand your frustration regarding the fitment and communication delays. We’ve been investigating this matter carefully as we haven’t experienced these problems before. We have emailed you for additional information on the return dimensions and are committed to working with you to resolve this as quickly as possible. Once we have the necessary details, we’ll arrange for the product to be returned and issue you a full refund as per our returns policy.

Thank you for your patience, and we apologize for the inconvenience caused. Please continue to check your email for further updates or feel free to contact us directly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This seller selling poor quality items

This seller selling poor quality items. Don't buy it !!!

21. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hi Yuriy,

We're sorry to hear that you're not satisfied with your purchase. We take product quality seriously and would love the opportunity to make things right for you.

Please reach out to our support team at Support@XXIITUNING.com, and we’ll do our best to resolve the issue as quickly as possible.

Looking forward to hearing from you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad choice :Ordered some 50th anniversary centre…

Ordered some 50th anniversary centre caps around the 27/28th Jan 2025 & l'm still waiting! It appears most of their customers are Americans which does not help me as I live in the UK & even received an email stating that they had been delivered(which they hadn't) I would like a refund which I'm not going to get,but purchased my imaginary centre caps through PayPal who I will leave to sort this & will NEVER use this company again. I hope UK customers read this & think twice!

28. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Hi Michael,

We’re really sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. Unfortunately, there was an issue with your initial delivery, but as soon as we became aware of the problem, we shipped a replacement set of centre caps right away.

Your new set is currently in transit, so we’re unable to stop the delivery. However, if you would still like to cancel your order, we’re more than happy to accept the product back and issue a full refund as soon as we receive it.

Customer satisfaction is important to us, and we appreciate your patience while we work through this with you. Please feel free to reach out directly, and we’ll do everything we can to make this right.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The rear trunk spoiler blew up and split in half…

The spoiler blew up and split in half at the highway driving in my bmw m4 f82. It was put in the car last month

Twenty two tunning solve me the problem right away . With a better solution for my 1.000 hp car . No costs for me and a new one is coming . Great customer service from this company

12. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twenty Two Tuning-Logo

Antwort von Twenty Two Tuning

Really appreciate you taking the time to leave this review! Sorry to hear about the spoiler issue, but we’re glad we could sort it out for you quickly and get you an even better solution for your 1,000HP beast.

Customer satisfaction means everything to us, so it’s awesome to hear you’re happy with our service. Your new spoiler is on the way, and we can’t wait for you to get it installed!

If you ever need anything else, just give us a shout. Happy driving!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr