Cheap Airport Parking Bewertungen 

768
•
TrustScore 2 von 5

2,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The company is affordable, but the customer service needs improvement. The people answering the phone were very rude and had a terrible attitude. It honestly seemed like they hated their job, which ma... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cheap Airport Parking overbooked the hotel parking for the airport in Austin and was unable to rebook me at another lot. They were very rude and not helpful at all. Amazing how they debit my card imme... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

South Garage LAX -BAD EXPERIENCE! I booked this garage and had the worst experience, I had a late night flight and there was no shuttle in sight. Another person had been waiting over 30 mins. Waite... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I was supposed to have a QR code to enter aloft hotel in queens NY. I had to pay another 105 dollars to park after paying the website 122 dollars. The rate at the lot is cheaper than advertised on... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Parkhaus
  2. Flughafentransferservice
  3. Online-Marktplatz
  4. Parkplatz
  5. Parkservice
  6. Reisebüro

Über Cheap Airport Parking

Vom Unternehmen geschrieben



The Best Lots at the Best Prices

Since 2008, we have been providing convenient, discounted airport parking reservations online. Our goal is to provide travelers with a variety of airport parking options while saving them money. We service the busiest airport areas across the U.S. and we are still growing!

CAP selectively vets reputable parking facilities and negotatiates the best parking deals to bring to offer our customers. We work with independent parking companies, hotels, and lot owners. Whether it's short-term, long-term, or even cruise parking, look to us first and see how much money you'll save.


Reserve Airport Parking
Contact Us
Airports

Kontaktinformationen

2,1

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

768 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,1

Alle Bewertungen

(768)

13 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst parking ever

Worst parking ever, save your money, had reservation, upon arrival was turned away by a very rude woman, why make reservations if they are not available, had to scramble to find parking elsewhere, will never use them again nor will anyone from my company.

21. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Really poor

Really poor, I had to wait 1.5hrs for my car. As did others at 9pm at night stood in the dark cold car park. Crap service - do not use.

12. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rubbish had to wait 45 min for my car…

Rubbish had to wait 45 min for my car to arrive apparently under staffed , when it did eventually arrive it was covered in mud all on the outside and inner wheel arches and mud prints in the footwell clearly been parked in a field will never use again shocking

14. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I've paid for parking services that lacked what was supposed to be included (shuttle service)

I've paid for parking services that included shuttle transportation
to and from the airport. Upon my arrival on August 20th, 2024, I've
called the shuttle services over half a dozen times, however, no
reply and no answer back. I was forced to take a taxi to the
parking area, costing me $35.00. I would like to be refunded these
charges and warn others that you may not have a shuttle available
to bring you from the airport

20. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience!

When I first dropped my car off, I met with Jorge at the desk, and he was friendly and helpful. The shuttle was there waiting for me to go the airport. It was my first time leaving my new car (Audi) at extended parking, so I was nervous about it. When I returned, I texted the number and they replied quickly. I waited around 20 minutes for the shuttle to come pick me up, which wasn't too bad. When I got to the parking lot, my car was right there in the front waiting for me. I picked up my key at the front desk and it was that easy. My car was not damaged at all, and the mileage was how I left it. I would use this company again and the price was very reasonable. Great experience overall from start to finish. Thank you!

10. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

48 minutes waiting for shuttle

Getting there and parking and getting a shuttle bus to airport was really good....
Coming back was different story, I made the phone at 10:56pm and they told me where to wait, good service until I didn't see shuttle until 11:42pm.... I guess you get what you pay, cheap service.... although it was $12 per day.....

7. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Suckered in - Don't use - Bristol

Bristol Airport - Shocking across whole service do not use! Parking charge stated originally isn't what you pay, there was a £12 extra charge for the pick up & drop off which isn't communicated in the sale - for drop off I had to ring the mobile number 4 times before getting an answer from the most grumpy attendant ever - was told to drop the car at a specific place so did - this then changed when I had to chase where the guy was again ringing 2 times, you then pay for the car to be removed - while an obnoxious guy informs you of this.

On return the expectation is that you are a holiday maker so again you are instructed to ring so they have 40-45 minutes before giving them time to return the vehicle - again on exit you will be required to pay the extra charge for pick up.

Meet & Greet or drop of and collect this isn't and nor is the advertised price what you pay.

Further to that communictaion from their side is appalling the staff are arrogant & obnoxious - the car was returned in a really poor state internally & externally - I would really question whether the drivers are actually insured for this work.

Finally they send an email for feedback which doesnt work, as this service was so appalling I made sure that I did this another way as others deserve to know this is.

Any review that is above 5 stars for Bristol, I would question the origin.

22. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Significantly overcharged me

Significantly overcharged me compared to what I would have owed if I dealt with the lot directly. I paid $68 for my reservation. Upon picking up my car, the lot issued me a receipt for a total of around $35 with a negative balance due. When I contacted cheapairportparking customer service about the large discrepancy and provided the receipt, they simply replied “…there is no refund due for your reservation,” without any further explanation. In essence they pocketed a nearly 50% difference.

13. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If i could give a Negative star I Would

If i could give a Negative star i would. These people are a scam. They charge you, you get to the parking lot and QR code won't scan. Then you have to pay for parking TWICE! I have tried to contact them via "contact form" twice and NO RESPONSE! They don't have a phone number so I can't call. I reported them to the Better Business Bureau and they didn't respond to them either.

2. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Not happy at all

We arrived at Bristol airport to be told we had to wait 50 minutes for our meet and greet. This is an unacceptable amount of time to wait. We have used many meet and greet services and 10 minutes is the maximum we have waited. I’m not happy and would not use this company again.

6. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Made a reservation online last night…

Made a reservation online last night and was NOT given any confirmation code for parking at Park EZ near the Jacksonville Airport. When I went to park my car this morning I was told NO reservation had been made even though I see a “pending “ charge of $67.02 from my Visa card. Can’t reach anyone at the 310-408-5378 either.

4. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cheap Airport Parking-Logo

Antwort von Cheap Airport Parking

Hi Jacqueline, thank you for reaching out to us about the issue you experienced. Based on the additional information you provided, I was able to locate your reservation and investigate the matter further. I have notified our customer service team and they confirmed this was a glitch that occurred on our end. We have decided to issue you a full refund. We apologize for any inconvenience this may have caused you. In the future, we recommend using the contact form on our Contact Us page to get in touch with us. We would appreciate it if you could give us another chance to serve you in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Parked my Suburban at ARB Parking at…

Parked my Suburban at ARB Parking at Newark airport. Used Cheap Airport Parking. When I picked up the car the bumper was scuffed. Asked to speak with the manager. A trailer office employee came out and dismissed my claim before even looking at the car. After I insisted with him to look at it the claimed it looked like an old scratch. This scuff was done on their lot! Terrible customer service. Will be filing a complaint with the state attorney general’s office. Stay away!

16. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Won't honor refund

I paint for two weeks to park at a hotel. I get to the hotel and there was no parking available. This company would not refund. Beware!

4. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cheap Airport Parking-Logo

Antwort von Cheap Airport Parking

Dear Gabriel,

Thank you for reaching out with your concerns. I've taken the opportunity to review your reservation details and would like to provide some clarity on the situation.

Upon checking our records, I can confirm that you did indeed make a booking with us, which was subsequently canceled. In line with our refund policy, we processed your refund promptly, amounting to $146.75. This process was completed without any further requests for additional refunds from your end regarding space unavailability at the hotel.

However, I'm concerned to hear about your experience of not finding available parking upon arrival at the hotel. This is certainly not the level of service we aim to provide. I apologize for any inconvenience this may have caused. While we strive to ensure a smooth parking experience for all our customers, unfortunately, in this instance, it seems there was a misunderstanding.

As for the review, we truly appreciate your feedback as it helps us improve. Since we have processed your refund as per our policy, I kindly ask that you consider updating your review to reflect your latest interaction with us. Your updated review would not only assist other customers but also provide us with the opportunity to rectify any misconceptions.

We value your patronage and would love the chance to provide you with a better experience in the future. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to contact us.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam alert

I made a parking reservation through them, but at a time I was not able to print out the confirmation. They do not send confirmation emails, so the only proof is printed. When I tried to print the confirmation my credentials did not work on their site. I sent them multiple emails requesting a password reset, but they did not respond. As I have no proof of the reservaton I cancelled the reservation, but again, they did not respond. Now I'm out of $ 150.51 without a proof of reservation.

12. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cheap Airport Parking-Logo

Antwort von Cheap Airport Parking

Dear Tigrris,

Firstly, I want to express our sincerest apologies for the frustration and inconvenience you’ve experienced. It’s our priority to ensure a seamless service for all our customers, and it seems we fell short in your case.

Regarding confirmation emails, we indeed send these for all reservations. If you haven't received one, it's usually a quick fix to retrieve it via our website by logging into your account. We strive to make this process as straightforward as possible.

Upon reviewing your case with our customer service team, I found that they did respond to your request. Unfortunately, it seems there was a delay in your communication back to us. We always aim for prompt assistance.

We understand that you initiated a chargeback. Once a chargeback is in process, it restricts us from providing a direct refund.

Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to the opportunity to serve you better in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst experience in dealing with…

The worst experience in dealing with parking. Gate would not open and no attendant to resolve the issue. There were 3 cars behind me experiencing the same.
I finally attempted calling the phone number on your site but to my surprise it said the box is full.

Upon my return on September 19 I went through another issue as the scanner would not read the barcode. I called the number which a very nice lady showed up and tried it many times until it finally scanned the barcode.
I can only say my pleasant experience was the assistance of the young lady but everything else was Absolutely Terrible.

18. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr