BigGreenSmile.com Bewertungen 

4 716
•
TrustScore 4 von 5

4,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My experience had been great with the Big Green Smile. Their customer Service department is the best I have ever experienced. If needed you speak to a human not a robot. The delivery was quick and t... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Like others on here I’ve been waiting for my order for over 6 weeks. Numerous emails to customer service go unanswered and for some reason dhl couldn’t deliver to a collection point! Had good experien... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Having had a disastrous experience with my last order which took weeks to arrive but was explained due to a warehouse move (would’ve been good to know beforehand). I decided to give them another go ha... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love this website to death - such a huge range of products, good prices and everything is thoughts through the sustainability perspective. All orders I placed were delivered timely, none of the pro... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Kosmetikbedarf

Vom Unternehmen geschrieben

Welcome to the natural place to come for organic lifestyle products. We stock the UK's largest range of natural products, offering the eco-conscious customer smart choices for a natural life. We stock natural beauty and skincare products, body & bath, hair care; organic baby and natural cleaning products. All you need for your organic lifestyle.


Kontaktinformationen

4,2

Gut

TrustScore 4 von 5

4716 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 55 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,2

Alle Bewertungen

(4 716)

177 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ik wacht al meer dan een maand op de…

Ik wacht al meer dan een maand op de levering van een bestelling van ruim 200 euro. Er wordt niet proactief gecommuniceerd en de klantenservice reageert heel erg langzaam. Ik wacht nog steeds......

3. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Hoi, bedankt voor je review. Het spijt ons dat je zo lang moet wachten en dat je te weinig updates hebt gekregen. Dat had duidelijk beter gemoeten.

Als je ons je ordernummer of het e-mailadres van je bestelling stuurt, en daarbij even naar deze Trustpilot-review verwijst, kunnen we je sneller terugvinden en zorgen dat het goed wordt opgepakt. Je kunt ons ook een bericht sturen via onze social kanalen als dat makkelijker is.

Nogmaals excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Het Big Green Smile team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic company

I have used this company for many years and I have never encountered a problem. Very efficient and professional. I was saddened to read recent reviews from customers giving poor reviews about this company for late deliveries over recent weeks. The company have had to move warehouses and warned customers of delays at the time of purchase. Yes I understand it is frustrating waiting for an order. But to call this company a scam is grossly unfair. I can't recommend this company enough and I hope others are not put off by so many negative reviews.

29. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Hi Jane, thank you so much for taking the time to write this. We really appreciate your support over the years, and we’re glad you’ve consistently found us efficient and professional.

Thank you as well for the fair and thoughtful perspective. We know timely delivery and clear communication matter, and we’ve been working hard to restore the fast, reliable service customers expect from us.

We’re very grateful for your recommendation; it means a lot.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order over two months ago…

I placed an order over two months ago and still haven’t received anything. I have called and emailed several times asking for a refund, but I’ve had no response and no refund issued.
This is extremely disappointing customer service!

26. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Hi Luciana and Adrian, thank you for leaving a review. We are very sorry for the long delay and for the lack of response when you asked for a refund. That is not the experience we want customers to have.

We can see this has now been resolved and the refund has been processed. We appreciate that this does not undo how frustrating the wait and silence would have been at the time, and we’re sorry for the experience you had.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is having serious problems…

This company is having serious problems fulfilling orders. My recent order was placed on 29th December 2025 and it has not yet been dispatched! I contacted the company on 12th January asking for at least an approximate dispatch date, but they did not respond.
I ordered from them 15 times and I used to be very happy with them. My previous order was delayed and I thought they would have sorted their warehouse issus by now, but things have got worse still, to the point where they behave like the worst companies out there: not fulfilling orders and not responding to customer queries.

How do I get my money back?

26. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

So disappointed with this company

So disappointed with this company. I will never order from them again. I placed an order on the 28th of Dec and still not received the order. This is unacceptable. Their customer service is horrific. No answer after trying to contact multiple times.

28. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

3 weeks and still waiting for delivery or any update

I have a similar experience to a recent reviewer. After using this company for a number for years I was happy with the choice and prices. Delivery times were often quite slow in the past but my most recent order was placed on the 30th of December and all that I have heard from them is an automated response. I have emailed twice and the customer service line is closed. I have now been waiting for over 3 weeks for an order that apparently was all in stock. I would recommend customers to be very wary of using BigGreenSmile.com at the moment, they clearly have some supply or delivery problems and the customer service team are unresponsive.

21. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great products, professional service.

I initially had a terrible first experience with the company but they have now apologised, explained what happened and refunded, as a goodwill gesture. As such, I am now happy to recommend them.

The products are great - the issues were with the length of delivery and lack of response to emails. They are striving to improve both areas, now they are settled in their new warehouse.

17. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Hi Mandy,

Thank you for your review and for giving us the chance to put things right. We really appreciate your understanding and your kind words about the products.

We’re glad we could resolve this for you, and thank you for your patience while we worked through the disruption. It means a lot.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful company

Awful company. Product delivered a month late and broken. Request for a replacement took over two weeks to respond. Answer was that I should tape the product up with gaffer tape. Have requested full refund, fingers crossed they honour their own policy...

16. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review. I’m sorry for the delay and the frustration this caused.

I can confirm that this has since been resolved and a full refund has been issued. While we always try to find a practical solution where possible, we completely understand if that didn’t feel acceptable in this case.

Thank you for raising this with us.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order not delivered and no news

I placed an order on the 20th of December and I've no news. Tried to reach client service (ticket 18507) but no replies.
Be very careful and do not buy from this website !

20. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Hi Cyrille, thank you for your review. We are very sorry for the delay with your order and for the lack of response to your earlier emails. That is not acceptable and not the standard we aim for.

I can see our colleague Kay has been in touch with you directly. Your order is scheduled for dispatch on Monday, and your tracking details will be sent as soon as it leaves our warehouse.

If you need anything further in the meantime, please reply to the existing email thread and we will be happy to help.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Even with delays, great customer service

I've used Big Green Smile a number of times now over recent years. Unlike others, I received great customer service when my items were delayed recently!

When I ordered in late November, the website said that items wouldn't be shipped till the end of December. Shame but I understood it was due to a warehouse move.

Then my delivery went missing and never turned up. I saw the reviews here of people saying they got no reply from customer service so I was nervous when I contacted them. My experience, however, couldn't have been more different! I was helped by Kay, who responded promptly to all my messages, chased the delivery with the delivery company, and shipped out a second order when they weren't able to confirm its whereabouts.

I was even sent a voucher code (with no expiry) as an apology for the shipment being delayed. I wanted to share my experience as it was really different to other recent reviews - possibly they've changed their protocols but I was very happy with how they handled the delay, and will continue to use them.

15. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Thank you so much for taking the time to share this. We’re really pleased to hear you felt well supported and kept informed, even when your order didn’t go to plan.

It’s great to know Kay replied promptly, followed up properly, and got a replacement sent out quickly. I’ll make sure your feedback is passed on to her.

Thank you again for continuing to shop with Big Green Smile, it genuinely means a lot.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Big green upset and dissapointment i…

Big green upset and dissapointment i have made an order well before Christmas haven't received an order,so annoying,they are taking the right joke from people. They should solved that ASAP.

8. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Hi Kristina,

Thank you for taking the time to share this. I’m sorry for the frustration you’ve experienced.

I’ve checked your order and can confirm it was dispatched this morning. The tracking details were sent to you via email this afternoon. Please let us know if you need anything else.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention.

Kind Regards,
Big Green Smile

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Big Green Frown

Big Green Frown

Tomorrow it will be 7 weeks since I placed my order and I see from the website that it has still not been dispatched.

The website informed of a possible 2 week delay due to a warehouse move, frustrating but understandable.

However, no further information apart from a standard reply to my email query on 29th December.

I have been a loyal and happy customer for 7 years but no longer I’m afraid.

5. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Hi Margaret, thank you for taking the time to leave a review, and for being a loyal customer over the past seven years. We are very sorry for the delay and for the lack of clear, helpful updates along the way. You should have had much better communication from us.

We can confirm that this has now been resolved, but we recognise that it does not change how disappointing the experience was. We are focused on bringing service and communication back to the standard you are used to from us.

Thank you again for your patience.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No smile here either

No smile here either. I used to order from BigGreenSmile, never had any issues, the customer service was always great. Unfortunately, the warehouse move (who moves around Christmas time?) has meant that the order I placed on the 14th November is still not with me. I have emailed customer services twice in the last 2 weeks, no response. Very disappointed with the communication. If you had kept people informed more than just once to say you are running late with deliveries, I'd have been more forgiving. 3 weeks ago I got told my parcel was going to be dispatched 3 weeks ago.. well it never did. Why lie? I'm sorry for the customer service employees who have to face the fact that somebody at the top has messed up badly this whole warehouse move.

14. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Thank you for taking the time to write this. We are really sorry that your recent experience has been so disappointing, especially as you have ordered from us before without any issues.

We understand how frustrating it is not to receive clear updates or a response when you reach out, and we fell short on that during this period.

We have been working through a recent stretch where service was disrupted as we moved warehouses. Delivery times are improving now, and we are focused on getting back to the straightforward, reliable service and communication people expect from Big Green Smile.

If you would like us to pick this up and help resolve it, please contact our customer care team using the email address on your order and reference this Trustpilot review so we can find it. You are also welcome to contact us via our social channels if that is easier.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order from here regularly but so…

Order from here regularly but so disappointed. Placed an order 27th November, heard nothing despite calls and emails. It would be good if customer service would respond.

27. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Thanks for leaving a review, and we are sorry this order has been so disappointing, especially as you have shopped with us regularly.

You should have had a reply when you got in touch, and we understand how frustrating the silence is.

We have been working through a recent period where service was disrupted, but things are improving now and we are focused on getting back to the reliable, responsive support you are used to from us.

If you would like us to pick this up, please contact our customer care team using the email address linked to your order and reference this Trustpilot review so we can find your order quickly. You can also message us via our social channels if that is easier.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Big green sad face - no smile here.

I have ordered from Big Green Smile on several occasions, often waiting for two weeks or more for delivery but always getting a prompt response when I have queried the delay. My recent order was placed 29th November, with an advisory two weeks delivery time. After three weeks I am still waiting and four contacts with 'customer services' have gone unanswered. I can see on my account that they plan to deliver on 29-30 December which is too late for me so I have now had to order elsewhere. I have advised them to cancel my order but don't have much faith that they will do anything about that either. Big green sad face - no smile here.

19. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Thank you for taking the time to share your experience. We are genuinely sorry that this order did not arrive in time and that your recent contacts went unanswered, which we understand is frustrating.

During a recent period of disruption, some customers experienced service issues that fell far short of the standards we aim to deliver, and your experience clearly reflects that.

We can see that your order has now been cancelled. If there is anything further you need help with, please reply to your existing email conversation so we can help.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No order received

Like a lot of other reviewers, I ordered 3 + weeks ago and have heard nothing. I emailed earlier this week requesting a refund and haven't had a response so I have no idea what's happening. With Christmas on the horizon, I expect even if they do get around to dispatching it, I won't see it until January.
I have ordered from here in the past but I won't do so again. As another customer mentioned- it's the lack of communication which is particularly frustrating and I really don't understand how you can continue to accept orders when you have such a backlog already!

UPDATE:
I ordered on 28th Nov, sent two emails between then and 22nd Nov and was ignored. After the Trustpilot response on 30/12 I sent another email- which has also been ignored! All three emails were requesting a refund/cancellation since I had to purchase items from elsewhere (because some items were needed in time for the xmas period!) so now I'm out of pocket, with no help from the customer service team. FYI the other company sent the items straight away and I got them immediately! I'm still being ignored, Even after this request to send a new email with this trustpilot review as reference. I'm very frustrated and this has solidified my decision not to use this company again after many years of being a customer.

19. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry you have been left without a clear update, and that your refund request has not been answered. We understand how stressful that feels when you are trying to plan around a delivery.

We have had a recent period where our service and communication were not where they should be, and your experience reflects that.

Things are moving back in the right direction now, and we are working hard to get back to normal service levels as quickly as we can.

If you would like us to pick this up, please contact our customer care team using the email address linked to your order and reference this Trustpilot review so we can match it to your account and help resolve it. If it is easier, you can also message us on social.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not Feeling Very Smiley for a third Time.

I am really surprised at this as I have found this company to be reliable !
The items were ordered on the 19th November and delivered on the 17 December.
I do understand the difficulties of a warehouse move But :-
I was receiving e mails encouraging ordering of more things in the (interim)
Delivery was Well WITHOUT the 2 week delivery window suggested !
What I feel less understanding about is the fact that on delivery three bars of soap were really unpleasantly sticky and nasty to handle, as were the boxes that contained them; furthermore one of the boxes had a bar of soap a quarter of the size of the other two this box being extremely sticky and battered ..
These were supposed to be presents!
The interior of the main delivery box was dry as was the rest of the order .
One feels that these soaps should never have reached despatch in the state they were in .
I have emailed customer service on the 17th December and have received a generic response and am awaiting further news !
It is now 12:05 on the 18th December !

This is an update as of the 14 th of January 2026

The replacements that were sent were also very sticky and were very underweight and look like samples but contained in the correct box . . I sent photos of them and one on a set of scales reading 0.6 oz as opposed to the correct weight of 2.8 oz . In total 6 bars have now been sent all of which were sticky and only two of which are the right size. I have resent my subsequent complaint twice so far requesting a refund and have not received a reply . This is simply unacceptable!
I since contacted customer services again sending resending my email and later a reminder .
Always get a reply which is obviously automated. It is now 27th January and no real human response . Quite obviously customer service is a very low priority!

It is now the 29 th January and it appears I have the same reply as last time ! It appears the complaint has not been read carefully!

18. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Thank you for taking the time to leave such detailed feedback. We are sorry that your order took longer than expected to arrive, and we are also very sorry about the condition of the soaps on delivery. Those items should not have been dispatched in that state, which is particularly regrettable as they were intended as gifts.

We are pleased we were able to resolve this with you directly, and we appreciate you flagging the issue so we could put it right and review what went wrong. Thank you again for your patience and for shopping with us.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I have to agree with what others have…

16/12/25
I have to agree with what others have said. I placed an order on 8th November, and received one item in a large box last week, but nothing else.
I have ordered in the past and enjoyed using this company. But unfortunately will not be doing so in the future.
A long delay, with little communication as to when / if the remainder of the order will be delivered ...
I also asked for a refund if the delivery was going to take much longer. But no response to this.
I think after 38 days, there should be an indication of possible delivery dates / or the refund options available.

17/12/25
Having sent further emails today, I received confirmation of a refund in a very apologetic email this afternoon.
Unfortunately my items won't be delivered but I'm very happy to receive the refund, especially coming up to Christmas.
Mistakes happen. And clarity in communication is key.
Thank you to Big Green Smile for sorting it out.

17. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Thank you for taking the time to update your review.

We are sorry that the delay and lack of clarity caused frustration initially, particularly given your previous positive experiences with us. That was not the standard of communication we aim to provide.

We are pleased we were able to resolve this with a refund before Christmas, and we appreciate your understanding and your thoughtful comments about the importance of clear communication.

Thank you again for sharing your experience.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Please work on customer care

I have previously ordered from this company and been happy with the service. As other recent reviews mention things seem to have fallen apart with the warehouse move. I am still waiting for an order from 9th November. Got a lot of goodwill for this company but it's being tested by the lack of communication and open-ness. I hope that the company learns 1) even if you can't provide time frames acknowledge issue to customers and keep regular contact 2)dont move warehouse or make changes at Christmas time 3) if you are having problems fulfilling orders then dont continue to offer sales or marketing emails until things stabilise 4) offer a meaningful redress to customers who have waited (15% off full price orders is not much) 5) consider employing temporary staff to respond to requests/complaints about unfulfilled orders - I've not heard from an email i sent at the end of November asking about my order

16. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Thank you for taking the time to share such considered feedback. We are genuinely sorry that your recent experience has tested the goodwill you previously had with us, and we understand how frustrating the lack of communication has been.

During a recent period of disruption, some customers experienced service issues that fell short of the standards we aim to deliver. Your comments are heard and will help inform improvements going forward.

As we are unable to identify your order from a Trustpilot username alone, please contact our customer care team using the email address associated with your order and reference this Trustpilot review so we can locate your order and ensure your query is resolved.

Kind regards,
The Big Green Smile team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor service

I ordered on 22/11/25 - no communication and I’m still waiting for my order on 15th December. No reply from customer service. I won’t be using them again!

15. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
BigGreenSmile.com-Logo

Antwort von BigGreenSmile.com

Thank you for taking the time to share your experience. We are genuinely sorry that your order has taken longer than expected and that you did not receive a response when you contacted us.

During a recent period of disruption, some customers experienced service issues that fell short of the standards we aim to deliver.

If you would like us to look into your order and help resolve this, please contact our customer care team using the email address associated with your order and reference this Trustpilot review so we can locate it and assist you.

Kind regards,
The Big Green Smile team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr