Breeze Furnishings Bewertungen 

275
•
TrustScore 3.5 von 5

3,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely awful - avoid at all costs. I placed an order on 27th August and it has never arrived. There has been no response to numerous emails and the phone just rings. Complete scam company - do not... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After being let down (twice) by a major Newcastle department store, I found the same Libra lamp at Breeze Furnishings. From placing my order to the delivery the service was perfect. Excellent commun... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Placed an order 23rd August, said it would take 4 weeks. 4 weeks later still no items - i've emailed multiple times, called consistently - no response. Finally received an email to say they're checkin... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is my 3rd order now from breeze furnishings and my 3rd review for the fantastic customer service from start to finish I have received once again 👏 Just read another review, are you sure you a... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Möbelgeschäft
  2. auch in
  3. Beleuchtungsgeschäft
  4. Geschäft für Gartenmöbel
  5. Schlafzimmermöbelgeschäft
  6. Spiegelgeschäft

Über Breeze Furnishings

Vom Unternehmen geschrieben

roomset logo Breeze is well established family run furniture and accessories store that opened its doors over 20 years ago. We specialise in stylish furniture, lighting, mirrors, soft furnishings, accessories and gifts in classic, contemporary and rustic designs from all around the world. We go to great lengths to source high quality and stylish products suitable for your home at affordable prices.

Kontaktinformationen

3,3

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

275 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 65 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,3

Alle Bewertungen

(275)

44 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I think this company is a scam

I think this company is a scam. I placed an order over 2 weeks ago and received an “thank you for your order, it will be delivered within 4-14 days” email. Since that there has been no communication or update regarding my order - I have since emailed three times to request a refund and received no response and no refund.
Also tried their telephone number and “chat facility” - no response from either.

EDIT following your reply as I’d also like to clarify a few things. I first emailed you on 28 August (a Friday). I had still not received a reply or acknowledgement on 5th Sept (a Saturday) and sent another email. This was also ignored. I then sent another email on 9 Sept (a Wednesday) which was also ignored.
To say you didn't respond because I sent 1 email on Saturday is laughable. You also did not respond within 48 hours as you claim. Furthermore the 4-14 days delivery date (which would have been 3 Sept at the latest) HAD expired to which you sent no update as to when my package would been delivered. You only responded after this review was left. The online chat functionality has since disappeared.
To further reiterate how “seriously” you take your “customer service”. It has been over 7 working days since you claim to have “promptly” processed my refund and I STILL have not received the funds in my account, yet you claim this must be a problem with my bank.

Further edit following your reply;
You have only sent me 3 emails (I wouldn’t call that several), and that has only been in response to my reviews and edits on here.
The online chat facility was NOT active (which was attempted during normal working hours). And lastly, the confirmation of the refund appears it was only processed yesterday, which WAS out of the promised 7 working days.
Suggestion: Instead of arguing and trying to find fault with the customer - who was not at fault - make improvements! You can clearly see from other reviews that you need to do better - you have a problem with fulfilling orders on-time, providing updates and responding to communication (unless it’s on here).

7. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you feel this way, and we would like to clarify a few points regarding your order and your attempts to contact us.

Your order was placed with a stated 4–14 day lead time. At the time you contacted us, this lead time had not expired . We completely understand that you were keen to receive an update and apologise for any concern caused.

Your email was sent over the weekend, when our office is closed. We responded within 48 weekday hours and confirmed that, as requested, your order had been cancelled and your refund had been processed.

You also contacted us via our online chat facility, where our records show that your message was responded to within two minutes.

With regard to your telephone calls, unfortunately, when all of our telephone lines are engaged, our system continues to ring rather than giving an engaged tone. We appreciate that this can give the impression that calls are not being answered, and we sincerely apologise for any frustration this may have caused.

We take our business and customer service extremely seriously, and we are very sorry that your experience has led you to believe that Breeze Furnishings is a scam company. We hope the above clarifies the situation and reassures you that we responded to your communications within our normal working hours and processed your requested refund promptly.

Kind regards,
Breeze Furnishings

In response to your edited review, we can confirm that your refund has been processed, and you have also been sent proof of the refund by email.

We have contacted you by email on several occasions regarding your order and refund. Our online chat facility is also available should you require further assistance.

As the refund has been processed from our side, if you have still not received the funds, we would ask that you contact your payment provider directly, as there may be an issue with the processing or release of the funds on their side.

We hope this can be resolved with your payment provider.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Have they gone out of business…

Have they gone out of business completely? No communication whatsoever.

I placed an order on 13th July and received an auto 'thank you for your order'
I have emailed Breeze two weeks later with no response and tried to call but the phone line rings and then goes dead.
What has happening to my order that I have already paid for?

27. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Thank you for your feedback, and we sincerely apologise for the frustration and inconvenience you experienced.

We would like to reassure you that we have not gone out of business. Unfortunately, our telephone system gives a ringing tone when our team members are already on other calls, rather than an engaged tone. We appreciate how frustrating this may have been when trying to contact us.

We fully acknowledge that there was a delay in delivering your order and sincerely apologise for this. As we explained during our correspondence, the delay was largely due to the delivery postcode location, which unfortunately made arranging delivery more challenging than usual.

Throughout this period, we remained in communication through a chain of emails and telephone calls while working to arrange your delivery.

We are pleased that your order was ultimately delivered using a premium delivery service. Nevertheless, we recognise that the process took longer than either you or we would have liked, and we are genuinely sorry for the inconvenience and concern this caused.

Please accept our sincere apologies, and thank you for your patience while we worked to get your order delivered.
Team Breeze

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I delivered service

I was a bit apprehensive when I placed my ordered as it was going to be a 12week wait, I checked in regularly and the breeze team kept me posted. They were lovely people to deal with.
My items arrived on time I was happy with everything and I have placed a new order due any day, would like to thank the staff and I will definitely be using this company for my future orders

16. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrendous no delivery no response

Ordered 6 dining chairs on 3rd June 2026 for £1900, took the money and still not been delivered. Emailed 5 times with no response, called multiple times no answer. Absolutely appalling after sales service avoid at all costs.

15. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Anoushka living brook coffee table

Purchased the Anoushka living brook coffee table. Very pleased with the item. Delivered as promised would purchase from Breeze again after it being recommended by close friends.

7. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you're so pleased with your Anoushka Living Brook Coffee Table and that it was delivered as promised. It's especially lovely to know that you chose Breeze Furnishings based on a recommendation from close friends.

We truly appreciate your support and are thrilled that you would shop with us again. We look forward to helping you with your next furniture purchase!

Kind regards,

The Breeze Furnishings Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

High Quality Items from Breeze

The quality of the items delivered were extremely good. We ordered two lamps and they are wonderful. The website was very easy to order from.
Other customers should note that our lamps were delayed and it took several calls to chase them up. However, the company were polite and helpful and eventually the lamps arrived, securely packed.
I would still order from them again, and recommend Breeze to others, though the company would benefit from improving its efficiency - I see we’re not the first customer to note a similar less than stellar logistics. I know they source products from other buyers (and that was the case with our lamps) but countless other companies do the same thing and still manage to deliver on time. If Breeze attended to this, they could (and should) be a solid five stars. But in the meantime, if you’re prepared for a bit of chasing up, I’d definitely recommend them.

16. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful and balanced review.

We're delighted to hear that you're pleased with the quality of your lamps and that you found our website easy to use. It's also wonderful to know that you would recommend us and shop with us again.

We sincerely apologise for the delay with your order. While some of our products are sourced directly from specialist suppliers, we appreciate that this should not affect the level of service our customers receive. Your feedback regarding our delivery process is both fair and valuable, and we're actively working with our suppliers to improve lead times and communication so that we can provide a smoother experience in the future.

Thank you again for your patience, understanding, and recommendation. We truly appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Team Breeze

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Recently bought some outdoor furniture. Couldn't be happier. Great service from start to finish. Very quick delivery

26. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you're so pleased with your outdoor furniture and that you were happy with the service you received from start to finish. It's great to know the delivery was quick too.

We really appreciate you taking the time to share your experience and hope you enjoy your new furniture.

Kind regards,
The Breeze Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order placed 9 days ago, no delivery...

I ordered a print and a candle on 15th June so 9 days ago, got the order confirmation email through right away but still no update on dispatch or delivery, despite both items being in stock. I have emailed the email address they tell you to contact to ask for an update and chased multiple times but no response. I feel like I've been scammed. Final plea for some help!

UPDATE, IN RESPONSE TO COMMENT: I didn't ask you to cancel the order and refund, I just asked for a simple update on my order? Delivery on Tuesday would've sufficed, I'm confused...

IN RESPONSE TO SECOND COMMENT: You list your preferred contact method on your order confirmation as the email address so I respected your request. You could've tried contacting me first before cancelling my order, it's not solely your decision to make to cancel it. Thanks for your help!

15. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Good afternoon kian, We have checked your order and can confirm that the estimated delivery date was due to be Tuesday of next week, so it was not yet overdue.We have also located your emails in our spam folder, just as you mentioned that our emails had been delivered to your spam folder. Unfortunately, this meant we were unaware that you had been trying to contact us.As a result we have now cancelled your order and issued a full refund. You will have received confirmation of the cancellation and refund.
Best regards,
Team Breeze

Reply to updated review

As we explained previously, your emails had unfortunately been filtered into our spam folder, so we were completely unaware that you had been trying to contact us.

In addition to email, we also have a telephone helpline and a live chat facility available should you need to get in touch with us.

As you mentioned that you believed you had been scammed, we felt the most appropriate course of action was to cancel your order immediately and issue you with a full refund. This ensured that your concerns were addressed promptly.

Kind regards,

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered two bedside tables which came…

Ordered two bedside tables which came pretty quick with regular updates from customer service. Very pleased with purchase and quality. Will definitely order from here again.

15. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Thank you for your fantastic review.

We're delighted to hear that your bedside tables arrived quickly and that you were pleased with both the quality of the furniture and the updates provided by our customer service team throughout the process.

It's wonderful to know that you're happy with your purchase, and we truly appreciate your kind words and support. We look forward to helping you again in the future and hope you enjoy your new bedside tables for many years to come.

Best wishes,

The Breeze Furnishings Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Recent purchases

Ordered several items, they were delivered as promised, very happy with the items, excellent customer service, would shop here again

14. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Thank you for your wonderful review.

We are delighted to hear that your items were delivered as promised and that you are pleased with your purchases. Providing excellent customer service and ensuring a smooth shopping experience are very important to us, so it's great to know we met your expectations.

We truly appreciate your kind words and your support. Thank you for choosing Breeze Furnishings, and we look forward to welcoming you back again in the future.

Best wishes,

The Breeze Furnishings Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service, thank you 😊

Purchased several items of bedroom furniture from here, staff were extremely helpful and kept me informed of my delivery at every stage, very happy with my goods, I will not hesitate to purchase from this business again, a big thank you to you all.

13. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Thank you so much for your wonderful review.

We are delighted to hear that you are pleased with your bedroom furniture and that our team was able to keep you informed throughout the delivery process. Providing excellent customer service and clear communication is very important to us, so it's fantastic to know that this made a positive difference to your experience.

Your kind words mean a great deal to our small family business, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback.

Thank you once again for choosing Breeze Furnishings. We look forward to welcoming you back in the future.

Best wishes,

The Breeze Furnishings Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I wouldn't bother, sorry

Placed an online order for a wall art showing 'in stock' on their website. Received an email 4 days later noting that 'unfortunately this picture is now out of stock'.
I find it increasingly difficult to chose smaller family retail businesses because after a year of trialling, a visible pattern emerging: the systemic issue of ignoring the reality of business operation.
Unfortunately, Breeze is another example of this problem.
The wall art is still showing available to order on their website. Good luck guys.

11. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Thank you for taking the time to leave a review .To clarify, your order was placed with an advertised lead time of up to 14 days. As your order was placed over a weekend, we contacted you within three working days to advise that the item had become unavailable. As soon as we became aware of the stock issue, we cancelled the order, issued a full refund, and informed you accordingly. We generally find that customers appreciate being informed as quickly as possible when an unforeseen stock issue arises .Stock levels can change for an array of reasons beyond our control.

We can also confirm that this product is not currently featured on our website. We would not intentionally advertise or sell an item that we know to be out of stock. There is simply no advantage to us in doing so. Advertising unavailable products only leads to disappointed customers, additional administration.
It appears that you may have accessed a historical or cached webpage rather than our current live website.
As you say you like to support local businesses, we thank you for that, even when the facts do not quite support the criticism.
Team Breeze

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thanks to Joe

Thanks to Joe, and Ben.
Nice job installing new furnace.
Installer was very good at his craft, and price was good.
Would recommend to others

13. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My order 353505 was stated with a 21…

My order 353505 was stated with a 21 day time frame which was fine. 2 months later I’m still waiting, I’m just glad I paid with credit card. I’ve sent 3 emails chasing my order and have got no update. I work in furniture sales myself and am so disappointed with the lack of communication.

6. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Thank you for your feedback, and please accept our sincere apologies for the delay to your order and the frustration this has caused.Unfortunately, we experienced an unexpected delay with the supplier, which meant your order took considerably longer than the original estimated lead time of 21 days. We completely understand your disappointment, particularly given the lack of updates during this period.We are pleased to confirm that your order has now been dispatched and is on its way to you. We appreciate your patience while we worked to resolve the issue and fulfil your order.We value all customer feedback and recognise that better communication would have improved your experience. Your comments have been noted and will help us review how we manage supplier delays and customer updates in the future.
Team Breeze

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Really bad customer service

Really bad customer service. Made me wait 18 days despite stating delivery was 4-14 days and just used the Easter period as an excuse. They never even bothered to contact or keep me updated until I emailed them. In addition when I asked when it would be delivered they tried to add on another 72 hours and said “approx” and that it hadn’t even been sent out yet !! Am using all social media outlets to warn everyone not to use this company and will report them to the regulatory bodies.

Try TOM MARSH or Nicky Cornell who have relatively similar, same price furniture and excellant and honest customer service.

22. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Dear James, thank you for your feed back,Your order was placed with an estimated delivery timeframe of 14 days. We provided the details of the logistics company and advised that they would contact you directly to arrange a suitable delivery date.

We also explained that the Easter break would impact this timeframe, as outlined in the terms and conditions agreed to at the time of purchase. Due to the size and weight of the item, it was necessary for your order to be handled by a specialist logistics company equipped to manage such deliveries, which you acknowledged and were happy to proceed with.

As advised, delivery was expected to be approximately 72 hours later than the original estimated date on your order, taking into account both the Easter break and the nature of the product.You subsequently requested that the order be cancelled and refunded, which has now been completed. We also note your intention to share your experience on social media.

We understand that price is an important factor and appreciate the need to compare options. While similar styles may be available elsewhere, there can often be differences in materials, craftsmanship, and finish that are not always immediately apparent.
Thank you again for taking the time to share your thoughts.

Kind regards,
Breeze

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order on 14th March and was…

I placed an order on 14th March and was advised delivery would be 4-14 days. It is now 5 weeks since the order was placed and I have still not received the order. Having not heard from them I messaged them and didn't receive an answer. I messaged again and was advised there was a delay. I messaged back asking for an approximate date and have heard nothing back. Very bad service and customer service.

8. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Dear Janet,

Thank you for taking the time to provide your feedback.

We sincerely apologise for the delay with your order. We fully understand your frustration and are very sorry that we were unable to fulfil your order as expected.

As requested, your order has now been cancelled and a full refund has been issued. If there is anything further we can assist you with, please do not hesitate to get in touch.

Thank you for your patience, and please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

Kind regards,
Breeze Furnishings

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Purchased 2 Table lamps, great customer service and kept me updated with delivery date. The lamps are great quality. Thank you

26. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Dear Elizabeth

Thank you so much for your kind words, We’re delighted to hear that you’re happy with your table lamps and that our updates were helpful.

We truly appreciate your feedback and support. Enjoy your new lamps,

Kind regards
Team Breeze

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My order was 9 weeks delayed and I…

My order was 9 weeks delayed and I didn’t receive any proactive updates, I had to call and email to get the delay on their radar. I never found out what caused the delay, I just had to keep chasing until my order was delivered.

23. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

We have no order on record relating to the issue you’ve described in this review. We have previously asked you to provide your order details along with any other information to help locate your order , but you havechosen not to supplied them.In the absence of this information, we can only assume this may not be a genuine or fair review. We have raised this matter with Trustpilot and provided evidence to support our position; however, no action has been taken.We remain open to investigating your concerns, but we require valid order details in order to do so.

Best Regards
Team Breeze

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY

DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY. THEY ARE THE WORSE. NO CUSTOMER SERVICE NONE RESPONDS TO EMAILS AND CALLS. AVOID AT ALL COSTS.

I have purchased some cushions they never delivered and never replied to any of my email. I had to go through the charge back process!

The sis company ever !

2. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Breeze Furnishings-Logo

Antwort von Breeze Furnishings

Dear Alessandro

We are very sorry to hear about your frustration. Please note that if you had requested your order to be cancelled, we would have done so immediately and issued a refund without delay.

We sincerely apologise for any inconvenience you experienced and regret that your experience did not meet the standard we aim to provide.

Kind regrads,
team Breeze

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr